Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Май 2010, 01:13 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Май 2010, 18:58
Мнения: 25
Местоположение: София
skype: georgi2425
Здравейте колеги. Купих си Mazda Demio 1.5i ,16v ,75 коня , 2001г. . Отидох наскоро да се консултирам при представителя на Фобос за Пловдив /Теодор Вендов/ относно поставянето на ГИ . Това което ме смути е ,че той ми заяви ,че задължително трябва да ми поставят система за омасляване на клапаните ,в противен случай те щяли да се скапят след 70000 км. Ако обаче не съм се съгласил ,то трябвало да подпиша декларация ,че отказвам. За няколко дена изчетох доста от информацията в нета ,но така и не съм решил как да постъпя. Ето малко инфо по въпроса + таблица с моделите на които е препоръчително поставянето му http://www.stargasvedrare.com/Omaslitel_Flashlube.html Ще се радвам ,ако споделите мнението си по въпроса.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2010, 11:28 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Ами по тая таблица как да разбера 1998> преди или след тая година.

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2010, 19:44 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2007, 22:37
Мнения: 314
Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Здраве да е
http://www.flashlube.bg/bg/application/ ... _file/159/
Моля да се има в предвид че тютюнопущенето вреди на вашето здраве.
В криза сме и на Трабант за лубрикирането на клапаните ще трябва такава ситема. :P
Каква е разликата на двигателите на Мазда 626 например до 97 и след това че за едните е задължително а за другия не???
Че единия е с хидравлични повдигачи и другия с пулове. :lovemazda:
Да процъвтява бизнеса, тя тревата е за магаретата.......
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2010, 20:06 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
стана ми интересно. колеги как и по какъв начин точно се впръсква тоя омаслител?

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2010, 20:55 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Аз си го обяснявам по следния начин - клапаните на по-старите автомобили са от стомана изчислена с достатъчен запас за по висока температура в горивната камера и няма нужда от съответната система. Т.е. системата е приложима при автомобили с т.нар "меки" клапани и легла на клапаните. Иначе казано при каране на газ се повишава температурата в горивната камера в следсвие на "по-бавното" горене на газта и мисля по високата температура при която гори. Така клапаните биват нагрети повече от нормалното за което са изчислени на бензин и след дълга работа метала от който са изработени вследствие на температурна умора губи качествата си и почва да се разрушава повърностния му слой. За да видите нагледно какво значи това е достатъчно да погледнете изходящите колектори на по-стар автомобил или по-стари дискове или спирачни барабани. Факт е че има доста автомобили чиито клапани прегарят вледствие на работата на газ. При мен примерно фиестата е такава. Държа да отбележа,че аз нямам такава система нито ще си сложа както и не съм и защитник нито и правя реклама. Както и да е ако автомобила ми спадаше в графата "меки клапани" и съответно реша да му сложа газ, бих ровил стабилно в нета. Има значение и колко ще го карате този автомобил но всички знаем една евентуална смяна на клапани колко ляга като пари и ако наистина системата елиминира този проблем е добре да се сложи такава :)

Иначе връскването става през входните колектори
Монитра се някъде резервоарче с т.нар масло за клапани и с някъв електронен таймер и клапан пуска по капка през определено време която омазва клапаните и леглата им

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2010, 22:57 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2010, 18:58
Мнения: 25
Местоположение: София
skype: georgi2425
resistor написа:
Т.е. системата е приложима при автомобили с т.нар "меки" клапани и легла на клапаните.

Аз как да разбера дали мойто Демио е с "меки" клапани и легла на клапаните?
В западните саитове информацията е оскъдна, а в хонда форума хората предпочитат да похарчат близо 2000лв за смяна на глава с клапани ,но не и да си сложат въпросния омаслител.
Също ако не се сложи ,колегите по форумите препоръчват на около 10-15000 км да се проверяват хлабините на клапаните .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2010, 08:34 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Е виж тука вече незнам как да помогна. Аз за моите коли съм се доверил на мнението на моите майстори

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012, 15:56 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2012, 16:22
Мнения: 111
Местоположение: Стара Загора
skype: vanko007
Въпроса е че това масло за клапани много скъпо!!!Някой може ли да намери спецификации да видим дали не може да се замени с някой друг вид че иначе 30-50лв за литър което си капе сериозно, доколкото ми обясни майстора- вдига разхода на газ.Някой има ли монтирана такава система и какъв е разхода и на масло?На мен лично това масло ми прилича малко на маслото за двутактовите машинки къде се смесва с бенз-а /шегичка/

_________________
Audi 80 2.0 1991
Audi A4 2.5 1999
Skoda Oktavia 1.6 2002
Mitsubishi Mirage 1.5 2002
Opel Astra 1.6 1991 на баба:)
Mazda6 1.8 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012, 16:18 
Offline
маниак
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Мар 2009, 10:20
Мнения: 830
Местоположение: Враца|София
skype: Bojidar.Mladenov
Имам приятел с пежо и ГИ на фобос, той е с такъв механизъм за смазване. Не съм го разглеждал точно по какъв начин е монтиран, но до колкото си спомням му се връзваше някъде към 700-800гр. за около 10 000 км. Защото знам че като ходи да си сменя филтрите си допълни и масло. Сега дали трябва да се сложи или не трябва не знам, дали върши работа или просто отбива номера също не знам. Казвам при него горе долу колко му харчи от това масло.

ПП: сега погледнах сайта който си дал, това са много пари ( 1000лв.) ;) на моя приятел му взеха нещо от сорта на 100лв отгоре при монтажа на газовата за да му го сложат това. По принцип говоря за преди 2-3 години, но някак си не виждам смисъл да се дадът 1000лв за такова устройство. Сега колегата отгоре изтъкна, че ремонта на клатани е скъп, но колкото и да е скъп ако действително им дават 70К км за 140К 2 ремонта на клапани не мисля, че ще е проблем и че ще са по скъпи от 1000лв :) (това е най евтиния вариант на флаштубе)

_________________
Карай бавно СПАСИ живот!!!
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Разходи по колата


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012, 17:55 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Vani4a_72 написа:
Въпроса е че това масло за клапани много скъпо!!!
Ами събирай си го и ползвай пак същото :idea: сложи един буркан отзад под ауспуха и си готов .. :lol:
Нали така убеждават тези които я предлагат тази система, че лубриканта не изгарял в цилиндъра :shock: и смазвал после и изпускателния клапан .. :D Следователно от там отива в колекторите и излиза през крайното гърне, логика бате .. :mrgreen:
Какви ли не щуротии ще измислят, за да ви убедят в необходимостта от тази система ..Гледам в тази таблица горе влизат и всички Мицубишита след 98 .. :o
Е трябва да ти кажа, че познавам лично почти всички от форума на мицубиши, от тези 10000 потребители като махнем тези с дизелите (а те са малко) всичко останало е газифицирано, на пръсти се броят тези дето карат на бензин ..
Е как до сега не се появи една тема, че на някой му е прегорял клапан, понеже видиш ли били по меки ..
Тука мисля е същата работа, то на тази цена на бензина едва ли има някой който да не е сложил газ, да си видял случайно някой да реве от клапани ? .


П.П. Augyk, не гледай цената в този сайт, темата е от преди 2 години ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012, 18:28 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Ное 2011, 08:53
Мнения: 12
Здрасти, аз на мойта мазда примасу имам такова устроиство струваше около 130 лева ,а маслото е по 30 лева за 10000 километра.
http://www.fobosgas.com/category/39/sis ... apani.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012, 19:07 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 29 Окт 2011, 12:11
Мнения: 643
Местоположение: Пловдив
Аз кат питах човека монтирал ми вече 4-а газова уредба ми каза да не се занимавам с глупости.

_________________
Мазда 626 1840 куб.90 к.с. 16 в (комби)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2012, 10:00 
Offline
маниак
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Мар 2009, 10:20
Мнения: 830
Местоположение: Враца|София
skype: Bojidar.Mladenov
martod прав си не бях погледнал от кога е темата :) но поне цените който казах бяха актуални по онова време. а като гледам и на колегата ribarbg70 му е излязла там някъде :)

_________________
Карай бавно СПАСИ живот!!!
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Разходи по колата


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2012, 16:36 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Ное 2011, 08:53
Мнения: 12
сложи си не ги слушай,почети в нета и ще си сложих и да няма полза какво губих 30 лева на 10000 километра.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2012, 20:52 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2012, 16:22
Мнения: 111
Местоположение: Стара Загора
skype: vanko007
ribarbg70 написа:
сложи си не ги слушай,почети в нета и ще си сложих и да няма полза какво губих 30 лева на 10000 километра.

въпроса е че ще се мандахръцкат хиляда допълнителни шишета а един майстор даже предложи да го сложи в купето!!! В Стара Загора това.Разпробиване на кола и т.н.
Интересното е, че писах в гугъл, ама май няма много ползващи газови уредби в чужбина, които да ползват тая система или поне не англоговорящи.

_________________
Audi 80 2.0 1991
Audi A4 2.5 1999
Skoda Oktavia 1.6 2002
Mitsubishi Mirage 1.5 2002
Opel Astra 1.6 1991 на баба:)
Mazda6 1.8 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2019, 18:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Май 2010, 18:58
Мнения: 25
Местоположение: София
skype: georgi2425
Здравейте. Първо Честита Нова Година! Да ъпгрейдна малко темата за Flashlube. Първите 2 години от слагането на газовата уредба бях с монтиран омаслител, но след това го разкарах.
От 4 години съм без него и не съм видял или разбрал това да ми е навредило на колата. Според мен е напълно излишен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2019, 18:20 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Може би е така.....но пък съм виждал много Мазди внос със газова и имат система за омасляване на клапаните.Може би по високата температура на изгарянето прави поразии със времето.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб