Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 20 Ное 2019, 03:36

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2012, 14:20 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
......

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Последна промяна todortvm на 19 Сеп 2012, 14:47, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2012, 14:28 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3353
Наистина не мога да те разбера, що почваш да се дзвериш като папардак? Всеки път, когато някой леко се разминава с мнението ти.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2012, 14:46 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Добрем,хубаво..,пави сте,дерзайте.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2012, 17:58 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3353
Тоше, ем знаеш колко те уважавам, ем ме караш да се обяснявам като хлапе! Ай стига!

Не мисля, че целта ни тук трябва да е "кой крив и кой прав", а просто да вадим наяве факти, които по една или друга причина не са популярни, а биха могли да спестят много нерви, пари и труд.
В случая става дума за точно такава подробност, заради която някой може да тръгне да прави основен ремонт. И повярвай, през тоя клапан бая материал може да минава. Както казах, говоря от собствен опит.
Откакто махнах клапана, маслото спря да бяга. Вярно, че и самото масло има значение, но все пак никога не съм имал пушеци освен конденз, а новото масло чезнеше. Не ми се вярваше, че ново 5W40 може да е такъв боклук, освен ако не бяга през сегментите или друго място. Еми, другото място се оказа наистина тоя мижав клапан. И аз много не вярвах до скоро, но практиката ме убеди в това, въпреки че го знаех на теория от бая време вече. Клапана съм го спуквал от промивки "до ново", но така и не успях да разбера след колко време каталясва, и реших да опитам малко "по-кардинално".

А, когато си е твърдо за сегменти работата, пушекът отзад не може да се обърка изобщо. Нито миризмата му.

Айде мир и немой се сърдиш така повеке! Нъл сме туканка да бистрим нещата на полза роду! :)

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2012, 10:04 
Offline
фен
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 28 Мар 2008, 00:31
Мнения: 199
Местоположение: Димитровград
Драгойчо написа:
Тоше, ем знаеш колко те уважавам, ем ме караш да се обяснявам като хлапе! Ай стига!

Не мисля, че целта ни тук трябва да е "кой крив и кой прав", а просто да вадим наяве факти, които по една или друга причина не са популярни, а биха могли да спестят много нерви, пари и труд.
В случая става дума за точно такава подробност, заради която някой може да тръгне да прави основен ремонт. И повярвай, през тоя клапан бая материал може да минава. Както казах, говоря от собствен опит.
Откакто махнах клапана, маслото спря да бяга. Вярно, че и самото масло има значение, но все пак никога не съм имал пушеци освен конденз, а новото масло чезнеше. Не ми се вярваше, че ново 5W40 може да е такъв боклук, освен ако не бяга през сегментите или друго място. Еми, другото място се оказа наистина тоя мижав клапан. И аз много не вярвах до скоро, но практиката ме убеди в това, въпреки че го знаех на теория от бая време вече. Клапана съм го спуквал от промивки "до ново", но така и не успях да разбера след колко време каталясва, и реших да опитам малко "по-кардинално".

А, когато си е твърдо за сегменти работата, пушекът отзад не може да се обърка изобщо. Нито миризмата му.

Айде мир и немой се сърдиш така повеке! Нъл сме туканка да бистрим нещата на полза роду! :)


a малко подробности как го елеминира...,че и аз съм го изчистил като нов ..........може ли да дадеш някакъв тел за връзка или маил

_________________
XEDOS 6 2.0 V6 140 PS


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 01:49 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda Xedos

Регистриран на: 18 Окт 2005, 17:33
Мнения: 128
Местоположение: Sofia City
и аз искам да разбера как точно го елиминира?ако може да споделиш малко опит.

_________________
Mazda 929 Coupe 2.0i 120hp-издъхна в НАДИН
Mazda Xedos 6 2.0 V6 24v 144hp-почива в Мегапартс


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 02:26 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 793
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
Най-лесния вариант според мен е отвеждаш един маркуч до малък конусен филтър и си готов. А другия край, който влиза в дросела го запушваш. Другия, по-пълен вариант е със споменатия филтър, но в комбинация и със съд за картерна вентилация (oil catch tank).
Преди дни обърнах внимание на един KF точно заради тази тема и според мен картерната вентилация на задния капак на клапаните е почти невъзможно да се запуши - няма клапан, само една голяма метална тръба, на която се нахлузва един твърд маркуч, който също не е никак тесен... общо взето ако се запуши, значи този двигател трябва да е хвърлял сажди като парен локомотив. Единственото слабо звено е PCV клапана и по другите форуми особено тези на хонда има не един или двама с "неуспешни" основни ремонти именно заради него. Според мен няма смисъл да се чисти щом пак се запушва, по-добре едно ново хубаво масло и един нов клапан.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 09:03 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Които иска да пробва да каже, някъде имам един нов клапан за KL,и да видим дали ще спре да му гори масло.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 09:48 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6103
Местоположение: На село...
Колкото и да не го харесвам... Тодор е прав. Аз до сега в този форум не съм видял един такъв дефектирал клапан... еле пък със смяната му да са си оправили харча на масло и пушеците. При мазда... винаги са сегментите :) Няма гумички няма мумички... само сегменти! С гумичките в някои случаи намалява пушенето при първоначално стартиране, но харча на масло си седи.

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 11:27 
Offline
фен
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 28 Мар 2008, 00:31
Мнения: 199
Местоположение: Димитровград
KoRn_Val написа:
Колкото и да не го харесвам... Тодор е прав. Аз до сега в този форум не съм видял един такъв дефектирал клапан... еле пък със смяната му да са си оправили харча на масло и пушеците. При мазда... винаги са сегментите :) Няма гумички няма мумички... само сегменти! С гумичките в някои случаи намалява пушенето при първоначално стартиране, но харча на масло си седи.


колега при мен разхода на масло със смяната на гумичките падна наполовина,старите бяха станали "бакелит"
а колата не пуши и преди и след смяна на гумичките,.........
интересно е че при шофиране до 4000 оборота маслото не го пипа,а само при "ръчка" :D
но както се казва кефа цена няма :lovemazda:

_________________
XEDOS 6 2.0 V6 140 PS


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 18:24 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3353
Въпрос към Валери и Тодор:
1. Вие тествали ли сте харча на масло след модифициране на вентилацията, че сте толкова категорични?
2. Знаете ли как мирише зад кола която е за откровена смяна на сегменти?

На въпрос №1 отговорът ми е ясен - не сте. Или ако сте, то сте тествали при явна нужда от смяна сегменти. А, такава не винаги има, доказано от опита на много аматьори и още повече майстори, от които обаче признават 1%, защото смяната на сегменти е минимум 250-300 лв на джоб, а извеждането на вентилацията в атмосферата - 0 лв. на джоб. Логично, за логични хора.

Пояснение:
Изобщо, ама изобщо не съм противник на търговията със сегменти и друга двигателна карантия, чисто и просто, понякога "пациента" не се нуждае от нея. И тва е!

ПП И на въпрос №2 отговорът ми е ясен, щото и двамата не сте от вчера! Само не ми е ясно, що отвреме-навреме и двамата се държите като че днес за пръв път сте станали с гъза нагоре? :P

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 20:30 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Нямам нищо...ама нищо против ако проблема е в тоя клапан...и аз щех да съм супер щастлив че маздите са супер здрави и проблема им е в 1 клапан...,да ама...,и не си мислете че не ме е било срам сутрин при - 20 от облака след мен! Изтрих си постовете и не смщтам да влизам в полемики,всеки си има глава на раменете и да прави кавото знае,аз каквото имах да казвам го казах..,а и предложих..които има зор от нов клапан той му е ФРЙЙЙ искам само после да има доблеста да каже истината - спраял ли е харча на масло или НЕ !

Защо си заравяте главите в пясъка...,че Маздите имат проблеми имат..(и с ламарини..и със сегменти..,не по презумция ама имат,днеска видях едно GF в ПЕРФЕКТО техническо състояние на реални 50К км - колегата Фазда може да го потвърди..,е на тая кола мотор светеше като от завода..,сух като в сахара..,като знам моя как изглеждаше..и как харчеше масло..е далеч от км на таблото - 240К..сиг са поне с още 150К) ама това на мене не ми пречи 15г да карам Мазда..,да имам 2 такива,да хвърлям сумати $ в кола на 20г...с мерака да я карам още 10г..,та на Драгойчо ще отговоря..ако до сега не ме е разбрал..че откровенно се дразна когато се растягат теорий нямащи допир с реалноста..,ако греша (човешко е) моля за извинение..

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2012, 21:02 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 793
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
Според мен всяка вентилация може да се запуши, независимо от марката на автомобила. При мен например каналите в смукателния колектор, които са за EGR-а бяха толкова запушени, че двата отвора в началото на входа на колектора бяха като заварени. Отне ми поне 10-15 промивки с вряла вода и обезмаслител, докато отпуша отворите до толкова, че поне да минава въздух през тях.

Какви са вероятностите като проценти да са сегменти или вентилация е съвсем отделен въпрос, но според мен хората са длъжни да знаят всички варианти, а те да си преценят дали ще си проверят PCV клапана или направо ще скачат на сегменти.

Аз лично винаги бих опитал по-лесното и евтино преди скъпото и трудното. Тук в Ст. Загора например почти никой не се навива изобщо да отваря този двигател, да не говорим за пари после.. Аз опитах всичко, остана да си купя направо един нов PCV клапан, ще опитам и това но в крайна сметка най-вероятно ще се сменя с klze като сдаде багажа моя - според мен няма да си струват поне 1500-те лева, които ще ми костват за ремонта на двигателя, обслужването му откъм ремъци, ролки, хидр. обтегач както и труда за цялото това нещо.
Преди малко разглеждах в интернет и очаквания живот без ремонт на K двигателите е 250к км. Мисля, че повечето сме с коли на поне 200к, така че е нормално да са тръгнали вече към сегменти(а и не само) по един или друг път, но все пак сме в България и сме длъжни да опитаме всичко, преди да се ръснем с няколко средни работни заплати... :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2012, 08:28 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6103
Местоположение: На село...
Драгойчо... не си задавай въпроси и да си отговаряш на тях.
Зададох ти един прост въпрос, кажи ми една мазда, която си е оправила харча на масло от PCV клапана :wink:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2012, 10:44 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3353
Смятам че съм отговорил на тоя ти въпрос, още преди да го зададеш.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2012, 20:07 
Offline
фен
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 28 Мар 2008, 00:31
Мнения: 199
Местоположение: Димитровград
към колегата Драгойчо.........
клапана махна ли го нацяло или само изкара маркуча от дросела ?

_________________
XEDOS 6 2.0 V6 140 PS


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2012, 07:47 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3353
Първоначално оставих клапана, като само затапих вакуума към дросела, но си дадох сметка, че така няма стане работата - ПЦВ (позитивна картерна вентилация)... викам си, все едно да си зазидам прозореца и да се проветрявам само през вратата. Та, така, сега е без клапана, с две филтърчета да си се проветрява на воля.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2012, 10:57 
Offline
фен
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 28 Мар 2008, 00:31
Мнения: 199
Местоположение: Димитровград
Драгойчо написа:
Първоначално оставих клапана, като само затапих вакуума към дросела, но си дадох сметка, че така няма стане работата - ПЦВ (позитивна картерна вентилация)... викам си, все едно да си зазидам прозореца и да се проветрявам само през вратата. Та, така, сега е без клапана, с две филтърчета да си се проветрява на воля.


Можеш ли да покажеш снимка какви са филтърчетата и как точно си го изпълнил,защо две ?
Дай и някакъв тел за връзка ако може.....
Благодаря предварително

_________________
XEDOS 6 2.0 V6 140 PS


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2012, 12:30 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3353
Нямам снимачка под ръка, та не знам кога ще мога да снимам и пусна снимка тук.
Филтърчетата са две защото едното е на входа на венлацията (на мястото на маркуча от интейка), а другото е на изхода (на мястото на ПЦВ клапана).

Признавам, не съм убеден, че това е правилно чисто технически, защото ПЦВ клапана затваря изхода на вентилацията при високи обороти, а без клапан, картера диша постоянно.
Признавам и още нещо - първоначално махнах само входния маркуч на вентилацията от интейка и сложих филтърче, но в един момент се светнах, че при тихи обороти дросела смуче непремерен от дебитомера въздух, под формата на картерни газове. Да не говорим с какъв зор стабилизирах тихите обороти и се чудих защо аджеба така бе. Ама, така е когато човек се хваща за едно, а пропуска факта, че двигателя е комплекс от системи, които трябва да работят в хармония.

Филтърчета има по магазините Изображение , но аз си направих сам, защото цената от десетина лева ми се видя висока, пък и майсторенето ми доставя огромно удоволствие. :)

И понеже темата от "Сегменти" стана на "Картерна вентилация", моля админите или модераторите да преместят постовете в отделна тема "Картерна вентилация", като може би оставят само един насочващ пост, за проверка преди отварянето на мотора за сегменти.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 19 Май 2016, 10:04 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юни 2015, 21:05
Мнения: 14
Местоположение: varna
Здравейте колеиг,

Извинявам се, че пиша в стара тема. Можете ли някой да ми каже, този клапан - за картерните газове на мазда 6 2.0 136 к.с. къде се намира?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2016, 07:05 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Яну 2010, 20:42
Мнения: 83
skype: pa4oni
Мазда нямат такъв двигател

_________________
на добрите шофьори мухите не се лепят по предния прозорец а по страничните


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2016, 07:07 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Яну 2010, 20:42
Мнения: 83
skype: pa4oni
По точно няма KF с тия конски сили

_________________
на добрите шофьори мухите не се лепят по предния прозорец а по страничните


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2016, 09:36 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 571
Местоположение: Смолян
Deso89 написа:
Здравейте колеиг,

Извинявам се, че пиша в стара тема. Можете ли някой да ми каже, този клапан - за картерните газове на мазда 6 2.0 136 к.с. къде се намира?


Не знам дали въобще има такъв, мисля че картерните газове се вкарваха за доизгаряне с едно маркуче на входа на турбината. Ако имаш висок разход на масло може би е по добре да се насочиш към смяна на дифтунки на дюзите.

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Сегменти за KF
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2016, 17:38 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юни 2015, 21:05
Мнения: 14
Местоположение: varna
Здравейте отново :) Смених дифтунгите. За 800 км няма загуба на масло! Благодаря :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб