Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2021, 20:50 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Колата е Мазда 6/2006 г., дизел, 2000 куб.см., 143 к.с. на близък мой приятел който не се справя лесно с форумите. Прочетох публикуваните постове по подобен проблем, но не намерих сякаш насока за оправяне на неговия проблем. А той /проблема/ е следния:
При стартиране на двигателя в студено време печката запалва. И не иска да угасне въпреки, че според стрелката двигателя е в оптимален температурен режим. Понякога обаче гасне навреме. И това се повтаря когато и както "ТЯ-Печката" си реши. Къде да търся проблема.
Благодаря Ви предварително Колеги.

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2021, 22:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2021, 11:05
Мнения: 285
Местоположение: София
Управление на печката, някой датчик и други такива.

_________________
caryЦар


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2021, 20:20 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 590
Местоположение: Смолян
Стрелката не е много точен ориентир, защото застава в средата на скалата още при 65 градуса и започва да се движи нагоре едва над 100. А печката по спомени гаснеше при 85. Възможно е и да нямате проблем, ако имате възможност проверете температурите с диагностика.

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2021, 13:25 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
grischa написа:
Стрелката не е много точен ориентир, защото застава в средата на скалата още при 65 градуса и започва да се движи нагоре едва над 100. А печката по спомени гаснеше при 85. Възможно е и да нямате проблем, ако имате възможност проверете температурите с диагностика.

Благодаря за съвета. :)

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2021, 20:47 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
При мен, когато времето е студено /под 5-6 градуса/ печката почти никога не гасне.
На диагностиката търсете температура на антифриза в самата печка. Тя е с около 5-10 градуса по-ниска от температирата на антифриза при двигателя. Това е при мен при загрял двигател.
На загрял двигател температурата му е 85-90, а при печката 80-85 и поради тази причина печката си гори постоянно. Вярно, че не е на пълна мощност, а някъде на около 30% - следя оборотите на вентилатора на печката. Особено при ненатоварен двигател температурата му редко надхвърля 85 градуса.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2021, 13:31 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
nikivelikov написа:
При мен, когато времето е студено /под 5-6 градуса/ печката почти никога не гасне.
На диагностиката търсете температура на антифриза в самата печка. Тя е с около 5-10 градуса по-ниска от температирата на антифриза при двигателя. Това е при мен при загрял двигател.
На загрял двигател температурата му е 85-90, а при печката 80-85 и поради тази причина печката си гори постоянно. Вярно, че не е на пълна мощност, а някъде на около 30% - следя оборотите на вентилатора на печката. Особено при ненатоварен двигател температурата му редко надхвърля 85 градуса.
Благодаря

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2021, 20:38 
Offline
любител
2005 Mazda 6

Регистриран на: 17 Сеп 2017, 10:25
Мнения: 41
Местоположение: София
Както са казали колегите .....и друго следя постоянно моята кола с диагностиката и съм забелязал ,че печката гасне на 75 гр. нооооо има моменти в които турбината на печката се включва за малко примерно минута и след като запаля автомобила примерно след 5 мин. работи 30 сек и гасне.Не знам каква е логиката може би се почиства и,или за секунда водата от радиатора която е по-студена я пуска .... Иначе си е страхотна:)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Barloc и 45 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб