Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 23 Фев 2020, 21:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2014, 15:49 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Апр 2014, 14:10
Мнения: 28
Местоположение: Варна
Колеги ще помоля за малко мнения за Mazda Tribute.Инт ме заслужава ли си като цяло цени за обслужване и разход.Обмислям покупка на Tribite 3.0v6 197коня инт ме автоматика читав ли е?Благодаря предварително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2014, 21:29 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 225
Местоположение: shumen
не-не-не!!!!
търси 2л или 2.3л ръчка
автомата е бавен и стара разработка -разхода ти е по голям и ремонта е .................
ако имаш пари за харчене и държиш за автомата - търси друга марка със автомат
аз съм със 2.3 мотор 150кс ръчка - много проста и лесна за обслужване :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2014, 21:50 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2014, 14:10
Мнения: 28
Местоположение: Варна
Мислен за 3.0 заради динамиката бюджета ми е около 6000-7000 за тия пари маи няма с 2.3


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2014, 12:10 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2927
Местоположение: Костенец
skype: rally86
За мен лично 3.0 е точния мотор за тоя джип и автомата си им е перфектен.Ако искаш куц кон си вземи 2.0 или 2.3.Ако ще се ползва по предназначение а не за градска кола рравилно си се насочил.Автомата много помага при потегляне на стръмно

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2014, 12:17 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2014, 14:10
Мнения: 28
Местоположение: Варна
а колко е първото обслужване като цена


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 10:49 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2927
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Мотора е с верига,освен филтри и масло незнам какво друго да и обслужваш

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 12:20 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Фев 2014, 10:40
Мнения: 3
Местоположение: sofia
Ето ти линк, https://www.youtube.com/watch?v=zvtAWbN7yuk, изводите си прави сам.Ако те интересува за 2.0 ръчка питай!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 13:50 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2014, 14:10
Мнения: 28
Местоположение: Варна
За 2,0-124коня също е вариант като обслужване как са цените?Предполагам че е тромава разхода предполагам ще е 9-15.как се държи на пътя?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 09:05 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Фев 2014, 10:40
Мнения: 3
Местоположение: sofia
Колата изобщо не е тромава. При потегляне заради четирите движещи колела е учудващо бърза, изпреварвал съм на светофари и по-лачени коли с желание за изява.Не е лошо, обаче да я пробваш, темпераментите са различни.Максималната скорост за мен е приемлива, като за такъв вид автомобил.Ако искаш да стоиш само в лявата лента на магистралата-твърдо не. Софийският ми чисто градски разход е между 12 и 13 литра бензин А95, но в никакъв случай не карам състезателно.За дълго междуградско ми трябват още малко уточнения. Ако се интересуваш от цените на обслужване и някои части-пиши на лични, това са мои конкретни решения и не искам да ангажирам вниманието на колегите. Имай в предвид, че някои части се доставят с поръчка за 2 и повече седмици за да се постигне цена.Някои идват за седмица.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 13:19 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Апр 2014, 14:10
Мнения: 28
Местоположение: Варна
Благодаря на всички за мненията и съветите вече реших ще изчакам още малко и ще си взема от вънка с 2,3 двигател 2005-2006г.и като разход е доволна и като вървеж двигатела е с верига и като подражка е в разумни граници.пак благодаря на всички който се включиха


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2014, 10:29 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Ное 2014, 10:24
Мнения: 3
Местоположение: София
Здравейте,
Току що се регистрирах и изчетох горе долу всичко за TRIBUTE. Интересува ме този с двигател 2.0i. При покупката на автомобила за какво трябва да гледам? Някакви детски болести които могат да се хванат в началото и т.н. Също така как да разбера дали е 2WD или 4WD.
Благодаря предварително :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2014, 19:19 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Окт 2014, 18:58
Мнения: 7
Местоположение: България
ivankr написа:
Здравейте,
Току що се регистрирах и изчетох горе долу всичко за TRIBUTE. Интересува ме този с двигател 2.0i. При покупката на автомобила за какво трябва да гледам? Някакви детски болести които могат да се хванат в началото и т.н. Също така как да разбера дали е 2WD или 4WD.
Благодаря предварително :)

Аз или по скоро жена ми съвсем скоро си купи трибют 2005, 2,3 I 153 коня, автомат. Не съм много опитен да давам съвети, по скоро търся, но като чета намирам позитивни неща за тия коли. Като управление съм много доволен, макар тия високи оборити при набиране и изпреварване да ме стряскат, може би не съм свикнал, карал съм повече ръчни дизели. Да разбереш дали е 2WD или 4WD не е толкова сложно. Най-простото е да се наведеш под колата и да видиш дали има кардан, ако има значи е произведена като 4WD. Другото е, че при подаване на контакт поне при мен светва на таблото лампа 4WD и след палене гасне.
Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2014, 21:16 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 225
Местоположение: shumen
До всички колеги !!!
Нема да се плашите от колите си !!1
Няма лоша кола !!
Има лошо поддържана кола !!!
Когато си поддържаш автомобила - навреме и не го изоставяш за ремонти - всичко е ОК !!!
Е -те- тава е .... голата...... истина !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2014, 15:15 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Ное 2014, 14:53
Мнения: 75
Местоположение: Burgas
здравейте на всички от няколко дена съм собственик на въпросната мазда(2.0) .за 10 години съм сменин поне 15 коли дойде времето и на мазда за което се надявам да не сажелявам :) . позволявам си да използвам темата за да попитам за някой неща. някой ще ми каже ли каде се намират филтъра на купето и бушоните на колата ще съм му благодарен.и пожелавам много безаварийни километри на всички !!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2014, 08:02 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Ное 2014, 10:24
Мнения: 3
Местоположение: София
И аз вече я взех, както казах по-рано с 2.0 двигател. Няколко дена никакви ядове и днес сутринта на път за работа светна алтернатора. Често ли се случва да дефектира на този двигател?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2014, 21:48 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 225
Местоположение: shumen
дошло му времето - ти си късметлията - оправи го -динамоотоо
Филтър купе се намира отпред - отваряш капака на двигателя и черния пласмасов капак пред пътника до чистачките се маха - честито
Бушоните са долу до левия ти крак на страницата има капаче
Слагай само маркови- истински че ментетата може да ти подпалят колата при късо


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2014, 08:40 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Ное 2014, 10:24
Мнения: 3
Местоположение: София
Малка корекция. Не ми свети алтернатора, а ми двигателя. Решението - закарах колата при Чичо Владо и изчистихме грешката. Оказа се зацапан EGR.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2014, 13:50 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Ное 2014, 14:53
Мнения: 75
Местоположение: Burgas
tati написа:
дошло му времето - ти си късметлията - оправи го -динамоотоо
Филтър купе се намира отпред - отваряш капака на двигателя и черния пласмасов капак пред пътника до чистачките се маха - честито
Бушоните са долу до левия ти крак на страницата има капаче
Слагай само маркови- истински че ментетата може да ти подпалят колата при късо


Благодаря за инфото колега ,искам да те попитам клапаните на този двигател хидравлични ли са(2.0 ,124к,с,) , и масло на скоросна кутия и диференциал ли се сменя само отдолу или има и още нещо ,4х4 е(това ми е първи джип и нищо не ми е ясно).Благодаря предварително!

Днес като обърна на газ и на мен ми светна cheka, къде се намира това EGR да го погледна и аз ,и тази грешка ако махна клемата на акумул. триели се или само с комп.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Ное 2014, 12:04 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Окт 2014, 18:58
Мнения: 7
Местоположение: България
Колеги бих искал и аз да попитам. Предстои ми годишен тех. преглед. Колата ми е трибют, 2,3 i, 153 коня, 4х4, автоматик. Незнам как работи това 4х4 има ли проблем като завъртят валяците на предните колела да се повреди нещо по колата. Предполагам скоростния лост трябва да го поставя в режим N, като се имитира каране по инерция, което съм чел, че е крайно нежелателно, но така си представям нещата. Ако има някой опит с трибют с тая конфикурация, моля да сподели опита си.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2014, 04:45 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Мар 2007, 21:48
Мнения: 1147
Местоположение: Montreal, Canada
Колега, да, за тех преглед го слагаш на Н и нямаш ядове. Но карането по инерция на режим Н го забрави. При автоматика Н е създаден, ако нещо се повреди да може да те извозят на страни, качат на пътна помощ и механиците да работят по двигателя ако се налага. Забрави и слагането на Н на светофари примерно, докато чакаш или си в задръстване, остави я по- добре на П. До колкото си спомням при дърпане не трябва да се превишават 30-40км/ч, за да не прегрееш кутията.

_________________
Един от основните странични ефекти на Prozac е появата на симптома атаксия- пациентът не е способен да координира волевите мускулни движения.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2014, 19:24 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 225
Местоположение: shumen
това със валяците е голям проблем #-o .Трябва да търсиш стенд със опция за 4х4 :!: .Повечето стендове са само за един мост и трошат колите със 4х4 .Не трябва да се чува - тракане когато валяка върти гумите :roll: .Скоростния лост е на неутрална Н.Иначе 4х4 се включва само като превърти предния мост.Няма бутон при 2.3 след 2005г.Аз карам същата но ръчка.Супер е :lovemazda: .Маслото се точи от долу на скоростната кутия ! Развива се 2ра пробка отпред до лявата гума! на нивото и се мери нивото на маслото и от там се налива със шприц новото :evil: .На раздатката е от страни - събира около 0,4л.Клапаните са със чашки сменят се всички за точна регулировка. :D


Последна промяна tati на 13 Ное 2015, 22:14, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2015, 09:30 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Окт 2015, 09:25
Мнения: 6
Местоположение: На Село
Здравейте! Пропката за наливане на масло в скоростната кутия на Трибют 2.0 124к.с. се намира отпред от към радиаторите но за да я видиш трябва да махнеш пластмасовите кори отдолу защото се пада някъде под акумулатора общо взето :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2019, 08:40 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Апр 2019, 09:35
Мнения: 1
Местоположение: Sofia
Здравейте,
Отскоро съм собственик на мазда трибют 2005г. 2.3 150к.с., днес ще ходя да й слагам ГИ, но проблема е, че исках външен монтаж на мястото на резервната гума, а газаджиите ми казват, че има греда на която се закача гумата и ако сложа там бутилката ще е много малка. Вярно ли е това?

Отделно гледах, че може да се сложи тороидална бутилка вътре в самият багажник, но от прочетеното във форума останах с впечатление, че точно в средата е ключа за свалянето на резервната гума...

Моля за съвет! :)

Извинявам се ако има пусната тема, но не я намерих!

Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Апр 2019, 21:52 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 225
Местоположение: shumen
Легни под колата и ще видиш как е захващането на резервната гума ! Просто и лесно със червяк и едно стоманено въже се вдига и пуска от долу - от вън на колата ! Няма никъкъв проблем да си измислиш вариянт и да се сложи бутилката отвън ! Крика и ключа за гуми са отдясно зад десния стоп отвътре на купето има капаче с две пласмасови врътки .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2019, 10:41 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Авг 2019, 10:31
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте,
От 2 седмици съм собственик на Tribute 3.0 203hp бензин.
От 2 седмици не успявам да си намеря майстор, който да се заеме с ремонта на джипчето.

Препоръчайте ми доверен майстор в София, при когото да си направя ремонтите:
- имам теч от двигателя
- да сменя надлъжни носачи
- да сменя една семерина
- да сменя един датчик на ланда сондата
- да ми каже, какво трябва да се обслужи освен масло и филтри

Благодарен ще съм ви.
Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб