Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:00

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2016, 00:01 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 22:09
Мнения: 558
Подобрението според мен идва от максималното приближаване на инжектора до всмукателните клапани. При АВК двигателите на една друга марка автомобили това е разковничето на празния ход и на ниските обороти (верно че е фулгруп но все пак), доста майстори дупчат колектора където им е удобно а после ако не работи както трябва се почват стъпкови моторчета ...дросели... дебитомери... След разделянето на рейката на отделни инжектори се наложи да намалям налягането с около 200-300 мбар-а, преди да го намаля на празен ход даваше богата смес ламбда сондата.

Ето линк към снимки от друг форум...ясно се вижда колко е разликата от старите до новите отвори в колектора а разликата в работата на двигателя е огромна:
http://audibg.com/forum/uploads/post-44 ... 533769.jpg
http://audibg.com/forum/uploads/post-44 ... 533638.jpg

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Апр 2016, 08:58 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
В крайна сметка се предадох след като не намерих необходимите части и отидох при газаджия от който съм доста доволен.

Беше ми отговорено на всеки един въпрос и разяснено на дълго и на широко.

За монтажа ... както някой по нагоре спомена на изхода на рейката тапата се разпроби и се сложи щуцер, на който е вързан маркуча към сензора за налягане
Изображение

На входа на рейката се сложи стария датчик за температурата който бях сменял преди време като на една "муфа" (май се нарича), се разпроби по средата и се направи резба за да има къде да се навие въпросния датчик.

Изображение

Оказа се че хубавците от Софгаз не са си направили труда да закачат ламбда сондата към газовото ЕКУ ... та и това направихме. Вече в софтуера се вижда синусоида :D

Като цяло не се получи перфектен монтаж (и момчето което я прави не го хареса), но нямаше много място където да натъпчем рейката. От друга страна тя се оказа на обратно спрямо Рейла, което затрудни задачката още повече.

Също важно нещо което направихме беше да се коригира газовата карта в движение (това до сега на колата не е правено). Предполагам нямаше да се справя сам по простата причина че не знам кое как трябва да се пипне за да работи колата както трябва.

Към момента проблемите в ниските със заглъхването при подаване на газ ги нямаи колата изглежда да работи нормално. Настроена е да превключва на 35 градуса като е зададена и опцията да си пали направо на газ когато е загряла. Проблема който го имаше с изключването на газ въпреки, че бутилката е пълна вече не е на лице. Явно е бил свързан нещо с рейката.

След сутрешния тест до работа при студен двигател проблеми не се откриха, освен едно леко придърпване в първите 300-400 метра ... но предполагам може да се качи температурата една идея, за да загрява колата по-добре и тогава да прехвълря на газ :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Апр 2016, 07:51 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 17:06
Мнения: 176
Местоположение: София
Докато загрее хубаво газта го прави това при повечето след обръщане от студен двигател, не му се плаши. При мене даже смърди на сурова газ яко първата минутка ама не съм се инатил и това да гледам. Хубавото е че си успял със всички неизвестни. Не я барайте повече и си карай

_________________
Ръжда и целулит тръгнат ли - нема спиранe!!!
Mazda 6 2.3L Fobos 5 - Easy green gas pro


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Апр 2016, 08:26 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
За сега се държи перфектно. Има динамика, няма забивания. Единствено си мисля дали да не кача една идея градусите с цел да е загряла по-добре когато обърне на газ :)

П.С. Мерси на всички отзовали се и изказали мнение.

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Апр 2016, 10:40 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 22:09
Мнения: 558
Хмм ами опитайте с 40 градуса дали ще го има този проблем :)

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2016, 22:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
Газта до 30градса си е течна, а едва след 40 е напълно газообразна. Тоест при 30гафуса на антфриз в изпарителя, газт е около 20 и си е течна , затова и на доста коли се усеща и вибрация при прехвърляне на газ и лек дискомфорт первите няколко минути от карането на газ. Отделно е проблем и за ламбдата когато колата нее загряла а вече работи на полусурова газ и се отделя много конденз , който определено нее добре за сондата, особено ако колата е по нова и е с широколентова сонда...!

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 36 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб