Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:17

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2017, 23:01 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Преди седмица две ми наляха "до горе" 18л газ на едно ОМВ при положение че ми наливат към 30л. От тогава ГИ-то започна да прекъсва и колата забива муцуна. Отзад се чува как включва и изключва клапана на бутилката.

Предполагам нивото в бутилката е ниско и от там идва целия проблем ... чувал съм че с компресор се "надува" бутилката и се оправя налягането, но не смея ей така да ръгна компресор на зареждачката :D

Има ли вариант проблема да се оправи без ходене до газаджия ?

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 07:43 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Просто виж защо клапана се държи така. Неговата работа е да отвори при подадени 12VDC, без да се интересува дали има или няма налягане. ;)

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 09:31 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Лош - на клапана .... много пъти се е случвало . И на много Автомобили.
Обикновено газаджийте правят така , + се прокарва до двигателния отсек. А - се взима от самата бутилка, която се очаква да е директно на корпуса т.е. -....
И след време става точно така. Прекарай хубав - ако не е направено вече .

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 09:47 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Ако съпоставя писанията във фейсбук и писанията тука .... 80% във фейсбук ме пратиха при газаджията :D

Проблема се оказа хлабава маса. Редуктура ми е хванат отпред над радиатора :

Изображение

и преди време имаше проблем баш там. Гайката и болта за захващането към колата се бяха разхлабили и от там хлабава маса и клапана се шашкаше.

Този път проблема се оказа от другата страна на Г-образната планка (откъм редуктора). Болта се беше разхлабил и от там идваше целия проблем.

Ще гледам в най-скоро време да си хвана хубава маса че се филмирам така .... налягания ... клапани ... бензиностанции и т.н.

Благодаря на включилите се в темата :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 10:02 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Ако имаш ядове Заповядай колега!
мисля , че няма какво да ме изненада в "Газаджийството" ...
Всички т.н. Маси ги хвани директ от ЕКУ на газта.... Има си специален кабел за тая цел.
И забрави за тези проблеми "Вовеки" .....!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 11:15 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
До ЕКУ-то тоя кабел който е в момента няма да стигне, та по-скоро ще го хвана него само някъде за купето.

П.С. под заповядай да разбирам че имаш сервиз или ?

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 11:38 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Личен Сервиз - не.
Но , с годините и супер "Газаджийте" , научих доооста неща.
В тази връзка Всеки ГИ ЕКУ то има Черен кабел (-) който отива до клапана който е на изпарителя (ако не е отделен клапана) до него , до Нивомера т.е. копчето в купето и от Него се пуска Нов кабел изцяло до бутилката. Винаги така съм го правил точно по тая причина която описваш :-)
Ако решиш - пиши ми на лично в София съм и ще погледнем - какво що :-)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб