Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 27 Ное 2020, 16:50

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2020, 11:14 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Ное 2020, 10:41
Мнения: 4
Местоположение: Sofia
Здравейте,
вчера се регистрирах във форума. Четох други подобни теми, когато колеги са били пред подобно решение.
В момента карам Ситроен C5 2.0i 140hp 2005. Тествах една Октавия и Тойота Корола 122hp, харесаха ми, обаче реших, че не искам да минавм на по-слаба кола от моята, която проблеми не ми прави и да я сменя с нова по-малка не ми се иска.
И искам новата да е автоматик.
Така стигнах до дилемата Мазда 6 или Тойота Камри, не съм ги карал още, защото не случих на търговец в Мазда, а в Тойота още гледах Корола-та тогава.
Ако взема 6 Revolution 165hp се притеснявам, че пак моята ще е по-пъргава, на тази Мазда и дават от 0-100 за 10,5, което ми се струва много, при положение че с ръчни е 9,4, чак не вярно ми изглежда, но и по други сайтове така го дават.
Така стигаме до 6 Evolution 194hp, която обаче ми е преко сили с тези 5000 отгоре. На нея и дават 0-100 за 8,1, наистина ли е такава голяма разликата от 29hp отгоре?
По принцип не изключвам съвсем и Мазда 3 Skyactive X, но спестяването е малко.
В Тойота ми направиха 10% отстъпка за коли Не на склад, за на склад дори има 14%. Наистина ли в Мазда не правят отстъпки, както пишеше във форума? т.е. да си сравнявам с цени по каталог за коли не на склад?
Иначе имат промоция на 6 Такуми за 65000, но тук се надскачам много. По-скоро се целя в един Evolution по каталог 62000 ако беше с отстъпка за 55000 примерно, но както казах не случих на търговец. Единствено го интересуваше да ми продаде кола на склад и изобщо не стигнахме до разговор за отстъпките.
Какво мислите - Mazda 3 Skyactive X vs Mazda 6 Revolution vs Mazda 6 Evolution vs Toyota Camry ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2020, 20:47 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 213
Местоположение: Крън
Колега в момента има оферта за Скайактив Х за 50 к лв автоматик, но без добавяне на екстри, само налични. Камрито ще е най икономично, обаче 180км/ч максимална скорост, не че аз вдигам толкоз.
Относно 0-100, зависи и от скоростната кутия, моята ги подминава на втора предавка и затова има 8.8 секунди , а е 120к.с. Ако се наложи да се включи трета се губи още време.

П.с https://mazda.bg/%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1% ... 1%82%D0%B8

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2020, 23:22 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1100
Местоположение: София
Колега не гледай мощността, при бензиновите мотори без турбо, каквато е маздата макс-мощност се достига при сравнително високи обороти, освен това разликата която цитираш е някъде около секунда, едно мигване на окото отнема около 300 ms т.е толкова ли ще те забави да мигнеш два пъти ? :-)
Писал си и че искаш автоматик, това означава ли че в момента си с ръчна кутия ? Ако да то само да споделя до 2012 семейно бяхме на ръчни жената с рено клио 2007, аз с опел инсигния 2009, тогава и двамата решихме и минахме на атоматици, удобството е несравнимо, разхода също :-( останалото е до софтуер на кутията, сравнявайки пряко DSG-то на VAG с кутията на мазда (незнам кой и я прави) та на маздата е класа отгоре, супер меко и точно превключва, а и ако караш агресивно винаги се опитва да държи мотора в оборити, DSG-то е супер праволинейна, в града с 60 като набие 7-ма предавка направо ми къса сърцето.... (не съм фен на мазда ама което си е истина и е истина...)
Ако гледаш параметри и се интересуваш от качествата на мотора и трансмисията, по-скоро гледай доускорението 80-120 което ще ти даде инфо за реалното поведение на колата, тъй като при старт от 0, особено в градска среда, нека сме реалиси, зависиш от тези пред тебе, зад тебе, от ляво и дясно и не напоследно място от пътя, дали има ресли и т.н. Писал си че си от софия, та къде освен на цариградско и околовръсното, и на места Ботевграско и България, няма светофари през колометър, та като изключим тези булеварди, ръчкането 0 до колкото дойде, ще си е чист разход на гориво и мерене на п***и, та за това съветът ми е гледай доускорението на колите на които си се спрял.

за отстъпките, аз като купувах, верно беше си преди 7 г. беше твърдо нье, ама сега май са се променили нещата...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2020, 11:34 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1536
Местоположение: Густо Майна Филибето
Хубава отстъпка има единствено за Takumi, което в момента излиза 65к лв., на долните нива правят минимална отстъпка от около 2к лв. и то с клизма. Относно ускорението и динамиката на моторите, не гледай конете, а кубатурата и въртящия момент. Сиреч, 2.5 194 к.с. върви повече от 2.0, заради по-големия мотор и въртящия момент. Конските сили се усещат само при високите обороти и по-висока скорост.
Моят съвет е ако е Мазда - да е 2.5, защото наистина ако вземеш 2.0 ще се разочароваш, защото ще върви по-малко от Ситроена. Другото е, че абсолютна прецаквация ще е, ако вземеш Еволюшън за 60к , а Такумито да е 65.
Относно Камрито, там е друга концепция с хибрида. Ако ще карате доста градско - Тойотата е по-добър вариант.
Мазда 3 въобще няма място в класацията - малка и тясна в сравнение с 6 и Камри.
Какво ниво Камри гледате?
Какви са потребностите ви? Комби, седан?
Километри на година? Градско/извънградско?
Стил на шофиране? Динамично или плавно?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2020, 12:07 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2020, 10:41
Мнения: 4
Местоположение: Sofia
В момента карам с ръчни скорости и съм решил новата да е автоматик. Това ще ми е първата нова кола в живота, а не съм първа младост, може би е дошъл момента да се изглезя. Като цяло е много важно решение за мен, нямма възможност да си сменям колите на 3 години и вероятно бих я карал поне 10. Минавам по около 10-15000 на година, за това и разхода за гориво не дава голямо отражение, направих си един ексел с цена, гориво, каско, гуми, данъци и т.н. и например 5000лв разлика в цената трудно се избиват дори и от хибрид.
Гледам 0-100 не защото ще се 'дърпам' с някой, просто тези данни ги има в интернет, иначе доускорението ме интересува много повече. Например като качвам и има малки прави между завоите и искам за изпреваря, например от 70 до 90км/ч по наклон нагоре и на моята не ми достига мощност, за да го направя безопасно, а аз рискови изпреварвания не правя.
Ходих пак до Мазда, в прав текст отстъпки от цените по каталог не искат да направят, в Тойота веднага започнахме от 10% за сравнение, т.е. ако се купува Мазда трябва да е кола на склад. Наистина при 65х за Такуми е безумно 62х за Еволюшън. проблемът е че с тези 65х си надскачам възможностите, искаше ми се да има Еволюшън с голяма отстъпка, но няма, поне в момента. Предложиха ми и дизел Такуми на същата цена, дали ще върви повече като доускорение при изпреварване, въпреки че е по-малко коне 184 май?
Гледам само седан, не искам комби, пътуваме с 2 деца, искам хубава задна седалка, но с малко багаж, така че комбито не ми е нужно, а и по дизайн искам да е седан. Градско/извънградско сигурно ще е 50/50, 15000 общо на година. Карам разумно, но при нужда искам да мога да изпреваря безопасно, също и при 140 на магистралата искам да се чувствам комфортно, тихо и безопасно. В момента на моята при 140 са 4000 оборота и имам чувството, че я тормозя, иначе като натисна при тези скорости отговаря много добре.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2020, 12:41 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2020, 10:41
Мнения: 4
Местоположение: Sofia
Забравих за Камри-то да отговоря, гледах Elegance, не съм се ориентирал много в нивата, но като цяло най-ниското ниво има повече неща от най-ниското на Мазда, най-високите са сравними. Двигателя е подобен като мощност и ускорение, но хибрид, би харчил по-малко и по принцип ми допада идеята за хибрид, не ми харесва ограничението до 180км/ч, което бих преминал сигурно 2 пъти в живота ми, но все пак някак ме дразни, може да ми се наложи, може някой да ме гони за нещо :) Друго предимство на Камри е, че е по-нова като разработка, за Мазда 6 пише, че 2022 ще има съвсем нов модел, нова концепция и в такъв момент някакси е неприятно да си със стария модел спрян от производство чисто субективно. От друга страна при по-стар модел всички детски болести са отстранени вероятно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2020, 19:14 
Offline
фанатик
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8651
Някои наскоро направи анализ на това Камри. След почти година каране бе много доволен от автомобила. Хубав широк и икономичен.Гони си интереса и финансовите възможности. И двата модела са хубави но ако има разлика 3-4000лв не му мисли много. Тези от Мазда са отбили доста купувачи с тази политика.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2020, 20:25 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Мар 2018, 17:24
Мнения: 55
Местоположение: Варна
И моите два цента.

Поздравления за решението за нов автомобил. Нещото, което не ми харесва е, че пишете и смятате в ексели всеки лев, което ще ви изиграе много лоша шега. Ако при автомобил около 60 хиляди +/-5 хиляди са проблем значи изобщо не сте за автомобил на тази цена. Сметките и "избиванките" са типично по нашенски, които също не работят при нов автомобил от този ценови клас. Повярвайте ми, има доооста разходи, които изобщо не виждате сега, но може да очаквате във всеки един момент. КАСКО-то е 2500 всяка година, но ти дават само 2 щети без протокол, които си заминават още на първите два - три месеца. След това всяка следваща щета си я плащаш от джоба, ако нямаш късмет, понеже полицията рядко идва за щета на паркинг, а застрахователите само търсят за какво да се хванат. Ето, дават ти автомобила, но той е с летни гуми на 19-ки. Идва Зима. Трябват зимни гуми. Добре, ама не става да сложиш зимни 19-ки, че колата съвсем ще вози като каруца из ледените полета на Родината ни. 4 джанти 17" + гуми са си 2000 - 3000 хиляди. Разходите не приключват, а само се увеличават.

Конкретно за посочените от вас марки и модели. Аз също се чудех дали да не взема Тойота, но за мен лично беше супер скучен автомобил. Такъв, в който да се возиш и нищо повече, затова се спрях на Мазда. Доста по - интересен интериор и екстериор.

Относно двигателите. Бензиновия е атмосферен и трябва да развърти доста за да му дойде силичката. Дизеловия обаче се държи доста прилично. Разликата в поведението при ниски скорости/обороти е много осезаема в полза на дизела. Определено турбинираният двигател е доста по - приятен за каране.
Относно нивата на оборудване - Такуми е най - доброто, което може да си вземе човек. Отстъпките са най - големи и макар нетната му сума да е малко по - висока си заслужава всеки даден допълнително лев.

Какво бих направил аз: Бих си взел Такуми на лизинг с максимална първоначална вноска и минимална остатъчна сума. Парите, които ще "спестя" в момента ще ги запазя за непредвидени разходи по колата, форсмажорни обстоятелства (загуба на работа/доходи недай си боже). Така ще мога да си позволя наистина страхотен автомобил, като няма да си натоваря много бюджета. Хубавото на лизинга е, че разходите са разпределени във времето, но получаваш стоката сега. Минусите ги знаем - има лихва, дразнещо е, че постоянно плащаш и изпитваш чувството, че дължиш пари, както и най - големия минус - не си собственик на автомобила.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2020, 21:06 
Offline
фанатик
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8651
И колко ще го натовари това като краина цена при приключване на лизинга. :?: Ако е фирмена кола океи....но за обикновен човек дали е подходящ този лизинг след като има парите кеш. :?:

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2020, 22:43 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Мар 2018, 17:24
Мнения: 55
Местоположение: Варна
Отново искам да подчертая, че ако някой стои и смята, колко "ще го натовари" покупката на нов автомобил, или как "ще си избие" някакви пари то той изобщо не е за нов автомобил.
Новите коли не са инвестиция. Ако някой иска кола за 65 хиляди не трявба да има 65 хиляди. Трябват му минимум 70, като ще е добре да има още 5 скатани за всеки случай.
Очевидно човека ги няма тези пари, затова лизинга е реална възможност. Ако обаче тези 500 - 800 лева на година лихва биха го натоварили - ами не е изобщо за нова кола, или поне не и за такава от този клас.
Всеки преценява сам, как да си харчи парите, които има/няма. Просто изказах мнение, защото при покупка на първи нов автомобил много неща не са ясни. Годишните разходи скачат неимоверно и има много непредвидени такива. Спреш в мола, някой ти забърше огледалото, полицията не си мърда пръста да дойде и да даде протокол, отиваш при застрахователя и той те "зарадва", че няма да покрие щетата. Питаш в официалния, колко струва огледалото и те ти казват корпус + капачка + огледало + смяна = 2327.54 лв.
Както и да е. Със здраве.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2020, 09:36 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1100
Местоположение: София
@ Daniel356 - колега пак те съветвам не гледай конете +/- 10 коня няма да усетиш посварявай ми, преди маздата карах инсигния, която беше 130 коня и 1700 кила, или иначе казано 35 коня надолу и 400 кила нагоре, НО беше турбо дизел и реално с 380 Nm спрямо 210 при Маздата, което при сравнително ниски и средни обороти се усеща като силното запелване за седалката. Особеното при турбо мотора е да го държиш в обороти над 1500, за да избегнеш турбо-дупката. При атмосферния бензин, както е писано по-нагоре макс мощност идва при бая високи обороти над 4000, иначе моя мотор при 140 км.ч. по магистралата е на около 3100 оборота. Спомена дизел и те притеснява че е "само" 180 коня, ако имаш възможност качи се да направиш тест и после пак се качи на твоята.... ще имаш ччуството че твоята дърпа каравана :-)

@Stefanicio - колега писано е и в други теми, всичко с лизинга изглежда супер розово, докато не стигнеш с момента на придобиване на колата. В този момент се ходи при нотариус, за втори път и лизинговото дружество, което е собственик, ти ПРОДАВА колата, съответно се дължи такса към общината в размер 3% (благодарим на фандъчето което предизборно нямаше да вдига данъци, но я как се обърна палачината.... ) та лизингите не са "готини пичове" като горублянските джамбази и не пишат сделката на 500 лв. а всичко минава на застрахователната стойност, което да кажем че е на едни поне 20-30К.... или иначе казано едни около 1000 лв. си ги плащаш на общината ей така... за нищо. Това първо, второ нотариални такси 2-а пъти, и ходене в кат, първия път за номера и талони вотрия път евентуално само за талони, да не са толкова пари, но все пак си е разход и време. А друг доста неприятен момент е ако евентуално по времето на лизинга има щета, тотал или кражба, тогава застрахователя възстановява парите но на лизинговото дружество, което си приспада ДДС, амортизация и други такси и чак тогава изплаща нещичко на лизингополучателя. Имаше ситуация с колега на който му откраднаха нова 3-ка на лизинг резултата бе че му бяха възстановили точно 30% от вложеното/платеното за колата до датата на събитието, а и междувременно докато се води следствието лизингополучателя си плаща дължимите такси по договор, нищо че няма кола и чак като се прекрати следствието/издирването (което е мин. 1 месец, макс никой не знае).

Като съвет един колега питаше тук за отзиви от маздите и сподели за някакъв нов тип финансиране от банки, наречен авто-кредит, аз лично не съм се интересувал, но той спомена че реално колата си е на твое име от ден 1. кредита е нещо като потребителски, но е с по-ниски лихви и е предназначен само за закупуване на автомобил. Според мен си струва да се проучи.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2020, 14:22 
Offline
фанатик
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8651
Stefanicio всички това смятат независимо какво говорят.Колко им излиза и какво трябва да дадат.Всеки си цени парите и никои не иска да храни някого с лихви или завишени цени на каско примерно щото само там където ти кажат можеш да застраховаш.Авторът на темата и тои както се вижда е напред със таблиците и калкулацията,но темата се пренесе натам , че и Тойотата маи му е харесала и явно се е объркал при избора. Не е споменал за съвет за лизинг и там подобни.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2020, 14:55 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2020, 10:41
Мнения: 4
Местоположение: Sofia
Наистина съм объркан в избирането, за това и пуснах темата. Ако имам 65 000 не бих си купил никога кола за 65 000, напълно съм съгласен, няма да нулирам всички сметки, така че лизинг не ми е необходим. Но си имам и други разходи, семейство, ремонти, екскурзии, питам се каква радост ще ми даде тази кола и толкова ли повече ще и се кефя отколкото една нова 3-ка или корола за 40 000. Знам сърсем друг клас е, но нова кола не съм имал, пак ще ми носи радост.
Дизела и аз очаквам да върви много, карал съм малко една служебна Октавия, обаче на къде духа вятъра с тия дизели не знам. Четох, че Мазда си спират дизела за Европа, ужким с Евро 6 за сега няма рестрикции, но аз тази кола ще я карам 10 години най-вероятно, какво ще се случва нямам предства, може да подгонят и големите бензини кой знае.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2020, 20:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1536
Местоположение: Густо Майна Филибето
Stefanicio,
всеки нормален човек, изкарал парите си по честен и почтен начин, не са му паднали от наследство или противозаконна дейност, ги цени и нормално да си прави таблици с разходи за нов автомобил. Точно богатите хора първо поколение (развили собствеоръчно бизнеса си, а не получен по наследство) са най-големите пинтии и правят най-тънките сметки.
Ясно е, че новите коли не са инвестиция и ще си доста назад, но всеки преценя позитивите и негативите.
Аз също съм против лизинговите условия, защото според мен са с кофти условия. Ако човек има възможност, по-добре да вземе потребителски кредит. Някои банки отпускат до 70 000 лв. стига да доходите да са "светли".

До колегата Daniel356,
като гледам цените, Луксурито ще удари сходна цена на Такумито. Единствения плюс на Тойотата е по-ниския разход (2-3л/100 средно = 300 л = 500 лв/година). Имай предвид, че Камрито е СВТ кутия. Предвид дизайна на двете коли, мотори, интериор, естествения напа салон, приборите по арматурното табло, скоростната кутия, муцуната... С чиста съвест и ръка на сърцето ти препоръчвам Такумито.
Успех с избора и чакаме да споделиш крайния резултат.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2020, 21:13 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 894
тройката е много по-голяма от едно време, ти ще си отпред, отиди и виж седана, може да ти пасне. 15 000 е добре да ти останат в джоба, за 10-15 к км на година, не е голяма драма според мен.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2020, 06:54 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1536
Местоположение: Густо Майна Филибето
От Ситроен С5 с две деца, да се качи на 3-ка... за мен е несериозно. А и бях да я гледам, въобще не ми се стори широка. Вътре даже доста тясна и притискаща. Определено и отзад беше доста по-малко пространстовто от 6-цата.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Ное 2020, 17:50 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 894
Съвсем сериозно е, 15 000 е добра компенсация за 2-3 см пространство.
Колко от пътуванията са над 2 часа? До два часа едва ли ще има голяма разлика в усещането. Поне при мен е еднакво като умора- т.е никаква сравнено с коли по-долен клас, каквито редовно са служебните на жената

Аз дори бих стигнал по-далеч. Не чисто нова кола , има здрави тойоти авенсис сигурно за макс 30-35к със сервизна история в БГ.

Това са просто ламарини, които трябва да те докарат от точка А до точка Б, без ядове и без да ти се застрашава живота.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2020, 07:44 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1536
Местоположение: Густо Майна Филибето
road_runner,
Направо да си купи една Дачия Сандеро за 15 000 лв. и да си спести останалите пари. Има си климатик, широка е вътре колкото Мазда 3, нова кола, ще се събира семейството. Ще ги кара от А до Б и толкова. :D :D =D> =D>

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2020, 11:29 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 894
donpeev написа:
road_runner,
Направо да си купи една Дачия Сандеро за 15 000 лв. и да си спести останалите пари. Има си климатик, широка е вътре колкото Мазда 3, нова кола, ще се събира семейството. Ще ги кара от А до Б и толкова. :D :D =D> =D>


И това е опция, само дето няма да изкара 10 години тая кола лесно. А и мисля, че вече гонят 20 000 дачиите.

Аз примерно си карам мойта 10та година, и непохарчените за нова кола пари си ги слагам да ми капят дивиденти.
И ми дреме на дедовия, че колата ми е на 10 години. Ако е здрава , ще я карам още поне 5.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2020, 15:20 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 357
Местоположение: Бургас
road_runner написа:
И това е опция, само дето няма да изкара 10 години тая кола лесно ...


Да мине Дачията 150 000 за 10 години при нормална експлоатация не е проблем. Ако това те притеснява, не е основателно.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб