КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Ремонта
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=43&t=18037
Страница 1 от 1

Автор:  gurcho [ 24 Дек 2009, 12:03 ]
Заглавие:  Ремонта

Колеги искам да ви попитам при смяна на сигменти,кумички,лагери биеални,гарнитури на главите,гарнитури на капаците нормално ли е да пипа маслото в началото и дали щте се оправи след определен пробег.Карам с масло кастрол магнатек 10W40,a колата е XEDOS 6 140 p.s.

Автор:  valio323 [ 24 Дек 2009, 17:07 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Напълно нормално е но ще отшуми ака всичко е както трябва направено и сменено.Можеше да сложиш и по тънко масло.

Автор:  KoRn_Val [ 24 Дек 2009, 17:10 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Колко го пипа маслото?

Автор:  gurcho [ 24 Дек 2009, 19:02 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Ми за 1500км.долях около 300мл.

Автор:  dokkito [ 24 Дек 2009, 20:40 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

иха ами сигментите дали са паснали както трябва.. дали а качествнни.. аз до колкото знам се фледа растоянието на цепнатината на сигмента след като се вкара сигмента в блока.

Автор:  gurcho [ 24 Дек 2009, 22:55 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Сигментите са NPR смятам че са качествени но на мен ми се вижда тоя разход множко

Автор:  miro66 [ 25 Дек 2009, 23:09 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Kолега, вероятно има значение и маслото с което караш, преди карах с 10W40 и доливах около литър на 6000 км, сега карам с 10W30 и вече съм на 4000 км и не е мръднало.

Автор:  miro66 [ 25 Дек 2009, 23:10 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Объркал съм сега карам с 5w30

Автор:  gurcho [ 26 Дек 2009, 00:05 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Но колега това не е ли много тънко масло за кола нада 100 000км ще пробвам и с това но малко ме самнява и ако не ти е проблем да ми кажеш колко пари и от каде мога да го зема

Автор:  miro66 [ 26 Дек 2009, 16:29 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

маслото е Q8, литъра е18 лева, купих го от един магазин в стара загора, но не съм сигурен как се казваше, мисля, че косер. преди това съм карал с мобил 5w40 от метро, също съм ного доволен. то е 5 литра и до следващата смяна ми оставаше за доливане, струва 80 лева и мисля кагато го сменям да е пак с него.

Автор:  gurcho [ 26 Дек 2009, 17:35 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Честно казано ме е страх да пробвам с още по танко масло при положение,че пипа 10w ще изчакам още малко и ще видя какво ще правя

Автор:  valio323 [ 26 Дек 2009, 21:56 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

gurcho написа:
Честно казано ме е страх да пробвам с още по танко масло при положение,че пипа 10w ще изчакам още малко и ще видя какво ще правя

При положение че си направил такъв сериозен ремонт какво те притеснява.....двигателят бе трябвало да е цепак като мише ухо....... както казва един мои познат. :) .....тоест стегнат без хлабини и луфтове.

Автор:  gurcho [ 26 Дек 2009, 22:28 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Притеснява ме това че пипа маслото и незнам каква е причината и дали ще спре. :oops:

Автор:  dokkito [ 27 Дек 2009, 05:26 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

некачественни гумички и сигменти ...

Автор:  jhv [ 27 Дек 2009, 12:04 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

цилиндрите имаха ли ръб ,или елипса проверихте ли с вътромер всеки цилиндър
ако не е позволявало сегменти са пари на вятъра а за сегментите спор няма че са с много високо качество,имам няколко двигателя събрани с такива и проблеми нямам
надявам се съм бил полезен
а каква марка са гумичките на клапаните?

Автор:  gurcho [ 27 Дек 2009, 14:58 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Нямаше никакво износване на цилиндрите даже след това я карах да и мерят компресията след 1000км и ми казаха че няма никакав проблем но по принцип бяха спекли само маслените сигменти :?

Автор:  jhv [ 28 Дек 2009, 20:27 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

в такъв случай няма от какво да се притесняваш,най вероятно маслото не е подходящо
:)

Автор:  dokkito [ 28 Дек 2009, 23:16 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

ами 10 на 40 не е никак неподходящо според мен освен да е някои голямо менте ....

Автор:  gurcho [ 29 Дек 2009, 10:20 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Масмото е кастрол магнатек,но не тея дето се продават тук в 4л туба а немско в 5л туба,но все пак ми препорачайте и някое друго масло с което да пробвам мерси предварително :oops:

Автор:  KoRn_Val [ 29 Дек 2009, 10:34 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Не е виновно маслото. Може и некадърен ремонт да е направил майстора знам ли. Чувал съм, че е нормално в началото докато се напаснат сегментите, постепенно трябва да спре да го гори мисля, но не съм майстор не мога да кажа, това е мое мнение.

Автор:  todortvm [ 29 Дек 2009, 10:46 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Остава и вариянта да влиза масло от някои разбит водач на клапан...,погледни за състоянието на свещите (дали има нагар по някоя от тях)..,това ще е признак че в точно този цилиндър има проблем..

Автор:  valio323 [ 29 Дек 2009, 12:01 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Колежката Цветито направи такъв ремонт преди няколко месеца и тя се притесняваше че първоначално и пипаше и на нея....но маи вече всичко е наред.

Автор:  choio [ 29 Дек 2009, 12:17 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Ок де почнете от най елементарното потърси има ли някъде теч на масло все пак мотора е отварян ако не е сменена гарнитърата на капака на клапаните може да пропуска от там .. от датчкиа за маслото също ...първо огледай за такива течове после търси вина в майсторите...и все пак изчакай малко време мини некви километри и тогава реагирай....

Автор:  martod [ 29 Дек 2009, 14:55 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

KoRn_Val написа:
Не е виновно маслото. Може и некадърен ремонт да е направил майстора знам ли. Чувал съм, че е нормално в началото докато се напаснат сегментите, постепенно трябва да спре да го гори мисля, но не съм майстор не мога да кажа, това е мое мнение.
Правилно си чул, че докато се напаснат сегментите е нормално да дърпа малко мосло...
Ремонта съм му го правил аз, и му казах същото...Но интересното в случая е , че първите 1000 км. не беше му барнала маслото ...Сега гледам че е писал Илиян- за 1500 км 300 гр., което означава дефакто, че тези 300 гр. ги е изгорила за 500 км.. :-k
Освен ако не е объркал пак нещо при меренето, защото след първите 500 км. ми звънна от Пампорово и каза че маслото е на минимума, но думата Пампорово ме подсети че може да е мерил при определен наклон и го накарах да премери, след като се върне в Пловдив, на същото място където е мерил и първият път...
Резултатът беше "маслото не е мръднало"..
На 1000 км. пак не беше мръднало, а сега на 1500- 300 гр.Или не е мерил както трябва Илиянчо, или маслото наистина е някакво менте...
Но пък маслото е от Владо от Ауди форума, немски Кастрол и има добри отзиви за него..


todortvm написа:
Остава и вариянта да влиза масло от някои разбит водач на клапан...,погледни за състоянието на свещите (дали има нагар по някоя от тях)..,това ще е признак че в точно този цилиндър има проблем..

Не е от водач колега... Всичко е проверено, няма хлабав водач, няма спукан водач, клапаните са паснати, гумичките са сменени с АЛКО , сегментите са НПР, цилиндрите нямат износване (даже хонинга им стои-не е мръднал), гарнитурите на капаците и семерингите на разпределителните валове са нови от Ники Велков, главите са шлайфани, гарнитурите са Райдер метални...

Автор:  todortvm [ 29 Дек 2009, 15:33 ]
Заглавие:  Re: Ремонта

Така обяснено остава вариянта колегата наистина да е сгрешил при измерването,мен лично обаче ме озадачават тези гумички АЛ-КО (нямам идея що за качество са,не съм имал досег и впечатления,но съм виждал разни други техни "продукти" и виаги са ми се стрували дървени) ама не не ми се вярва да има вариянт за толкова малко км да се скапат....

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/