Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 19:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 556 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 10:33 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2008, 16:36
Мнения: 30
И при мен го има това придърпване, въпреки че съм с Бардолини. Предполагам е нещо нормално от самата технология, но да кажат по-компетентните колеги понеже аз нищо не разбирам :oops:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 13:45 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Изобщо не е нормално никакво придърпване !!! Нормално е колата да работи така сякаш е на бензин..,вече 3г съм с такава уредба..,никави проблеми,аз съм я настроил да обръща на газ на 20С и само при обръщането и тази Т усещам пропадане на оборотите за секунда когато превкл. инжектор по инжектор....

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 15:29 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 29 Окт 2011, 12:11
Мнения: 643
Местоположение: Пловдив
Доста запознат колега от форума ми бе споделил че ако всичко е настроено както трябва не трябва да го има това придърпване.Това с инжекторите се усеща ако работи на място а в движение не.Само ако нещо горивото се е случило кофти може да улови но пак е едва забележимо.

_________________
Мазда 626 1840 куб.90 к.с. 16 в (комби)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 19:38 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Леле..,как съм се заблудил - аз съм с Бардолини на БСМ - от недоглеждане не видях че иде реч за Фобос..,ама все тая...,усещането за инжекторите е само до като трае процеса на превкл. бензин-газ.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2012, 16:37 
Offline
фанатик
Аватар
2015 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2007, 15:06
Мнения: 1166
Местоположение: Manchester, UK
skype: batporio
Малко ъпдейт на нещата с моят Фобос монтиран в Богров. След като и моето безкрайно търпение се изчерпа, насрочих си час и жертвах един ден отпуска за да ида пак и може би нещо да се случи. Изненадващо за мен, най-накрая се случи! Проблемът с бавното зареждане е решен. Познайте причината - тръбата за зареждане минава под бутилката, от която е премазан, и съответно едва минава нещо през нея. Адски смотан монтаж. Всичко щеше да е донякъде нормално, ако не бях ходил преди и да се опитат да го оправят и да ми кажат, че са го оправили...а накрая да се окаже, че не са. Колко му е една премазана тръба да я смениш и сложиш така, че да не се затисне. Явно на предните майстори им е било сложно това или просто ги е мързяло и са ме излъгали и пратили да се ходя(както се сещате при това посещения отново целият състав на сервиза беше друг) Друг проблем, който напоследак се беше появил е лоша работа на свободна(особено при включени консуматори) и в ниските. Оказа се, че настройката е била доста сгрешена и компа се е опитвал да коригира това с до 20% по-богата смес, с времето обаче това тотално е разцентровало нещата и затова се е появил пролемът. Та в момента колата работи по-добре от всякога и се пълни за нула време, постигнах успех след година и нещо ходене по мъките. Хвала на новото момче Влади, който старателно се зае с колата и поправи грешките на предишните си колеги. Пак казвам, Фобос не е лоша система, просто да попаднеш на читав човек в сервиза е въпрос на късмет и няма гаранция, че след месец той няма да си е хванал пътя заради слабото управление на фирмата. Сега стискам палци до края на гаранционният период да нямам други проблеми, а после ще се търси друг сервиз при нужда, това е сигурно!

_________________
Mazda 323C BA 1.5 88hp - Така заобичах Мазда
Mazda 323F BA 2.0 v6 24v 144hp - Авантюрата
Mazda 3 BK 2.0i 150hp Sport - Любимата
Mazda 6 GH 2.2 Diesel 185 Active GTA - Семейната
Mazda 6 GJ 2.2 Diesel 148 Facelift - Отново заедно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Окт 2012, 03:24 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 29 Окт 2008, 11:14
Мнения: 121
Здравейте и от мен.
Та аз да се оплача, че нещо не ми работи както трябва колицата на газ (фобос).
Ако може да ми кажете как извършвате това почистване на рейката, като при мен всеки газов клапан си е самостоятелен, клапанчето ли разглабяте.
Причината да се насоча на там е , присецване при 2000 об. и нестабилна работа при задържане в тея обороти, като това го има само на газ. При бензина е съвсем доловимо.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Окт 2012, 13:21 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Не търси под вола теле! Щом има лек проблем и на бензин - търси проблема в запалителната система - кабели и свещи !!! Газовите инжектори има ремонтни комплекти но после трябва калибрация ...та ако все пак се насочиш на там и ти се хвърлят пари купи си цяла НОВА реика !

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2012, 16:02 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 29 Окт 2008, 11:14
Мнения: 121
Сега се върнах от елкон и ми мериха кабелите и свещите. няма проблеми там.
Махнал съм въздушния филтър, като мислех дали не е и от него , понеже ми е малко мръсен, сега ще поръчам нов.
Следва преглед на газовата, като намеря кабел. Не ми се ходи по няколко пъти на газаджийте. На практика газовите клапани не са ми на рейка а самостоятелно един от друг и мога поотделно да ги разнищя , но първо ще сменя и филтрите на газовата.
И все пак си търся кабел за Фобос :?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2013, 12:17 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 13 Юни 2008, 13:19
Мнения: 1494
Местоположение: София
skype: qna.godeva
Малко ъпдейт :)
Ударих 80К и нагоре вече и освен филтри и един маркуч воден друго не е пипано.
Много доволна!!! :lovemazda:

_________________
Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2013, 19:57 
Offline
любител
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 26 Авг 2008, 18:30
Мнения: 67
Местоположение: Пловдив
skype: party_maker
здравейте искам само да питам с кой фобос сте 1 или 2 защото много негативни мнения видях за 2-ката 1 бил по сполучлив и качествен

_________________
Mazda 626GE 1.8i 105hp DOHC 93g
Ключарски центрове YELLOW POINT


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2013, 21:11 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 22:09
Мнения: 558
На моята шестица съм със Фобос 4 върви перфектно и харчи идеално :)

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2014, 15:19 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Малко събуждане на Фобос темата.
Моля колегите с 2.3л мотор и инжекцион, работещ на LPG да споделят на какво диференциално налягане е настроена колата и при какъв размер дюзи съответно.
Ако пък си знаят и цитират диапазона на коефициентите на трансформация (Газ/бензин) - още по-добре.

Подозирам проблем (запушване) с инжекторите и сравняване на числа ще ми помогне да си изясня състоянието.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2014, 16:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Запушване на кои инжектори?

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2014, 18:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Газовите...
Намери се кой да ми разбута старите настройки, а достъп до файлчето с предишните нямам (за да видя на какво налягане съм се настройвал някога).
Хванах се да си оправя колата, но при 2.9мм дюзи не мога да докарам газовите времена до приемливо ниски стойности. Направих ги 1.1-1.3 спрямо бензиновите, но при 1.30 бара диференциално. Вижда ми се високо за ненадут двигател.
Самият изпарител се държи прекрасно - на пълна газ на трета предавка диф. налягане пада до 1.15-1.2 Бара.

Освен това продължителните корекции на колата (LTFT) са +20% в динамичен режим.

Затова питам за стойности, понеже според мен дюзите ми не са с достатъчен диаметър (замърсени) или ход. Апачи на 3 ома са. Не съм ги разбутвал още, мислех засега да ровя по софта и Р на редуктора.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2014, 18:46 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Ауууу как така 2,9мм!?!?!Аз в сервиза нямам такива бургиики,ужас,ако продължителната корекция ти е +20%,означава че сместа ти е адски бедна и това е много опасно за двигателя.Обади се да оправим колата ако искаш.Газовите дюзи няма как да се запушат,поне аз не съм виждал.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2014, 21:41 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Аз да не съм малък, че друг да ми оправя колата... :scooter:

Просто попитах колегите с този мотор с какви параметри си карат газовите системи, за да си правя изводи за състоянието на моята. Ако няма отговори, ще си я оставя така и ако не ми хареса, ще тествам с ниско налягане и високи коефициенти. Накрая ще се заема с дюзите, евентуално.

Единствено, в новата ми настройка високото диференциално налягане (1300mBar) не съм сигурен, че е правилно.

Стана ми интересно: дюзите за 166кс/4цил. на колко трябва да са надупчени според Вас?
Явно 2.9 мм Ви се виждат много големи...

П. с. Виждам, че неправилно съм се изразил: 20% LTFT беше преди да се заема с колата. Сега най-голямата стойност е до 12%, а на ПХ е около нулата.
Дори на +20% не се притеснявам за мотора именно поради наличието им - затова са кръстени корекции, да спасяват от грешки на пипащите. Докато кисл. датчик е наред и докладва на компютъра, няма страшно.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 08:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Не е въпроса дали си малък,а дали знаеш какво правиш.Дюзите ти не трябва да надвишават 2,2мм.Успех!

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 10:23 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Съжалявам, сега виждам от подписа Ви, че се занимавате професионално с газ. Това обяснява раздразнението от отговора ми.
Ако имате желание да комуникираме без да посещавам сервиз, чудесно!

Тази препоръка (от софта на BSM) за диаметъра на дюзата бихте ли коментирали?
Прикачени файлове:
Bardolini-Calculator.jpg
Bardolini-Calculator.jpg [ 71.62 KiB | Прегледано 13926 пъти ]

или тази от таблицата на Фобос?
Прикачени файлове:
Fobos-inject-table.jpg
Fobos-inject-table.jpg [ 347.29 KiB | Прегледано 13926 пъти ]

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 10:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Съгласен съм да Ви помогна без да посещавате сервиза :),ВСЕ ПАК КАРАТЕ МАЗДА.Като за начало е редно тези таблици да бъдат изхвърлени ВЕДНАГА,за да имаме усех в настройката.Моля да ми изпратите принт скрийн на горивната карта веднъж когато е на бензин и веднъж когато е на газ.Благодаря предварително.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 14:47 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Добре, имам тези двете снимки, на празен ход са. С работещ климатик - затова е на 750 оборота. Таблици не се сетих да извадя... Довечера ще извадя пак тази кола, да я видя още малко.

Както вече написах, единствено ме тормози това, че за да вкарам газовите времена в нормални граници, налягането го правя на 1,3 Бара.
Ако бях с по-малки дюзи (напр. 2.2мм), щеше да иска още по-високо диференциално или множител.

Няма нужда Вие да благодарите... ;)


Прикачени файлове:
3.png
3.png [ 123.56 KiB | Прегледано 13913 пъти ]
2.png
2.png [ 130.63 KiB | Прегледано 13913 пъти ]

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 17:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Без климатик, на празен ход,на газ какви времена държи?

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Последна промяна jovani85 на 08 Юли 2014, 20:52, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 20:36 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Без никакви товари: 3.1ms бензиново време към 4.5ms на газта.
На бензин държи 2.9-3.0ms на ПХ.

Ниските обороти не са били проблем никога.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 20:50 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Следователно не би трябвало да имаш никакви проблеми,освен ако самата рейка не е сдала багажа,всмисъл да са се прецакали буталцата.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2014, 23:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Точно така, нямам проблеми с поведението на ГИ.

Просто ми беше любопитно по какви критерии се подбира диф. налягане и другите с 2.3л мотор с какво са...
В двете картинки, от Бардолини и Фобос, хората заявяват налягания до 1150 mBar. Аз съм на 1.26, а за да вкарам времената да са 1-1.2 над бензиновите ще трябва да вдигна до 1.4 Бара.
Ето тази несъразмерност ме кара да търся проблемни възли в моята ГИ.

Мерси!

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2014, 08:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Няма конкретна закономерност за определено нлаягане,то се определя от много други стойности.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2014, 09:26 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Добре, мерси!

Спирам да дълбая в тази посока.
Сега идва ред да я подгоня по магистралата, да видя как ще се ускорява и харчи при крайцерска 140-150. Обикновено правя по 900-1000км аутобан при излизане извън София, т.е. по-важно ми е от градското.
Лека работа!

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2014, 09:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Мерси и на теб лек ден.Ако мога да съм полезен с нещо пиши.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2014, 15:47 
Offline
фанатик
Аватар
2015 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2007, 15:06
Мнения: 1166
Местоположение: Manchester, UK
skype: batporio
С уговорката, че въпреки, че карам на газ от 4 години, не разбирам почти нищо, при последното посещение в сервиз ми смениха дюзите с по-малки(бяха 2.4 мисля че сложиха 2.1) направихме настройка и сега колата работи прекрасно, особено на празен ход значително се подобриха нещата. Беше твърде скоро за да меря разход, но според момчето в сервиза е възможно понижение до 0.5-1л в извънградското особено. Помня и на предната ми Мазда се бяха изхвърлили в големината на дюзите и след слагането на по-малки нещата се промениха положително.

_________________
Mazda 323C BA 1.5 88hp - Така заобичах Мазда
Mazda 323F BA 2.0 v6 24v 144hp - Авантюрата
Mazda 3 BK 2.0i 150hp Sport - Любимата
Mazda 6 GH 2.2 Diesel 185 Active GTA - Семейната
Mazda 6 GJ 2.2 Diesel 148 Facelift - Отново заедно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2014, 08:30 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2011, 20:15
Мнения: 354
Преди месец някъде ми смениха филтрите и разходът ми се вдигна. Преди с едно зареждане карах 200 км, сега съм на 185. Мислите ли, че това е заради климатика, или трябва да отида за донастройка? Не си спомням колко ми харчеше миналото лято.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2014, 18:04 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Брей, че малка бутилка...
С толкова малък пробег всичко е в рамките на нормалната грешка - едно задръстване или леко по-агресивно каране и готово. Засечете го на 1000км и ще знаете.
Принципно климатикът вдига разхода според часовете на работа, а не километрите. На практика, литър нагоре на 100км е нормално.

Накратко: няма причина за притеснение.

@porio, благодаря за споделените числа. Ако разберете и останалите, свързани с дебита на гориво, моля, напишете ги!

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 556 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб