Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2015, 20:40 
Offline
фен
1986 Mazda RX-7

Регистриран на: 27 Фев 2005, 14:17
Мнения: 197
Местоположение: София
skype: niki_rx7
е знанията ми поне по английски са достатъчно добри и явно по-добри от твоите , най-малкото от това ,че съм живял и работил години при тях и да ти кажа не знам защо не си дочиташ докрай това което цитираш. фактът ,че публикуваш като доказателство нещо в което пише обратното изглежда малко смешно :))
за да не остават все пак негативни отенъци от целия дебат ще ти кажа защо се включих. учуди ме изборът който даде на запитващите ,че по-добре да си купят стар отколкото да ползват услугата възстановяване която излиза скъпо....и процесът който описа.... звучи като проба за набиране на клиентела чрез показване на опит който изглежда съмнителен. още предния път това което показа ,че си извършил като ремонт и работи добре с напълно негодни хаузинги ( надрани до неизползваемост), не го пожелавам на никой който ще си плати за услугата. така ми изглежда и сегашният ти пост с описанието на прехромирането. каквито и кодове , да ти бях пратил, кажи ми какво би могъл да предприемеш по въпроса? още тогава не можа да кажеш какъв частичен шлайф си направил( който сам спомена).самите фирми които цитира пишат,че не правят прехромиране, а този с хаузингите от 12б има още много постове които изчетох изцяло и говори за експериментална дейност. та това с което почнах ще ти го кажа пак : и да иска някой, не може да си рециклира хаузингите тъй като това не се прави, не е практика, не е доказано качествено и не се предлага от никоя авторитетна работилница във вида за който говориш. иначе ако искаш и двамата с теб можем да седнем в гаража, да остържем един и да го направим каквото успеем .после естествено ще го споделим със всички. и най-вероятно ще е по-начина който си описал. едва ли някой си го представя иначе.
а на мен ванкелите са ми хоби и не мисля да печеля точки или авторитет с постовете си във форума.но пък като гледам ,че някой се опитва да извлича дивиденти от цялата работа, не виждам причина да си мълча.иначе признавам ,че с теб не може да се влезе в детайли и по същество в разговор.пишеш нещо и като те питат по-точно и конкретно , винаги отговаряш нещо различно, мъгляво и подминаваш въпроса.... така,че със здраве, братле :)))) повече тази тема не ми е интересна ....:))

_________________
щом въртят се колелата,да завъртим и буталата...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2015, 10:24 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
И както ти сам казваш за да не изглежда простоват твоят пост ,давам възможност на читателите сами да си направят превод на текста . Аз умишлено не съм цитирал превод :-) просто беше ясно че, ти ще го увърташ както си знаеш ...не се прави рехромиране само в мислите ти. Рехромиране се прави а това до колко коя раборилница е с доказани качества или не е въпрос на избор защото не една или две в щатите предлагат тзи услуга :wink: Първо каза не се прави ,после го промени на прави се но само от някакви си единични експериментални проекти ... накрая излезе че, работилниците го правят но не били надеждни .
Относно отговорите с недомлъвки :-) каквото повикало ,такова се обадило . Аз на съм хвърлил хиляди левове за да се науча как се прави всичко това и ти да ми държиш тон кое как става. Едно е да има форум и колега да оопита нещо като очаква адекватни отговори ! Друго някой да те провокира с цел заяждане поне же решил той че, щял съм да имам изгода от цялата табота . Е то има баш търговци във форума , на тях не съм забелязал да се хвърлят нападки ? Аз не съм търговец за да имам изгода .
Не исках да се повтарям но кажи ми ти ако бях качил едни лъскави снимки в каква посока щеше да тръгне темата ? Аз очаквах интересна дискусия но няма значение.
Сега имам дилема , дали да си раширя на фрезата роторите на 3мм и да си поръчам керамични апекси ? Ооо забравих че , не са оригинални и не са надеждни :-"
Добре дошъл си при мен професоре .Когато минаваш към моя край се отбий ,може пък и да измислим нещо ново . Нова технология може би :ok:

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2015, 23:59 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Май 2013, 22:08
Мнения: 1
Местоположение: България
Здравейте!

Нещо ме беше хванала носталгията по бившата ми RX-8-ца и като видях снимките и на първата страница в тази тема (червената) реших да се включа и аз, ако мога да помогна в бъдеще на някой с това което на мен ми се случи със създателя на темата.

Далечната 2013 година май месец си купих дългоочакваната мечта. Mazda RX-8 , доста импулсивна личност съм та така си купих и колата. Видях я в една автокъща, взех парите събрани от сватбата със жена ми и газ да си я купя. Като запали направо ми прималяха краката! Купих я веднага. Прибраха се вкъщи. Пробвах да я запаля на топъл двигател и хоооп.. не пали. Веднага във форума. От тук разбрах, че коли с такъв двигател изкарват до 80 000 км ама с голям касмет, и оп гледам моята е на 99 000 км. Разбрах , че просто не съм касметлия и както бях щастлив ми стана много тъпо. Ако не ме лъже паметта точно от тук намерих едно момче , което ми похвали въпросния майстор, че много ги чаткал. Не е използвал услугите му но бил много добър. Обадих му се и се разбрахме да му закарам колата за да я погледне и да каже 'мнението си на капацитет' . Отидох замери компресията и каза.. човек колата ти е пред блокаж. Предложи ми да направи основен ремонт на двигателя за сума близка до 2500 лева с частите и труда. Мечта няма как събрах парите и взехме частите, мисля беше след 20-ти ноември, понеже доста дълго се избираха точните части от точните места незнам си какво и накрая си спомням как дойде едно кашонче дето тежеше 1 килограм а струваше 1200 лева ?! Да определено не разбирам от роторни двигатели ама вътре имаше 6 сегмента и някви О-рингове и гарнитури. Гледах фактурите които бяха в кашона и нещо сметката не излизаше ама изобщо. Карай преглътнах това .. само и само колата да тръгне и спокойно да и се порадвам. Даде срок 2 дни след като получи частите да я сглоби, защото всичко било готово и само трябвал да събере двигателя. Да ама през крив макарон стана готова след коледа, ден два преди нова година. Карай чувахме се всеки ден и чувах едни и същи обещания. Накрая няма да забравя като звънна и каза ела да я вземеш готов съм утре до обяд. Отивам и какво да видя , че в 5 часа човека слага двигателя и каза да се поразходим за 2-3 часа и ще е готов. Разгледахме Разград, не е лош град и има хубава пицария да. Върнахме се в 11 и още не беше готов във 12 часа и наля маслото и антифриза и каза ..готова е палим я и сте готови да си тръгвате. И това бях готов да преглътна.. даже не ми пукаше само и само да си е наред количката. Да ама не! Пробва да я запали на стартер 3-4 пъти ама не пали. При въпроса ми защо след основен ремонт не пали отговорът беше категоричен..
-Как искаш да пали бе трябва да се разработи , сега я бутаме пали и докато си се прибереш в Добрич утре всичко ще е улегнало и ще си пали без проблем.

Ето точно от тук започнаха притесненията ми. Бутнахме запали колата и се прибрахме, не сме я гасили по пътя, че не е улегнало нищо. Ставам на другия ден и о чудо.. колата не пали даже и студена. Страхотно.. звъня му , а той ми отговаря:
- Еми трябв да я раздвижиш 1000 километра и тогава всичко ще се оправи , сегментите не са се разработили .. там някакъв ръб трябвало нещо си да стане.

Добре дано да е така, че след толкова пари и чакане мечтата ми взе да ми е кошмара и добре пропиляни пари, време и нерви. Намерих си дълги патувания и за месец навъртях 2000 км , за всеки случай , а и надеждата умира последна. Да ама не.. палехме само на бутане! Преди да я занеса при него поне студена палеше .. сега и студена не палеше. Много ми накипя. Обаждам му се и пак чувам някакви нови измишльотини:
-Ами знаеш ли, че стартера ти е заминал, гледах го на програмата и показваше 200 оборота а да запали са нужни 350 или нещо подобно не помня с точност цифрите. Купи си нов ама бързооборотен и ще се оправи.

Помислих си вече..ето тука много ме изкундиха. Взеха ми парите , върнаха ми кола с влошено състояние и сега си вземи стартер евентуално да я покарам още малко докато грипира щото явно тез сегменти бяха титаниеви и нямаще улягане братче. По-тъпото е , че преди да я закарам ако си бях сложил по-мощен стартер щях да си карам колата и да си сврикам . Защото аз я продадох на безценица. След този ремонт колата с мощния стартер палеше , но като загрее и с него не палеше! Чувах всякакви фантасмагории.. вижте в едно съм сигурен в приказките много го бива. Определено за търговец го бива ама за майстор хич поне по моята кола ако съдя. Преди да му я занеса мерих при един приятел компресията с обикновен уред, идеята беше просто да сравня след като той я поправи каква ще е промяната сам за себе си, дори да не мери точно поне стойностите да са по големи. Резултатите бяха 6,5 на първия и 6 на втория. След като ми я върна , стойностите бяха паднали със 1 пункта и съответно около 5,5 и 5 това при мерене със обикновен уред. Аз го помолих изрично пред мен да премери компресията , но той нямал такъв уред , като преди да я вземе говореше как ще ми измери компресията и ще ми докаже , че си е свършил работата чрез него. Понеже ванкелчетата ми харесват , но не им разбирам. Видях в преден негов коментар колко много е чел и е вложил за да може да поправя тези мотори. Е братле, нужна е още инвестиция или да се откажеш от тях. Ти моята кола реално я влуши като прибра някакви пари. Халал да са ти , но това нито ти прави чест нито те прави добър човек. Да си жив и здрав и цялото ти семейство да е добре, но не лъжи хората и не им вземай парите за нещо , което ти е хоби и не му разбираш. Супер гадно е някой да се учи на колата ти!!! И последващите месеци се чувахме редовно с молба да си оправи двигателя .. само ми обясняваше как нещо аз не съм направил като хората и , че ще се разработи .. това вече след 5000 км. Гадно е да буташ толкова красива кола на бензиностанция щото си дал 3000 лева, пък насреща нищо даже отношение.

1.Та за всички следващи балъци като мен. Много говори малко върши или почти нищо иначе бързо ги разглабя де, в това е добър, ама и аз бързо чупя като не разбирам така,че..
2.Дали ще ви оправи колата е спорно , по моя опит не!
3.Дали тези части които дойдоха бяха за моята или неговата кола.. мм спорно , понеже и неговата я чакаше ремонт и чакаше гарнитури уж?!Ама това само той и господ знаят.
4.Дали оправи колата ами... не!
5.Дали си оправи мизериите които е направил... МИ НЕ!
6.Прецаках ли се,че отидох при него , ами да! Понеже после попитах в мазда и за около 5000 лева си имам нов двигател с 50 000 км гаранция, като това е официална информация от мазда от преди 1 година и половина. Може и да е поевтинял.

Още си спомням в една от срещите ни как ми разправяше, че ще слага турбо и газ на неговата мазда. И още тогава си казах.. баси на такава страхотна кола която е спортна да и сложиш газ..ама що? И още тогава трябваше да проумея що за човек ама хорската наивност и надежда край нямат.Добрите хора трудно се намират!

Искам да кажа, че наистина ванкел моторите са уникални и доставят върховна наслада от шофирането и за хората които в бъдеще мислят да си купуват.Не се отказвайте от тях заради моята история, а просто имайте едно на ум къде ходите да ви ги оправят , понеже на приказки Българите много разбираме , ама повечето пъти резултата е плачевен!

Ще бъда благодарен на администраторите ако оставят коментара ми и не го трият или редактират. Правя го за добро на хората.

п.с. Имам няколко човека със двутактови крос мотори, трябва да ги попитам дали не искат по една газова да им сложиш, че повечко харчели пък друго си е алтернативното гориво. Те са балъци кат мене и да не палят ще си ги приберат няма проблем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Дек 2015, 02:03 
Offline
фен
Аватар
1987 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 02 Сеп 2004, 01:40
Мнения: 135
skype: MDS_Tuning
Всеки плаща за грешките си Пейчо . Дано някой ден не си на мое място да пишат подобни истории за теб. Не ми е приятно когато чета поста по горе. Даже се съмнявам че, това е твое дело. По скоро на бровчедчето което открадна част от съдържанието на пакета с части ! Вярно е че ,закъснях с уговорения срок но да измислите всичко останало по този начин е просто върхът на наглостта. Относно сумата за ремонт ... част от частите ги набавям от европа което няма как да е на щатската фактура. Накрая останаха 300 лв за труд от които поех щетите за откраднатите неща от пакета...останаха около 150 лв плюс срамът от подобни постове. Аз гарантирам за всеки един ремонт извършен от мен . Ако някой се съмнява в това, да отваря и ако намери нещо за което да съм спестил ,поемам всички разходи !
Ще потърся снимки в архива . Всичко е документирано със снимков материал. Тази червената в начатото е англичанка правена през 2012.

_________________
Mazda RX-8 Renesis LPG

089six19one61nine


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2015, 12:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2006, 10:14
Мнения: 75
Местоположение: София
Към mal4oy:
Не мога да коментирам нищо друго от вашия пост освен цената на нов двигател от Мазда.
Цената на сглобен нов двигател без периферия е 18 167 евро.

_________________
http://www.ssmotorsport-bg.com
https://www.facebook.com/poliracingcars/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/maxdrivebg/?ref=bookmarks


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2015, 17:14 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda RX-8

Регистриран на: 11 Юли 2007, 01:52
Мнения: 494
Местоположение: София
http://www.mazdatrix.com/getprice.asp?p ... 0R-N3H3-V0

има и по-евтини варианти
въпрос на избор

_________________
R26B
www.2bfit.bg


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2015, 23:20 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2006, 10:14
Мнения: 75
Местоположение: София
Да,излиза на половина.
Просто колегата казва от Мазда.

_________________
http://www.ssmotorsport-bg.com
https://www.facebook.com/poliracingcars/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/maxdrivebg/?ref=bookmarks


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2016, 22:52 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 65
Местоположение: София
Аз пък съм доволен от нещата, които колегата от Разград ми каза и решиха моите проблеми.

PS: При измерване на компресия в България излезе 6, на същия двигател измерихме компресия с оригинален уред от Мазда и показанието беше 8.1
PS2: Газифицирах едната RX-8, колага стана доста по-пъргава и доста по-добра. Разходът на гориво е същия, единствен проблем е 0.5 секунди заглъхване при много рязко натискане на педала на газта от празни обороти. Вероятно заради разстоянието от инжекторите до роторите (по-голямо е от инжекторите на бензин и съответно трябва време докато се подаде гориво).
PS3: Сложих си бърз стартер за 79 паунда и пали като кибрит.
PS4: На бензин карам с двутактово масло 1:100 и също мисля, че това подобрява работата на двигателя. Даже мисля да поставя допълнителна система за вкарване на масло в всмукателния колектор.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 15:18 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Този специялния уред за мерене на компресия какво представлява?Или това е някакъв трик да ти вземат повече пари.И обикновенния и специални предполагам мерят в едни и същи мерни единици?Виждал съм такъв специален уред които ти мери компресия на всяка една от страните на ротора ама чак пък да показва повече от обикновенния? :shock:

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 15:24 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Яну 2011, 14:25
Мнения: 65
Местоположение: София
Цифров с дисплей. Накрайник, който се завърта вместо свещта. И отчита компресията на всяка от 3-те части на ротора. Измерва оборотите едновременно с компресията.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 18:47 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Да де това имах впредвид и аз.То всеки по скъп компресомер и цифров и е с накраник за завиване на мястото на свеща.По особенното на този "специалния"е че мери компресия на всяка страна на ротора и така можеш да хванеш проблем с някои от апексите.Но пък не би трябвало да има разлика от 2 атмосфери между двата уреда.Скоро и аз ще меря компресия с обикновен уред и ще ти кажа каква е работата

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб