Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 18 Ное 2018, 14:57

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 211 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2016, 11:13 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Вчера ми се наложи да прекося цяла София два пъти и минах и по някой позабравени градски пътища. Не прави кеф, яко подскачаш. Ще покарам още малко да се раздвижат, ако въобще има такова нещо при амортесьорите и ще им намаля най-вероятно твърдността.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2016, 15:22 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Търси се желаещ да ми направи ролбар.

http://www.gcfabrications.co.uk/Mx5_GC1 ... 53880.aspx
или само такова
http://s258.photobucket.com/user/golfer ... 3.jpg.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 12:36 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
От дълго време не съм писал.
Първо за обещаните впечатления за окачването. След около 3 месеца каране или окачването или задника му поомекнаха, но вече не ми се струва толкова твърдо. В завой колата определено е доста по-стабилна и по-важнотоо имам по-голяма увереност. Равносметката на пистата е около 2 секунди надолу при обиколка около 1.20.
Дали бих да пак тези пари? Като първо подобрение на колата - НЕ. Ако вече имам хардтоп, хубави гуми и ролбар, може би да.
Нямам опит с други окачвания, но сигурно може да се намери нещо почти толкова добро за по-малко пари.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 12:46 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
През пролетта се сдобих с ролбар на trlane и горе долу по същото време със раздрипана седалка cobra imola 2, която в последствие претапицирах, за да пасва на моя интериор.

Изображение

За около седмица се свиква с корубата.

На пистата има огромна разлика с и без седалка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 12:53 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
За 150 паунда ми изпадна този интеркулер кит и реших да се хвана на лудото турбо хоро.


Прикачени файлове:
intercooler_pipes.jpg
intercooler_pipes.jpg [ 235.58 KiB | Прегледано 2910 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 12:58 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
тест сглобяване на терасата


Прикачени файлове:
intercooler_pipes01.jpg
intercooler_pipes01.jpg [ 334.97 KiB | Прегледано 2911 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 13:05 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
В последствие се сдобих и Megasquirt 3 plaug and play от MSlabs.


Прикачени файлове:
MS3.jpg
MS3.jpg [ 350.8 KiB | Прегледано 2912 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 13:06 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Подкарах колата, но беше прекалено богата.

Инсталирах си Tunerstudio и пробвах да я настроя с Autotune. Резултата беше разход около 27 и вървеж на 80% от сток.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 13:10 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
После сложих жълти инжектори от rx8. Не е ясно колко кубика са. Мненията варират от 420 до 454cc/min...
Изчистих ги, но се оказа, че не е било нужно като гледах параметрите преди и след чистене.
Настроих ги първо на 420, после на 440.


Прикачени файлове:
RX8YellowMS3.jpg
RX8YellowMS3.jpg [ 546.93 KiB | Прегледано 2912 пъти ]
RX8yellow.jpg
RX8yellow.jpg [ 311.68 KiB | Прегледано 2913 пъти ]
Rx8yellowpic.jpg
Rx8yellowpic.jpg [ 115.81 KiB | Прегледано 2913 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 13:17 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
След около 3 седмици с проба грешка реших да започна от нулата и да се примоля на пича, който произвежда Мегаскуирта да ми изпрати базова карта, с която съм от два дни. Колата върви много повече - може би повече от сток.
Докато си играех с мегата монтирах кулера с тръбите и се сдобих с турбо td04l от субару имреза.


Прикачени файлове:
TD04Ljpg.jpg
TD04Ljpg.jpg [ 261.37 KiB | Прегледано 2912 пъти ]
intercooler_pipes3.jpg
intercooler_pipes3.jpg [ 340.25 KiB | Прегледано 2912 пъти ]
intercooler_pipes2.jpg
intercooler_pipes2.jpg [ 359.84 KiB | Прегледано 2912 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 13:19 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Какво остава?
В средата на октомври трябва да пристигне колектора за турбото.
След като се монтира, смятам да покарам седмица за да се уверя, че всичко се държи заедно и не се разпада и след това ще отида някой да я мапне.
Все още не съм решил кой може да стори това.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2016, 12:44 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Нещо такова. Чудя се къде да е разтоварващия клапан.

Изображение[/url]upload images free


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2016, 20:45 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 74
Местоположение: София
адмирации колега. Как се сдоби с инжекторите?
турбото след тд04 какво пише?
благородно завиждам за климатика :)

П.С.
Пазаруваш с размах, помисли за топлинен щит да не опечеш наоколо всичко


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2016, 21:08 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
Браво дано имаш късмет с мапера това е най - трудната част
от проекта, а при разход от 27 на 100 много ли мирише на суров бензин? Гледам имаш температура на маслото а налягането как е било при толкова богата смес ?Питам щото знаеш моята драма с мириса на бензин в маслото.

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2016, 22:23 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Dexter, всичко съм купувал от ebay и от една фейсбук група mx5 buy and sell в Англия. Доставка с ggbg.bg. Инжекторите са около 80 паунда. Турбото е td04L от импреза 99-2005?, тези с кръглите фарове. Дай линк да видя какво кмаш предвид под топлинен щит.

Драго, не е миришело на бензин. Това, което забелязах, обаче е, че в купето става доста по-топло, та съм имал високи темп на изгпрелите газове. Не мога да си го обясня... Екуто беше на идентична кола като мойта, но с турбо. Карах с тази карта и беше богата. Сега е с базова карта, т.е. Така както излиза екуто от завода/гаража, в който ги правят, ако си го купиш с ново. От няколко дни карам с нея, та тая надежди, че разхода ще се подобри, поне вече не грее и върви доволно. Но си прав, че настройването ще сложи всичко в ред или ще направи всичкото време и пари напразни. Веемето ше покаже. Дано, напролет да покараме. Ако имате някой тунер предвид, казвайте.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2016, 06:29 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 74
Местоположение: София
нещо такова
https://www.google.bg/search?q=turbo+heat+shield&safe=off&espv=2&biw=1818&bih=1139&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifpYXb0qTPAhWI0xQKHemFAoUQ_AUIBigB

Като сложих компресора, хем не грее колкото турбото, като вали дъжд и колата работи в града, се дига пара от капака над него :)

Лошо за мен, че не ползвам фейс.

П.С.

такъв разход само с теч може да го докараш, много внимавай с бензина извън цилиндрите, ако е богата няма да дига температура на изгорелите :twisted:
един разтоварваш клапан ще ти трябва.
И да кажеш кой ти прави изпускателните тръби, ако си доволен (може и на лични)
:D


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2016, 08:55 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Да, мисля да поръчам и такъв предпазител за турбото. Как да проверя дали няма теч извън цилиндрите? И по ламбда сондата сместа е богата. Т.е. Ако течен нещо навън трябва да е бедна сместа.

Турбо кита го поръчвах от Reventshop.com. Чака се около месец.

Имам разтоварващ Turbosmart Kompact 25mm , но се чудя къде да го монтирам. Гледам, че всички го мотират непосредтвено преди дросела, т.е на студената част. Там обаче, се опасявам че ще утежни само системата, която и без това виси единствено на червения 90 градусов силиконов маркуч. Теглото на блоуофа е около 150 грама. Защо да не го сложа точно след изхода на турбото, т.е на топлата част. Там ще има върху какво да стои, а не да виси и да утежнява системата. Нали идеята му е да предпазва турбото.

Драго, налягането на маслото си стои едно и също откакто съм я купил, но не знам доколко мохе да му се вярва на този уред... При теб падна ли налягането, ако гледаш заводкия уред.



Колкото до фейсбука - и аз съм социопат, та влзам през този на жена ми. Това, разбира се, може да се окаже проблем като пазариш части :roll:


Прикачени файлове:
image.jpeg
image.jpeg [ 193.17 KiB | Прегледано 2851 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2016, 11:19 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
Фабричния уред за маслото на nb си е вместо лампа.Знаеш
монтирах такъв който си показва и мести стрелката в зависимост от обороти и температура. Но при мен е объркана горивната система и няма обратно гориво от там висок разход и бензин в маслото и следва спад в налягането,но стоковият не мърда.Ако мръдне ще е зле и то доста,обаче като сменям маслото си държи налягане докато
не влезе бензин.
Следващата седмица ще оправя обратно гориво и ще следя
налягането.

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2016, 14:54 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Dexter, жив да си! Викам си, да я поогледам да няма теч и хоп, наистина между релсата и първия инжектор капе бензин..

Едновременно съм супер доволен и бесен:)


Прикачени файлове:
image.jpeg
image.jpeg [ 191.7 KiB | Прегледано 2839 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2016, 08:04 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 74
Местоположение: София
за мястото на разтоварващия клапан виж този пост (ако вече не си го чел) точка 8.
http://www.miataturbo.net/diy-turbo-discussion-14/diy-faq-all-your-answers-one-big-post-4288/

относно подаване на горивото до рейката:
според мен няма нищо объркано, някои NB нямат връщаща линия защото налягането се прави в резервоара (там е регулатора) и от там до рейката.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2016, 13:41 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Да, виждам че повечето го слагат непосредтвено преди дросела, но защо да не е точно след турбото, нали все пак той пази турбото.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2016, 10:06 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Проблема с течащия бензин е отстранен. Продължаваме напред!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2016, 17:46 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
stinat написа:
Проблема с течащия бензин е отстранен. Продължаваме напред!

Радвам се,че си решил проблема.
Извинявай,че ти пиша в темата,но и при мен ще се получат нещата . Днес замерихме налягането в рейката и кво да
видим 4.5 бара на празен ход при 3 бара по заводски данни,
е кадене да иде това гориво като е затапен маркуча за връщане и липсва тръбата за връщането му.

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2016, 17:18 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Какво се извиняваш за темата, то и без това само аз си пиша в нея :)

Странно как не ти е изгоряла бензинновата помпа.
До 2000 са с регулатор на налягането на бензина на рейката и излишния бензин се връща в резервара. Те работят на 43psi, което е около 3 бара. 2001-2005-та регултора за бензина е в самия резервар и нямат маркуч от рейката за връщане на излизшния бензин в резервара, защото на рейката идва точно толкова колкото трябва. Те работят на 60psi мисля, което трябва да е към 4 и малко бара.
Щом твоята връща бензин в резервара си облаготелстван, ако решиш да слагаш турбо. Можеш с променлив регулатор на налягането да увеличиш налягането на бензина. Дано скоро да мога да се похваля/оплача има ли смисъл от цялата галимация...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2016, 20:18 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
За помпата ако съдя по звуците които издаваше май е виждала зор,това го чух след като махнах мокета и ламарината .А днес вечерта за малко да запали,но уви опитите преминаха в приказки.
Смятам като се навържат нещата да се повозя на Калояново.
Надявам се да се похвалиш,а тестът е пистата,но все пак и твоята и моята галимация е с крайна цел забавление така че цялата загуба на време и средства е оправдана.Май звучи леко мазохично,но иначе не е интересно.

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2016, 09:38 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Аз не знам дали ще успея за Калояново тази година. Започнах обратното броене за колектора. Уж трябва да е готов в средата на октомври. После има монтаж 3-5 дни. Послед поне седмица искам да покарам преди да отида при някой да я донастрои. И ще си отиде средата на ноември. Ако абсолютно всичко е по план. Кога не е било?!

Но пък, ако захване някое циганско лято може и да закрием сезона на Калояново или поне да направим една разходка в родопите :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2016, 18:30 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
Подкарах колата най на края,май и върви по-добре.
Ако разхода падне на 10 -14 на сто и не мирише на суров бензин значи всичко е наред.

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2016, 16:42 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Аз преди да почна с галимациите, с оригиналното ECU, правех 11 дълбоко градско. Задръстванията и газ до дупка при всяка отворила се възможност.
След като оправих теча съм минал 85 км. Чакам да станат 100 (т.е. утре), ще заредя и ще пиша какъв е разхода.
Остават 11 дни до колектора...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2016, 19:25 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2011, 13:38
Мнения: 74
От три дни съм активен участник в пътното движение и разхода е 9.5 като икономичното шофиране не е било приоритет,но половината км. са извън градско планинско леко агресивно.
Явно проблема с обратното гориво е решен.
Твоят разход е като по книга.

_________________
"ЧОВЕК ТРЯБВА ДА ИМА ПОНЕ ЕДНО КАБРИО В ЖИВОТА СИ"-Джексън Браун


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: И още една
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2016, 13:27 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 25 Юни 2013, 09:37
Мнения: 210
Местоположение: Sofia
Супер!!! Значи си в играта. Аз все още не съм. Днес сипах догоре. 20 литра за 120км...


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 211 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб