Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 13:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2009, 13:01 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Ное 2008, 17:30
Мнения: 24
здр-те на всички колефи и колежки ако има такива :D
замислим сьм да дигам мощтноста на автомобила си мислех да го турбинирам но се отказах поради липсата на финансии (понеже искам да е като хората бутала и т.н.) та замислил сьм да изпиля главата и да сложа валове като за начало имам вьпрос кьм вас някой пилил ли е досега с колко да я смьквам и валовете от 1.8 с колко градуса са по големи от 1.6
засега сьм супер доволен от вьрвенето карам я с пьлна синтетика
http://vbox7.com/play:6cf9da07
но нали знаете мощтноста никога не достига :P


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2009, 13:06 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Ное 2008, 17:30
Мнения: 24
та пропуснах да кажа :D имам 2 двигателя това ще е с 2-рия моя не го пипап супер доволен не искам да му ськращавам живота или ще чака турбинката :P


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2009, 17:40 
Offline
фен

Регистриран на: 20 Яну 2008, 21:55
Мнения: 208
Oткакто се срешах с R, мисля, че най-евтиния вариант си остава турбинирането - бързо и не унищожава двигателя. мисля, че той вече се е занимавал - поговори с него - да ти каже. Всичко друго цена/мощност - не си заслужава. Аз събирам парички - може за твърд покрив, а може - ако намеря повечко за турбина.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2009, 23:18 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
Atmospheric tuning always cost more than turbo. Because you need more rpm to get more power and to more rpm you need longer beam rods and its mean you need to change your internals. Also to get better results you need good port polish had work and cams. (Mazda engines are not for high rpm like Hondas) Good cams cost you more than good Garrett GT2560R (which one is very good size for mx5) and you need better intake mani also very good headers and catback which are not cheap.
For good condition mx5 engine can handle up to 14psi. I have friends who are using 10psi more than 60k km with no problem. (With stock internals). Turbo projects are cheaper and better power $$$ balance than atmospheric projects. If you know where and how to get parts you can do your DIY turbo very reasonable prices. Also you need to know what you are doing.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2009, 23:20 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
Бай Ви Морис написа:
Oткакто се срешах с R, мисля, че най-евтиния вариант си остава турбинирането - бързо и не унищожава двигателя. мисля, че той вече се е занимавал - поговори с него - да ти каже. Всичко друго цена/мощност - не си заслужава. Аз събирам парички - може за твърд покрив, а може - ако намеря повечко за турбина.


Leave the hardtop for later we will boost your mx5 as soon as possible :twisted:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 01:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
А с supercharger не става ли? Не знам дали има подходяща големина, но...

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 01:21 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
KickingKing написа:
А с supercharger не става ли? Не знам дали има подходяща големина, но...
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_list.php5?depth=3&oid=699&show=true&PHPSESSID=3aec2581a0daa629fd826d1a13684099


http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 1a13684099

http://www.flyinmiata.com/superchargers/index.php

бързо търсене с Гугъл.

Що се отнася до атмосферен двигател:

http://www.maruhamotors.co.jp/miata/ 2,1 л работен обем, твърдят, че стига до около 220 к.с.

един от най-добрите. Но излиза такива пари, че ще си купиш Лотус на старо :(

Забрави за пилене на главата, това го правихме на Ладите, защото нямаше друг начин. Има доста фирми, които правят бутала с висока компресия. Както каза R - не си заслужава, освен, ако не търсиш уникалност. Турбото е доста по-практично за ежедневна употреба, защото няма нужда да отваряш двигателя (до определено над-налягане).
От друга страна - сложи си двигател от S2000, пак ще ти излезе по-евтино. :)

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 01:23 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
http://www.s2ki.com/forums/index.php?sh ... 17646&st=0

ето за това говоря :D .

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Последна промяна green_miata на 03 Сеп 2009, 01:30, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 01:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
Снимката не се отавря.

Освен това според мен турбото за "всекидневна употреба" е доста по-неудачно от другите две алтернативи. В тоя ред на мисли също така и за дрифт.

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 10:18 
Offline
фен

Регистриран на: 20 Яну 2008, 21:55
Мнения: 208
KickingKing написа:
Снимката не се отавря.

Освен това според мен турбото за "всекидневна употреба" е доста по-неудачно от другите две алтернативи. В тоя ред на мисли също така и за дрифт.


От 1991 имаме Рено Фуего Турбо - писал съм и другаде - 1540 см3 двигател 132 к.с. - и ако това не е кола за всекидневно каране - коя? и това е производство окт. 1984 г. Просто когато не ти достига мощност - натискаш педала и след под 1 секунда те лепи на седалката..е вече се избушил двигателя... така, че не е като преди :(

Незнам, до колко си карал и имал коли с турбина?

Истина е, също и направо нов по-голям двигател да се земе...но не съм сигурен - поставянето му отнема повечко време и съответно пари!

Щом наи-разпространено е турбинирането - явно пари/мощност е най-практично.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 10:35 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
Ми тука стигаме до темата турбо с/у компресор. Мисля не е тук мястото да споменаваме всичките видове от единия и другия тип нагнетителни устройств, а и всичко зависи от големината на самата турбина, ролките и ремъците на комперсора и т.н.
Аз лично предпочитам да нямам турболаг и мощността да не ми е само от 3500 където ми се включва турбината, а да ги имам от 500 оборота макар и по-малки както при чарджъра. Проблемът е с модификациите след самото слагане и за това питах има ли идея за това как върви с него и дали някой е слагал.

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 10:48 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
KickingKing написа:
Ми тука стигаме до темата турбо с/у компресор. Мисля не е тук мястото да споменаваме всичките видове от единия и другия тип нагнетителни устройств, а и всичко зависи от големината на самата турбина, ролките и ремъците на комперсора и т.н.
Аз лично предпочитам да нямам турболаг и мощността да не ми е само от 3500 където ми се включва турбината, а да ги имам от 500 оборота макар и по-малки както при чарджъра. Проблемът е с модификациите след самото слагане и за това питах има ли идея за това как върви с него и дали някой е слагал.


I have boost 2300rpm not 3500rpm. If you have good turbo mani and BB T25 good turbo you can have good boost level. If you use tubilar long runners mani and GT28 you will have around 3500rpm if you use GT30!!!! u need to wait more and more!!!! SC's are not good options for miatas!!! I have been driven SC and TC and good conbination mani and turbo you can have very nice boost! I have Subaru impreza WRX for everday and l dont have any problem with turbo engine for everday use. Key poin you need to know what you need to do!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 11:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
A с Т25 до колко оборота продължаваш да имаш boost?

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 15:27 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
4500rpm 9.60psi
6300rpm 8.75psi
(Garrett GT2560R)
l told you mazda engines not for high rpm and you don't need to push them more then 6000rpm


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 16:04 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
R написа:
4500rpm 9.60psi
6300rpm 8.75psi
(Garrett GT2560R)
l told you mazda engines not for high rpm and you don't need to push them more then 6000rpm
“Powerrrrrrr”
Jeremy Clarkson

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 19:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 10 Мар 2007, 10:36
Мнения: 215
Местоположение: Морската столица
green_miata написа:
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=417646&st=0

ето за това говоря :D .


Много е яко проектчето.
Само че, като ги гледам са вкарали поне 50 000$
Защо направо не са си взели HONDA S 2000?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 21:56 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Ное 2008, 17:30
Мнения: 24
мерси на всички колеги изрализили мненето си и препорьката на тоя момент остава турбото :D но ще се отложи за догодина а двг не ми се сменя понеже имам 2 :)
и двата са ми обслужени остава вариант Б мисля да го сложа да една жигулка 8) с миата двигател :P


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2009, 22:39 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Stereo-injekcia написа:
вариант Б мисля да го сложа да една жигулка 8) с миата двигател :P
\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2009, 02:49 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
KickingKing написа:
Снимката не се отавря.

Освен това според мен турбото за "всекидневна употреба" е доста по-неудачно от другите две алтернативи. В тоя ред на мисли също така и за дрифт.
Не снимка, а е цяла тема от форум.
На второ бях написал приличен по размер отговор, но машината ми се ебава с мен и ме мързи да пиша отново.
само ще кажа, че атмосферните двигатели обикновено се движат 150-180 к.с. (говорим за сериозни двигатели, а не за филтър-колектор-аспух)
Суперчарджърите са 180-210 к.с.
Турботата са около 180-260 к.с.

Всичко обаче зависи от конкретния случай и кой, какво търси.
Този спор - атмосферен, срещу принудително пълнене се води по всички форуми и ние няма да го решим само с една тема.
А и за дрифта - със 185-ците никога не съм имал проблем да си играя със задницата в завой, ако има нужда. Не е въпрос само на мощност. От друга страна тая кола не е правена за дрифт. При нея всичко е с мисълта за баланс и сцепление, но това е друг въпрос.

П.П. "ежедневна употреба" - го използвам като директен превод на Daily driver, който се сеща за по-добър превод, да каже, просто мразя чуждици, но това е много дълга тема. :D

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2009, 21:54 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
Само едно уточнение ако може.. Това за 1.6 или 1.8 става въпрос? Предполагам за NA/NB, не NC

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2009, 23:16 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
ами аз с моите скромни 115 кончета доста стабилно се заигравам по завоите на 2-ра просто пускам крака до долу и задницата си тръгва самичка.Бтв тия дни си свалям колектора и инжекторите за почистка и полиране,колкото е възможно :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 01:42 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
KickingKing написа:
Само едно уточнение ако може.. Това за 1.6 или 1.8 става въпрос? Предполагам за NA/NB, не NC
И за двете, съответно има малки разлики в мощностите, но в крайна сметка зависи, как е направена системата. За NC си има готов двигател на Cosworth - 2.0, 255 к.с., $12000 атмосферен. :D В е такива моменти ми се иска да сменя моята, но веднага след това се отказвам. NC ми е много цивилизована...

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 01:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
Искаш да кажеш, че за NA и NB няма фирма, която да прави такъв тунинг (косуърд тайп)?

А както R написа явно до 10psi (6.8bar) нямат проблеми двигателите, но без да се пипа (т.е. само с по-здрави гарнитури, без бутала и т.н.) до колко издържат?

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 02:00 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
KickingKing написа:
Искаш да кажеш, че за NA и NB няма фирма, която да прави такъв тунинг (косуърд тайп)?

А както R написа явно до 10psi (6.8bar) нямат проблеми двигателите, но без да се пипа (т.е. само с по-здрави гарнитури, без бутала и т.н.) до колко издържат?


колега на 6.8 бара мисля,че ще има проблеми и то големи искаш да кажеш 0.6 :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 04:52 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
KickingKing написа:
Искаш да кажеш, че за NA и NB няма фирма, която да прави такъв тунинг (косуърд тайп)?

А както R написа явно до 10psi (6.8bar) нямат проблеми двигателите, но без да се пипа (т.е. само с по-здрави гарнитури, без бутала и т.н.) до колко издържат?
Това е без да се пипат.
За ВР има няколко японски фирми . Maruha - линка от един от предишните ми постове се води един от най-добрите "тунери" на атмосферни двигатели и се занимават единствено с Мазда. Ако те интересува, ще ти пратя линк към тема със снимки от шопа им. В щатите аз знам само за FM, които правят кит за двигател с висока компресия.
Но самият факт, че можеш да сложиш двигател, на който пише Cosworth, е уникална за мен.

_________________
"Any car which holds together for a whole race is too heavy." - Colin Chapman
"If you want to go faster, you will have to add lightness." - Colin Chapman
"Simplify, then add lightness." - Colin Chapman


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 09:31 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
TeOMx5 написа:
KickingKing написа:
Искаш да кажеш, че за NA и NB няма фирма, която да прави такъв тунинг (косуърд тайп)?

А както R написа явно до 10psi (6.8bar) нямат проблеми двигателите, но без да се пипа (т.е. само с по-здрави гарнитури, без бутала и т.н.) до колко издържат?


колега на 6.8 бара мисля,че ще има проблеми и то големи искаш да кажеш 0.6 :wink:


90k mile 93 1.6 car with full stock internals custom mani + T25 + 440cc injectors + MSPnp + VW sharan intercooler + 3" downpipe + good tuner with 100octane fuel + 10psi-10.5psi = 210whp
40k mile past after turbo installation and still keep on going.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 11:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Авг 2009, 16:31
Мнения: 126
Да 0.68 е :oops: То на 6.8 бара не знам точно кой двигател издържа ама сигурно има и такива :D


R това звучи мнооого, много добре. Щом са коне на колелата значи на двигатля са ... хм 250?

_________________
Изображение

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2009, 20:26 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
As you know on flywheel hp difficult to calculate. If you are talking about 0.68bar is too much for mazda engines try to boost FE3... FE3 has bigger beams than SR20DET engines...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009, 02:19 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
R написа:
TeOMx5 написа:
KickingKing написа:
Искаш да кажеш, че за NA и NB няма фирма, която да прави такъв тунинг (косуърд тайп)?

А както R написа явно до 10psi (6.8bar) нямат проблеми двигателите, но без да се пипа (т.е. само с по-здрави гарнитури, без бутала и т.н.) до колко издържат?


колега на 6.8 бара мисля,че ще има проблеми и то големи искаш да кажеш 0.6 :wink:


90k mile 93 1.6 car with full stock internals custom mani + T25 + 440cc injectors + MSPnp + VW sharan intercooler + 3" downpipe + good tuner with 100octane fuel + 10psi-10.5psi = 210whp
40k mile past after turbo installation and still keep on going.


from wich car did you get the 440cc injectors ?
and is this MSPnp ?? http://www.diyautotune.com/catalog/mega ... 29f1861d85


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2009, 09:47 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
TeOMx5 написа:

from wich car did you get the 440cc injectors ?
and is this MSPnp ?? http://www.diyautotune.com/catalog/mega ... 29f1861d85


Yes this is MSPnP but for my new car l am using MS2 base and will have more options and faster (DIY version and we are producing every single part, except cpu)...
Injectors are RC, not from any other car! For new car l am planin to use 660cc Tunertoys injectors but l am not sure they will be good or not because 660cc is little bit big for 200whp-220whp...


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб