Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Яну 2022, 12:40

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2022, 00:44 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Яну 2022, 00:29
Мнения: 4
Местоположение: София
Здравейте група.Искам да споделя за проблема с моята Мазда Примеси.Колата я закупих на скоро , мотора е 1.8 100 коня беше с газов инжекцион обаче след като я закупих и я подкарах усетих че на газ нещо придърпва закарах я на газаджия и той ми обяснява че било този мотор сме не вървял хубаво с газов пистолет а му трябва обикновена газова . Аз се съгласих да я сменил с обикновена , смених ме я и при първото потегляне колата гръмна в следствие изгърмя дебитомера и на бензин не искаше да върви газаджията ми каза че трябва да сменя свещи и кабели .. Смених ги и колата в следващите няколко дни Неми гърмеше но ми горе в доста газ помислих че е заради дебитомера .. след няколко дни смених и дебитомера и реших да я пробвам как ще , веднага се оправи на бензин добре беше и на газ след около 10 минути каране реших да я паркирам и точно в паркинга гръмна пак но този път по сериозно и отново чупи и този дебитомер , не само това колата започна да не държи никакъв оборот гасне на газ както и на бензин започна да работи на 2/3 цилиндъра и препуква и на газ и на бензин нямам си и на идея от какво може да е затова ще съм благодарен ако тук може някой да ми помогне благодаря предварително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2022, 11:53 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7864
Местоположение: Плевен/София
Здравей колега,
това е най-голямата възможна глупост, от монтиран Газов Инжекцион да минете към конвенционална уредба и то без да се сложи защитна клапа, която да пази дебитомера. Този майстор е за бой, ама наистина за много сериозен!!!
По най-бързия начин си събери нещата от Газовия Инжекцион и отиди при някой квалифициран, който да го монтира и настрои адекватно. За съжаление ще трябва да си купиш още един дебитомер.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2022, 12:00 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2022, 00:29
Мнения: 4
Местоположение: София
Да това ще е първото нещо което ще направя веднага щом колата отново е в движение , да ще се наложи да взема още един дебитомер обаче ме притесняват това че в момента колата не е в движение не иска да работи адекватно и гасне при всяко палене работи на 2/3 цилиндъра и незнам каква е повредата и това всичко следствие от гръмването така да го нарече .. а в момента нямам възможност да я закарам в сервиз


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2022, 12:40 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7864
Местоположение: Плевен/София
След този взрив във всмукателния тракт, може някой маркуч да е сцепен, трябва да се огледа хубаво всичко.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2022, 12:56 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1954
Местоположение: Пловдив
А специално за този мотор, газовата система трябва да има опция за обедняване на сместта при определени обороти на двигателя, защото от това че не е правилна гориво-въздушната смес, се получава неравномерна работа при дадените обороти на самия двигател.
При някои газови системи си го има като опция:
"Mazda leaning"


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2022, 14:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2022, 00:29
Мнения: 4
Местоположение: София
Сега поогледах по подробно развиж свещите три от тях бяха черни на въглен а една от тях бе леко мокра от бензин . Също така под самите колектори има няква пластмасова кутия която се е разделил в средата и там в тая кутия като запаля колата започва да пука в нея .. предтиснах ги двете парчета едно към друго и колата пак работи на три цилиндъра обаче не пука и се форсира до към 3000 оборота


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Яну 2022, 09:38 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4773
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Аз да те подсетя и тук, когато един мотор заработи на по малко цилиндри, първото нещо което се прави е, замерване на компресията.
Почти съм убеден, че на този цилиндър с мократа свещ ще ти даде много ниска или нулева компресия, което означава, че някой клапан си е заминал от газта.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Яну 2022, 15:10 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2011, 09:23
Мнения: 248
Местоположение: Пловдив
Този мотор и с газов инжекцион и с обикновена газова уредба си работи идеално. При обикновено АГУ електрическата система трябва да е в отлично състояние и изпарителят да е добре настроен, иначе се получава придърпване и гърмежи. Задължително се слага " кихалка" на кутията на въздушния филтър. При положение, че не е работела добре и с газовия инжекцион явно колата е имала замаскиран проблем с мотора. Измери компресията на цилиндрите, както те посъветва Марин и ако е добре смени отново кабелите и свещите задължително с иридиеви. После си вземи колата от този майстор и отиди при друг, който да ти направи кадърна настройка.

_________________
Mazda 626 2001


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Яну 2022, 15:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2022, 00:29
Мнения: 4
Местоположение: София
Благодаря за съвета


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб