Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 25 Юни 2019, 22:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2018, 19:42 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Здравейте колеги , чудейки се из между марки и модели , каква кола да си взема за трак дей, коя кола е най подходяща за тунинг и доработка и коя ще е изгодна за поддръжка , и колата сама ме намери .Взех си мазда rx8 231кс. само че не отговаря на нито едно от изискванията които си бях поставил. Както и да е съдба, но не съжелявам и грам , колата найстина е страхотна , удоволствие е да я караш, бих казал че е най най от всичко което съм карал.

ОБАЧЕ ..... двигателя не устиска , изкара 3 манша на Калояново - около 20 обиколки и го изпуснах и го прегрях, просто бях опиянен от удоволствие и се случи каквото се случи.

ДИЛЕМА:
Ремонт на оригиналния двигател ?

Или

Слап на друг двигател , като фаворитите са к20 на хонда , 1.6 от миата или 2.5 24v mazda.

И друг въпрос каква е разликата в двигателя на rx7 и rx8 , защо на 7- мицата слагат турбо и ги карат а на 8- мицата нещата са съмнителни?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2018, 21:47 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 835
1.6 миата с турбо/компресор е много проверен билд, а и вероятно ще можеш по-лесно да го вържеш с жиците.
Ако можеш да си я правиш сам, аз лично бих тръгнал по тоя път. А иначе задължително прочиташ чуждите форуми за oil cooler miata track car.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2018, 22:11 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Да , от проучването което направих 1.6 от миятата държи много на бой , плюсовете в този слап са:
Мотора все пак е мазда, на 1.6 пасва кутия от 1.8 6 степенна която е с почти същите предавателни числа като моята и така отпада нуждата от фланез между двигателя и скоростите , моя диференцял 4.44 е по къс от този на 1.8 мията 3.60 което е добре за трак целите, евентуално е по здрав , двигателя е разположен оригинално надлъжно и ще се закачи лесно(може би)
Минуси - 1.6 двигателя ме ограничава до около 260 коня,което може да е пре достатъчно но няма място за развитие,1.6е значително по скъп от този 1.8 , дали разликата в цената не е по добре да се даде за ковани биели на 1.8 и да може да се достигне до по високи стойност примерно 380коня.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2018, 11:11 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 835
Аз нямам практически опит , просто изказах мнение за леснота на билда.
ЩЕ ти пусна два линка, да видиш, че двигателят не е най-важното в гоненето на време.

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... fWbO00juLw

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... tKGZQ_YQkW


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2018, 01:17 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Аз не го отхвърлям този билд просто отбелязах плюсовете и монусите, и се чудя дали ако взема 1.8 няма да е по добре за развитие в бъдеще.

Да двигателя не е всичко за да е бърза на писта ама аз в момента имам липса на такъв така че това ми е приоритет.

Това е на калояново


Прикачени файлове:
8D77D1B8-984A-41FC-B75A-DCD0087C83A3.jpeg
8D77D1B8-984A-41FC-B75A-DCD0087C83A3.jpeg [ 144.61 KiB | Прегледано 1854 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2018, 11:22 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 317
Местоположение: zhe internetz
slap и swap са различни неща. Най-вероятно имаш предвид суап :)
Суапа е проверена работа, ама за мен лично едно от най-яките неща на колата е точно двигателя. Лек, нисък център на тежестта... идеален.
Макар и фен на компресорите (суперчарджърите), тоя двигател си плаче за турбо, с някои особености. Ето ти една интересна статия, дано ти е полезна. Основният проблем - топлината, ама ти това си го разбрал по трудния начин :/ От друга страна тая кола е за завои, не да я опнеш на правата, така че и без турбо би трябвало да е ОК, стига да я държиш в обороти (ммм :D).


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2018, 12:35 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Да , двогателя е нещото което прави тази кола такаква каквато е. Че е много лек не бих казал , не мисля че 1.6 двигателя на миатата ще е с много по тежък , само ако преместя акумулатора от зад мисля че ще оправим разликата в теглото , но центъра на тежеста си остава като проблем, този от миатата няма как да го направя по нисък и това е най големия минус във всеки сУап ;)

Страх ме е че ще налея пари в рениса и той може пак да замине за едно мигване време.Иначе не бих го сменил много е готин за каране, да малко в високите изнемогва ама ще се науча да го карам, все пак това ми беше пурво качване на колата.

Ето една снимка с нещо интересно:


Прикачени файлове:
Коментар на файл: Ония ден я откарах да я премеря
39731830-5054-4ADA-8436-D58916785EA0.jpeg
39731830-5054-4ADA-8436-D58916785EA0.jpeg [ 188.6 KiB | Прегледано 1829 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2018, 18:48 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Прочетох статията и тя много ми помогна, 100% ме отказва от използването на рениса , ако Еди какво си ако друго ако всичко е Ок може и да издържи иначе ......Аз на дали ще мога да направя такъв педантичен ремонт сам поради липса на опит от 1000 двигателя и се съмнявам че в мануала за ремонт на гвигателя пише всичко.

Във момента водя преговори за друг двигател с огромен потенцял но за сега няма да разкривам повече инфо, ако стане ще разберете а ако не стане пак ще кажа.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2018, 20:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Двигателя е спазарен , само да го доставят от Англия.

Взех 300zx dett или иначе казано нисан 3000сс v6 , две турбини 300кс.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2018, 21:14 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 317
Местоположение: zhe internetz
Оххх ^^
Лесно ли ще влезе?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2018, 21:19 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Не вярвам че ще е лесно , ама щом слагат v8 от курвет що да не влезе тоя, само дано всичко е ок и да пристигне.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2018, 22:02 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 835
Много интересна статия
https://jalopnik.com/heres-exactly-what ... 1793172844


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2018, 22:20 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Да интересно е, но е обявил стряскащи цени за ремонти, а обслужването на този мотор няма да излезе по скъпо от това на едно tdi . И със сигурност е по евтино от тора на рениса. Но винаги има едно НО - нека първо дойде и след като го отворя ще стане ясно дали е скъпо или не .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Окт 2018, 12:47 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 290
Местоположение: Plovdiv
Srmsvetli написа:
Не вярвам че ще е лесно , ама щом слагат v8 от курвет що да не влезе тоя, само дано всичко е ок и да пристигне.


Слагат хората,слагат.. и 5.5 AMG слагат.. :D :D :D

Прикачени файлове:
м.jpg
м.jpg [ 83 KiB | Прегледано 1711 пъти ]



Колега,да попитам какво време даде на Дракон ако не е тайна?

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Окт 2018, 13:05 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Дам , бялата красавица от джап феста .Ят ме е че не можах да ходя тогава да я видя с очите си.Дали има още снимки на колата?

Аз карах за първи път на писта, за първи път се качих на колата до тогава само съл я мърдал 500м и пак в гаража, и за първи път карам кола с задно ! Предвит всичко това и с включен тракшън понеже ме беше страх да го изключа да не прецаквам карането на другите :) дадох 1.23:95 . Тамън почнах да свиквам и да не влизам в завойте все едно съм с предно и не обърнах внимание че температурата на водата че утива в червеното и всичко приключи.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Окт 2018, 13:16 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 290
Местоположение: Plovdiv
Дам на Жоро бялата RX-8 е това..най-яката Мазда в БГ!Уникален проект..имам още стотици снимки на целия проект,но не са за тука.. :wink: Основно дрифт ще се кара.. :D

А за времето попитах щото аз ходих два пъти тва лято с мотора..който си е голо моторче и не е за там,ама аз го мъча хайвана.. :D почнах от 1,25..втория път 1.20.. за догодина мисля пистов мотор..и да падна под 1,15 :)

Поздрави,

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Окт 2018, 13:23 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Не зная , това с мотора се и лудост , имаше и мотористи когато ходих и ти казвам настръхвах като ги гледам , аз също съм моторист , 7 години живях на мотор без да се качвам на кола но след като ме удари един джип странично повече НЕ.

Много искам да видя снимките дето ги имаш , може да почерпя опит , искам клетка да сложа и др. Ще можеш ли да ми ги пуснеш на имейл примерно?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2018, 15:21 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 290
Местоположение: Plovdiv
Хах,не могат да се сравняват двете неща..с мотора има мноого по-голяма тръпка..Риска е значително по-голям..адреналина ти се качва яко :D

Надявам се да си останал доволен като си разгледал.
Па можем да се засечеме на пистата някой път,света е малък.. :wink:

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2018, 20:01 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Най накрая, след дълго чакане ,днес пристигна двигателя от Англия. :) :) :)
Сега следва да проверя състоянието на мотора, и да направя фланец към оригиналните скорости, след това да видя как ще го напъхам в колата.Идеята за сега е да изместя мотора с 20см назад в куперо, демек ще сложа кардан с 20см по къс от мията, след това скоростите и кадето дойде двигателя. Разбира се това е деликатна работа свързана с много сметки , мерения , рязане и лепене и не е сигурно какво ще стане на края.
Все още не зная какво е теглото на този двигател но се предполага че е 150-170 кг и четох в форуми че ванкела тежи 130 кг с обурудването.


Прикачени файлове:
F9B7558E-9D37-4BB6-9BFD-D7B5B1776188.jpeg
F9B7558E-9D37-4BB6-9BFD-D7B5B1776188.jpeg [ 424.38 KiB | Прегледано 1441 пъти ]
12238336-75E3-4EF0-B187-A010DA8F2448.jpeg
12238336-75E3-4EF0-B187-A010DA8F2448.jpeg [ 491.28 KiB | Прегледано 1441 пъти ]
507E60C0-785F-4A35-8724-77CF4574BB20.jpeg
507E60C0-785F-4A35-8724-77CF4574BB20.jpeg [ 361.77 KiB | Прегледано 1441 пъти ]
AE9EA754-09F3-49A7-90BD-199911207EC6.jpeg
AE9EA754-09F3-49A7-90BD-199911207EC6.jpeg [ 445.08 KiB | Прегледано 1441 пъти ]
98D2A4EF-F7E2-4D3C-BB4F-B9A00ACAE07C.jpeg
98D2A4EF-F7E2-4D3C-BB4F-B9A00ACAE07C.jpeg [ 505.34 KiB | Прегледано 1441 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2018, 23:50 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1617
Местоположение: Пловдив
Kaichiro Kurosu написа:
Дам на Жоро бялата RX-8 е това..най-яката Мазда в БГ!Уникален проект..имам още стотици снимки на целия проект,но не са за тука.. :wink: Основно дрифт ще се кара.. :D

А за времето попитах щото аз ходих два пъти тва лято с мотора..който си е голо моторче и не е за там,ама аз го мъча хайвана.. :D почнах от 1,25..втория път 1.20.. за догодина мисля пистов мотор..и да падна под 1,15 :)

Поздрави,


А защо не са за тука???
Я ги качи в раздела "силов тунинг". разбира се ако човека позволи..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2018, 20:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Здравейте колеги малко новости:започнах проектирането на фланеца между двигателя и скоростите.
Взех размерите на отворите за болтове и центъра нана скоросната кутия на маздата. Дадох на стругар да направи един дорник(май така се вика) с игличка в средата, който набих в центъра на мястото на ексцентрик вала. Така намерих и центъра на скоростната кутия. От там навих всички болтове за закрепването на кутията, като и тях предварително обработихме на струг.След като подравних всичко до момента да стърчат само игличките, отпечатих дупките върху оризова хартия фиксирана върху равна порърхност.накрая прехвърлих дупките от оризовата хартия върху милиметрора хартия и извадих размерите като кординати, които нанесох на кординатната система на програма за чертаене.До тук всичко стана много лесно, дано и за напред е така.


Прикачени файлове:
E6B631A6-92CF-404D-8FD7-850E1A951F52.jpeg
E6B631A6-92CF-404D-8FD7-850E1A951F52.jpeg [ 200.02 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
2AD598E4-3EA8-4615-B2FB-06054943CA4A.jpeg
2AD598E4-3EA8-4615-B2FB-06054943CA4A.jpeg [ 113.43 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
82E45422-142E-443D-B38D-00A8F1D80AEA.jpeg
82E45422-142E-443D-B38D-00A8F1D80AEA.jpeg [ 99.25 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
CA34FC82-0884-48CB-9DC2-7A8530C04AC2.jpeg
CA34FC82-0884-48CB-9DC2-7A8530C04AC2.jpeg [ 339.81 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
6D055E1D-A235-48FE-A561-AE4EEE306A37.jpeg
6D055E1D-A235-48FE-A561-AE4EEE306A37.jpeg [ 277.94 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
9779F938-EC5D-4C6D-8664-3F33AEF939FA.jpeg
9779F938-EC5D-4C6D-8664-3F33AEF939FA.jpeg [ 253.14 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
FC830625-3109-4BFE-860B-554B22F5C47B.jpeg
FC830625-3109-4BFE-860B-554B22F5C47B.jpeg [ 269.64 KiB | Прегледано 1400 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2018, 21:40 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Дек 2017, 10:39
Мнения: 22
Местоположение: Пловдив
Човек, абсолютен офтопик ще пусна, но ти си ебати маняка, с интерес следя темата и стискам палци.

_________________
NO SMOKE NO FUN-------NO SMOKE NO POKE-----------DPF OFF--EGR OFF---REMAP---STRAIGHT PIPE----DIESEL POWER!!!! :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2018, 21:46 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Много съм благодарен за стискането на палци, защото ми е нижно.Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2018, 22:42 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1617
Местоположение: Пловдив
Като гледам как си го подхванал съм пре спокоен и знам че палци няма нужда да ти се стискат!
Като цяло така както си хванал координатите за отворите, точно така се прави за да е абсолютно точно и право, браво!
Следим всички с интерес.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 19:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Здравейте колеги , днес имах малко време и взех размерите и от двигателя.Всичко стана много лесно и това ме плаши.Много добре не е на добре.

Иначе го начертах фланеца на 2д и имаше малък проблем с застъпващи отвори но за късмет точно тези мога да ги преместя понеже са на една планка под картера, и после на 3д и сега ще го пратя за пробно рязане от тънка ламарина на лазер,и ще видим как съм се справил.

Поздрави


Прикачени файлове:
Screenshot 2018-12-14 16.59.32.jpg
Screenshot 2018-12-14 16.59.32.jpg [ 35.13 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Screenshot 2018-12-14 16.58.35.jpg
Screenshot 2018-12-14 16.58.35.jpg [ 37.43 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Коментар на файл: Наложени един върху друг
Screenshot 2018-12-14 17.12.32.jpg
Screenshot 2018-12-14 17.12.32.jpg [ 33.58 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Коментар на файл: ето тези се застъпват но там е една допълнителна планка която се закрепва външно към картера и скоростите и мога да й разпробия нови отвори
Screenshot 2018-12-14 17.15.28.jpg
Screenshot 2018-12-14 17.15.28.jpg [ 26.8 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Коментар на файл: Оправени отвори
Screenshot 2018-12-14 17.20.51.jpg
Screenshot 2018-12-14 17.20.51.jpg [ 29.67 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Коментар на файл: 2д дупки и фрезенг
Screenshot 2018-12-14 17.29.32.jpg
Screenshot 2018-12-14 17.29.32.jpg [ 34.02 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Коментар на файл: 3д фланец
Screenshot 2018-12-14 18.58.55.jpg
Screenshot 2018-12-14 18.58.55.jpg [ 35.7 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Screenshot 2018-12-14 18.59.05.jpg
Screenshot 2018-12-14 18.59.05.jpg [ 36.1 KiB | Прегледано 1263 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Дек 2018, 20:29 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Здравейте колеги , малко развитие:
Изрязаха ми фланец от 3мм за проба и пасна като
ръкавица на двигателя 300zx , но с другия малка греда, нещо съм разминал размерите
явно съм мръднал някаде, но както и да е корегирани са и изрязах още един пробен фланец който вече има и дупка в центъра за да потвърди че наистина центъра е център.Сега ще дам да изрежат фланец от 10мм ламарина , който ще е окончателния надявам се.

Докато чакам да изрежат фланеца , ИЗДИРВАМ кардан от мията , в UK има доволно но ще го почакам , така че ако някой има да свирка ;)

Весели празници


Прикачени файлове:
1B916BA3-35F5-4C95-9E56-5BBA2B23DBC0.jpeg
1B916BA3-35F5-4C95-9E56-5BBA2B23DBC0.jpeg [ 224.65 KiB | Прегледано 1212 пъти ]
E1A8CBBB-869A-4FCD-AC43-205B8ACCCC54.jpeg
E1A8CBBB-869A-4FCD-AC43-205B8ACCCC54.jpeg [ 270.94 KiB | Прегледано 1212 пъти ]
A9D5109A-81BD-4C54-924C-A3D2C6159659.jpeg
A9D5109A-81BD-4C54-924C-A3D2C6159659.jpeg [ 662 KiB | Прегледано 1212 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2019, 17:46 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Здравейте колеги, да раздвижа малко темата:
Разхубави се малко времето и довърших фланеца ....
За сега всичко е наред и пасна без проблем.

Следваща стъпка е да реша проблема с намирането или направата на маховик и самия монтаж на двигателя и скоростите.
Поздрави


Прикачени файлове:
AC107D78-8B6A-4F75-913F-EB612F5B292A.jpeg
AC107D78-8B6A-4F75-913F-EB612F5B292A.jpeg [ 312.96 KiB | Прегледано 962 пъти ]
412387C2-CE8E-4F2B-9584-291869588E63.jpeg
412387C2-CE8E-4F2B-9584-291869588E63.jpeg [ 257.06 KiB | Прегледано 962 пъти ]
DC5F976B-21BB-4E4B-9A59-8C3EC488D12B.jpeg
DC5F976B-21BB-4E4B-9A59-8C3EC488D12B.jpeg [ 303.02 KiB | Прегледано 962 пъти ]
85B9F6A4-B0C2-42B2-95DF-4CE5DFDA2ACB.jpeg
85B9F6A4-B0C2-42B2-95DF-4CE5DFDA2ACB.jpeg [ 269.05 KiB | Прегледано 962 пъти ]
20C8DCCC-4808-4CD9-9DD4-CFE5B48F34CD.jpeg
20C8DCCC-4808-4CD9-9DD4-CFE5B48F34CD.jpeg [ 281.77 KiB | Прегледано 962 пъти ]
516C753C-2927-4BD9-9C4D-CB7A60E67879.jpeg
516C753C-2927-4BD9-9C4D-CB7A60E67879.jpeg [ 391.16 KiB | Прегледано 962 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2019, 06:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Здравейте колеги,да раздвижа малко темата след дългата зима.
До тук най трудно беше да направя съединител който да пасва на нисанския двигател и маздовите скорости.
V6 двигателя си дойде с маховик и съединител,но шлитците нямаха нищо общо с тези на опашката на скоростите на маздата,започна се едно чудене какво да се направи,най лесно ми се стори че ще е да ми направят нова опашка която да отговаря на шлитците на нисановия съединител ,но след запитване за цена за производство на такава :shock: остана като резервен вариант.Веднага друг сценарий - купува се маховик и притискател за нисана и феродо за маздата и готово,ама след проучване на цените и несъответствието в размерите на дисковете излиза че цената на първата идея не чак толкова шокираща.
Най накрая лъч светлина, докато си мерехме с шублера какво къде и колко ,установихме че оста на скоростите на маздата е по голяма от отвора за ос на дисковете на нисана и че може да изрежем нов отвор с нови шлитци на нисанските дискове :D ,от тук на татък всичко стана лесно,приятел на приятел има нишкова ерозия която може да изреже шлитците.И така към момента имаме съединител,все още не е сглобен но скоро и това ще стане и тогава ще кача снимки.

Между временно,колата беше изкормена
Прикачени файлове:
IMG_4119.jpg
IMG_4119.jpg [ 202.29 KiB | Прегледано 340 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_4018.jpg
IMG_4018.jpg [ 166.24 KiB | Прегледано 340 пъти ]

Много приятно бях изненадан от качеството на изработка на автомобила,свръх леки и качествени пластмаси и материали,
всичко е правено с много акъл,евала на япончето дето е измислило колата. =D> =D> =D> =D> =D> чак жал ме стана че и го причинявам ,но в автомобилния спорт няма място за интериор и всичко излишно и потенциално опасно - вън.

Да кажа за двигателите,
Прикачени файлове:
IMG_4115.jpg
IMG_4115.jpg [ 175.97 KiB | Прегледано 340 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_4114.jpg
IMG_4114.jpg [ 182.24 KiB | Прегледано 340 пъти ]

като вадех ванкела на крика не му хареса мног,мога да кажа че двигателя си е тежък.Ще говоря да намеря кантар и да го премеря от любопитство колко тежи и да го сравним с теглото на нисана.Но както се вижда от снимката по долу като габарити двигателите са доста сходни,направо еднакви.
Прикачени файлове:
IMG_4113.jpg
IMG_4113.jpg [ 55.67 KiB | Прегледано 340 пъти ]

Мерил съм от стойката на двигателя,от стойката на зад към маховика на маздата е 265мм а на нисана е 280мм,на пред съм мерил до шайбите,на долу е до края на картерите,а на горе е до смукателя.
Скоро ще има и още......Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2019, 09:59 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Окт 2018, 16:44
Мнения: 18
Местоположение: Kyustendil
Колеги , само да попитам, дали има някой който е в час с 3D дизайна,в смисъл скенирам колата в .ply или .boj или .stl фил и да ми направи раздувки по реалните извивки и размери които да направя после.Аз се справям до някаде но не съм толкова навътре в нещата. Прикачам примерно какво съм направил и какво се цели.Сега използвам готов 3д проект върху когото чертая ама той няма нищо общо с реалните 3д скенери, а тях не зная как да ги обработвам.


Прикачени файлове:
8F080C04-B8FA-4185-B680-7C1BD2D2ECAB.jpeg
8F080C04-B8FA-4185-B680-7C1BD2D2ECAB.jpeg [ 101.99 KiB | Прегледано 335 пъти ]
E1E399B4-1D36-4340-8A8B-1982F140DC18.jpeg
E1E399B4-1D36-4340-8A8B-1982F140DC18.jpeg [ 146.14 KiB | Прегледано 335 пъти ]
8F93C2DF-6BE6-4938-A85D-349A2EFF5B16.jpeg
8F93C2DF-6BE6-4938-A85D-349A2EFF5B16.jpeg [ 153.3 KiB | Прегледано 335 пъти ]
8FE7E9F7-B000-4DB8-965C-00C8AABDEB3A.jpeg
8FE7E9F7-B000-4DB8-965C-00C8AABDEB3A.jpeg [ 115.27 KiB | Прегледано 335 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб