Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2022, 22:26 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Яну 2022, 22:02
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте. Колата е 2008 година GH 2.0 дизел. Появи се шум при работата на двигателя, който в момента стигна някакъв пик и най- осезсемо е при работата във високи обороти. В ниските също се забелязва че е по- шумен но във високите най- вече. Колата от едно известно време на сам, дори след като съм я изкарвал на извън- градско шофиране при работа на място мирише на изгорели газове. Не знам има ли нещо общо но от около година на сам, при работа на студен двигател понякога търпи промяна на оборотите за кратко и се оправя. Преди около две седмици ми поправиха едно маркуче ще го кача като снимка за да видите, което ми направи проблем с турбото. До преди да го оправят, двигателя при работа на едно място не успяваше да държи равни обороти. Сега след поправката не го е правила минал съм 700км. или иначе казано 6 дена. Ако някой е имал подобни проблеми или знае какво би могло да е, ще съм много благодарен да сподели. Защото в един сервиз не можаха да установят конкретен проблем. Благодаря и всичко добро!


Прикачени файлове:
9888D61D-548D-4BE2-AC41-1EC888768295.jpeg
9888D61D-548D-4BE2-AC41-1EC888768295.jpeg [ 95.33 KiB | Прегледано 1950 пъти ]
D9A27838-0B9E-474B-AB28-BBDD11051C25.jpeg
D9A27838-0B9E-474B-AB28-BBDD11051C25.jpeg [ 128.14 KiB | Прегледано 1950 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2022, 08:41 
Offline
любител
2005 Mazda 6

Регистриран на: 17 Сеп 2017, 10:25
Мнения: 41
Местоположение: София
Колега този двигател е пълен със електронни клапани свързани с вакуумни маркучи.огледай ги често се напукват от годините и правят подобни проблеми . 100%ще намериш някъде проблем по вакуумните пътища което води до неправилна работа на ЕГР,дросел ,турбо .успех


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2022, 20:00 
Offline
фен

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 241
Местоположение: София
Аз залагам на дюзи. Ама да ги погледнат в сервиз дето разбират от дизели. А не да те карат да запушваш егр и дпф, за да ти вземат едни пари за нищо. Повечето гледат на тестера, но там се вижда най-много ако има леко запушване, а това не е нищо.

_________________
Ex-Mazda 6 Hatchback GG, 1.8i 16V 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2022, 21:31 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Дюзите на стенд. Хем ще сменят дихтунгите.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 82 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб