Здравейте колеги, Четох различни теми за светването на лампата за ниско налягане или запушена цедка на картера при дизелов двигател, но не намерих някакви мнения какво се с случило с колите след това.
Питам, защото на моята 2.2D на 180 000км светна лампата за ниско налягане, след загряване на двигателя (след около 1км.), съответно я прибрах в къщи. Закарах я на майстор, пак светна след около 1км, общо около 3км каране до майстора. Цедката естествено беше много запушена и двигателя нямаше достатъчно налягане. Преди не е светила и не съм чистил цедка. Смених и маслото. Лампата вече не свети и колата се държи ок.
Въпросът ми е при колегите, на които им е светвала лампата, не са имали налягане или им е била запушена цедката, двигателите им били ли са ОК след това или скоро са следвали нови проблеми?
|