Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:43

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2022, 08:20 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Яну 2015, 10:51
Мнения: 6
Местоположение: kazanlak
Здравейте колеги !

Имам мазда 6 2009г 2.0 дизел 140кс.
Колата е моя собственост от 2014година .
Към момента е почти на 300к като аз съм навъртял повечето. :lovemazda: (без никакви ядове )
Последните зими колата обаче пали все по трудно сутрин когато е студено и доста пуши след като запали.
Мислех си че това се дължи на проблемни дюзи но уви .
тази година след смяна на ангрежен комплект свалих ме и дюзите и бяха заменени на стенд .
Като резултата само почистване .
Така но моя проблем си остана и тези дни като е към -10 си е чисто приключение паленето.
Освен че пуши като я запаля и не работи равномерно прекъсва все едно някой от цилиндрите .
Ще се радвам ако някой сподели мнения и съвет какво да правя .И дали някой е имал същия проблем .
Да спомена само че колата е без дпф макар че не мисля че от това защото го махнах веднага след като я взех и не съм имал такива проблеми с началото а съм я тествам и на -20.
Благодаря предварително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2022, 09:27 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
При това положение първо се проверяват подгряващите свещи, дали няма една-две изгорели.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2022, 13:07 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Яну 2015, 10:51
Мнения: 6
Местоположение: kazanlak
Извинявам се забравих да спомена че подгрева е проверен като свалихме дюзите :oops: :oops: :oops:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2022, 20:49 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2021, 11:05
Мнения: 285
Местоположение: София
Това че е проверен не значи че ще работи още 100 години.
Провери си го пак, една свещ днес може да работи утре не.

_________________
caryЦар


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2022, 14:32 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Яну 2015, 10:51
Мнения: 6
Местоположение: kazanlak
запазил съм час за сервиз да видим какво ще кажат . И ще споделя защото аз имам съмнения за двигателя че не е ок но се съм сигурен


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2022, 10:31 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 04 Май 2019, 16:20
Мнения: 44
Местоположение: София
Имам подобен проблем. Ще чакам колегата да сподели повече инфо.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2022, 20:07 
Offline
фен

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 241
Местоположение: София
Датчик колянов вал? Прескочили зъби на ангренаж? Иначе симптомите са класическа дюза (не запушване, а бобината), но щом са гледани.

_________________
Ex-Mazda 6 Hatchback GG, 1.8i 16V 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб