Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:19

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2009, 21:27 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
KoRn_Val написа:
...

1. не можеш да караш. :D :D
2. въобще успя ли да тръгнеш?

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2009, 22:36 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
По данните от тоя саит

0-60mph: 8.6 s
0-100mph: 28.4 s - Мазда 323 94г. 2.0 V6

0-50mph (80 km/h): 4.1 s Голф 2.0 16V
0-100km/h: 9.3 s

Малко трябва да се смята но на първите метри голфа бие

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2009, 07:59 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Smokie написа:
KoRn_Val написа:
...

1. не можеш да караш. :D :D
2. въобще успя ли да тръгнеш?


Хахахха ей :evil:
Първия път запалих гумите, та не го броя, но втория тръгнах много добре дори му изтеглих един капак баш на старта, ама след това астрата почна да набира и ми направи 2 коли... как стана това не знам... надявам се да е чипосана, валове и кво ли не, че инече бахти резила :shock: :shock: :shock:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2009, 19:45 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda Xedos

Регистриран на: 15 Апр 2009, 18:59
Мнения: 1291
Местоположение: Велико Търново
skype: sstanchews
rally86 написа:
По данните от тоя саит

0-60mph: 8.6 s
0-100mph: 28.4 s - Мазда 323 94г. 2.0 V6

0-50mph (80 km/h): 4.1 s Голф 2.0 16V
0-100km/h: 9.3 s

Малко трябва да се смята но на първите метри голфа бие


VOLKSWAGEN Golf 2.0

Characteristics

Fuel type: Petrol

Body type: Sedan

Drive: Front drive

Model produced since: 1991


Engine

Capacity: 1984 cm³

Cylinders: 4

Power: 150 HP @ 6000 rpm

Torque: 200 Nm @ 3500 rpm

Cylinder bore: 82.50 mm

Stroke: 92.80 mm


Dimensions

Length: 4020 mm

Width: 1700 mm

Height: 1420 mm

Wheelbase: 2480 mm

Cx: 0.33

Weight: 1165 kg



Performances

Maximum speed: 215 km/h

Acceleration 0-100 km/h: 8.20 s

В тоя google май хиляди резултата има
:shock:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2009, 12:53 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
ако наистина това са параметрите на мен ми прави впечетление най-много следното:

Power: 150 HP @ 6000 rpm

Torque: 200 Nm @ 3500 rpm

Cylinder bore: 82.50 mm

Stroke: 92.80 mm

Тоя мотор е много корав,този въртящт момент при тези обороти...??!?!?!?!!?
Хода на вуталото?!?!?!?! нормално е да направи добар старт,от там нещата започват да се развартат :)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2009, 08:45 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2007, 17:40
Мнения: 43
Обаче въртящия момент е 180 Nm при 4800об. :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2009, 09:13 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 28 Апр 2009, 19:54
Мнения: 357
Местоположение: София
моята мазда ми казаха че била 146 коня,БЕШЕ толкова сега почнах да сменям доста работи за да я оправя да се върне старото вървене,та преди с моята държах такива ГТИ-та,от както турих 18-ките и се здуха колата нещо и един обикновен голф едвам държа,една вечер към 1 и нещо 2 ли беше само защото правих разни фиести та го бих,но не беше от светофар до светофар а близо километър се гонихме,а това с бавноразвъртващи е голям смях наистина :D ,та по темата аз с моята 4-ка където е 626-ца ги гонех,а ти с тоя V6-стак се чудиш а си и доста по лек от 626-цата,не го миси а се пускай връчимо и бинокала както се изказахa по една тема :D


Последна промяна flexa7777 на 14 Сеп 2009, 09:30, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2009, 09:16 
Offline
маниак
Аватар
2001 Mazda 323F

Регистриран на: 21 Яну 2006, 17:18
Мнения: 642
Местоположение: ТЪРГОВИЩЕ
skype: ivelina7771
незнам каква е тази мазда Атина но 323 и с същия мотир така че ставнението спорет мен е точно,а и килограните отговарят на ефката:
http://www.zeperfs.com/duel546-646.htm
http://www.zeperfs.com/duel546-270.htm


Последна промяна ДАНИЕЛ ДОНЧЕВ на 19 Сеп 2009, 11:35, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2009, 11:20 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Сеп 2009, 09:38
Мнения: 7
голфа има къси 1-ва и 2-ра и ако е читав(50 на 50 по наще географски ширини) мисля че ще е отпред. Астрите са друга бира 150-ка без модове но читава ще бие всичко изброено има вълшебна 3-та :). Астра с много малко доработки(спортен филтър и чип но подходящия) ще бие всичко с много, а ако и генерацията и е отпушена... Маздата и аз съм чувал че се развърта по-бавно, по-скоро според мен е проблем с предавателните числа на скоростната. Другото което е 4 и 6 цилиндъра наистина има разлика понеже има повече механични съпротивления в един 6-так спрямо 4-ка редови и при еднакви обеми и еднакви коне горе долу 4-ката трябва по-лесно да вдига оборотите. 6-така пък ще е по-приятен като звук и вибрации, по-равномерен при работа... по-култивиран.
Сега да слезем на земята, никой от вас не е първи собственик на колата, говорим за дърти бангии дето не се знае знае ли се какво е ставало преди с тях. Всичко ще зависи от моментното състояние на колата, настроението на шофера и способностите му с педалите и скоростния лост. Ако не си правил стартове като хората, намери верните обороти на които да тръгваш, не трябва да не се въртят гумите, но не трябва и да се пилят на място(тръгването от прекъсвач е лоша идея освен ако не говорим за коли под 90 коня). Пробвайте 3 пъти поне и ще се разбере кой кого.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2009, 13:05 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 28 Фев 2006, 17:44
Мнения: 78
Много добре си обяснил, за тези, които не правят разлика между 4 и 6 цилиндъра. Евала!

_________________
Mazda 323F BA 1.5
Mazda 3 2.0 Sport


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2009, 16:02 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Със Симбончо се знаем от един друг форум и това, в което съм сигурен е, че знае какво говори и как да го обясни.
Аз имам обаче друга теория за двигателите с повече цилиндри.
По-големият брой цилиндри при сравниелно еднакъв обем означава повече, но по-малки и леки бутала, които имат по-малка инерция при ускорение, което пък съответно означава, че буталото би могло да достигне по-голяма скорост при късия си път в цилиндъра. Това обяснява защо високооборотните двигатели са все по 8 -12 цилиндъра.
Освен това се предполага, че четирицилиндровия двигател подава 4 импулса към коляновия вал на един негов оборот, докато V6, V8 или V12 подават съответно 6, 8 или 12 импулса. Това съответно означава, че подаваната към него мощност е разпределена по-равномерно във времето. А също и че е намалено времето между отделните избухвания в цилиндрите.
Та разни такива мисли ми идват относно шестаците, осмаците, дванайсетаците, шеснайсетаците и прочие...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2009, 18:30 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2921
Местоположение: П Л Е В Е Н
Бе да кажа и аз,май при бързо развъртане на мотора,най-голямо значение има тежеста на маховика и коляновият вал.За сравнение,моето БМВ е36 320 и по-старото Е30 320 ,разликата във форсирането е като между пистов мотор и кола,но за сметка на въртящият момент,породен от инерционните сили от тежестта на вала и маховика.

_________________
Mazda 3 2.0 SkyActive-G 2015,Infiniti FX45 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2009, 19:41 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Наи добре е да се пускат там както е в заглавието на темата и толкоз.Шестаци там разни развъртания и маховици....доста на дълго може да се обяснява на теория ама ако шофера е куц...

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2009, 09:22 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Сеп 2009, 09:38
Мнения: 7
мда чакам с нетърпение да разбера резулт :) . А за беемве-тата те след мотора има наредени много тежки неща и обикновено от едни коне 20-на по-малко стигат до колелата(сигурно е от разтоянието от мотора до колелата :P ) нии с предното предаване сме лесни.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб