Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:19

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2023, 19:13 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 19 Май 2013, 11:34
Мнения: 58
Местоположение: Bulgaria
Здравейте,

От 1-2 седмици имам проблем с връзката между ключа и имобилайзера на колата, който изглежда се задълбочава. Колата е със Старт/Стоп бутон.

Симптомите:

Първо започна да се появява KEY индикатора на таблото, докато колата е в движение. След спиране и натискане на бутоните на ключа - отключване/заключване/отключване, индикаторът ставаше зелен и всичко беше нормално.
След това една сутрин не успях да я отключа близо 10 минути.

Днес отказа да запали. Без да съм я заключвал и при наличен ключ в купето, KEY индикатора продължи да си свети. Първоначално бутоните за отключване/заключване на ключа не реагираха изобщо, след то започна да се отключва и заключва нормално (без да може да запали), дори автоматичното си се заключваше. След няколко минути проби, все пак запали, но KEY индикатора отново светна на таблото. След като я изгасих в гаража, KEY индикатора си светна зелено.

Честно казано не мога да разбера какво става. Някъде четох, че е възможно причината да е Ignition Immobilizer Module, но мога само да предполагам.
https://www.mazdapartsfactor.com/oem-pa ... gs3m66938a

Ако някой е имал такъв проблем, моля да сподели как и къде го е решил и трябва ли да се ходи в Стар Моторс?

ПС. Измерих батерията на ключа - 3V си е, така че не в нея е причината. Нямам втори ключ, възможно ли е по някакъв начин да се диагностицира или да си направя втори?

_________________
Mazda 6, GH Estate, 2008, 2.5L/125kW/170hp :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2023, 21:29 
Offline
фен

Регистриран на: 01 Фев 2018, 21:28
Мнения: 107
Местоположение: Пловдив
Пробвай все пак с друга батерия

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2023, 21:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2021, 11:05
Мнения: 285
Местоположение: София
Тя батерията може и да ти дава 3V но да няма достатъчно ток.

_________________
caryЦар


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2023, 22:21 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Май 2013, 11:34
Мнения: 58
Местоположение: Bulgaria
@zorbata
@andon0V

Много благодаря за съвета! Смених батерията (която между другото е на по-малко от година) и проблема изчезна.

За пръв път ми се случва батерия да показва нормален волтаж, а да няма заряд. Никога повече Energizer.

_________________
Mazda 6, GH Estate, 2008, 2.5L/125kW/170hp :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2023, 16:45 
Offline
фен

Регистриран на: 01 Фев 2018, 21:28
Мнения: 107
Местоположение: Пловдив
Радвам се, че помогнахме, напрежението принципно не е голям индикатор за работоспособността на кое да е захранване, а тока, под товар развалено/некачествено захранване "кляка" (пада му напрежението) и не може да достави ток.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yandex [Bot] и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб