steich написа:
Да, съмненията са единствено за разлика в турбината.
За моята която е 185 коня излиза R2AC-13-700D Hi Power, при тази 125-129 коня излиза R2BF-13-700 и пише Low Power ... но в много каталози пише че турбините са еднакви IHI VJ40 / VJ41 ... моята в случая е VJ41.
Ако реално се потвърди че няма разлика в турбините, няма пречка да стане.
Може би фирми занимаващи се конкретно с ремонт на турбини или в Мазда ще имат по детайлна информация за разликата ако има такава.
Една от водещите международни тунинг компании също твърдят че 129 hp става на 200 след ремап, но е добре да се провери турбото за да няма изненади все пак.
Сега поразгледах за турбините...
Оказа се, че след фейслифта от 2010-та турбината е друга (по-малка), но е еднаква за 129, 163 и 180 (след 2010-та е 180 вече) к.с. според онлайн каталозите на дилърите на части. И при трите мощности е R2BF13700
Явно наистина разликата е само в софтуера. Т.е. ще се ремапва
Само се чудя дали да е на 180 к.с. или на по-малко. Над 400 нм не искам да я правя.
По-скоро клоня към опцията 163 к.с. както е средната мощност и ако може да е със оригиналния софтуер за 163.
Мнения?
Поздрави!