Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2011, 20:23 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Днес си покарах доста в жегата и като се прибирах на световара ми заяде 1-ва скорост ..направо не си влизаше сложих 2-ра пак с зор ,като поизтина колата пак си влизаха както преди помислих си че е от температурата на скоростната кутия нещо .Ако някой е имал подобни проблеми моля пишете. ..Предварително благодаря :)

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2011, 21:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Имало някакви пластмасови втулки под кожения маншон. Те правели проблеми. Поразрови се малко из темите и ще намериш отговор.

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2011, 21:07 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Най-вероятно, а и да се надяваме, проблемът не е в скоростите, а в скоростния лост. И по точно, в предавките под лоста, към кутията. Оригинално трябва имаш термощит над средното гърне, който често бива махан от ауспухаджиите като ненужен. От това, под лоста се нагрява повечко, материалите се поразширяват и включването на моменти става трудно.

Ако с минаването на жегите пролемът изчезне - добре. Ако не - ще трябва да се сменят малко пластмасови втулки, а ако не е сменяно маслото в скоростната кутия - да се смени.

ПП Надявам се, съединителят не отлепя много горе.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2011, 07:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Сърдечно благодаря,щя погледна скоростния лост с втулките за какво става дума.Долния номер ми го направи само в жегата на студено е нормално .Съединиятеля е 6-тица , явно е от тея втулки.Ще омажа втулките с по-температурно устойчива грес и някакъв екран ще измисля за жегата ако не може да овържа тръбата отдолу с азбестова лента. Ще пиша за резултата от операцията. На всички желая безгрижно каране.

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2011, 18:13 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Работата със скоростния лост беше следната :1-во Гресирах яко пластмасовите втулки отпред и откъм скоростната кутия,2-ро оказа се че гайката на болта който държи малкия лост откъм скоростната кутия е паднала и болта си хлопа безгрижно може би това е причината..... засега си каркам без проблеми.

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2011, 07:43 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Скоростите продължиха да заяждат но сега работата загрубя след всичкото гресиране и мазане за втулки ябълки и т.н.Вчера падна обикаляне из града и пак започна заяждането на скоростите този път сериозно 1,2,3,4 всички едвам съм отляпял от светофарите голямо ръчкане падна . Един мой имаше подобен проблем с неговото рено който също прогресира с времето. Оказа се че диафрагмата на притискателя е износена и не отлепя съединителя . Тези дни ще мина за диагностика и евентуална смяна нооо работата отива към комплект съединител + семеринга така и така се отваря там .

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2011, 09:10 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
И при мен така става, но само когато карам много градско и то с яко 1,2,3 -та - т.е. малки улички, сширане тръгване... Не мисля че е съединител колега... Ако е от него би трябвало и като студена да има тоз проблем...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2011, 09:43 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
plague написа:
Скоростите продължиха да заяждат но сега работата загрубя след всичкото гресиране и мазане за втулки ябълки и т.н.Вчера падна обикаляне из града и пак започна заяждането на скоростите този път сериозно 1,2,3,4 всички едвам съм отляпял от светофарите голямо ръчкане падна . Един мой имаше подобен проблем с неговото рено който също прогресира с времето. Оказа се че диафрагмата на притискателя е износена и не отлепя съединителя . Тези дни ще мина за диагностика и евентуална смяна нооо работата отива към комплект съединител + семеринга така и така се отваря там .
Пробвай с напомпване на педала, дали няма да влизат по лесно ..
Понякога този проблем е от поизносени гумички на помпите и като загрее спирачната течност и стане по рядка, преминава покрай тях ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2011, 10:02 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Помпах ,целих 3-та после 1-ва различни комбинаций хахаха няма братче. Сега чакам един препатил да ми пише евентуално тука пак от форума да видя той какво е отремонтирал. Интересното е че го прави само в градско ,карам си на дълго няма проблеми но започнеш ли да използваш често педала на съеднителя като в трафик да кажем тогава се скапват нещата.Четох и по другите форуми отива на съединител тея дни ще се видя с монтьор и ще пиша пак.

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2011, 01:37 
Offline
любител
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 27 Окт 2010, 17:32
Мнения: 78
Ако съеднителят е хидравличен....помпа/и. Гледай за теч вътре около педалите, скоростната кутия и да ли ти намаля спирачната течност. Това по спомени от Вентото, но и тук трябва да е същото. Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2011, 23:10 
Offline
любител
2000 Mazda Premacy

Регистриран на: 21 Авг 2010, 17:24
Мнения: 45
Местоположение: София
Аз имах абсолютно същия проблем описан от теб. Страшно е дразнещо да нямаш 1ва на градско. И аз като теб започнах от втулки и гресиране - и нищо. И един ден, след като жената ми беше изпипила нервите до край, това ми доиде в повече - и на един светофар започнах зверско помпане, не - ритане върху педала на съединителя, помпане и задъжане и така 3 светофара подред, като на последния с натиснат педал на спирачката до край и набиране на волана. Полсе паркирах и от тогава проблема изчезна. 2 дни сед това намерих голямо мазало около долната помпа на съединителя. Протекла и омазала доста около нея. Поръчах комплект гумички от стар моторс - 27... 28 лева. Номера им мога да дам ако има интерес. Това беше лятото. От тогава до сега, нито тече, нито проблема се появява - еднократно прознавам че напомни съвсем леко за себе си с малко по трудно влиза първа но не е каквото беше. И съответно гумичките още не са смени. Нямам обяснение какво се случи....

_________________
Mazda Premacy, III 2000, 2.0 DiTD, 66kW / 90 HP ....

Уважавай хората на пътя ....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2012, 17:56 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Да ви кажа честно сега зимата спря да ми прави номера , помпата ми е суха всичко ми е в ред но работата мисля отива на съединител ,като се затопли времето и съвсем се зговнясат нещата ще се бъркам в джоба и ще споделя опита благодаря на всички които се включиха в темата :) желая планирано и безопастно пътуване на всички :)

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2012, 22:43 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Колега закарая я на някои мастор да я огледа,съединителя не е 100лв на тая кола та с лека ръка да го сменяш.Като си си с парите лесна работа,ако беше така до сега да си го сменил.Но може да се окаже нещо по простичко и евтинко.Окледаи си хубаво системата от педала до вилката.При натиснат педал вилката мърда ли повече от 1 см?

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2012, 11:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
rally86 написа:
Колега закарая я на някои мастор да я огледа,съединителя не е 100лв на тая кола та с лека ръка да го сменяш.Като си си с парите лесна работа,ако беше така до сега да си го сменил.Но може да се окаже нещо по простичко и евтинко.Окледаи си хубаво системата от педала до вилката.При натиснат педал вилката мърда ли повече от 1 см?

О да няма да се мятам да сменям наред,а системата съм я гледал обикаляме я на канала и аз и приятели течове няма има си ход съединителя ...затова изчаквам да се прояви проблема за да съм сигурен къде са се объркали нещата,сега зимата няма проблеми досега а си каркам яко, открия ли го ще пиша да се знае .ти имаш ли някакви впечатления по АБС на ПРИМАС...моя е в пъти по-шумен от 626 например ,стърже ужасно.

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2012, 19:17 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Ами стърженето идва от помпата,но защо е по шумно при теб

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2012, 10:47 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
rally86 написа:
Ами стърженето идва от помпата,но защо е по шумно при теб

пуснах темата за АБС-са сега чакам Примас-джийте да се обадят ...модела е такъв хаххаа

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2012, 08:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
Проблема със скоростите се реши със смяна на комплект съединител.Като свалихме стария съединител слънцето на притискателя или пружината , беше толкова твърдо че не се сгъваше и да скачаш отгоре му , износен леко на една страна , което е довело и до прецакване на аксиалния лагер който откъм вилката си беше счупен на две .Иначе феродото си беше добре ,леко изпечено но смятам че е нормално все пак се кара . Сега с новия комплект съединителя педала стана в пъти по-мек не усешам да има педал...сравнение няма , отделя горе смятам че ще се напасне донякъде все пак се саморегулира . Еми тва е тряяше да сменя съединителя още миналата есен вместо да псувам по кръстовища и да се тровя . ХОРА НЕ ПРАВЕТЕ КАТО МЕН хахахах.

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Авг 2012, 12:45 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Колко пари даде за съединителя и каква марка взе?

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2012, 08:48 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2011, 06:34
Мнения: 58
bloiler написа:
Колко пари даде за съединителя и каква марка взе?

Корейско EXEDI мисля 160-170 комплекта ,мой приятел продава в магазин...и ми препоръча този щото да не съм си давал парите за марка при почти същото качество. Валеото беше на 250 лв комплект вероятно пак от корея или китай . Ама всеки сам си знае какво да слага и какво не . СМениха ми го за още 80лв. и това е положението.

_________________
Не всичко което има две бузи е лице .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2012, 10:38 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Аз мислех, че са по - скъпи, но тази цена е добра. Много безаварийни!!!

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2018, 00:12 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Мар 2017, 12:39
Мнения: 9
Местоположение: България
И аз имам същия проблем...надавах се да е от маслото в скоростната кутия или от втулките на лоста но нещата клонят към проблема със съединителя . Вече в задръствания отбягвам да стоя с натиснат съединител(полусъединител) повече от секунда и усетих че проблема намаля . Педала на съединителя ми е по твърд от нормалното а "plague"
каза че след смяната е омекнал и проблема с трудното влизане е изчезнал .Аз съм с mazda 323BJ но със същия двигател DiTD .


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб