Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:08

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Май 2015, 08:17 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 23 Апр 2015, 20:11
Мнения: 3
Местоположение: Перник
Здравейте Колеги!

Наскоро се сдобих с мазда6 GH, седан, фаейслифт. Колата ми изпадна на добра цена и реални километри и затова не се колебах изобщо :) Щом е бензин газова, фрас прас 10лв/100км, нооооо изненада оказа се че двигателя е с директно впръскване и се вкарах във филм. На година карам 25-30к километра и вече съм преценил, че газовата си заслужава допълнителните главоболия и намаленият багажник. Не ми трябват мнения дали да сложа газова, а къде, каква и кой!

За директно впръскване съм изчел масовата информация, която се среща в нета.

Вариант 1: Газова фаза, на еди колко си цикъла впръсква бензин за да охлади дюзите. Плюсовете са че повечето компоненти са конвенционални и инвестицията не е голяма(има и под 2000лв.) Тук идваме до момента, че това е доста нова кола и настройката е най-важното в случая.

Има ли други минуси освен това че гори паралелно бензин? Някой слагал ли е подобна система и къде?

Вариант 2: Много модерна и тиражирана в момента е течната фаза. Може да се сложи и на обикновенна инжекция, но се води че е перфектна за директно впръскване заради охлаждащият ефект върху дюзите при изпаряването на газта. Плюсовете са запазена (даже увеличена) мощност, работа 100% на газ, даже не е нужно достигането на някаква температура както при конвенционалните газ инжекциони. Лошото е че има и минуси:
-първоначалната инвестиция е огромна: 3300лв на промоция :(
-скъпи компоненти: в газовата бутилка има горивна помпа както при бензина и струва доста пари (циркулират се цифри от порядъка 600-800лв) и естествено заради газта в България не се знае дали ще искара 50к или 150к км.

На този вариант се обадих в NitoAutoGas, защото имат обявена газова система за двигатели директно впръскване. Но пак греда, става за TSI/GDI маздите не са масови и по-телефона ги усетих, че не са много въодушевени да се пробват на моята. Другата седмица ще звъня пак.

Тук информация от колега, който е слагал подобна система ще бъде много ценна! Има ли други сервизи, които предлагат течна фаза и ще свършат качествена работа?

Двигателите с директно впръскване се срещат все по-често и мисля, че е хубаво да има тема която да даде конкретна информация по-този въпрос. Моля да пишат хора, които са слагали газова на подобен тип двигател пък било то и на друг модел/марка автомобил и хора с конкретна информация за сервиз или предимства/недостатъци на двете системи!

Поздрави,
Петър


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2015, 10:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Точно този двигател не става.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2015, 14:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
petar1221 написа:

На този вариант се обадих в NitoAutoGas, защото имат обявена газова система за двигатели директно впръскване. Но пак греда, става за TSI/GDI маздите не са масови и по-телефона ги усетих, че не са много въодушевени да се пробват на моята.

Я му махни декоративния капак и му направи една снимка на този двигател, да видим кое му е толкова различно от споменатите, че да не става .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2015, 20:52 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
martod написа:
petar1221 написа:

На този вариант се обадих в NitoAutoGas, защото имат обявена газова система за двигатели директно впръскване. Но пак греда, става за TSI/GDI маздите не са масови и по-телефона ги усетих, че не са много въодушевени да се пробват на моята.

Я му махни декоративния капак и му направи една снимка на този двигател, да видим кое му е толкова различно от споменатите, че да не става .

Какво ще гледаш под капака?Как ще разбереш дали става?Знаеш ли как работи газовата уредба при двигатели с директно впръскване?

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2015, 21:44 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
jovani85 написа:
Точно този двигател не става.

Колегата е задал много добре написан и смислен въпрос.
Поне малко ще е добре да му се отговори подобаващо.
Ако се е наиграл с този мотор и няма никакъв разумен вариант да се слага газ, би ли обяснил защо?
При толкова километри годишно и 3000 лв. се избиват сравнително бързо теоретично.
Скоро ще има и други колеги с подобна дилема и малко светлина по въпроса няма да е излишна.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2015, 22:00 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Ами питай производителите,аз от къде да знам :)

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2015, 22:46 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Е ти на въпросите отговаряш с въпроси =D>
Не се намират наоколо никакви инженери от Мазда, та да ги питам, от BRC казват, че не ставали Фордовите двигатели за газ, но и Форд нямат такива във форума :lol:
Някакви други въпроси да имаш :D
Наистина ще ми е интересно да науча нещо повече по въпроса в темата, а изглежда ти имаш становище базирано на нещо.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2015, 08:02 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Първата драма при тези системи е, че трябва да се напише настройката във фърмуера за конкретния двигател.
Досега не съм срещал такова нещо за 2.0л DISI.

Да изчакаме - дотук сме все спамери, ако гледаме изискването да пишат такива, които са монтирали такава система...

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2015, 11:15 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
gadnyara написа:
Да изчакаме - дотук сме все спамери, ако гледаме изискването да пишат такива, които са монтирали такава система...


Не отричам, че не съм запознат, за това питам.

petar1221 написа:
На този вариант се обадих в NitoAutoGas, защото имат обявена газова система за двигатели директно впръскване. Но пак греда, става за TSI/GDI маздите не са масови и по-телефона ги усетих, че не са много въодушевени да се пробват на моята. Другата седмица ще звъня пак.

Това VIALLE дето го дават не е препоръчително за DISI мотора на Мазда, затова и се ослушват.
Гледам препоръчват STAG 400 DPI за този мотор, друг е въпроса за проверен сервиз за поставянето и в Мазда.
Не пречи да поразпиташ тук там...още веднъж се извинявам на автора за спама.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2015, 09:18 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 23 Апр 2015, 20:11
Мнения: 3
Местоположение: Перник
Здравейте Колеги,

След доста звънене на сервизи ми стана ясно как стоят нещата при газовия инжекцион и при директно впръскване. Фирмата произвеждаща газовата система предоставя освен компонентите и софтуера за списък от двигатели. Няма ли те в списъка край, никой няма да се наеме да експериментира.

@ihristov Свързах се с едно момче, което работи в голям сервиз и той каза същото, че има само една разработка за този двигател на STAG. Но той никога не е работил с тази фирма и не се наема.

В интернет намерих в сайта на autogas.bg, че предлагат STAG 400DPI. Обадих се, ще им изпратя данните на колата и дано излязат сериозни. Другата седмица ако има развитие ще пиша.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2015, 20:16 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
Така, този мотор не е на мазда , на Митсубиши е , това е тяхна разработка още от 80десетте ,нарича се GDI , тоест Газолине директ Инджекшън , Двигателят се слага и на Мазда СХ-7 само че във Вариант 2.4 литра. Както се порразбира щом мотора е на Мици, то и горивната система както и контролера(двигателният компютър) е Митсубиши! Правил съм СХ-7 2010 година, със монтирана газова система Романо със газова фаза! Не съм АЗ минтирал нито настройвал газовата, проблемите по автомобила бяха съвсем други, презареждаше 17-17.6v. освяткваше всичко по паблото и спираше да върви, тоест тотална загуба на мошност.....но това е друга тема, думата ми беше за газовата!
Това Романо го свалиха-демонтираха, оказа се че не става за модела, няма настройка, след около месец по късно Монтираха BRC висок клас с инжектори Кейхин , от BRC-Италия изпратиха софтуера за газовия комп. , писан специално за този мотор и модел кола и тестван във фирмата многократно в продължение на много километри пробег , И нещата заспаха! от Фирмата производител предупредиха, Не Включвайте OBD или CAN комуникацията към газовият комп. макар и той да има тези възможности!!! Но Наще "газаджии" нали са толкова кадърни, учили недоучили, чули недочули....тея които монтирали не знаели и включили CAN линията, после при вкарването на софта при официален представител на фирмата BRC ,Диагностикът забравил да спомене че не трябва да връзват комукационите шини...и след ден два пак проблем! Идва собственика с колата при мен и вика , връзвай скенера и казвай какво става от газовата ли е пак че ми писна вече, пак ли ще трябва да я демонтират :D
Оказа се че проблемите идват от коминикацията на газовата, и добре че се сетих да погледна 16-пиновия конектор, чинно бяха вързали CAN-hig-low :mrgreen: ...Наум си казвам -една добра газова, няма нужда от комуникация с ECU-то за да се донастройва или да се ДО-обучава, камоли да трие грешки или друга брутална намеса...и го казвам на собственика...той се обажда на човека от BRC и оня вика....ааа те от фирмата ни предупредиха, аз не ви ли казах тогава??? :D .......
Отвързах кабелчетата, "почистих" всички контролери, че чак и в системата за следене налягането в гумите имаше грешки по кан от невероятен характер :mrgreen: ....и отогава до сега, вече около година няма никакъв проблем! Единственият проблем е че съвместно с газта гори и бензин, и неизвестният живот на бензиновите инжектори! Но съдейки по една Шкода Супърб FSi на мой приятел...вече откара 120000 км. със същата газова и смени само един бензинов инжектор. наскоро я и продаде, новият собственик сигурно ше смени и останалите три след време, но ме човърка че няма да знам след още колко километра пробег! :oops:
И в края, BRC единствено от всички производители правят предварително тест на своята система и правят горивна карта за всеки отделен автомобил(марка модел) който са тествали и пращат при поискване на официалните си представители! Единствено те, за други не съм чувал...и да не си помислите че съм рекламен агент на фирмата....хехеххх далеч съм от това ,не правя газови и не ги монтирам, не съм газаджия и няма да ставам......има достатъчно бъкии които трябва да оправям след намесата на газаджиите!!! :roll:

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2015, 07:38 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
rockton написа:
Така, този мотор не е на мазда , на Митсубиши е , това е тяхна разработка още от 80десетте ,нарича се GDI , тоест Газолине директ Инджекшън ,
Ей, не можа да се стърпиш още малко . :D
Бях решил да го оставя колегата да разбере по трудния начин какъв е двигателя, след като не иска (по лесния) да постне една снимка на мотора, пък аз да му покажа една на ГДИ и да си търси сам 10-те разлики дето ги няма . :)
Трябваше да го оставиш да обикаля още малко по газаджии и да му обясняват колко е извънземен този мотор ДИСИ .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2015, 10:20 
Offline
любител
2009 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 23 Апр 2015, 20:11
Мнения: 3
Местоположение: Перник
martod написа:
rockton написа:
Така, този мотор не е на мазда , на Митсубиши е , това е тяхна разработка още от 80десетте ,нарича се GDI , тоест Газолине директ Инджекшън ,
Ей, не можа да се стърпиш още малко . :D
Бях решил да го оставя колегата да разбере по трудния начин какъв е двигателя, след като не иска (по лесния) да постне една снимка на мотора, пък аз да му покажа една на ГДИ и да си търси сам 10-те разлики дето ги няма . :)
Трябваше да го оставиш да обикаля още малко по газаджии и да му обясняват колко е извънземен този мотор ДИСИ .


Да наистина не знаех че е на мицубиши и не ме интересува затова съм подал кода на двигателя на NitoAutoGas. Газовите системи на Vialle стават за GDI, но не фигурират мотори на мазда. Та въпроса ми е като са толкова еднакви моторите защо Vialle не са си увеличили възможните клиенти на продукта, който предлагат и не са добавили 2.0 DISI?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2015, 13:01 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
:off_topic:
Колега petar1221, моля вземи качи вярно една снимка на моторът за информация, гледай да е под 1600/1200dpi.

Сега по въпроса.
Аз бих се развивал на твое място по 2 пътя.
Първо и основно-това, което и ти си направил, да намеря газаджии поставяли STAG на такъв мотор на Мазда, които знаят какво правят.
Второ-като резервен вариант, на който ме наведе rockton-BRC.
Но не в София, за официалните в Дружба съм виждал противоречиви отзиви, а се свързваш с Ласков в Пловдив, човекът също е лицензиран, не се плаши, и има много добри отзиви за работата му с BRC.
Описваш му проблема и той ще ти каже дали става.
Второто, е повече резервен вариант, но не губиш нищо да попиташ.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2015, 13:25 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
petar1221 написа:

Да наистина не знаех че е на мицубиши и не ме интересува затова съм подал кода на двигателя на NitoAutoGas. Газовите системи на Vialle стават за GDI, но не фигурират мотори на мазда. Та въпроса ми е като са толкова еднакви моторите защо Vialle не са си увеличили възможните клиенти на продукта, който предлагат и не са добавили 2.0 DISI?

Този си въпрос го задай на Виале, ние няма как да знаем, защо не са добавили и този мотор, но щом уредбите стават на мицубиши, няма причина да не станат и на маздата и на всичко що е ГДИ . :wink:
Просто си търси кадърен газаджия и нямаш никакви проблеми да се газифицираш, нищо че го нямало мотора ти в списъка .
Навремето така говореха и за ГДИ моторите на Мицубиши, че изобщо не ставали на газ, а аз лично съм виждал вече няколко, даже с обикновени АГУ и тапи на местото на инжекторите . :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2015, 13:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
И горивните им карти ли са еднакви?

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2016, 01:31 
Offline
любител
2008 Mazda 6

Регистриран на: 02 Яну 2016, 15:48
Мнения: 8
Местоположение: Бургас
Тъкмо се бях спрял на една Мазда 6 2.0 DISI 2010г. При огледа забелязах, че на кората на двигателя пише DISI, та се чудех, какво ли ще е това! Всъщност и аз смятам да монтирам едно газово, но при това положение май ще забравя този модел, жалко.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2016, 17:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
Майката му е в новите системи с директно пръскане на течна газ през бензиновите инжектори, колата върви повече от набензин, гори 1към1 и инжекторите са с по-дълъг живот понеже се охлаждатдоста повечет от газта в течна фаза, отколкото от бензина.
Но но нооо проблема е само един и той ече цената на БРЦ LPDI е към 5 бона иако човек не прави поне по 35-40к км годишно не си струва много много.

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2016, 19:56 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Nazi написа:
Тъкмо се бях спрял на една Мазда 6 2.0 DISI 2010г. При огледа забелязах, че на кората на двигателя пише DISI, та се чудех, какво ли ще е това! Всъщност и аз смятам да монтирам едно газово, но при това положение май ще забравя този модел, жалко.

Толкова ли пък ще те събори разхода. :?

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2016, 20:14 
Offline
любител
2008 Mazda 6

Регистриран на: 02 Яну 2016, 15:48
Мнения: 8
Местоположение: Бургас
Ами, това всъщност има значение понеже в autobild отбелязаха, че Мазда 6, 147коня модел е най добрата кола втора ръка. Що се отнася до това дали мога да си позволя разхода е съвсем друга тема, както и да е аз вече си купих това, което прецених, че ми трябва. Газификацията е на дневен ред, всичко е изчислено.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2016, 20:31 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
don_pepone написа:
Майката му е в новите системи с директно пръскане на течна газ през бензиновите инжектори, колата върви повече от набензин, гори 1към1 и инжекторите са с по-дълъг живот понеже се охлаждатдоста повечет от газта в течна фаза, отколкото от бензина.
Но но нооо проблема е само един и той ече цената на БРЦ LPDI е към 5 бона иако човек не прави поне по 35-40к км годишно не си струва много много.

Има и още един проблем съ течната фаза, понеже в България пропанбутанът-LPG е "изключително чиста газ" иначе казано в нея хич няма графит и ръжда от цистерните, както и друг отпадък :D гориво транспортната помпа която се намира в "бутилката" Газобалона(резервоара за газ) се скапва за отрицателно кратко време, тоест за около 30-50 хил. км. Следва замяна с нова от 200 до 300 евро, без трудът! :D Та да не забравите и тоя разход който влиза в главата Консумативи, един вид като филтрите.
Между другото ,ако не знаете това не е мотор на Мазда, На митсубиши е има го във вариант 2.4СС, примерно слага се на Мазда СХ-7.....- и двигателя и двигателният компютър, както и цялата горивозапалителна цистема е на Митсубиши! Просто GDi системата за директно впръскване(газолине директ инжекшън) е разработка на митсубиши още от средата на 80-десетте години, въведена в масова употреба и експлоатация в началото на 90-сетте! От там нашите швабски свинки вроГейци(нация техническа) ОТКРАДНАХА и внедриха във VAG-вагиналната група под названието FSi ....... та такива ми ти работи :)

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2016, 11:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
прав си за газта в Бг. но да ти кажа в фирмата в която работя имаме 2бр Great wall Volex с течна фаза Виале и вече са на по 80-90хил км и няма ядове никакви. Иначе да помпата е скъпичка доста и ако сдаде багажа преди да си минал 50-60 хил км си е чиста набутвация.
Но.. има и вариант за защита от мръсната газ- има филтри за течната фаза на газта , които се поставят на тръбата от зареждачката към бутилката и спират всичката (почти всичката) гняс която идва с газта от колонката. Фитрите са по 40-50лв до колкото зная , но определено си струва инвестицията на фона на цената за помпа :), а и се сменят на 25-30хил км, което ако ти удължи живота на помпата до над 100к км си е чиста далавера.

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2017, 13:22 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Дек 2013, 21:07
Мнения: 12
Местоположение: София
Здравейте колеги,

гледам, че темата е позамраяла, но все пак реших да пусна още малко инфорамция.

Аз наскоро се сдобих с кола със същия двигател. Бях се засилил да слагам газова, но вече почти 100% съм се отказал. Все пак, за тези, които тепърва ще го обмислят, исках да спомена, че и Landi Renzo имат разработка, като този двигател (LF серия) е изрично споменат като подържан. Газовата е Landi Renzo Omegas Direct.

Това което ме отказа, е цената - около 2300лв - и това, че за да могат да се охлаждат бензиновите инжектори има постоянна консумация и на бензин, която варира м/у 10% и 18%, според конкретния двигател, моментното натоварване и т.н. Освен това, т.к. газаджиите, при които ходя все още не бяха монтирали на този двигател, не можаха и да ми кажат нещо по-конкретно като параметри на работа, които да очаквам.

В общи линии, по доста груби сметки, при километрите, които изминавам годишно, това се оказва една доста дълготрайна инветиция и реших, че не си заслужава риска от потенциални усложнения.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2017, 18:19 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
mac_bg написа:
Здравейте колеги,

гледам, че темата е позамраяла, но все пак реших да пусна още малко инфорамция.

Аз наскоро се сдобих с кола със същия двигател. Бях се засилил да слагам газова, но вече почти 100% съм се отказал. Все пак, за тези, които тепърва ще го обмислят, исках да спомена, че и Landi Renzo имат разработка, като този двигател (LF серия) е изрично споменат като подържан. Газовата е Landi Renzo Omegas Direct.

Това което ме отказа, е цената - около 2300лв - и това, че за да могат да се охлаждат бензиновите инжектори има постоянна консумация и на бензин, която варира м/у 10% и 18%, според конкретния двигател, моментното натоварване и т.н. Освен това, т.к. газаджиите, при които ходя все още не бяха монтирали на този двигател, не можаха и да ми кажат нещо по-конкретно като параметри на работа, които да очаквам.

В общи линии, по доста груби сметки, при километрите, които изминавам годишно, това се оказва една доста дълготрайна инветиция и реших, че не си заслужава риска от потенциални усложнения.


Няма такова нещо.

Газифициране с марков инжекцион струва около 1200 лева, като за охлаждането на инжекторите няма нужда да се гори бензин.

При работа на газ не се изключва бензиновата помпа - бензина си циркулира от резервоара до инжекторите и обратно точно с цел охлаждане, просто инжекторите не впръскват нищо, а тези за газта подават газ. Според майсторите дори при негазифицирана кола, работеща на пълни обороти на бензин, само до 30% от горивото се изгаря, а останалото циркулира, отново с цел охлаждане.

Със същия двигател съм, както и много колеги и карам на газ без проблеми :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2017, 18:39 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Дали наистина си със същият мотор. :?: :^o

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2017, 19:00 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
valio323 написа:
Дали наистина си със същият мотор. :?: :^o


Да, поправям се за грешката. На колегата е директен инжекцион и наистина филма там е по-голям. Не се загледах в абривиатурата. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2017, 11:18 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Яну 2017, 08:57
Мнения: 2
Местоположение: София
Колега, каква газова сложи на DISI-то? И аз си взех такава и почвам да търся варианти.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2017, 18:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Трудна работа, трябваше да помислите пред покупката. Дори и да стане с директно впръскване, то майсторът ще се учи на нея и почти сигурно ще я окендза. И дори всичко да мине наред ще Ви струва поне двойно. Не си правете експерименти, за които после ще съжалявате.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 15:32 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Яну 2017, 08:57
Мнения: 2
Местоположение: София
Такааа.. след нетолкова дълго издирване попаднах на един АГУ сервиз на ул. Панагюрище в София. Нищо сложно няма - газовата система специално за този двигател на Мазда6 2.0i DISI, 155 к.с. (code LF3F) се казва............. STAG 400.

Системата е полска, газообразна фаза, гори от 15 до 30% бензин в зависимост от цикъла извънградско/градско. Цената към февруари 2017г е 1600лв. с монтажа и бутилката, което никак не ми се струва много, на фона на баснословните суми които прочетох по-горе. Мисля до лятото да я монтирам и ще се похваля. Ииии да, колата е супер, голям кеф!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 18:58 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Колега, тия полски обикновен инжекцион са по 700-800 лв. , та директното впръскване нормално да е двойно. Марковите и хубави ГИ-та са по 1200-1400 лв., съответно директното скача доста. Не си си купил Дачия, че да й слагаш най-евтиното и некачественото. Обмисли го!
Пак ще те посъветвам - не си прави експерименти. То някой самозванец може и да ти сложи уредбата и после като почнат проблемите какво правим? Ще идеш 2-3-5 пъти, ония ще човърка и ще вдига ръце, дори касов бон/фактура няма да ти е издал и няма да можеш и да го осъдиш. Ще пиеш една много студена вода и ще пишеш в оная тема за "сервизите, в които да не стъпваме". Питай го тоя колко такива Мазди 2.0 или 2.3 DiSi е направил и да ти даде снимки, съответно издири собствениците и да видим какво ще кажат. Ама сигурно няма да има такива.
Полските Prins евентуално могат да предложат газифициране на този модел, ако имат излезнала горивна карта. Това се проверява с номера на мотора. Дори и да има, тази марка и конфигурация е изключително евтина=некачествена. Разбира се, че ще върви колата, но не се знае колко време и какви проблеми ще имаш в последствие. Ако искаш ще ти оставя кординати на едни пичове, където са в час, обади им се, дай им vin и ще ти кажат - http://avtobot.bg/ . Пък ако си решил да рискуваш си е твоя работа.. Направи консултация с колкото можеш повече газови сервизи (дори и по телефон), анализирай информацията и прецени.
Успех и да споделиш какво е станало!

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб