Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:55

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Промяна в звука
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 13:32 
Offline
любител
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2011, 14:23
Мнения: 96
Здравейте! Идвам отново с един въпрос относно звука на колата. С гърне ремус с генерация съм. Как мога да получа така нареченото гърмене? Имам предвид като върна газта и като връщам предавките да гърми от гърнето?

_________________
!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 15:24 
Offline
фен
Аватар
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 11 Яну 2010, 22:50
Мнения: 399
Местоположение: Лясковец, Велико Търново
Ами това гърмене се получава, когато има недоизгаряне на горивото.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 15:49 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
По принцип се получава при сериозно тунингованите автомобили,ефекта можеш да го постигнеш като датчика за температура на входящия въздух го сложиш някъде дето постоянно да го обдухва студен въздух,така компа ще пуска повечко гориво и ще припуква,естествено и разхода ще ти се повиши малко

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 16:01 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
Сложи си един хубав спортен филтър(конусен) и едно крайно гърненце и ще останеш доволен :wink:

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 16:28 
Offline
любител
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 08 Дек 2011, 14:23
Мнения: 96
Аз си имам крайно гърне оригинален ремус. Сега обмислям идеята за спортен филтър :)

_________________
!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 18:16 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
ако ще слагаш спортен филтър то тои трябва да е с Cold air intake ако го забиеш директно на дебитомера ще имаш дори отрицателен ефект.Ако не ти се дават пари за такива неща то се насочи към панелен филтър

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2012, 10:34 
Offline
любител
Аватар
1992 Mazda 323

Регистриран на: 11 Окт 2010, 11:30
Мнения: 90
Местоположение: Град Шумен
skype: rocki88
Едно аверче имаше астра 1.4,сложи спортни гърнета и му бутнаха горивото,обикаляше града като с кола от WRC, ама само на гърмене го докарваше:D

_________________
323F BG 1.6i 1992


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2012, 19:42 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
matora написа:
Едно аверче имаше астра 1.4,сложи спортни гърнета и му бутнаха горивото,обикаляше града като с кола от WRC, ама само на гърмене го докарваше:D


Просто страшна работа... то само с показване на нереални мускули само смешен ставаш :rolling:

Както казаха по-горе по добре става със сериозно тунинговане на автомобила и то обикновено основно на турбо мотори, така наречената антилаг система която широко се използва във WRC (с нея ще получиш не само пукано но и доста пламъци) или по простия вариант, ако искаш само визия и един вид фукане е да си купиш Flame kit, по Ebay ги продават.. и са нещо от рода да сложиш някаква пръскалка на крайното гърне с която посредством копче да пускаш пламаци отзад.

Иначе не добро изгаряне на горивото би довело до изгарянето му в колекторите или аспуха и от там да има пукане.. ама това би довело и до евентуални последици за мотора и генерацията.. бе общо взето не се хвърляй на такива смешни неща, а по- добре е ако имаш пари да ги вложиш нещо по стойностно...я нови колектори от неръждаема стомана, я генерацийка, я спортен филтър, или спортен маховик.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Май 2012, 11:55 
Offline
любител
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 20 Апр 2011, 17:47
Мнения: 12
Местоположение: Варна
skype: implasion
Другия вариант слагаш си ремус и се надяваш да ти се скъса някой заварка (както при мойта) и пак си гърми :D
При мен се е скъсала заварката ... то едно скъсване де.. една дупчица 2 на 2 милиметра обаче се получава гърменето.. Карам ли над 2500 оборота примерно от 3000 или 3500 отпусна педала и започва да гърми докато непадне на 2000 оборота :) На колкото повече оборота съм толкова повече продължава гърменето и разбира се само в движение на скорост.. Моя съвет е слагай ремус и пробовай гърнето :D Бъзикам се .. ама и от това също се получава :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Май 2012, 12:46 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Гърменето на състезателните коли е един от отговорите на въпроса, защо един двигател не може да бъде еднакво ефективен при ниски и при високи обороти. Затова на място пъркат и кюфкат като полумъртъв Перкинс.
Някога из нета се продаваха изкуствени гърмялки, цъскалки и пламъци за кюнците на "детските" коли, но те повече биха будили смях и подигравка, отколкото някакъв респект. Да не говорим как надуват хорските глави, както и да не говорим за реакциите на някои хора, а за катаджийските реакции - изобщо. Явно, поради това вече не се виждат и чуват. И слава Богу!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2012, 18:16 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 313
Местоположение: Монтана
Издуваш яко на 2-ра или 3-та и връщаш рязко газта. Тогава пак се получава малко и за малко ...

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2012, 14:57 
Offline
любител
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 08 Дек 2011, 14:23
Мнения: 96
Реших си проблеми със звука !! Решението е много просто и излиза около 120- 130лв : )

Махнах всички гърнета и тръби още от колекторите и направих пълна генерация на 63мм с краен резонатор. Скъсих разтоянието между дебитомера и мотора и сложих един хубав спортен филтър със въздухозавод от бронята. Сега във високите обороти върви много повече и звука е уникален. Като върна газта и оборотите паднат на 2000-2500 започва едно гърмене ама на убиване. Понякога и огънче има, но само вътре в тръбите пресвятка. Малко патрулките ме запомниха и ме спират където ме видят, но това не е проблем ако искаш внимание :D

_________________
!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2012, 17:31 
Offline
фен
Аватар
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 11 Яну 2010, 22:50
Мнения: 399
Местоположение: Лясковец, Велико Търново
Генерация на 63мм на кола 1.5 88коня #-o иии това само за да изкараш звук? Яяяяя запиши едно клипче да го чуем тоя звук, та да разберем и ние колко е зарибяващ... :o


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 14:19 
Offline
любител
Аватар
1996 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 08 Дек 2011, 14:23
Мнения: 96
Ще запиша : ) Доста добре се получи звука и вървенето се подобри !!

_________________
!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 16:22 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
xTreme-Attack написа:
Ще запиша : ) Доста добре се получи звука и вървенето се подобри !!


чакаме видео материала :)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 21:15 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Това е пълна лудост,с такава генерация по скоро ще и убиеш вървежа отколкото да го подобриш

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2012, 11:35 
Offline
фен
Аватар
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 11 Яну 2010, 22:50
Мнения: 399
Местоположение: Лясковец, Велико Търново
rally86 написа:
Това е пълна лудост,с такава генерация по скоро ще и убиеш вървежа отколкото да го подобриш

Именно за това му предложих да направи клип да чуем звука и по възможност и да видим вървежа....но лично според мен тази генерация въобще не е за този двигател, и може би (едва ли) има промяна във високите, а във ниските гарантирано е станала мъртвец...но нека сподели клип колегата и да видим.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2012, 22:58 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 313
Местоположение: Монтана
xTreme-Attack написа:
Реших си проблеми със звука !! Решението е много просто и излиза около 120- 130лв : )

Махнах всички гърнета и тръби още от колекторите и направих пълна генерация на 63мм с краен резонатор. Скъсих разтоянието между дебитомера и мотора и сложих един хубав спортен филтър със въздухозавод от бронята. Сега във високите обороти върви много повече и звука е уникален. Като върна газта и оборотите паднат на 2000-2500 започва едно гърмене ама на убиване. Понякога и огънче има, но само вътре в тръбите пресвятка. Малко патрулките ме запомниха и ме спират където ме видят, но това не е проблем ако искаш внимание :D




Ти си пич...

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 10:25 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
zangief написа:
xTreme-Attack написа:
Реших си проблеми със звука !! Решението е много просто и излиза около 120- 130лв : )

Махнах всички гърнета и тръби още от колекторите и направих пълна генерация на 63мм с краен резонатор. Скъсих разтоянието между дебитомера и мотора и сложих един хубав спортен филтър със въздухозавод от бронята. Сега във високите обороти върви много повече и звука е уникален. Като върна газта и оборотите паднат на 2000-2500 започва едно гърмене ама на убиване. Понякога и огънче има, но само вътре в тръбите пресвятка. Малко патрулките ме запомниха и ме спират където ме видят, но това не е проблем ако искаш внимание :D




Ти си пич...


:D :D :D :D

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2012, 17:57 
Offline
фен
1996 Mazda 323

Регистриран на: 22 Авг 2011, 00:52
Мнения: 111
Местоположение: Казанлък
skype: youdontcatchme_
Колега какво стана с това клипче? Един месец мина.. айде да го чуем този звук :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2012, 18:37 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 14 Юли 2006, 10:53
Мнения: 127
Местоположение: Горна Оряховица
xTreme-Attack написа:
Здравейте! Идвам отново с един въпрос относно звука на колата. С гърне ремус с генерация съм. Как мога да получа така нареченото гърмене? Имам предвид като върна газта и като връщам предавките да гърми от гърнето?



Най-често гърми при два случая.При коли с турбо и дебитомер,които имат блоу-оф клапан,който вентилира в атмосферата,а не се връща отново преди турбината .Тогава се чува самото съскане от блоу-офа и понякога гърмене в ауспуха,защото дебитомера е измерил въздух,който е минал през дебитомера,но не навлиза в двигателя.Да ама компютъра не разбира,че е изпуснат в атмосферата и вкарва бензин за замерения въздух,който съответно не изгаря в двигателя а по-нататък при изпускателната с-ма,където има някакъв кислород вече.Моята си спира горивото винаги когато дросела е затворен на 100%,независимо колко въздух е минал през дебитомера,но понякога като бързам да превключа явно не връщам газта докрай и се получава горе описания случай.

Втория случай,когато гърми е отново при турбо мотори,когато имат анти-лаг система.При смяна на предавките или спира искрата за малко или отделна дюза вкарва бензин в изпускателния колектор.И при двата случая сместа се възпламенява след мотора(в колектора) и развърта турбото,за да не се губи време да развърти на следващата предавка.

Това е за което се сещам в момента.При атмосферни мотори не би трябвало да има каквито и да е гърмежи след двигателя.Ако има,значи има проблем някакъв - богата смес,тоци...и т.н. Все горивото трябва да гори в двигателя,а не след него :)

Едит: Само да вметна...това за състезателните автомобили е твърде невярно.Зависи от състезателния автомобил.Беше даден пример с автомобилите от WRC - това са автомобили с почти равна крива на въртящия момент.Целта е да вървят максимално при всички обороти.При драгстерите...да за там е вярно,но поради това,че всички настройки по моторите са за максимална мощност при най-високите обороти,където им е работния диапазон.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2012, 12:07 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 21 Окт 2011, 08:50
Мнения: 64
Местоположение: Срара Загора
skype: pyoter_
oberti написа:
rally86 написа:
Това е пълна лудост,с такава генерация по скоро ще и убиеш вървежа отколкото да го подобриш

Именно за това му предложих да направи клип да чуем звука и по възможност и да видим вървежа....но лично според мен тази генерация въобще не е за този двигател, и може би (едва ли) има промяна във високите, а във ниските гарантирано е станала мъртвец...но нека сподели клип колегата и да видим.

Мога да кажа аз за колегата какво е направил,щото сме от Стара Загора и двамата,за звук да не говоря че беше доста гаден звук докарал колегата с тази "генерация" както беше писал,а генерацията е права трабаааа ! и краино гърне .Резултата беше .........Брамчеше си направо гадна работа мога да кажа ..... А за вървенето незнам не съм се качвал,но тои го натиска този свигател 88 кончета все едно кара болид 600 коня .... а и на малък мотор си мисля че с права тръба(генерация)краино гърне,и спортен филтър от 20 лв няма как да постигнеш добър звук,а да не говорим за по добро вървене !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2012, 12:21 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 795
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
xTreme-Attack написа:
Скъсих разтоянието между дебитомера и мотора и сложих един хубав спортен филтър със въздухозавод от бронята.

Може ли снимка на 'въздухозавода'?

_________________
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=30897


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2012, 12:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Абе, тая тема не трябваше ли да е в аудио раздела? :P

Саво, не ти требе снимка, а парче алуминиева тръба с дебелина на стената 2 мм и външен диаметър... а, сега де... на Z5 е 63 мм, ама на KF колко ли ще е...
Та, отрязваш гофрата, която и без това само пречи, цепи се и създава излишно съпротивление на въздушния поток в тръбата. В получените коляно към дросела и право съединение от дебитомера, навираш с известен зор парче от тръбата, стягаш с две скоби и това е.
Първо пробвах с доста по-дълга тръба от гофрата и наистина в ниските обороти мотора беше по-динамичен, а във високите поолекваше. Затова я скъсих до дължината на гофрата, което явно е оптимум за динамиката.
Е, вече не нямам разход от 8/100 градско, но затова пък във високите обороти ясно си личи нерва на 80-те понита под капака. :P

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2012, 13:49 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 15 Авг 2009, 18:00
Мнения: 795
Местоположение: Стара Загора
skype: sawo_1337
Драгойчо написа:
Абе, тая тема не трябваше ли да е в аудио раздела? :P

Саво, не ти требе снимка, а парче алуминиева тръба с дебелина на стената 2 мм и външен диаметър... а, сега де... на Z5 е 63 мм, ама на KF колко ли ще е...
Та, отрязваш гофрата, която и без това само пречи, цепи се и създава излишно съпротивление на въздушния поток в тръбата. В получените коляно към дросела и право съединение от дебитомера, навираш с известен зор парче от тръбата, стягаш с две скоби и това е.
Първо пробвах с доста по-дълга тръба от гофрата и наистина в ниските обороти мотора беше по-динамичен, а във високите поолекваше. Затова я скъсих до дължината на гофрата, което явно е оптимум за динамиката.
Е, вече не нямам разход от 8/100 градско, но затова пък във високите обороти ясно си личи нерва на 80-те понита под капака. :P

Аз имах в предвид не премахването на гофрираната тръба и замяната и с метална, а извеждането на студен въздух от бронята и искам да видя той какво е направил :)

_________________
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=45&t=30897


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2021, 20:41 
Offline
любител
2004 Mazda 3

Регистриран на: 14 Авг 2020, 21:29
Мнения: 25
Местоположение: България
Пукане се получава при спонтанен взрив на неизгорели газове и/или гориво някъде в ауспуха. Съответно, за пукане трябва премахнеш EGR клапана, който обира недоизгорелите газове (като е хубаво и да си настрои ECU-то, понеже при липса на сигнал от клапана влиза в "авариен режим" и олекотява сместа гориво-въздух, уж да спасят двигателя и изпускателната система при истинска авария), да си премахнеш катализатора, понеже той също обира недоизгорели газове и гориво (та може и да се задръсти), и или да настроиш ECU-то да пръска повече гориво, или както казват колегите да го "излъжеш" по някакъв начин.

Един трик ако не ти се навлиза твърде навътре в нещата е така нареченият "key-banging", който може да се постигне на всяка кола. Идеята е вдижнеш 2-3 хиляди оборота, разко да изключиш от ток, и разко да я върнеш на ток. На теория, се изключват свещите и остава недоизгоряло гориво, което се изхвърля в ауспуха, и се възпламенява с повторното включване на свещите, произвеждайки адско пукане:

[youtube]https://youtu.be/A0xVgJIVQSk[/youtube]

Трябва само да добавя, че е не добра идеа да се прави това често, защото можеш буквално да си взривиш катализатора (ако има такъв), пък и, както можеш да си представиш, не е добре за двигателя.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб