Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 23:38

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2020, 12:01 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Дек 2017, 18:42
Мнения: 4
Местоположение: Стара Загора
Здравейте пиша тук с цел да събера мнения и идей на какво може да се дължи следното:През лятото на 2018 отоврихме мотора 1.6 Б6 1994 113кс. за смяна на сегменти и гумички на клапаните началото на февруари 2019 за първи път сдуха гарнитура това след доста преглеждания го сведохме до ненавременно смененият термостат и това че при свалянето на главата и нейното обратно монтиране не беше занесена да се провери и шлайфа.След като това стана занесохме оригиналната глава да я тестват и се оказа че е спукана след като ни казаха доста висока сума за заварка решихме да намерим друга и намерихме такава теставхме я и беше здрава завведохме да я проверят ако има нужда да се шлайфа беше ок след това я монтирахме натегнахме болтовете на главата както е описано в инструкциите в autodata и след 500км отново с динамометричен ключ както е по реда си и след това имаше период на разработка на главата както след първото отваряне 1000км колата не бе превишавала 2к оборота и след това още 500км където не беше превишавала 3к оборота и всичко беше наред докато в началото на януари 2020г след изминати няма и 15к км на връщане от село точно на входа на град Пловдив колата започна да губи обороти и след като отбих да видя какво става и видях как от ауспуха излиза "хубав" гъст бял пушък.Та въпросът ми е на какво може да се дължи това повторно прецакване на гарнитурата.И само да изясня колата винаги когато е била студена в топло време и изчаквано поне 30сек на място да загреее и след това докато не вдигне температура не са превишавани 2к оборота за зимно време още повече съм изчаквал но там вече има проблем ч1е при температури под +5-+6 градуса колата на студен двигател държи между 2к-2.5к обороти освен ако не се извади конектора на стъпкото моторча което е тояно под дросела.Благодаря предварително за всеки даден съвет.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2020, 13:21 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2017, 17:18
Мнения: 11
Местоположение: Велико Търново
skype: marincho-sgi
Допускаш ли ,че може гарнитурата която е поставена да е била калпава ? Не е изключено и в блока/главата да има запушено някое каналче и да не се охлажда на определено място и гарнитурата да се скапва от това. Ако имаш спомени предната гарнитура къде е избила , сравни с тази и ще се ориентираш къде долу горе , около кой цилиндър се корени проблема.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2020, 11:05 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Един въпрос, много важен при това:
След като сте изправили главата проверихте ли блока за кривина??
Масово никой не си и помисля за него а трябва да се има впредвид че и блоковете се измятат/изкривяват вследствие на годините употреба.
Ако е бил крив преди това, само права глава може да не натисне равномерно гарнитурата и там където я притиска по леко да се окаже слабо място.Ако няма достатъчно натиск да си свърши работата де..
Като разглобите двигателя проверете блока и ако трябва изправете и него!
Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб