Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 18 Окт 2019, 11:05

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 15:04 
Offline
любител
1994 Mazda 626

Регистриран на: 14 Мар 2008, 09:32
Мнения: 34
Местоположение: Пловдив
Привет колеги! Появи се един изключително досаден проблем с оборотите на празен ход, при загрял двигател, на бензин. Когато колата достигне оптималната си работна температура, оборотите рязко падат, колата се опитва да гасне, но не успява. Неравномерната работа на двигателя се усеща рядко в движение, като колата става по мудна при подаването на газ. Направена е диагностика в сервиз, като не са отчетени грешки, запалителната система е наред, проверени са гарнитури за пробив, датчици работят и нищо. Думите на диагностика бяха следните:"Нищо и няма, всичко работи, не смучи въздух, един флакон спрей отиде за гарнитурите, свещи, кабели, бобини са перфектни и въпреки всичко го има това прекъсване на двигателя! И много ръжда бе майна, ама много наистина... :D ". Посъветва ме да тръгна от дебитомера и да видя дали ще има разлика, после през TPS и накрая компютъра.
Днес сложих дебитомер от работеща Мазда Премаси, но резултат никакъв. Направи ми впечатление, че при свалянето на буксите от дебитомера, нямаше никаква разлика в работата на колата. Все едно не взима данни от него! При автомобила, който използвах за проверка, свалянето на буксата на дебитомера, веднага доведе до гаснене на двигателя.
При свалянето на буксата от TPS - a, колата ми веднага гасне.
Всички интервенции са правени единствено при работа на автомобила на бензин.
При работата на газ, нещата изглеждат по същия начин, като въпреки пропадащите обороти, колата не гасне.
Сменени са свещи, изпробвани са два комплекта бобини и кабели, сменен е антифриза и проверено нивото му, при подаване на газ на място, няма замисляне в оборотите, "пържи" се доволно!
Моля за идеи, че от прочетеното ми се въртят едни, свързани с клапани и т.н...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 18:53 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4445
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Tati_Joro написа:
Посъветва ме да тръгна от дебитомера
Точно така, тръгни от дебитомера към дросела и сигурно ще откриеш цепнато по гофрирания маркуч който ги свързва.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 18:59 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8345
И то от долната страна.....ама тогава светва чека а тои не е споменал такова нещо.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2016, 20:02 
Offline
любител
1994 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 14 Мар 2008, 09:32
Мнения: 34
Местоположение: Пловдив
Гофрирания маркуч е заменен преди година с чисто нов!
На обяд проблем с оборотите, вечерта всичко е наред.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2017, 07:54 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Мар 2017, 22:27
Мнения: 3
Местоположение: Трявна
Ако все пак си успял да откриеш проблема ще съм благодарна да го споделиш,защото и аз имам същия проблем


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2017, 18:29 
Offline
любител
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 13 Юни 2017, 13:10
Мнения: 3
Местоположение: Белене
Tati_Joro написа:
Гофрирания маркуч е заменен преди година с чисто нов!
На обяд проблем с оборотите, вечерта всичко е наред.


При мен гофрирания маркуч беше напукан, дори доста накъсан. Наистина, когато махнеш куплунга или дръпнеш скъсания маркуч, двигателя трябва да угасне. Това го реших с бандажиране на целия маркуч, защото всички втора употреба бяха скъсани. Оборотите продължаваха да играят. По средата на двигателя, отгоре, има един маркуч, който влиза в двигателя.

http://ppsoft.snimka.bg/automobiles/mazda-premacy.953840.38101659

При пипане на посоченото маркуче, се забелязваше, че е хлабаво. Питах и майсторите а те казваха, че е "нормално и не му прече". Въпреки това, аз му навих малко PVC лента и проблема се оправи. Провери все пак и другите маркучи, обстойно. При Premacy това е - смучене на въздух, отнякъде. Успех.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2017, 09:29 
Offline
любител
1994 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 14 Мар 2008, 09:32
Мнения: 34
Местоположение: Пловдив
При мен проблема се оказа в захващането на въздуховода към дросела. Не е уплътнявал добре и е влизал въздух. След като разкачих гофрирания маркуч, видях следи от спрея, с който са пръскали в сервиза.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2019, 20:20 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2014, 20:35
Мнения: 23
Местоположение: Пловдив
При мен се оказа реголиране на клапаните, тъй като мойта била с пулове.
Мазда Премаси 2.0 бензин/гас


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб