Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 13:48

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2020, 23:26 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
https://youtu.be/YbmE6Bb8vXA

И нека залозите за това колко ще издържи, започнат сега! :lol:


Последна промяна maZZda на 23 Яну 2021, 17:42, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2020, 09:31 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Браво, браво Z5 и бууст. Каква турбина сложи, как управляваш.
Поздравления :) и чакаме подробности и клипче онборд.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2020, 19:39 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Мерси, да видим колко ще устиска.
Като цяло може да се каже че е "икономичен" проект защото таргета беше 500лв.
В момента съм малко под 500лв. за цялото надуване до тук:

- Турбото е от 406 2.1ТD, Garret t15 - 40лв.(от познат)
- Кулера е от Крайслер Вояджер 2.5 турбодизел (прерязан на половина за да пасне в маздата) - 30лв. с турбо пътищата общо
- турбопътищата са от вояджера 73мм (точния размер и пасват идеално)
- колектора е от Форд фокус 1.8 атмосферка (преработен и със заварен фланец за главата на Z5-цата) - 80лв.
- Блоу офф китайче,маслената магистрала е китайски маркуч.. абе маркови стоки :D - 25лв. + 20лв.
- няма електроника, заводдския компютър се "мъчи" :lol:
- 257сс дюзи от 1.8 ВР мотор - останали от другата мазда..
- Алуминиев 3-редов радиатор за Сивик (преработен за да пасне на маздата) - 150лв.
- около 100лв. за заварки

Турбото почва да надува от 2800 оборота и направо иска да и скъса гумите :lol:
Тествана с БМВ Е46 2.0ТД от 20км/ч вървят заедно, при положение че маздата има голям куфар отгоре и беше с още 1 човек пасажер.
Тоест ще върви по добре от чупеното БМВ ако е без куфара и пасажери в нея..
Въпроса е колко ще изкара.. ден,два,месец,година.. :lol:
Никой не знае :D
Ето няколко снимки на колектора,турбото,кулера и като цяло двигателя с тях:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Поздрави!


Последна промяна maZZda на 10 Фев 2021, 22:19, променена общо 4 пъти

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 26 Авг 2020, 17:11 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Слуховете преди години бяха ,че такъв мотор няма да изкара надувка. Браво все пак. =D>

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2020, 22:00 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Здравейте, до момента на 0.4 бара нямаше проблеми..
сега е на 0.5 бара и да видим ще го счупим ли.. :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2020, 22:37 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Много зависи какви смеси се получават. Ако не я изпържиш с много бедни смеси и детонации и на 1 бар ще си я караш :)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2020, 13:03 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Следя сондата, но като цяло тъй като не е широколентова не се знае колко бедно или колко богато е..
Но като цяло в момента в който надуе към 2.5-2.8к до прекъсвач сондата ще счупи стрелката в богато.. ама колко богато е не се знае.
Важното е че не е бедно.
За 1 бар мисля че ще направи два ластика и ще пробие буталата.. :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2020, 19:53 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Знаех си, че рано-или късно ще я надуеш. Поздравления!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2020, 22:44 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Драгойчо написа:
Знаех си, че рано-или късно ще я надуеш. Поздравления!

:lol: Тази е на жената.. не е моята. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2020, 15:39 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Дек 2019, 16:53
Мнения: 21
Местоположение: Търговище
Браво колега


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2020, 21:21 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Мерси, опитвам се да я убия ама не успявам..
Вчера я напънах на едно така спокойно и достатъчно безлюдно пътче, ами до 160км/ч драпа стабилно но уви отсечката е само 2км и не исках да и прегрявам компактдискчетата на Лили Иванова на предните колела в края на пътя та върнах газта :lol: :lol: :lol:
Скоро ще и сложа малко по големки че да спира що годе по адекватно.
Получи се един непостоянен бууст, който трябва да разследвам защо спада.Като надуе стрелката пулсира и най вероятно изпуска налягането от резонаторната камера която мисля се е предала :lol:
трябва да погледна..
Двигателя още държи на 0.5, успях да направя регулатора да поддържа 0.3(актуатора за гейта) реално го направих регулируем и мога да го намаля от 0.5 до 0.1, но ще видим дали искам :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2020, 02:12 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Само да ви информирам, тая пущина още не се е предала..
Гледам от разтоварващия клапан малко масълце е изплюло на капчици но не е нещо драматично(турбото още е добре)
Пулсирането на налягането е баш от пластмасовата резонаторна камера на всмукателния колектор, която скоре ще се изхвърли(трябва някой да се занимае с нея) и спирачките са подготвени ама мързела е голяма работа..
Преди седмица-две я закарах на едно бивше аварийно летище, ами за 1.5 е просто перфектно..
Тръгвайки от 0 до 140км/ч се движа със 323 V6 заедно, след това ме издърпва лека полека.
От летящ старт до към 140-150 съм една кола пред него..
Просто ИДЕАЛНО! :D
Имайки впредвид че това ми е "семейната кола" за събота и неделя дето се вика, вече не ме притеснява това че като се опитам да изпреваря някой тир или рейс по пътя няма да ми стигне самия път :lol: :lol: :lol:

Изображение

Пп: Забравих да добавя че V6-така нямаше куфар отгоре.. :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Z5 + Turbo..
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2021, 17:39 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Така, маздата е замерена при Братята Дизели (който е от Пловдив ги знае) на сравнително чисто ново дино (има няма 7 месеца) което уж е с около 1% разлика спрямо диното на Хеед Ауто.
Склонен съм да им вярвам на момчетата защото се знаем от доста години с тях.
Колата явно се е получила доста добре, тъй като на диното показа около 50% увеличение на мощността.
От заводските 88 кончета и 132 нютона сега е 139 коня и 220 нютон метра.
Ето и графиката която е от двата ръна (нямаше смисъл от повече):

Изображение

В ниски кривата е "къдрава" защото и идва богата сместа, ще пробваме още веднъж но този път със 212сс инжектори вместо 257сс които са в момента.Във високи казаха че е перфектна сместа, но със по малките може да беднее леко.
Ще видим.
Поздрави на всички!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2021, 20:51 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Бреииии. Много силна тази бре. :) 139 си е супер на това хилаво купе. Браво. =D>

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2021, 21:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Внимавай да не я обедниш много, щото ще ти стане забавно.
Това летище ми прилича на Сапаревобанското :D Ама много гора, не е то.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2021, 22:28 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 10 Фев 2006, 16:44
Мнения: 577
Местоположение: Банкя
Интересно ми е сравнено с 323 с V6 мотора как ще върви.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

_________________
...и от време на време ме плаши със тез 115 кранти ебати!

Skoda Forman>Mazda 626 CG GT>Mazda 626 GE 2.5i V6>BMW E39 540i>Mazda 626 GF>Alfa Romeo 166 3.2i TI>MB E320i 4Matic>Alfa Romeo 156 2.5 V6>Mazda 3 2.2D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 00:36 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Летището е на пътя от Първомай към Тополово след село Поройна.
Води се част от републиканската пътна мрежа. всеки може да кара на него, но все пак е със движение било то и малко, та трябва да се внимава..
https://www.google.com/maps/@42.015116, ... 312!8i6656
Колата спрямо в6-така не се дава, но ако трябва да сме честни куфара я спъва доста а свалянето му за едната дръпка не си заслужава усилията.. че не е от най лесните работи.. :lol:
И аз се чудя какво ще стане ако сложим по малките инжектори, така че ако ще се прави ще е на стенда първо за да видим смесите и чак тогава ще я пробвам на пътя..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 11:40 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Сефте виждам някой да тунингова кола и да слага по-малки инжектори. Защо просто не оправите горивната карта? Ако не става на този компютър, по-добре сложи някакъв афтърмаркет, който може да се тунингова, отколкото да смаляваш инжектори.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 15:09 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
vladki4 написа:
Сефте виждам някой да тунингова кола и да слага по-малки инжектори. Защо просто не оправите горивната карта? Ако не става на този компютър, по-добре сложи някакъв афтърмаркет, който може да се тунингова, отколкото да смаляваш инжектори.


Дали не е по-лесно да смени инжекторите, отколкото да "оправи" картата?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 17:04 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Ilia801 написа:
vladki4 написа:
Сефте виждам някой да тунингова кола и да слага по-малки инжектори. Защо просто не оправите горивната карта? Ако не става на този компютър, по-добре сложи някакъв афтърмаркет, който може да се тунингова, отколкото да смаляваш инжектори.


Дали не е по-лесно да смени инжекторите, отколкото да "оправи" картата?
В тунинга лесно няма :D Сам е казал, че в средни и високи обороти малките инжектори може да се окажат недостатъчни, а и после като огладнее за още коне пак ще ги сменя. Или го правиш като хората, или караш сток.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 21:23 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
В тунинга лесно има..
Ама тряаа да знаеш доста неща преди да се захванеш..
За тези дето не разбират и си дават на други хора да им правят колите е най лесно, съответно и най скъпо.
За тези които сами си го правят и не разчитат на друго им е най трудно, но пък е икономично.
Нека някой друг се похвали с 50% увеличение на мощността на каквато и да е кола за под 500лв.
Тогава ще си говорим.
Инжекторите на Z5 са 161сс, аз сложих 257сс от 1.8 ВР мотор, но е доста богато когато се кара умерено-спокойно колата и разходът не ми харесва, не се усеща придърпване или прочие, но покрай колата се усеща неизгорял бензин на ниски обороти.
Със 212сс инжектори от кседос 1.6 би трябвало в ниски да е по добре, да се поизправи кривата на въртящия момент и конете а във високи като(ако) обеднее не би трябвало да е кой знае колко и би трябвало да има една идея повече мощност, но това зависи от много неща.
Ще се прави още един тест след смяната на инжекторите, но за сега нямам едни 70лв свободни да ги хвърля по адреса дето се вика..
Компютъра не се флашва,презаписва и прочие, да го сменя с друг, бил той афтърмаркет или заводски ще струва сигурно двойно на това което съм дал до тук.
Видя се че може и без да се добавя "мозък" към тази конкретна кола.
Едно нещо което го прави по лесно, единственото нещо е че все още експериментирам за да открия най подходящата комбинация от части за да се постигне оптимален вариант за постигане на максимална мощност.
До момента са около 55% може и повече, но дали ще е здравословно за двигателя не е ясно.
Тепърва ще се разбере.
Ако вдигнем налягането на турбината също ще се постигне повече мощност, но живота на двигателя се скъсява доста, за това се търси вариант да се оптимизира горивото.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 23:41 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 11 Сеп 2018, 00:14
Мнения: 133
Местоположение: Горна Оряховица
А по принцип с какво би трябвало да се смени стоковия комп, ако човек реши да го сменя? И би ли имало по добър ефект от нацелване на правилните дюзи, макар и да е доста по скъпо?

_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2021, 17:08 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Най ефтиният вариант до момента си остана
Мегаскуърт, но като цяло тя е хоби кит.
След това идват цял списък с къде къде по реномирани фирми (съответно цената удря тавана пробивайки го и полита още нагоре) и идва едно безсмислено според мен гонене на още 20-30 коня от този мотор, може би малко повече икономия на гориво спрямо сега с големите инжектори, но пак да кажа, може би..
А двигателя устисква до следващия светофар..
За момента както е мисля че е прекрасен ъпгрейд, имайки впредвид мощността която е получена.
Все пак е малка кола, но за сметка на това сега е доооста по пъргава от преди и това беше нещото което се гонеше.Като натиснеш да има някой че да изпревариш една идея по спокоен а не да си на тръни.
Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2021, 22:48 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Мегаскуирт е общото име за "празен" компютър за двигател, в който може да се напише въпросната горивна карта. Бензиновият двигател се управлява с количеството горивна смес, а не с горивото, което доста усложнява задачата на практика. Да напомня на тунерите, дето се мятат да пишат карти :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2021, 00:37 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 11 Сеп 2018, 00:14
Мнения: 133
Местоположение: Горна Оряховица
maZZda написа:
Все пак е малка кола, но за сметка на това сега е доооста по пъргава от преди и това беше нещото което се гонеше.Като натиснеш да има някой че да изпревариш една идея по спокоен а не да си на тръни.
Поздрави!

Ако реша да слагам турбо, точно това ще ми е целта. Дори съм склонен и на по-малко увеличение на мощността с цел щадене на двигателя. С интерес ще следя темата :)

Говорейки за натоварване на двигателя... Какво става ако примерно се кара на магистрала? Понеже с наще 5 скоростни кутии и 1.5 двигатели това са високи обороти и предполагам, че буустът ще е постоянен. Има ли лошо влияние на двигателя това?

_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2021, 11:45 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Мегата е хубава, но не за кола която я караш всеки ден.Има си минуси като това зависи изцяло от това което се напише в нея и как се настрои като цяло.
Има сумати примери с лошо палене на студено, смущения от други ел. Компоненти и прочие..


Бууст има, турбината върти, да, но ако не си задал на педала а само круизваш, блоу оффа ти е отворен и пуска налягането в атмосферата а в колектора е вакум и караш кажи речи без налягане.
Друг е филмът че ще караш известно време на богато заради липса на достатъчно въздух, но тук пък идва ролята на компютъра който коригира времената на инжекторите според товара..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2021, 05:51 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Такаа, намерих в нета дино тест на заводска 1.5-ца.
Сравних данните с моя дино тест и се учудих още веднъж!
В определени обороти мощността сме я вдигнали с 60% а въртящия момент е с 67% по голяма.. :shock:
Ето ги двете карти може да ги сравните:

Изображение

Изображение

Ето пък "здъвкано и изплюто" както каза един приятел:

2000 об/мин

заводска - 30HP, 95NM
турбинирана - 40HP, 130NM +30%HP, +37%NM

3000 об/мин

заводска - 55HP, 126NM
турбинирана - 80HP, 180NM +46%HP, +43%NM

4000 об/мин

заводска - 75HP, 132NM
турбинирана - 120HP, 220NM +60%HP, +67%NM

5000 об/мин

заводска - 88HP, 125NM
турбинирана - 139HP, 190NM +58%HP, +52%NM

6000 об/мин

заводска - 88HP, 110NM
турбинирана - 135HP, 160NM +54%HP, +45%NM

6500 об/мин

заводска - 85HP, 90NM
турбинирана - 133HP, 145NM +57%HP, +61%NM

:lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2021, 13:48 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 11 Сеп 2018, 00:14
Мнения: 133
Местоположение: Горна Оряховица
Браво! Нямам търпение да видя резултатите с новите дюзи!

_________________
Карам бързо понеже ме гони ръждата! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2021, 13:26 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Така, турбото се предаде първо.
:lol:
Почна да тече масло в компресорната част(студената)
Сега търсим нов картридж(средна част) за да го реновираме дето се вика..
Последно време когато я запаля и е студена изчезна така да се каже "леката газ" до момента в който позагрее над 30°-40°, след това се оправя.
Оказа се омаслен дебитомер вследствие на маслената пара идваща от турбото.
Като я сглобя пак, ще пиша за подробности..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2021, 10:39 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
В Пловдив имаше някаква фирма, която предлага Китайско/Английски картриджи за почти всички турбини на цена около 200лв. Виж ги и направо скачай или за по-ниско бюджетно решение, да си я рециклираш сам...освен, ако оста не е много изядена.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб