КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

2.3 miller cycle 211hp
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=43&t=3164
Страница 1 от 1

Автор:  den4o [ 13 Окт 2006, 09:03 ]
Заглавие:  2.3 miller cycle 211hp

Вчера ми хрумна следната щуротия-видях обява ,че се продава въпросния мотор,в която пишеше,че може да се сложи на 626,MX 6.xedos.По принцип знам,че се монтира на Xedos 9 преди фейслифта от 2001.И-понеже моите документи са без номер на двигател,дали не мога да се натъпча с повече въртящ момент-почти 300Нм :!: и повече кончета.Какво знаете за мотора?Никой от форума май няма с такава кола?!Офертата е 1500евро за агрегат,дебитомер и компютър,на снимката се вижда,че и разни тръби и съединения са си по него,но няма скоростна кутия,а без нея май нищо не става-много повече е въртящия момент. :-k Знам,че е едва ли ще се хвърля в такова приключение,но имам кола без номер на двг("не се чете"-просто в КАТ не знаеха къде е :lol: )Що да не се натъпчем с витамини?Ако тръгна да си платя таксите за регистриране на такава кола....по-скъпо е от самата кола :!: Има ли нещо различно в консумативите?Прочетох в Howstuffworks каквото намерих-имат статия точно за този мотор :!: ,но ми се искаше да разбера какво мислите или пък някой с опит с този рядък мотор :roll:

Автор:  poohey [ 13 Окт 2006, 18:51 ]
Заглавие: 

ммм-много добра идея... 8)
...ще се разровя из "документацията", да видим какво ще излезе... :wink:

бтв - и аз съм без номер, по талон... :twisted:

Автор:  poohey [ 13 Окт 2006, 21:55 ]
Заглавие: 

а компресора там ли е?...
...не казваш нищо по въпроса, а без него, можеш със същия успех да сложиш и двигател от москвич... :?

Автор:  poohey [ 13 Окт 2006, 22:18 ]
Заглавие: 

разглеждам сега разни "картинки"...

скоростите, и като монтаж, и като "съдържание" нямат абсолютно нищо общо...
...ще бъде много трудно, дори да разполагаш с "правилния" човек, да бъде "насадена" скоростна кутя от каквато и да било друга Мазда...

иначе се загледах в немското мобиле - има доста 9-ки, около или след 1998-ма, с този мотор...
... но дори да приемем, че от 1-ви януари пада ДДС-то, колата + данъците + докарването си отива минимум 20 бона... :?

Автор:  den4o [ 14 Окт 2006, 00:52 ]
Заглавие: 

И аз имах не само"съмнения" :( Нямам "човек".но дори да имах,пак ми се вижда доста сериозна разправия.Много благораря за бързата реакция :!: :lol: Иначе като имам случай,ще подпитвам,щото идеята определено ме човърка-пък да видим!И един V 6 163/165к.с . пак може да промени положението :twisted:

Автор:  poohey [ 14 Окт 2006, 08:36 ]
Заглавие: 

тогава ще стане по-лесно с насаждането на скоростите и околните детайли...

имай предвид, че при такава операция, най-трудната част е ел. инсталацията...
дори да я имаш цялата, което е рядък случай, е много играчка...
...а ако трябва да се "съчинява" направо не си е работа...

Автор:  den4o [ 19 Окт 2006, 02:56 ]
Заглавие: 

Със сигурност няма да се занимавам с "мистър" Милър(компресора си е там :wink: ).Но - появи се ново предложение.Моторът е KLZE,но няма ECU, а вероятно и други неща липсват"по периферията",Хубавото е,че има 6 месеца гаранция ,само на 26 000 мили,директен внос от Япония,не със стандартните 200,а е 210 к.с.Та се чудех дали разните сензори и датчици,жици и т.н. не са като на нормалния европейски KL.Прочетох,че по-високата мощност идва от по-голяма компресия.Също така дали скоростната ми кутия ще се справи?

Автор:  poohey [ 21 Окт 2006, 22:59 ]
Заглавие: 

би трябвало да нямаш проблем със скоростите...
...датчиците предполагам са еднакви, но ми се струва, че ще имаш проблеми с намирането на ЕЦУ - тва е много рядък мотор... :?

Автор:  felix [ 21 Окт 2006, 23:49 ]
Заглавие: 

За ECU на KL-ZE може да се използва това от KL-DE/KL03 мотор (МХ-6/Probe/626) или от К8 (MX-3), но трябва да се чипне. Излизаше около 70 USD доколкото си спомням. Скоростните кутии от изброените двигатели също стават за KL-ZE.

Автор:  poohey [ 22 Окт 2006, 00:22 ]
Заглавие: 

така де...
...ама то и това ЕЦУ не е толкова често срещано... :wink:

Автор:  felix [ 05 Ное 2006, 13:09 ]
Заглавие: 

По въпроса за ECU-то проверих и се оказа, че може да се използва и такова от MX-3 1.8 V6, като му се слага чип. Проблемът е, че има някакви разлики в зависимост от годината на производство и не всички подлежат на чипване. Трябва директно да се свържеш с човека и той ще ти каже дали твоето става или не.

А ето и харектеристиките на KLZE двигателя, сравнени с тези KLDE (МХ6/Probe) .


Изображение

Автор:  poohey [ 05 Ное 2006, 14:44 ]
Заглавие: 

всичките се чипосват...
по-новите стават директно, щото еп-ром-а е на сокет и директно се сменя, а на по-старите трябва да се работи много внимателно, щото крачетата му са директно на платката...
...там се разпоява финно, слага се сокет и се слага новия, ама малко хора се наемат да го правят, заради риска при разпояването/запояването и вероятно за това са ти казали, че не става...

Автор:  felix [ 05 Ное 2006, 14:53 ]
Заглавие: 

Не е точно така, poohey. Значи, писал съм съм на човека в Щатите, който се занимава с това и изрично казва, че при ECU от MX-6 няма абсолютно никакъв проблем, но специално за ECU от МХ-3 1.8 има някаква особеност (при моделите от '92) и не всички стават за чипване. Ето тук е описано всичко:

http://ca.geocities.com/ovendenk/Pages/ ... /eprom.htm

Автор:  den4o [ 05 Ное 2006, 14:56 ]
Заглавие: 

http://forum.mazdabg.com/user_pics/452ee316cb1b3.jpg
Това е конкретния мотор KL ZE

Автор:  poohey [ 05 Ное 2006, 15:00 ]
Заглавие: 

felix написа:
Не е точно така, poohey. Значи, писал съм съм на човека в Щатите, който се занимава с това и изрично казва, че при ECU от MX-6 няма абсолютно никакъв проблем, но специално за ECU от МХ-3 1.8 има някаква особеност (при моделите от '92) и не всички стават за чипване. Ето тук е описано всичко:

http://ca.geocities.com/ovendenk/Pages/ ... /eprom.htm


така де... :lol:
...и аз точно това казах - как се разпоява оригиналния чип и се запоява сокет, точно както е обяснено.. ;-)

Автор:  MX3 V6 [ 06 Яну 2007, 02:05 ]
Заглавие: 

felix написа:
За ECU на KL-ZE може да се използва това от KL-DE/KL03 мотор (МХ-6/Probe/626) или от К8 (MX-3), но трябва да се чипне. Излизаше около 70 USD доколкото си спомням. Скоростните кутии от изброените двигатели също стават за KL-ZE.

Какво имаш предвид като казваш, че трябва да се чипне ECU-то - да се направи чип тунинг или нещо друго? И всъщност от къде си намираш новия чип?

Автор:  poohey [ 06 Яну 2007, 18:47 ]
Заглавие: 

има предвид, точно това, което ти казах и аз - можеш да смениш мотора но трябва да се смени ЕЦУ-то...
...сменяйки чип-а на ЕЦУ от МХ-3 1.8 V6 с такъв на МХ-6 2.5, реално - все едно си сменил ЕЦУ-то...

Автор:  MX3 V6 [ 09 Яну 2007, 22:09 ]
Заглавие: 

poohey написа:
има предвид, точно това, което ти казах и аз - можеш да смениш мотора но трябва да се смени ЕЦУ-то...
...сменяйки чип-а на ЕЦУ от МХ-3 1.8 V6 с такъв на МХ-6 2.5, реално - все едно си сменил ЕЦУ-то...

Друго имам предвид. В един от линковете, постнати в тази тема, пише че се използва оригиналният чип, но препрограмиран. Идеята ми е къде може да се направи такова препрограмиране? И освен това беше споменато, че "чипването" излиза 70$ - какво се има предвид тук - цена за препрограмиране на оригиналния чип или цена на чипа, съответстващ на двигателя?

Автор:  felix [ 09 Яну 2007, 22:46 ]
Заглавие: 

MX3 V6 написа:
poohey написа:
има предвид, точно това, което ти казах и аз - можеш да смениш мотора но трябва да се смени ЕЦУ-то...
...сменяйки чип-а на ЕЦУ от МХ-3 1.8 V6 с такъв на МХ-6 2.5, реално - все едно си сменил ЕЦУ-то...

Друго имам предвид. В един от линковете, постнати в тази тема, пише че се използва оригиналният чип, но препрограмиран. Идеята ми е къде може да се направи такова препрограмиране? И освен това беше споменато, че "чипването" излиза 70$ - какво се има предвид тук - цена за препрограмиране на оригиналния чип или цена на чипа, съответстващ на двигателя?


poohey по-горе е обяснил добре в общи линии как стоят нещата. Само ще допълня това, което конкретно те интересува. Чипът за KLZE се поръчва оттук : http://www.cardomain.com/ride/728690/1 и струва $55. За това, разбира се, ти е необходимо и ECU от K8 или KLDE двигател, на което се инсталира (има подробни инструкции в линка, който съм дал от предната страница). Може и да пратиш ECU-то за препрограмиране в Щатите, но цената ще е по-висока.

Автор:  poohey [ 10 Яну 2007, 22:00 ]
Заглавие: 

именно... 8)

Автор:  felix [ 06 Мар 2007, 02:49 ]
Заглавие: 

Ето снимки на този фамозен двигател :D

Изображение

Изображение

Автор:  poohey [ 06 Мар 2007, 21:04 ]
Заглавие: 

но комент... :twisted:

Автор:  jamie [ 14 Юни 2007, 15:25 ]
Заглавие: 

Разправят обаче че Лисхолма бил много не-ремонтопригоден точно при Маздите. Ще я видим тая работа 8)

Автор:  XeDoX [ 14 Юни 2007, 17:15 ]
Заглавие: 

Това Е двигател :D :shock:

Автор:  Любака МФ [ 30 Окт 2007, 15:14 ]
Заглавие: 

XeDoX написа:
Това Е двигател :D :shock:



Ха двигател .... моторетка си е то моторетка като моето балканче, маааааалко по - малко само инак си е същотот хаххаахахахах :lol: :lol: :lol:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/