След 14г. и 10тина коли, най-после ми се караше нещо леко и на задно. Без е30, а за ае86 неможеше и да си помисля. И логичното миналото лято взех Миата. Малко за колата: Внос от Канада през Италия. Километража е в километри, '93 по колани и ВИН и '96 по талон. На ~170хил на километраж екстри: няма климатик и ел. стъкла и т.н. Имала е няколко собственика из София. Без ръжди като единствено на едната задна вежда имаше надула се боя. Пълен оригинал с изключение на китайски койловери Raceland , които имат реглаж само на височина(относително).
Последната кола (кошмар) която отиде за части.
Като я взех.
Продадох wind blocker-а
Дупката под радиото гледах от щатските форуми, че пасва идеално часовника с джоба от е36 (без борд. комп.)
Едни свежи пичове ми подариха 3 броя
Смених стария винил на гюрука , не особенно успешно.
Направих си шини под купето от дур алуминий 5мм , понеже закача навсякъде поне да не ми дреме.
За зимата взех зимни гуми и освежих оригиналните джанти. На леда към Копитото, дори само на зимни гуми колата лети нагоре и е доста лесна за контриране и контрол. Напълних си душата когато имаше сняг де.
След като преглътнах парите се почнаха циганиите по фейк поршето
Взех бързи джанти 8J et15 , навих гайките до долу:
и трябваше да обръщам задните вежди и това надулото се от едната страна направо падна огромна плюска от някогашно кърпене.
Взех също бърз волан и бърз спойлер , и вдигнах койловете на 3/4 от макс. горно положение.
Други тъпотии които направих е самоделни frog arms и пак хоуммейд разпънка и други дребни безмислени.
Изчистих моторетката (не го мих)
Има да се правят още неща. Планирам смяна на масла и ф-ри, лагер на съединител, да си изкърпя плюската и обработя отвътре против ръжда. Нещо по музиката да се ъпгрейтне.
Иска ми се хардтоп, и да махна мекия таван но при тези цени на таваните няма да стане.
Като правя някое друго мега подобрение и има интерес , ще слагам снимки.
Поздрави!