Прикачени файлове:
1.jpg [ 34.34 KiB | Прегледано 10265 пъти ]
Ако искаш да превключва адвекватно, трябва да осигуриш по-добро сгряване на изпарителя. Или допълнителна помпа да върти водата през него
Или да сложиш маркуч с по-голямо вътрешно сечение / и преходник/, за да намалиш съпротивлението/,
или да скъсиш пътя/дължината на маркучите/ като избереш друго по-близко място за присъединяване между двигателя и изпарителя.
най-простото и лесно ми се вижда монтирането на помпа от тези
https://www.megaparts.bg/products/avtoc ... By=id-desc а когато колата загрее на дълъг път, да я изключваш, за да не се хаби. Може и с реле- писах преди, че имам такова изготвено по поръчка от един форум- да работи само първите 2 минути през лятото и 5 минути през зимата. Захранването се взима от таблото с бушоните, може с реле, за да се прехвърли товара от бушона на инжекциона. Когато работи инжекциона, тръгва помпата през първите 5 минути. Присъединяването към инжекциона трябва да се съобрази, с мощността на помпата от табелката/ ако се разчита/, за да не останеш на на пътя, за дето някой е давал акъл по форумите.
Може и ръчно копче за града и изключване извън града/ от по-здраво място, където няма да създава проблеми при повреда- обезопасяване с един бушон- ако ти се занимава, но пък ще ти е по-лесно и бързо да го направиш дори сам/.
Единствено трябва да разгадаеш посоката на водния поток.
- УСПЕХ.
П.С. Аз бях принуден да сложа такава помпа, защото като премине на газ и се наложи да угася двигателя, при следващо стартиране, отново дълго време не преминава на газ, въпреки, че колата вече е вървяла. Като монтирах такова моторче за принудително въртене, всичко стана много по-надеждно и по-бързо. Но това е оправдано само тогава, когато разхода на гориво е голям и се замества по този начин с по-евтиното гориво. ДА речем, че допълнителната помпа скъсява наполовина времето за преключването. Заслужава ли си- прецени сам спрямо разхода на горивото и разходите за моторчето.
Направи си сметка, дали тия 50-70лв за помпата ще си ги избиеш скоро с 3 минути по-ранно преминаване на газ, СПОРЕД РАЗХОДА на твоя автомобил +35лв за релето++8 лв за доставка+ монтажа ! Моята харчеше 18л и ми беше важно, а на теб ?
Има едни системи с 3 подгревни свещи като тези за подгрев на дизелови автомобили, но монтирани в охлаждащата течност на бензинов автомобил. Такива имат някои от моделите автомобили направени за скандинавските държави. Консумацията им е огромна по 60А и трябва специално присъединяване с дебели проводници и обезопасяване с контактор против искрене/ за да е надеждна по-дълго време/. Има ги в заводското изпълнение на автомобилите и се изисква труд да се вложи в твоя автомобил. Идеята е да се подгрява водата преди да влезе в изпарителя ти. Не ми се вижда надеждно на мен, защото ДИНАМОТО ще се натоварва също с ампери, за които не е подготвено и може да останеш на пътя. Неговият електронен блок или намотки може да не издържат. Със сигурност няма да издържат- не си прави труда да сменяш динамото с по-мощно от дизелов автомобил.
ЕДИН СЪВЕТ- За кратките разстояния си купи малък автомобил на газ и когато си иска- тогава да преминава, въобще каквото ще да прави, а ти само да караш. Не е престижно- съгласен съм, но пък на кой му пука за имиджа ? Например едно Пунто на Газ за 2000лв ?