Такааааа...... дойде време да пкажа какво си правя с колата. Това е съвсем начален етап от работата. Ще се работи по всичко - ходова част-купе-двигател......... ако модовете решат че темата не е за този раздел - да я преместят където и е мястото.
Започвам със заздравяване и усилване на общата конструкция на колата.
До момента задната полвина на купето отвътре е подсилена със 3мм. пласт полиестерна смола и стъкломат. Идеята е да първо само смола да влезе меду всички ламаринени панели и около фабричните заварки и сглобки. Има много точкови заварки и вкарването на уплътнител между двете ламарини доста заздравява конструкцията. След първият пласт смола поставих дебел стъкломат - 650гр (1кв.м. се напоява със 650гр. смола) и след засъхването му намазах трети пласт - пак само смола. Получи се 3мм. плътно покритие по цялата вътрешна конструкция. След теста се оказа че при движение (по ламарини - без тапицерий и седалки) колата е престанала да издава каквито и да е дрънкания, скърцания и вибраций. Предстой разголване на предната част на купето и обработването по същия начин, след което следва същата процедура с двигателния отсек. Освен смолата ще поставя тръбни спънки на задните и предните ботуши (в момента се изработват)
Основната цел с която започвам проекта е, че лятото следва смяна на двигателя с 2,2 турбо
Имах проблем с шапките на амортисьорите (монтажните шапки с тампоните отгоре) При ползването на твърдо окачване заводските не издържат (тънки са и се късат) Изработих нови от 6мм. дебелина на материала.
Интересното беше че в магазина ми обявиха цена за 1 такава шапка за МХ3 от 220лв.за 1 брой (шапката + тампона) В последствие разбрах че същата шапка за 323 струва 60лв (абсолютно идентични са), но предпочетох собственоръчно да си ги направя усилени.
За сега разполагам само с малко снимки, но всичко е снимано на филмче с подробни обяснения и показване детаилно на всеки момент от работата (май ще стане много голямо и ще видим къде ще го качваме)
на снимката освем назането със смола се виждат проблемните шапки на амортисьорите (ръждивите рингове от двете страни - на бомбетата)
след намазването колата се оставя на слънце (максимално дълго време)Пряката слънчева светлина е силен катализатор за доброто втвърдяване на смолата
Виновниците за проблема със шапките на амортисьорите. Тези пружини, комбинирани със Монро-Сенсатрак осигуряват учудваща стабилност при по-високи скорости и при резки завой.......... за сметка на това обаче колата усеща всяка трапчинка на пътя и вози като каручка
Новите по-дебели монтажни шапки
Като сглобя филмчето с работата до тук ще го кача - на който му е интересно да види.
При следващия етап ще правя и панти за ламбо-доорс (собствено производство, но копие на истински - не заваряване на кръгла панта до огледалото
) Ще има инересни технически решения за ценителите