Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 13 Ное 2019, 11:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2015, 14:17 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Сеп 2015, 13:36
Мнения: 1
Местоположение: Варна
Пичове , имам голям проблем .. колата е Mazda Xedos 6, 93 година ,144 коня .
Проблема е следния .. давам контакт , релетата почват да тракат и вентилаторите на охлаждането се включват ,, без видима причина . без значение дали е студена или топла . Въртя да паля и се започва едно припалване , гасне , и отново ,, а , ако запали ,, променя центровката и започва да пука от ауспуха и не работи добре двигателя .АКО НЕ СЕ ВКЛЮЧАТ ВЕНТИЛАТОРИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА КОНТАКТ , АВТОМОБИЛА МЪРКА .
Сменени са всички температурни датчици , проверени маси , имало е и проба с друг комп . ,но .. проблема си остава .
Ако има някой с подобен проблем и го е решил , помагайте , че ,, вече не останаха нерви . а не ми се дава колата :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2015, 12:03 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 150
Местоположение: София
Щом масите са ок остава проблем в самия контактен ключ, по-скоро контактна кутия му викат, да са се износили пластинките, които ти превключват стартер, АЦЦ, Офф и да прескача. То това трябва да е отделен модул, който да замениш, не да сменяш кл'юча имобилайзера и т.н. , само един клеморед трябва да е, но не съм 100% сигурен на кседката.

Как ще даваш колата, какво друго ще вземеш. То тия неща с маса и клеоред ги знам от други коли не от мазда - ти ще си първия. ;) . Ще се оправи , не ми изглежда нерешимо - вижте ключа/клемореда.
Другото, което може би трябва да пробвате е да намерите Fan Relay Control module , това е на платката с релетата предполагам - модул за управление на вентилаторите и да го замените.

Успех

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2015, 14:24 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2034
Местоположение: селянин в София
В допълнение опитайте и смяна релетата на вентилаторите за проба. Хубаво е да се проверят куплунзите за нагорели контакти, изолация или жици, ако не сте го правили вече.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2015, 20:03 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Авг 2015, 01:08
Мнения: 16
Местоположение: Стара Загора, Враца
Здравейте, колеги! От 3 месеца съм собственик на Xedos 6 - 2.0i v6-144к.с. '93. Искам да попитам и при вас ли е така мудна (особено под 3000 оборота)?
Прави ми и проблем при палене - завъртам ключа - стартера полудява, но двигателя не завърта. Натискам педала на газта - мек е... започвам да го помпя и след 4-5 напомпвания запалва и става твърд. Някой знае ли от какво е?

_________________
Mazda Xedos 6, 2.0i v6 - 144hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2015, 13:44 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 150
Местоположение: София
Здравей колега,
нямаме представа какво значи колата да е мудна. По каталог - вдига 0-100 за под 10сек.
Колата няма турбо, но все пак е 140 коня. При обороти около 3000 и около 5000 сработва ВРИС

Трябва си каране около определени обороти, за да има динамика и приятен разход на гориво.
Те не трябва да са повече или по-малко от тези на картинката.

Изображение

Между 3250+ оборота си е точно перфектно за 120+ на магистрала
При екстремно каране в обороти на градско - ще ти даде разход 17+, проверено.

С този двигател е малко странно на градско - трябва да се качват обороти, за да не те засичат разни корсички и пола.
Но пък на дълъг път е доста приятно, защото си има доускорение и при 130 , и при 140, хайде да не казвам, че и нагоре. :)
В общи линии трябва да мине поне 2500 оборота , за да дръпне малко по-сериозно. Най-икономично съм карал в този интервал
2500 - 3500.
2. А за бавното палене има теми - възможно е да е един датчик в делкото.

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб