Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:51

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2020, 15:50 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Добър ден.
Смених съединитела с всичко каквото трябва, но остана твърд. Спрямо старият е една идея по-мек, но не каквото очаквах. Дали е възможно да е от помпите? Преди да прибегна до смяната му скъса 2 пъти педала. Първият път го заварих, но после скъса до заварката. След това го смених с 2ра употреба, който е в пъти по здрав като материал. Та, дали е възможно да е от помпи или са ме врътнали в сервиза?
пп. Имат ли някакъв ремонтен комплект тия помпи или трябва ново? и от къде?
М6 2.0 дизел 140к.с GH


Последна промяна puFi_mIx на 20 Ное 2020, 19:29, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2020, 15:39 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Никой ли не е сменял на такава барака съединител?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2020, 21:30 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
Аз съм сменял (по-точно martod го смени).
След смяната педалът стана лек като перце.
Обърни се към хората в сервиза.
При мен мотора е 1.8 бензин.
При теб е важно и какво са сменили. Ако са подменили само феродов диск (за по-евтинко) няма как да стане по-мек. Ако е сменен комплект съединител би трябвало всичко да е ок.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2020, 11:18 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Всичко трябва да е. Следващата седмица свалям пак скорости.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2020, 13:50 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
При тия бангий съединителя зацепва ли се? Днес сменях маслото в кутията и майстора каза, че не е зацепен и затова е по-твърд и е високо горе. Оправяло се с нов....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2020, 18:44 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
Прикачил съм ти малко информация за съединителя относно смяната.
Надявам се да ти свърши работа.
https://drive.google.com/file/d/1cFsAUk8lX1_B2St-KbRBmJXQHZn_0J27/view?usp=sharing


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2020, 22:16 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Ясно. Един господ знае какво са правили и какво не са....
Пп. Някой запознат ли е, ако не е спазена процедурата дали може да се коригира в последствие?
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2020, 08:49 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
puFi_mIx написа:
Един господ знае какво са правили и какво не са....
Ааааа, не е само господ :D и аз знам какво са направили (просто са сменили едни части), и какво не са . Не са ползвали специализиран инструмент за монтаж и не са освободили тресчотките на притискателния диск (при теб той е самонагаждащ ), а просто са го монтирали както е дошъл в кутията .
Ето ти линк с инструмента и инструкция за монтаж .
https://wwwtc.tech-co.net/tecdoc_new_hdd/006/LuK_0016_PT.PDF

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2020, 09:57 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Въпроса е дали може сега да се настрои ако се свали кутията.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2020, 13:27 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Може, стига да имат инструмента.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2020, 22:53 
Offline
фен

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 241
Местоположение: София
Колега, съединителя защо е сменен? Боксувал ли е ? Защото твърдия съединител е от горна и долна помпа, а не от това, че е за смяна. Майсторите масово сменят съединител, за да цицат пари ...

_________________
Ex-Mazda 6 Hatchback GG, 1.8i 16V 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2021, 08:13 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Маховика беше тръгнал. Иначе нито боксуване нито нищо. Иначе се оказа, че горната помпа е свършила. Смених и двете и всичко си дойде на място. Тъй като имах проблеми с основата на педала го смених и чак тогава помпата изпусна и пропадна педала... Но сега трябва да заварявам купето щото е цъфнало...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2021, 09:38 
Offline
фен

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 241
Местоположение: София
Ами прегледай какво съм написал в съседната тема и действай. Лошото е, че си вкарал вече пари в ремонти. Тръгне ли ръждата започва едно непрестанно кърпене и няма смисъл. Аз позакърпих и се отървах. Човека знаеше с какво се захваща.

_________________
Ex-Mazda 6 Hatchback GG, 1.8i 16V 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2021, 13:58 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Трябва да се кърпи дето се държи педала. Иначе нямам проблеми за сега с ръждата.
Не съм предполагал, че от помпи ще е такъв филма.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2021, 17:10 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Завариха ми купето обаче педала пак се удърви. Явно помпа пак ще замине. Някакви отзиви от japanparts?

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2021, 08:13 
Offline
фен

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 241
Местоположение: София
Маркучите на помпите трябва да се видят. С времето се прецакват и за почват да се издуват вместо да си вършат работата. japanparts е евтина марка, но няма причина толкова бързо да зададат багажа. Само да кажа, не сменяй стари, но работещи оригинални части с нови куче марка. По-добро от оригиналното няма, нищо че е старо.

_________________
Ex-Mazda 6 Hatchback GG, 1.8i 16V 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2021, 08:35 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
След смяната на горната педала омекна. Смених и долната преди това, но пазя старата и май ще си я монтирам. Ще погледна и маркучите.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2021, 19:16 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Някой парт номер на тоз маркуч има ли? Не откривам за 6ца такова чудо.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2021, 18:24 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Смених и маркуча. И ефект 0. Като времето е студено и педала и мек. Както е топло вече се удървя.. Писна ми от тая кола..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2021, 19:10 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Свален е пак съединителя, майстора каза, че видимо няма нищо нередно, което да доведе до това поведение на съединителя.
Наскоро даже и ми избуксува на два пъти...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Авг 2021, 18:27 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Дек 2015, 12:48
Мнения: 80
Местоположение: Collonges -Франция
Колеги здравейте,аз бих искал да ви попитам нещо свързано със съединител на мойта каручка!
Понеже на на последък, започна да ми прави едни магарий! А именно, сутрин при първо палене на студен мотор започна да се чува едно тракане когато не съм натиснал съединителя,което продължава няколко секунди. И още нещо,когато я запаля с натиснат амбряжа го няма това тракане, докато не пусна съединителя и тогава тракането се появява, както при първият вариант,който описах по рано.
Чувам от тук от там,че това били симптоми на тръгнал денферен маховик!
Въпросът ми към вас е,имали някой от вас,който да се е сблъсквал с подобен проблем ?
Ако някой е минал по този път, нека сподели своят опит моля! Или пък ако някои знае от къде може да идва това чаткане нека помогне ако обича!
Колата е 6-ца от 2006г.2.0 дизел 121к.с 89kw.
Поздрави!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Авг 2021, 19:44 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
При натиснат съединител щом спира мисля да е аксиален лагер. По вещите да се изкажат. При маховика и вибрации се появяват.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2021, 17:29 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 590
Местоположение: Смолян
При натискане на съединителя, ако е разбит маховик утихва, а ако е лагера започва да вие, защото тогава е натоварен. При моя разбит маховик, при плавно натискане на педала усещах с крака и лека вибрация синхронно с тракането.

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2021, 18:29 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Дек 2015, 12:48
Мнения: 80
Местоположение: Collonges -Франция
Нямам такива симптоми,като за лагер. Просто това чакане се появява за 3-4 секунди и край! Тропа като все едно е с хидравлични повдигали и са празни! А ако е лагер ,той ще шуми и след това, докато работи колата при игра с съединителя! След тези 3-4 секунди чукане няма абсолютно никакъв шум от никъде,работи като часовник!
:!: :?: :!: :?: :!: :?:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2021, 11:37 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Дек 2015, 12:48
Мнения: 80
Местоположение: Collonges -Франция
Колеги много ви моля,ако някой знае какви са симптомите на маховик,който е станал за смяна нека сподели !!!
Надявам се някой да иска да помогне!!!
Поздрави!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб