Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2012, 09:55 
Offline
фен

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Чак днес видях, че има цял раздел с подобни теми. Както се вижда от снимките, на маздата не пише нищо отзад. Доста често имам много весели изпълнения и ще ги описвам тук и занапред. Редовно между кръговите, които са на километър- два едно от друго разни печки се наемат от 50-60 нагоре. Пътищата са почти винаги еднопосочни с две ленти в посока. Та понеже вече не ми е интересно да ги смазвам и да се отказват, взех да давам минимум газ, така че другия да може да ме изпревари, но много трудно, примерно до като стигнем от 50 до 120-130. Много се кефя как се пънат и пропушват чернилка в края на всяка скорост. По някога след като ме изпреварят, не ги отразявам, но понякога настъпвам и след 5 сек ги губя от поглед. Не си хабя бензина за всеки, но задължително отразявам нови бмв, ауди и пр.
Преди 2 дни имах първото дълго каране от Мадрид до Валенсия и няколко пъти ми беше много забавно. Най-интересното беше с едно бмв от най-новите 3-ки печки. Да е било макс 180 коня, караше го един побелял гъзар с едната ръка навън през цялото време, въпреки, че сме на магистрала и карахме често с 200. Та първо ме изпревари той, след малко той се беше набил в трафик и аз го изпреварих. От там започна едно преследване. Намаляне на 100-120 докато се изпреварват други и след като се освободи газ. Всеки път, когато имаше коли пред мен, нарочно не бързах, а го изчаквах да се долепи до мен и след като беше празно давахме газ. Аз се прибирах в дясно веднага, но продължавах да ускорявах, така се вдигаше 200-220 к и настигахме други изпреварващи се и трябваше да намалим или да изпреваря, ако е свободно. И след това всичко наново, по едно време ония отзад взе да маха с ръце, ама защо не знам. След като не му върви колата, не знам защо се ядосва. Накрая го оставих да ме мине и пак имаше махане. От там вече започнах яко да е напъвам. При доускорения слагах и 5-а и направо все едно щях да го прескоча. Пусках му малко аванс и пак газ това при условие, че ония се напъва на 100% с печката, но започна да прави и номера. Взе да не се прибира в дясно и да седи нарочно само в ляво. Светнах му един път, но нищо. От там на следващото доускорение имаше разминаване от дясно и ония остана с много кофти физиономия. Този път настъпах яко и го загубих бързо. След малко се разделихме


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 17:21 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Както е в България, така и навън, много често собствениците на бмв са по-нахални от останалите шофьори. Днес на излизане от една магистрала и влизането на друга, едно много бързо Е46 искале да ме прескочи докато сме в детелината. Едвам изтърпя да започне магистралата и даде яко газ и ме подмина обгазявакки ме със сажди. Беше големия трактор 330Д. От там реших да го пробвам колко е бърз. Онзи припушваше леко и така стигна до 220, от там започнах да му скъсявам доста бързо и когато бях с 240 зад него, тракторчето се отказа и даде в дясно. Най-готино ми е да наказвам бмв, едва ли като се качат на няма и 200 коня или около тях, си мислят, че са с Ферарита и са най-бързите от всички на пътя. Примерно с мерцедеси е почти невъзможно да се видят подобни неща.


Последна промяна toro на 12 Авг 2012, 18:55, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 18:25 
Offline
фен
Аватар
1999 BMW 3 Series

Регистриран на: 01 Окт 2008, 08:31
Мнения: 497
Местоположение: Шумен
Тази МПС-ка не беше ли 260к.с. с турбо... и тези коли, които
изпреварваш не са ли доста по-слаби. Ще попаднеш някой ден на
някой от флагманите на БМВ, ама дали ще споделиш тука??? :)

_________________
MAZDA 323F BA 1.8
BMW E46 320D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 18:49 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Разбира се, че ще споделя! Никога не ме е било срам, да кажа, че падам. Oбикновенно флагманите не се правят на самолети, забелязвам, че точно 3-ките и то средно силните мотори се напъват най-много и са най-нахални. 330д+чип=голям самолет. Както казах 99% от хората си мислят, че колата ми е 100 коня и от там започват драмите. От тройките освен М3 не виждам коя ще ми се опъне дори малко. Ако пък уцеля М3, пак ще бъде много озадачен собственика, защо не ме минава като знак...какъв пък е тоя оризарник??? Не са лоши БМВ(бях се навил за 330и), имат много добри модели и винаги, ако някой ме сгъне, ще кажа браво и ще споделя. Точно обратното правят БМВ-стите, те умират от яд, ако някой се опъне, ако пък ги бие, са в траур. Те не харесват особено МЕРЦ и АУДИ, които са като братя на БМВ-та, а всичко останало е пълен боклук, оризарници и т.н. Точно за това, ми е супер кеф ги смачквам и настъпвам по егото.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 21:03 
Offline
фен
Аватар
1999 BMW 3 Series

Регистриран на: 01 Окт 2008, 08:31
Мнения: 497
Местоположение: Шумен
По стечение на обстоятелствата имам и Мазда и БМВ, като всяка
си има своя чар. Но като гледам 335Д 2010г. е 260к.с., не съм
се интересувал много от бензиновите мотори, но мисля, че ще
е интересно какво ще се случи с/у 335д/и - с най-добри чувства разбира се :)

_________________
MAZDA 323F BA 1.8
BMW E46 320D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 21:10 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Какво ще се случи ли, ще има много озадачени физиономии 100%.На теория ще ме бият винаги, понеже 335Д е битурбо и има повечко коне 286 и повечко момент, а 335и е турбо и е 300+ коня и важи същото. На идеалната проба ще бият винаги, но в реални живот, все пак зависи от това, къде сме, какви коли има около нас и т.н. Няма да ме минат от дясно за 2 секунди, както минават другите 3-ки и точно затова ще останат много учудени, как така такъв оризарник, дава сериозен отпор. Точно това ми харесва на мен, озадачените им лица. Аз няма да остана ни най-малко озадачен, ако падна, за разлика от тях.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 21:22 
Offline
фен
Аватар
1999 BMW 3 Series

Регистриран на: 01 Окт 2008, 08:31
Мнения: 497
Местоположение: Шумен
Мисълта за 330 или 335 ми беше по повод на твоето изказване
че само М-ка може да ти се опъне. Иначе здраве да е :)

_________________
MAZDA 323F BA 1.8
BMW E46 320D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2012, 22:01 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Не съм ги гледал всички модели, понеже имат много и да имат доста бързи, които ще ме бият, но ти май не разбираш какво искам да кажа или не искаш да разбереш, та се хвана за М-ката и 335д/и и т.н. Както и да е.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2012, 16:34 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 03 Мар 2009, 19:30
Мнения: 153
Местоположение: Велико Търново и Стара Загора
skype: tisona 1
Най е хубаво другите да те подценяват и да си мислят, че си обикновен хечбек с 100-на коня и после като ги минеш да им става тъпичко. И най важното е да не даваш много газ като ги минаваш ако може и да караш до тях, че тогава се ядосват повечко и цедят до дупка- хем да я пропушат хубавото ако са дизелче да изкарат кандилницата. Аз за съжаление не мога много да ги мъча предвид 114- ми кончета ама като имам възможност се поизравнявам и гледам сеири и винаги който ме е питал казвам че съм 1.5-то да се радват :D Сега много заглеждам едни Королки дето са 192 коня а външно са си като 1.4- даже бих и сложил и надписче отзад такова. Така че колега благородно ти завиждам и дано да има повечко учудени какво е това автомобилче и що понавървява :wink:

_________________
MAZDA 3 2.0 Top Sport


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2012, 17:14 
Offline
маниак
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 03 Май 2012, 12:13
Мнения: 584
Местоположение: Монтана
tison написа:
Сега много заглеждам едни Королки дето са 192 коня а външно са си като 1.4- даже бих и сложил и надписче отзад такова.

:lol: Представям си физиономията на някой гъзар дето си мисли къв е па тоя с това 1.4 я съм 3.0 и като тръгне да те резне а кво стааа... :-k . А иначе евала toro ако бях на твое място и аз щях да ги правя луди и щастливи =D> .

_________________
Mazda 6 GY 2.0d 136 hp & Nissan Almera N16 2.2di 110 hp
Mazda 626 GW 2.0ditd 90 hp ex


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2012, 17:28 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
tison написа:
Най е хубаво другите да те подценяват и да си мислят, че си обикновен хечбек с 100-на коня и после като ги минеш да им става тъпичко. И най важното е да не даваш много газ като ги минаваш ако може и да караш до тях, че тогава се ядосват повечко и цедят до дупка- хем да я пропушат хубавото ако са дизелче да изкарат кандилницата. Аз за съжаление не мога много да ги мъча предвид 114- ми кончета ама като имам възможност се поизравнявам и гледам сеири и винаги който ме е питал казвам че съм 1.5-то да се радват :D Сега много заглеждам едни Королки дето са 192 коня а външно са си като 1.4- даже бих и сложил и надписче отзад такова. Така че колега благородно ти завиждам и дано да има повечко учудени какво е това автомобилче и що понавървява :wink:

Точно това правя, даже понякога ги оставям да се радват, след като с мнооого зор са успели да ме изпреварят. Аз лично преди да купя маздата, бях на крачка от покупката на топ верисята на колола, която е ТТЕ и има 500 броя, произведени за Европа. Слага се реално мотора, който развива 192 коня, но е тунингован от немския клон на тойота TMG (Toyota Motorsport GmbH). Има монтиран японски копресор и изкарва 225 коня. Единствената разлика визуално от другата 192 коня е, че има два ауспуха, по един от всяка страна. Има eibach пружини и навигация серийно. Ходих да карам, но в последния момент реших да взема 3-ката, понеже е малко по-разпространена, не са само 500бр. Тук съм виждал 2 пъти и когато говорих с единия собственик, се оказа, че дори в сервиз на тойота, почти не знаят нищо за него. Иначе вървеше доста добре, беше с дълги скорости и се развиваше много добре до 8000 оборота, за разлика от маздата. Маздата е с къси скорости и ниски обороти, реално над 5500 няма смисъл, по-добре е да се смени на по-горна скорост. Крайния резултат обаче е в полза на маздата, особено момента е като на камион. Примерно на 4-та си върви без никакви проблеми с 30-40км/ч, а на 6-та с 80км/ч, си ускорява без да се зори особено. Просто ме достраша да взема королата, при евентуални проблеми с компресора, иначе е бях намерил на супер изгодна цена от един форум тук. Момчето беше останало без работа и спешно е продаваше, имаше гаранция още няколко месеца дори.
Ето малко снимки, ако не го познавате този модел.
http://www.km77.com/marcas/toyota/2005/corolla/tte/g01.asp
Иначе с маздата си правя експерименти, на магистрала, като си карам на круйз 120 примерно, едно поне 50% от колите ги изпреваря само като ускорявам от копчето за контрол на круйза. Демек удрям няколко пъти от копчето и съм ускорил, по-бързо от колкото някой да настъпи до дъно с 100-115 коня среден клас кола да речем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2013, 10:05 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Добре е че си взел Маздата защото за нея има и не малко части.. още повече подлежи и много на тунинг. Само трябва да влезеш в някой щатски сайт за японски части и ще се нагледаш на всякакви глезотии за МПС модела. Мазда 3 МПС тича много на тунинг. Така че ако имаш парите и желанието, от нея може да стане голям звяр и малко БМВта ще могат да ти се опънат..

Аз между другото дота съм се чудил на обикновенния вулитров бензинов мотор (150 к.с.) не може ли да му се бучне едно турбо :super: Сигурно ще е доста добре от към вървеж..

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2013, 10:21 
Offline
фен
Аватар
2001 Mazda 323

Регистриран на: 22 Май 2012, 21:52
Мнения: 186
Местоположение: Пловдив
Редовно се забавляваме по пътищата с 6-ца MPS и гледаме как някви гъзари с немски коли се опитват да правят странни изпреварвания, но маздата ги храни доволно. :)

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 DITD 101hp


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2013, 13:41 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
SEAL написа:
Добре е че си взел Маздата защото за нея има и не малко части.. още повече подлежи и много на тунинг. Само трябва да влезеш в някой щатски сайт за японски части и ще се нагледаш на всякакви глезотии за МПС модела. Мазда 3 МПС тича много на тунинг. Така че ако имаш парите и желанието, от нея може да стане голям звяр и малко БМВта ще могат да ти се опънат..

Аз между другото дота съм се чудил на обикновенния вулитров бензинов мотор (150 к.с.) не може ли да му се бучне едно турбо :super: Сигурно ще е доста добре от към вървеж..

За ставане, ще стане. Друг е въпроса струва ли си? Слагане на турбо на атмосферна кола не е лесно, нито евтино и почти винаги няма смисъл реално освен, ако не си много голям фен и с много мерак. Като цяло, е неоправдан разход и главоболия.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2013, 13:47 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Най-големия кеф с маздата ми е, когато се кара извънградско на обикновен път -двупосочен. Изпреварванията стават супер леко и лесно. Няма, ще може ли, няма ли..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2013, 14:37 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2011, 20:15
Мнения: 354
Тежко му на следващия собственик на колата ти, ако я продадеш :D Иначе, браво, гаргара да си правиш няма лошо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2013, 09:04 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2012, 07:38
Мнения: 57
Местоположение: Earth...
SEAL написа:
Така че ако имаш парите и желанието, от нея може да стане голям звяр и малко БМВта ще могат да ти се опънат..


Дори stock не са много бмв-тата които могат да се опънат. 1 от любимите ми забавления е да си правя гаргара с некой 18 годишен келеш в бмв които си мисли, че е цар на пътя...

SEAL написа:
Аз между другото дота съм се чудил на обикновенния вулитров бензинов мотор (150 к.с.) не може ли да му се бучне едно турбо :super: Сигурно ще е доста добре от към вървеж..


Влезни в по-големите форуми на Мазда и ще видиш такъв build

_________________
Mazdaspeed 3 Gen.3 - When Released
Mazdaspeed 3 Gen.2 - Sold
Mazdaspeed 3 Gen.1 - Sold


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2013, 17:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2011, 20:19
Мнения: 100
Местоположение: София
skype: metodikumanovski
Колегата Toro е много прав за поведението на MPSса.Аз имам 3ка МПС 2010г и за 3 години доста добре съм я опознал като поведение в всякакви режими на каране.
Мога спокойно да кажа,че това си е един доста сериозен автомобил с типично спортно поведение и ако човек съумее да му използва на 100% качествата , може да получи голям кеф от карането. Имал съм доста "сблъсъци"по пътищата с разни прехвалени автомобили дето, докато не сме ги опитали сме си мислели,че кой знае колко вървят но се оказва,че не е така. Особено в пътче с завойчета. :D :D :lovemazda: :lovemazda:

_________________
MAZDA 3i 1.6 105HP.2007;
MAZDA 3 MPS 2.3 260HP.2010


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2013, 17:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2011, 20:19
Мнения: 100
Местоположение: София
skype: metodikumanovski
Capolavoro написа:
Тежко му на следващия собственик на колата ти, ако я продадеш :D Иначе, браво, гаргара да си правиш няма лошо.

Ако се подържа както трябва,нищо и няма от яко каране.Тя е изчислена за такова каране.

_________________
MAZDA 3i 1.6 105HP.2007;
MAZDA 3 MPS 2.3 260HP.2010


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2013, 18:51 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2011, 20:19
Мнения: 100
Местоположение: София
skype: metodikumanovski
toro написа:
Най-големия кеф с маздата ми е, когато се кара извънградско на обикновен път -двупосочен. Изпреварванията стават супер леко и лесно. Няма, ще може ли, няма ли..

Най–сладко е като има хубав баир!

_________________
MAZDA 3i 1.6 105HP.2007;
MAZDA 3 MPS 2.3 260HP.2010


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2013, 20:20 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Capolavoro написа:
Тежко му на следващия собственик на колата ти, ако я продадеш :D Иначе, браво, гаргара да си правиш няма лошо.

Я кажи къде видя гаргара? Ти с тези 150 коня сигурно над 3000 оборота не вдигаш.
В Германия колите ги карат доста силно, така че колегата Торо едва ли я напъва повече от един средностатистически германец, а пък всички знаем, че Германия е една от страните, от които има най-голям внос към България. Това значи ли, че всички коли немски са изгаргарени?? :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2013, 20:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Еми като цяло Маздите -да.Почти всички са за сигменти и ръждясали отдолу..Мога да ти постна поне 3-5 които идват от там бензинки и са доста зле като двигатели....А относно колегата ТОРО според постовете му досега си я кара като за последно....търси си скорост и емоция .Няма лошо.А средностатистическият Германец е толкова зле че си нямаш на идея.По младите -да....опитват се да карат бързо но не и Мазди.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2013, 20:59 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Пояснявам малко, мпс-а се кара 90% от времето почти без да се включва турбото, рядко се изреждат всички скорости до дъно или се изрязва моментно. Не знам, защо сте останали с впечатлението, че се настъпва постоянно..Просто дори да се кара на 50% от мощността, пак е повече от доволно.
Всички мой бивши коли, с много малко изключение съм ги продавал на познати и приятели, точно по причината, че знаят как ги карам и поддържам.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2013, 19:06 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2012, 07:38
Мнения: 57
Местоположение: Earth...
toro написа:
Пояснявам малко, мпс-а се кара 90% от времето почти без да се включва турбото


ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА! Успех! :lol:

А другото което е колкото и да се юрка тази кола нищо няма да и стане ЗАЩОТО Е НАПРАВЕНА ЗА ТОЧНО ТОВА.

_________________
Mazdaspeed 3 Gen.3 - When Released
Mazdaspeed 3 Gen.2 - Sold
Mazdaspeed 3 Gen.1 - Sold


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2013, 20:18 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2011, 20:19
Мнения: 100
Местоположение: София
skype: metodikumanovski
Точно така!

_________________
MAZDA 3i 1.6 105HP.2007;
MAZDA 3 MPS 2.3 260HP.2010


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2013, 23:53 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
STInotWannaBe написа:
toro написа:
Пояснявам малко, мпс-а се кара 90% от времето почти без да се включва турбото


ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА! Успех! :lol:

А другото което е колкото и да се юрка тази кола нищо няма да и стане ЗАЩОТО Е НАПРАВЕНА ЗА ТОЧНО ТОВА.

Не съм казал друго, поясних, че не се кара на пълна газ постоянно, без значение дали ще се счупи, да не би тука всички да си карат колите постоянно на макс? Освен това е имам от над година и точно се изцежда инцидентно, а и не винаги има къде и как. Та това имам предвид под казаното с 90те процента и го поддържам. Има и друго, като е карам повече на макс, започвам да си мисля, че е слабичка, та като е по-рядко, по-голям кеф дава. Още по-голям е, ако съм карал няколко дни някоя 100 коньова и се кача след това на нея, всеки път ми е като първото качване все едно. За мен си е съвсем нормална кола, малко по-бърза, но не е чак нещо невероятно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2013, 00:47 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Да напиша малко по темата, че напоследък няма нищо ново.
Както знаете, 3-та мпс е само с един ауспух, демек съвсем не бие на очи. Та онзи ден се бяха подгонили по магистралата едно меганче спорт от тея с турбините 225 коня и едно А4 с едни чернилки вътре, и мегана и то бяха с два ауспуха от двете страни, аудито би трябвало да е 3л атмосферка. Та сигурно много са се зачудили какво ги подминава, все пак не пише нищо и има само едно ауспусче, особено аудито замина като знак..Иначе и мен ме подминаха лошо преди дни, аз не се и напънах на макс и по-добре, но и да се бях напъвал все едно..Няма смисъл срещу ауди рс4 от новите.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2013, 12:35 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Колега, стана ми интересно, какво друго си гледал в тоя клас, че мойта тройка скоро ще излезне от гаранция а е 150 коня и ми се кара нещо по-бързо. Да кажем около 200 поне. Импрезите не ме кефят като визия, освен най-новите (Чисто нова не искам да купувам спортна, защото хем карам малко, хем обезценяването е голямо, хем трябва да я пазя поне половин година, докато се разработи). Лансър Ево не е лошо, но чак на 40-45 к не ми се дават за спортна кола, защото тя се кара по-малко, - не може да кача детето в нея, и да карам със 150+.
Тук в БГ няма и особен избор, а държа да е кола карана в БГ, за да и видя официалната история. Единственето, на което има някакъв избор е две - три мпс 6ци, и има няколко фокус СТ. Още не съм тръгнал да тествам нищо, просто ми е интересно в тоя диапазон какво ти е мнението. S3 също не съм виждал много отдавна да продават, (да не е спортсбек) . А да, ако имаш впечатление и от 350Z, това се намира, но е много непрактично....
Та говорим в диапазона 200-250 коня, под 30к, желателно с турбо, но може и атмосферен.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2013, 13:32 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
350з е супер, но е двуместна, а ние сме трима и заради това се разминах с нея, да гори си, все пак е 6-так и 3,5, но е супер кола, това наистина е спортна кола, задно предаване, стабилност и т.н, само интериора е малко смотан. Не знам защо държиш да е от БГ, точно по-редките коли ги има повече навън и са карани с по-хубаво гориво и т.н. Рядко някой си купува бърза и скъпа кола и не си е гледа, сега ако е на 10 год е друга работа. Това което търсиш ти, го търсех и аз. Реално няма нищо по-евтино, дори няма и на тези пари, което да върви и да гори като 3 мпс-а и да е тези години. Всичко друго е по-скъпо, като S3 едни години е реално два пъти по-скъпо. Субару са скъпи също и много горящи, а Ево изобщо не влиза в класацията, то е друга вселена, както и цената му.. Голф R32 е по-тънко от Аудито, но е много тъпа кола, с този голям и тежък мотор на предно... много глупава концепция, а и върви доста по-малко от мпс-а. Астра опц са вървящи, но вътре е бетер от маздата, единствено фокус-а се доближава, дори вътре е по-добре като интериор, вървенето е малко по-малко, а окачване, спирачки, са еднакви с 3-та мпс. Другото което беше в избора ми, бе сивик тайп р, но по-новите са тежки и не е това което трябва да е, по-слаби са и горят на едно с мпс-а. 6-ца мпс заради 4х4-то, гори с 1,5-2 повече от 3-та, имат дертове с 4х4-то, но вътре са по-добре, над 100 са по-тромави, не забравяй, че 3ката има блокаж на диференциала фабрично, което е много голям плюс! Ако не ходиш по разни снегове, не виждам смисъл от 4х4, само усложнения. 3-а за тези коне гори малко, все пак е директен инжекцион, минуса е, че не става за газ и др подобни. Има разни уредби, но е сложно и почти няма смисъл да се влиза в този филм..
Бях писал за едни короли с компресор 225 коня, но в БГ няма от тях, все пак има само 500бр за Европа, те са също много добре, вървят си доволно, без малко да купя такава, но реших, че като е гарга да е рошава и заложих на по-мощната 3-ка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2013, 14:28 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
единствено държа да е от БГ, за да я вкарам при официални вносител и да и видя сервизната история. Не знам ако е отвън кой какво и кога е сменял, удряно и т.н.
П.С Голф ГТИ не ми е в концепцията, не ми харесва, нищо чее турбо, някак не го усещам толкова добре, возили са ме в петицата.
На сивика интериорът е ужасен, прекалено стрийт рейсърски, няма никакъв финес в него. Мазда МПС е като космически кораб спрямо хондата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб