Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:58

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 119 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 15:57 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Не ти постъпва достатъчно въздух във колектора за ниските обороти най вероятно.Прегледай стъпковото дали функционира коректно или байпасът за коригиране на ниските дали е в коректно положение(навит-развит)
Това черното цилиндърче не се ремонтира,то е за да задържи вакума за работата на системата когато двигателя е във високи обороти и в колектора няма голям вакум.В повечето случаи има възвратен клапан прд него или е вграден в него.
Системата трябва да сработва около 5200 оборота,преди това не.Пробвай да си регулираш ниските обороти на загрял двигател във сервизен режим.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 17:06 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Добре, обаче някои неща не са ми ясни и ще питам. Стъпковото това ограденото в синьо ли е?
Прикачени файлове:
611521.jpg
611521.jpg [ 300.07 KiB | Прегледано 13619 пъти ]


Втори въпрос къде е този байпас (какво представлява)?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 18:14 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Хващаш ме все в движение днес..
Стъпковото почти винаги е отдолу на дросела, в редки случаи отстрани или "висящ" на маркуч..
От гофрирания маркуч трябва да излиза един по малък маркуч който влиза във "стъпковото".
Байпасът се регулира със винтче,най често с отвертка.Няма как да не го знаеш, в повечето случаи е отгоре на дросела или отстрани, но на достатъчно достъпно място.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 19:58 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Да, от това моторче под дросела излизат няколко маркуча. При подаване на контакт и то бръмчи постоянно. Правеше го и със стария ми комп. А за реглажа на оборотите, как да стане в сервизен режим? Какво означава сервизен режим?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 21:12 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
viewtopic.php?t=5290

в тази тема е описано как да се прочете за грешки колата, а ако само сложиш мостчето между GND и TEN докато двигателя работи на ниски обороти(във загряло положение) го вкарваш във сервизен режим и тогава можеш да въртиш байпасът.Тогава компютъра ще разбере че искаш да поддържа тези зададени обороти.След това махаш мостчето и гасиш.На следващо палене колата трябва да се стреми към зададените обороти.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 23:41 
Offline
любител
Аватар
1999 Mazda 626

Регистриран на: 31 Яну 2010, 11:27
Мнения: 86
И при мен беше проблема в куплунга на компа. viewtopic.php?f=31&t=19061. Пинчетата на куплунга, направо бяха много изтънели. Три от тя напълно ги нямаше и ги възстановявахме.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2018, 18:57 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Днес първото нещо което направих беше, да проверя за грешки. Грешки няма. След почистване на дросела и малко реглаж, оборотите се позакрепиха. Направих едно кръгче из махалата и си викам "най-накрая е ок", обаче пак не съм познал... Спирам пред блока и гледам оборотомера на нула, а стрелката на температурата на макс (колата със сигурност не е прегряла)! След 2-3 часа давам на контакт - същата работа. Температура на макс оборотомер - не работи. Реших да направя отново самодиагностика за грешки, обаче светодиода свети непрекъснато, сякаш съм го вързал директно на акумулатора. Иначе пали от четвърт и върви на пушка.

Допълнение от днес. Сутринта запалих нормално, оборотомера работеше, стрелката отчиташе температурата коректно. Реших все пак да пробвам една диагностика със светодиода, но пак свети постоянно и не отчита грешки. От този момент, стрелката на температурата отиде на макс и оборотомера умря. Откачих буксата на температурния датчик от снимката обозначен с (1), но промяна няма (стрелката пак отива на макс и оборотомера е мъртъв). Свалих датчика и му замерих съпротивлението при около 20 градуса температура. Показа около 18 килоома!!! Според Аутодата, не е в ред. Вдясно от него има още един датчик (2), но не знам какъв е и какви трябва да са му стойностите? Вентилатора на радиатора си включва и изключва нормално.
Прикачени файлове:
P_20180312_124227[1].jpg
P_20180312_124227[1].jpg [ 466.63 KiB | Прегледано 13550 пъти ]

Виновник за аномалията със стрелката на температурата, май ще се окаже този датчик. Като му откачих кабела, стрелката падна на нула. Намира се под бубините и зад термостата. Дали има връзка с неработещия оборотомер или е случайно съвпадение, остава загадка... Този датчик дава данни на стрелката на таблото. Компа пък получава данни за температурата на антифриза от друг датчик. Оборотомера пък взима данни от компа. Смущаващото е, че два пъти стрелката на температурата отива на макс при подаване на контакт, като и двата пъти едновременно с това умира и оборотомера


Прикачени файлове:
coolant-temperature-sensor-jakoparts-j5622003-1.jpg
coolant-temperature-sensor-jakoparts-j5622003-1.jpg [ 15.96 KiB | Прегледано 13536 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2018, 13:48 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Всъщност, не съм много убеденен че оборотомера взима сигнал от компа!!! Някой знае ли от къде взима сигнал? Също ме интересува от къде мога да намеря схема на свързване на оборотомера?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2018, 14:52 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
При мен(една бубина) директно от минуса на първичната намотка през 1Ком резистор.
При две бубини или повече миля че трябва да е от компа, но може и да се бъркам.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2018, 15:30 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
При мен са 2 бубини - за 1-2 и 3-4 цилиндър. Въпроса е, че никъде не откривам схема да видя от къде получава сигнал оборотомера?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2018, 17:17 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
обороти се мерят от датчик колянов вал или от разпределителен......

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2018, 18:50 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
При мен тези датчици са комбинирани в едно. Във ей това ограденото в червено download/file.php?id=27647&mode=view Вътре има два датчика на Хол и две перки, които дават сигнали към компа. Та си мисля че е по-вероятно оборотомера да взима данни от компа.... Но пак казвам, че не съм сигурен в това твърдение!
А аномалиите с моята Мазда продължават. Днес при напълно студен двигател, реших да пробвам пак самодиагностика със светодиод. Тъй като бях разкачил няколко букси от предния ден, същите ги вързах и тогава пуснах диагностиката. Грешките са били натрупани вече и си ги отчете без проблем и точно. Оборотомера заработи абсолютно коректно, както и датчика за температурата на антифриза (малкия от горната снимка),който дава сигнала на стрелката за температурата на таблото, която вчера се качваше на макс, щом подам на контакт. Както споменах вчера, другият тепературен датчик (номер 1 от снимката) download/file.php?id=27923&mode=view, показваше 18 килоома при около 20-ина градуса температура, което според Аутодата е много пъти над нормалното. Странното е че въпреки това вентилатора на радиатора си включваше нормално... .... до днес! Днес стрелката на температурата тръгна застрашително към червената чертичка, а шибаната перка не се включи!!! Антифриза забълбука в уравнителното казанче и започна да сълзи през клапана/капачката на радиатора.

Всъщност, на моя радиатор има два вентилатора. Някой знае ли кога се включва втория? Аз не съм забелязал някога да е работил.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 07:33 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Втория датчик за Т отговаря за работата на перката.
Виж го него дали е читав.Втората перка е принципно за климатика, ако колата види много зор я включва и нея като втора степен за да охлади по ефективно.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 09:15 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Да Колега ,възможно е от Компа директ да идва.... Но , тоя комп взима пак от ТЯх.... :-)
От другата страна на ДВГ на тези места какво има ? .....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 10:50 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Вчера четох едни руснаци и те казват, че има 3 температурни датчика. Един за стрелката, един за перката и един дава на компа. На по-горната снимка, този оградения със синьо (1) го водят датчик-шалтер, т.е. той включва перката. Тоя месинговия от по-долната снимка, командва стрелката. А оградения с червено (2), би трябвало да дава на компа. Ще ходя днес да го търся тоя за перката. В ЕВРО07 би трябвало да го има.

Някой знае ли кое реле за какво е и кои бушони за какво са?


Прикачени файлове:
P_20180313_173337.jpg
P_20180313_173337.jpg [ 313.47 KiB | Прегледано 13475 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Последна промяна firecock на 14 Мар 2018, 11:32, променена общо 4 пъти
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 11:17 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
по качествените неща са в Тех-Ко според мен....
Или Интеркарс...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 11:27 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Добре де, на капака си пише кое за какво е.
Кое не ти е ясно?
Дай една по добра снимка на легендата на капака и ще ти кажем кое какво е..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 11:35 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Най-вече кое е главното реле - 3 или 4? И 2 за какво е?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2018, 20:18 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Абе мамка му и вентилатор, като го включа директно към акумулатора - върти. А като вземе да вдига опасно висока температура, не ще. Предпазителя е здрав. Релето го разбрах кое е, ама не знам как правилно да го тествам. Четох в руски форум, че като се тури мост на TEN/GND, дава се на контакт и се отваря дроселовата клапа, вентилатора трябвало да се включи. А при мен не се включва. Датчика който ми включва вентилатора е с два извода. Не знам какво трябва да има на тях, но като дам на контакт, няма ток на нито едно от двете крачета на буксата. Това нормално ли е? Също пишат, че като се даде на контакт и се дадат на късо двете крачета от буксата на датчика, перката трябвало да тръгне. Ама при мене не тръгва. А до оня ден си работеше бе маменцето му и вентилатор... Термостата би трябвало да отваря, щото долния маркуч на радиатора се загрява.

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2018, 17:20 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Когато си във сервизен режим, компа чрез следенето на тпс-а включва перката превантивно за да не прегрее двигателя.
Релето за вентилатора е 40А и пише "cooling fan" на него.Провери идва ли ток при него за да го накара да заработи и идва ли ток който релето дава към перката.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2018, 17:26 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
На снимката ти ясно се вижда COOLING FAN RELAY No 1 Долу в дясно СВЕТЛО СИН ЦВЯТ!...
За мен поне е то...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2018, 17:57 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Точно така - това синьото е релето на вентилатора. И е здраво! Като го бутнах с пръст и го задействах, перката завъртя. Прозвъних веригата от него до датчика на антифриза - всичко е ок. Обаче като измерих съпротивлението на датчика при 80-90 градуса (т.е. при напълно загрял двигател и отворили и двата кръга), показа над !!!1800 ома!!!, при норма 290-350!!! Та почти сигурно е, че тоя датчик е загинал отвсякъде. Мерих го и студен днес (може би около 10-15 градуса да е бил) и показа 38 000 ома!!! А при 20 градуса му дават да бъде между 2200-2700 ома!
Ей тоя мръсник, ограден в синьо (1)
Паръчах го и се надявам утре или вдруги ден да е тук.


Прикачени файлове:
P_20180312_124227[1].jpg
P_20180312_124227[1].jpg [ 466.63 KiB | Прегледано 13429 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2018, 21:22 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
:lol: :lol:
Чета какво съм написал и се смея на глас..
Изтървал съм една две думи и като гледам доста глупаво звучи..
Имах впредвид, че релето е след бушон 40А..
:oops:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2018, 15:01 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Пратили ми някъв датчик дето не е за моята кола, тяйната мама... :evil: И какво става по-нататък.... Намерих един друг от Евро 07, обаче и той със зелена пластмаса (като тоя предния дето ми пратиха). На пръв поглед едно към едно, обаче като се вгледах по задълбочено, открих разликите в буксите. Търсих онлайн, обиколих де що има магазини и складове из Плевен и всичките датчици дето ги дават за мойта кола са с различни букси. Сега ще обясня в какво се състои разликата. Снимките се увеличават двукратно и който иска, може да разгледа детайлно.
Това е общия вид на буксата на моя оригинален датчик Denso.
Прикачени файлове:
P_20180316_143711.jpg
P_20180316_143711.jpg [ 274.44 KiB | Прегледано 13395 пъти ]



Като взех да го развивам за да туря новия дето ми пратиха, пластмасата ми остана в едната ръка, а датчика в другата. Т.е. моя датчик си пикал в калеврите...
Прикачени файлове:
P_20180316_142709[1].jpg
P_20180316_142709[1].jpg [ 226.23 KiB | Прегледано 13395 пъти ]


Позашкурих го с надеждата да видя някакви надписи по корпуса и ето резултата DENSO FS 01 На схемите на Мазда го има като детайл, който влиза в термостата и е под номер 18-840
Прикачени файлове:
P_20180316_142402[1].jpg
P_20180316_142402[1].jpg [ 262.88 KiB | Прегледано 13393 пъти ]
Прикачени файлове:
P_20180316_142444[1].jpg
P_20180316_142444[1].jpg [ 205.65 KiB | Прегледано 13393 пъти ]


Сега най-важното!!! Забележете разликата в нивата на двете чопчета (червените стрелки)! Всички датчици които гледах, са точно на обратно - лявото по-високо, а дясното по-ниско! На мен ми трябва да е като този моя на снимката. Ще съм благодарен, ако някой знае откъде в България мога да намеря такъв? В чужбина е пълно с тези датчици, но трябва да чакам много време.
Прикачени файлове:
P_20180316_143711.jpg
P_20180316_143711.jpg [ 278.66 KiB | Прегледано 13393 пъти ]


Прикачени файлове:
P_20180316_142454[1].jpg
P_20180316_142454[1].jpg [ 176.44 KiB | Прегледано 13393 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2018, 20:43 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Бърз вариант, 2-ра ръка от някоя морга... с тест на място за да знаеш че го взимаш читав..
И направо си поръчай един от чужбина щом си го намерил..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2018, 21:17 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Този датчик не е ли съвместим със някои друг ...от 1.8 не става ли или по малкият мотор 1.6 ....Егати мотора със тези коне дето си улучил. :? Има една във Стара Загора на части по добре си напазаруваи от там ако не си я видял вече де...

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2018, 22:08 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Абе има го и на сумати други Мазди, ама не искам втора ръка да взимам баш датчик за температура... Май го открих и в БГ. Писах им. Ще видим същия ли е... Дават го за Premacy

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Последна промяна firecock на 17 Мар 2018, 01:36, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2018, 22:41 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
valio323 написа:
Този датчик не е ли съвместим със някои друг ...от 1.8 не става ли или по малкият мотор 1.6 ....Егати мотора със тези коне дето си улучил. :? Има една във Стара Загора на части по добре си напазаруваи от там ако не си я видял вече де...


За съжаление е така. 1.6 мотора е доста по-рядък в сравнение с 2.0. В6 мотора има доста разновидности и е в доста модели на Мазда. Обаче В69 е самата екзотика!!! Да беше кола на 10-ина години, па да има ищах човек да я прави... А моята е на 24. Най-тежкия проблем е ръждата.
Така или иначе, колата е на изживяване. Ще се заменя, но едва ли с японска вече... Въпреки безспорните им достойнства!

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2018, 19:07 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
И така..... ЯДОВЕТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ! Днес намерих датчик, който перфектно пасна на буксата - eдно към едно на външен вид със стария ми датчик DENSO. Инициалите му са TAMA HS 103 и се води аналог на оригинала във много каталози. Но вентилатора не се включва! Включва се само при две положения -
1.Като извадя буксата от датчика
2.когато включа климатика (тогава се включват едновременно и двата вентилатора)

Замерих съпротивлението на новия и показа следното: Около 15 000 ома при около 20-30 градуса и около 1900 ома при 80-90 градуса.
Във Аутодата пише, че при 20 градуса трябва да е между 2200-2700 ома, а при 80 градуса трябва да е между 290-350 ома!
Обаче на моя двигател има 3 температурни датчика. Единият е за стрелката на таблото и е с един извод само. Тоест, той няма отношение към проблема.
Вторият датчик (този който смених), включва вентилатора. Монтиран е във корпуса на термостата.
Третият е със зелена букса и давал сигнал на компа!
Въпроса е, тези два датчика еднакви ли са като параметри? Това съпротивление от Аутодата, за кой от двата датчика се отнася? Или и за двата?

Няма ли някой със същия Кседос като моя, да замери съпротивленията на тея шибани датчици и да ми ги каже?
Поне да знам във датчик ли е проблема или в нещо друго?

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2018, 20:21 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Яну 2010, 11:05
Мнения: 260
Местоположение: Плевен
Някой знае ли, това моторче защо бръмчи постоянно, като дам на контакт? Нормално ли е?


Прикачени файлове:
754eda5s-960.jpg
754eda5s-960.jpg [ 232.74 KiB | Прегледано 13348 пъти ]

_________________
Xedos6 1.6 113hp 1994
Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 119 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб