Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2018, 21:46 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Яну 2018, 21:32
Мнения: 3
Местоположение: ВарнА
Здравейте колеги, премаци то загуби мощност след като 1 година не бях я ползвал. Смених дебитомер, горивен филтър и половината вакуумни маркучета, но проблема си остава, на диагностика не показва грешки.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2018, 23:34 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Виж турбо пътищата и ЕГР клапана.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2018, 08:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 30 Яну 2018, 21:32
Мнения: 3
Местоположение: ВарнА
gecata1 написа:
Виж турбо пътищата и ЕГР клапана.

Половината са сменени, клапаните изчистени, турбокомпресор надува добре


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2018, 10:37 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 30 Яну 2018, 21:32
Мнения: 3
Местоположение: ВарнА
Част от маркучи те са сменени клапаните изчистени, имам чувството че не и стига гориво, спря да пуши когато я форсираш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2018, 14:21 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
А горивото източи ли го ?
Да НЕ сипваш на Марешки ?????
Добавка за почистване на системата , ЕГР клапана не просто Клапани .... И КАЧЕСТВЕНО гориво !
1 Година се борих с тоя проблем и .... След толкова време и тестове с ЧИТАВО гориво проблема е в миналото .....!!!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2018, 10:16 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Юли 2013, 19:21
Мнения: 17
Местоположение: Хисаря
Колега къде се намира горивния филтър?

_________________
Mazda Premacy 2.0 DITD 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2018, 14:47 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Отпред под капака , зад ДВГ.....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2018, 23:10 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Сеп 2013, 11:10
Мнения: 8
Местоположение: Карлово
zliq_zmei написа:
А горивото източи ли го ?
Да НЕ сипваш на Марешки ?????


ХАХАХА, ще падна от смях, ейй нафтичката там си е много добра, ами колата и марката е ташак, която не заслужава и без това скъпата ни нафта!!

А до колегата, с проблем с маздичката
- Аз съм го ял същия, турбото надуваше, но геометрията беше спекла, след като я почистих, колата се засили.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2018, 10:11 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Ное 2018, 09:53
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте група,първо благодаря за приема.Искам да попитам нещо,имам Мазда Примаси 2.0 турбо дизел 101 коня,направиха основен ремонт на двигателя,сега колата няма мощност не може да се форсира и като стигне 2000 оборота все едно нещо я спира,майстора ми казва че катализатора е запушен и да махна и да си направя диагностика защото можело и да е от дизеловата помпа,както и започна трудно да пали.та въпроса ми е възможно ли е да е от катализатора и да ми препоръчате читав сервиз за диагностика


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Ное 2018, 21:40 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Окт 2015, 18:05
Мнения: 42
Местоположение: Варна
Какъв ли зор е видял този мотор не знам че основен ремонт си му спретнал незнам но на мой познат минава 470000 една от малките му коли купувана чисто нова и все така си я кара`виж си всукателната система турбо и заседнал егр


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2018, 11:46 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Ное 2018, 10:06
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте Колеги. От 6 месеца и нашето семейство е собственик на Премаси 2ка дизел 90к.с. мотора е RF3F. Та проблемът е следния. При движение примерно на трета скорост подаваш газ колата почва да ускорява и стигайки около 3000 оборота започва да забива нос, губи мощност и започва да пуши яко. Ако продължиш да настъпваш в един момент започва да мига лампата за подгрева. Сед това пускаш газта и всичко се оправя. Пушека спира и почва да си върви ноемално, докато не стигне пак оборотите. На по-ниска предавка го прави при по-високи обороти, а на по-висока на по-ниски. На празен ход си се форсира нормално. Изчетох грешките и има две такива: 0216 и 0403
P0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction
P0403 Exhaust Gas Recirculation Circuit Malfunction

Колата е обслужена преди няма и 1000 км.
Преди такъв прожлем се появяваше много рядко и бързо се оправяше, но с времето стваше все по-често, а в момента е постоянен.
Проблемът се появява след като колата загрее.

Имам доста опит с Опле и Фолксваген, но това ми е пътвият сблъсък с японски автомобил и е доста по различен от това с което съм се сблъсквал до момента :shock:

Та някой има ли идея какъв може да е проблемът? Благодаря!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2020, 18:51 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Юли 2017, 22:40
Мнения: 24
Местоположение: София
Извинявам се, че повдигам стара тема, но имам същия проблем. Грешка P0216, загуба на мощност и влизане в авариен режим след като загрее и е в обороти. Моля споделете, ако сте имали такъв проблем и най-вече неговото решение.

_________________
Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 TD (90 Hp) 2000


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2020, 22:08 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=44&t=44591
Към горната тема има свързана още една.

https://www.obd-codes.com/p0216

Проверете все пак горивните магистрали и филтъра преди да пристъпите към по-сериозни интервенции.

Ако ще го сменяте сам - откача се акумулатора преди да се вадят куплунгите. Проучва се ръководството как се затяга клапана. Някои са с момент.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб