Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:19

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 19:29 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Фев 2014, 19:01
Мнения: 5
Местоположение: Нова Загора
Здравейте колеги,

Замислил съм да купя Mazda 6 2008 2.0 дизел заради икономията на гориво в сравнение с бензина. Но дали е оправдано предвид по-скъпото обслужване на дизела. Знам, че всичко е доста относително, но моля някой собственик на такава Mazda да сподели своя опит. Карам предимно градско и сегашния ми Opel Vectra C 1.8 бензин ми харчи 13-14 на 100 :( в града (извънградско не мога да се оплача 5.8 - колкото си пише в спецификациите).


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 19:54 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Яну 2014, 23:32
Мнения: 4
А колко караш на месец?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 20:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Яну 2014, 20:38
Мнения: 145
Местоположение: София
С дизел е по-евтино да караш, а с бензин е по-евтино да ремонтираш. Май накрая като теглиш чертата излиза едно и също. Каквато намериш читава такава взимай. Иначе моите 2ст.: За градско каране (както си споменал, че ще я използваш предимно) с дизел ще ти е доста по-леко на месечния бюджет.

_________________
Mazda 3 1.5 petrol 100hp sedan /2014/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 22:00 
Offline
фен

Регистриран на: 29 Окт 2011, 11:52
Мнения: 260
Бензин! Мазда+бензин=нула_проблеми

jms написа:
С дизел е по-евтино да караш, а с бензин е по-евтино да ремонтираш. Май накрая като теглиш чертата излиза едно и също. Каквато намериш читава такава взимай. Иначе моите 2ст.: За градско каране (както си споменал, че ще я използваш предимно) с дизел ще ти е доста по-леко на месечния бюджет.


Евтино ще я кара до първия check engine, който гарантирано при дизелов мотор (втора ръка кола) ще светне още преди да е разучил всички копчета по колата.
За "с дизел ще ти е доста по-леко на месечния бюджет" също ми е трудно да се съглася. 2 месеца леко, на третия месец EGR, после 2 месеца леко, на третия месец турбо, после 2 месеца леко, на третия месец DPF (все пак градско ще се кара, даже май ше е още 1вия месец DPFа). Всяка есен горивен филтър, ала бала... Все едно имаш дете, а не купчина желязо :)

_________________
mazda 3 1.6 benzin 2005. Астматичка, но пък безпроблемна.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 22:20 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Фев 2014, 19:01
Мнения: 5
Местоположение: Нова Загора
Леле! Колеги! Много рано ми разбихте мечтите за евтино градско :D
Все пак... Бих искал да чуя мнение на някой собственик на Mazda 6 2.0 дизел след 2008
Благодаря за отзивите!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 22:27 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Фев 2014, 19:01
Мнения: 5
Местоположение: Нова Загора
Всъщност не карам много - може би около 8000 - 9000 градско и 2000 - 3000 извънградско на година.
И... извинете за невежеството, ама какво означават тия съкращения EGR и DPF?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 23:00 
Offline
фен

Регистриран на: 26 Ное 2011, 17:24
Мнения: 463
Местоположение: Африка
Още ли има такива дилеми?? Дизела, че и втора ръка си е трън в гащите, едно, че винаги е на повече км, отделно дертовете съпроводени с всевъзможни консумативи, като турбо, съединител+маховик, егр и т.н. Всичко зависи от километрите, не дали е градско или не. Дори да има повече пробег, хората слагат агу-та и пак е по-евтино от дизеляка накрая.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2014, 23:55 
Offline
модератор

Регистриран на: 15 Фев 2007, 22:01
Мнения: 1920
Местоположение: Sofia
viewtopic.php?f=40&t=35542
viewtopic.php?f=40&t=36291&p=350717&hilit=dpf#p350717
viewtopic.php?f=40&t=36602
Тези системи ги има при всички съвременни дизели, не само при Мазда

_________________
Mazda 323f 1.6 2003


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 08:57 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
damyan_td написа:
Леле! Колеги! Много рано ми разбихте мечтите за евтино градско :D
Все пак... Бих искал да чуя мнение на някой собственик на Mazda 6 2.0 дизел след 2008
Благодаря за отзивите!
Няма да чуеш такива мнения ..
Собствениците на такива коли само карат, карат и даже не знаят, че форум има .. :D
Тук ще чуеш само мнения от хора, които никога не са карали и поддържали такава мазда, обаче знаят колко е лошо да я имаш .. :lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 09:47 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Колега аз също не съм привърженик на дизела втора ръка, по-простата причина че нямам пари да го поддържам :)
Имал съм имал TDI личен автомобил, всичките ни служебни автомобили са нови дизели, които макар че са сравнително нови и на реални 140-160 хил.км се карат яко и никой не ги жали или мисли.
Честно да ти кажа, въпреки душманското ползване нито се чупят всеки ден, нито всеки месец!
Така че мненията че видиш ли, ако си купиш дизелов автомобил всеки месец ще висиш по-сервизите и ще плащаш хиляди левове за ремонт ми се струват лееееко пресилени :)
Предполагам че не работиш за 300лв. на месец, с оглед на това към какъв автомобил сисе насочил, така че дори да ти излезе някакъв ремонт, предполагам че ще можеш да го поемеш като разход.
От към удоволствие от шофирането аз бих заложил на дизеловия мотор, от към евентуални хипотетични разходи по-подръжката бих търсил бензинов.
В крайна сметка, караш единия, после другия и който ти допадне повече купуваш!

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 10:20 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
damyan_td написа:
Здравейте колеги,

Замислил съм да купя Mazda 6 2008 2.0 дизел заради икономията на гориво в сравнение с бензина. Но дали е оправдано предвид по-скъпото обслужване на дизела. Знам, че всичко е доста относително, но моля някой собственик на такава Mazda да сподели своя опит. Карам предимно градско и сегашния ми Opel Vectra C 1.8 бензин ми харчи 13-14 на 100 :( в града (извънградско не мога да се оплача 5.8 - колкото си пише в спецификациите).


Колега не съм сдизел но да си кажа и аз мнението. При всички случай ще ти е по-евтино градското и с бензин и с дизел. Сега съм с 2.5 двигателя и в София градско ми е между 10 и 11/100 а преди него имах 2.0 бензин (147к.с.) и не ми качавал над 10 в града. Така че градското ще ти е по евтино, но пък за разлика от теб извънградското никога не съм го свалял до твоите стойности, може би и не може(не знам спецификацията).
И другото за километрите, които си споменал че минаваш годишно около 12000 като ги събера гласувам с две ръце за бензина. Дизела е на сметка ако тези км ги утроиш за една година :wink: .

martod написа:
Тук ще чуеш само мнения от хора, които никога не са карали и поддържали такава мазда, обаче знаят колко е лошо да я имаш ..

Тук колегата е прав, но аз понеже си ги взимах и двете мазди от приятел. Да споделя като взимах моята имаше едно комби 2.0Д на реални около 70 хил, но тогава моя приятел ми каза че не става тази кола за приятели не защото и има нещо на конкретния автомобил а просто заради подръжката. А той в момента тогава подържаше доста коли, такъв му беше бизнеса :) .
Виж вече 2.2Д двигателя е друго нещо според мен ако се спреш на дизел вземи от феислифта с новия двигател.

Успех

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 10:40 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
Аз карам първа генерация фейслифт дизел 143кс, двигателя, доколкото съм запознат е същия като 2.0 140кс на втора генерация преди фейса. Никакви проблеми нямам 2 години и половина, нито DPF, нито турбо, нито EGR клапан. Сменил съм по необходимост единствено ролка на алтернатора, и съединител сега скоро. Така че зависи на каква кола попаднеш. Вярно е обаче, че поддръжката е по-скъпа - маслото се сменя по-често, първоначалното обслужване (ако нямаш сервизна история, или искаш да си сигурен на 100% за колата) излиза двойно на бензиновата, но това е. Среден разход 7,7/100 при 90% градско ми дава - ако приемем, че бензинова кола ще ти дава при същия тип каране 10/100, при днешните цени на горивата (2.66 дизел, 2.55 бензин) ти дава разлика от 500лв на 10000км, което ти е точно първоначалното обслужване.

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 20:39 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 17 Сеп 2013, 13:55
Мнения: 329
Местоположение: Sofia
всичко е много субективно и всеки гледа от неговият двор - да вярно е, при дизела има скъп маховик + съединител, гаден ДПФ, който създава само проблеми особено на коли +150000км, турбо и ЕГР, но трябва да се спомене и бензинките при които монтирането на един качествен ГИ и съответните и настройки след това е горе-долу колкото маховика със съединителя, да не забравяме и 2.3L бензинките, които бая "похапват" масълце и според форума доста колеги правят основен ремонт на двигателя...
Преди закупуването на моята :mazda-logo: и аз карах бензинова кола (без ГИ), много съм доволен от нея, но откакто взех дизелова имам чувството че по се кефя на дизела, харесва ми как ускорява на 2000rpm при включване на турбината, a не чакам >4000rpm като при атмосферната бензинка, но пак е субективно и си е мое мнение... Дали дизел или бензин винаги си има редовна подръжка, която не е евтина, все пак си се спрял на кола след 2008г, а не някой кокошарник за ~1000лв. Успех с избора...

_________________
Mazda 5, 2.0L MZR-CD (RF) 105 kW, 2008

Kimi Ga Yo - https://www.youtube.com/watch?v=29FFHC2D12Q


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 20:51 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
damyan_td написа:
Леле! Колеги! Много рано ми разбихте мечтите за евтино градско :D
Все пак... Бих искал да чуя мнение на някой собственик на Mazda 6 2.0 дизел след 2008
Благодаря за отзивите!

Здравей,
преди около година бях изправен пред подобна дилема, ама гледах за нова кола. В крайна сметка избрах тая от подписа, до преди нея карах Опел Инсигния 2.0 CDTI/130 HP, и ако сега трябва да избирам не бих купил бензин....ако изключим опцията за газификация което при мен няма как да стане поне през ледващите 6 години, вървежа и икономията на дизела немога да ги постигна с Маздата. От 2009 имах опела а от около 8 мееца имам маздата и ги карам по един и същи начин по един и същи маршрут ами опела 1800 кила ми даваше 10-11/100 нафта в най-лошите задръствания, в момента маздата с яко ползване на i-stop ми дава 9,5-10/100 ако е студено и няма условия за ползване на i-stop, 12/100. Неразборам защо повечето хора се плашат от дизела, на мен за 46 000 км. (на толко продадох опела) един единствен път DPF-а ми е светкал за регенерация, е карах от Ихтиман до софия на 5-та и никакви грижи.... не мисля че има човек които поне веднъж в месеца да не излиза на извънградско, то това му е достатъчно да се почисти. Относно сервизното облужване за опела съм двал 380-400 лв. за сервизно, случваше ми се веднъж годишно, като купувах маздара изрично се поинтерсувах, ами между 300 и 350 лв, и на 80 000 е около 700 лв. защото се сменяли свещи.
Моя съвет е, ако намериш читав дизел, една хубава диагностика, редовна поддръжка и читаво гориво и не би следвало да имаш проблеми.

P.S.
До сега в семейството сме имали само европейски дизели, нямам преки наблюдения върху дизелите на мазда. Наблюденията са ми от Рено Клио 2007 (1.5 dCi 85 hp), Опела 2,0 130 hp, Seat Leon 2012 (1,6 TDI 105 hp).

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2014, 21:51 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Яну 2014, 20:38
Мнения: 145
Местоположение: София
Цитат:
...Моя съвет е, ако намериш читав дизел, една хубава диагностика, редовна поддръжка и читаво гориво и не би следвало да имаш проблеми....


+1

_________________
Mazda 3 1.5 petrol 100hp sedan /2014/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2014, 19:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Фев 2014, 19:01
Мнения: 5
Местоположение: Нова Загора
Ясно. Пак Бензин ще си взема май... 9.5 до 12 дизел градско!!! Ами няма смисъл. Само не мога да разбера като ги пишат тия 6.7 градско за 2.0 дизела 140 кс как ги изчисляват? Сегашния ми Опел 1.8i 122 кс по спецификации трябва да гори 10.7 градско. На мен ми гори 12-13 - разбираемо е, ама дизела по спец. да го дават 6.7, а на практика да гори 12 в студа... не мога да го разбера.
От разговорите ми с колеги, които карат дизелови автомобили (най-различни марки) са ми казвали, че им гори 7 до 7.5 градско!?! Или ме лъжат...?!?
Между другото живея в Нова Загора и нашето градско си е направо селско. Кръстовищата са на всеки 100 м и просто няма къде да включиш повече от 3-та предавка. Освен това колата винаги ми е студена, защото от вкъщи до работа, после до училище да взема детето, пак до вкъщи, двигателя никога не може да загрее. Това се случва единствено когато излизам извън града, а това не се случва често. Газ не съм сложил, а и ако взема пак бензин - няма смисъл да слагам.
Та... мислех, че с дизел може да карам на 7.5 - 8/100 градско, но... както разбирам няма да стане :(
Благодаря на всички отново за отзивите!
Надявам се скоро да имам подпис с новата Мазда!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2014, 20:17 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Яну 2014, 20:38
Мнения: 145
Местоположение: София
С дизел винаги ще е по-икономично. По принцип от дизел комънрейл с неголяма кубатура, турбо и с ръчни скорости по-икономичен двигател няма. В момента имам дизелов автомобил (Форд) и газифициран бензин (Мерцедес). Дизела ми дава средно 4,2 лятото и 4,7 зимата. Газифицирания 13/100. Нестига че ми излиза по-евтино дизела, а и върви много повече. Чакам си маздата след около месец и половина, и ще видя как ще е SkyActiv бензина, но за сега съм твърдо фен на дизела.

_________________
Mazda 3 1.5 petrol 100hp sedan /2014/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2014, 19:35 
Offline
любител
2013 Mazda 6

Регистриран на: 27 Ное 2013, 12:07
Мнения: 38
Местоположение: Sofia
И аз да се включа в темата с моята дизелова Мазда 6. Само да отбележа, че преди това бях на бензинова, която ми гореше 8/100 градско. Карам малко (продадох старата кола на 59х км за 7.5 години) и предимно градско. Като започнах да си търся кола, бях решен пак да е бензин - по-качествени горива и евтина поддръжка (за 7.5г освен масло, филтри и накладки друго не съм сменял). Но разликата между новия бензин и дизел за Skyactive беше огромна. Сега карам дизел и градското ми е 7.2/100, а извънградското е 6.7 (може би защото е зима) - при старата кола беше 8/100 и 6.5/100. Разликата обаче е в ускорението - би-турбото по никакъв начин не може да се сравнява с атмосферен двигател. И както казва един приятел - кеф цена няма, но колкото е по-голяма цената, толкова кефа е по-голям ;)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2014, 23:18 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Фев 2014, 19:01
Мнения: 5
Местоположение: Нова Загора
bloodrain написа:
И аз да се включа в темата с моята дизелова Мазда 6. Само да отбележа, че преди това бях на бензинова, която ми гореше 8/100 градско. Карам малко (продадох старата кола на 59х км за 7.5 години) и предимно градско. Като започнах да си търся кола, бях решен пак да е бензин - по-качествени горива и евтина поддръжка (за 7.5г освен масло, филтри и накладки друго не съм сменял). Но разликата между новия бензин и дизел за Skyactive беше огромна. Сега карам дизел и градското ми е 7.2/100, а извънградското е 6.7 (може би защото е зима) - при старата кола беше 8/100 и 6.5/100. Разликата обаче е в ускорението - би-турбото по никакъв начин не може да се сравнява с атмосферен двигател. И както казва един приятел - кеф цена няма, но колкото е по-голяма цената, толкова кефа е по-голям ;)



Колега, къде живееш? 8/100 градско бензин... направо ме изуми!!! Какъв беше точно тоя бензинов мотор?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2014, 10:48 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
jms написа:
С дизел винаги ще е по-икономично. По принцип от дизел комънрейл с неголяма кубатура, турбо и с ръчни скорости по-икономичен двигател няма. В момента имам дизелов автомобил (Форд) и газифициран бензин (Мерцедес). Дизела ми дава средно 4,2 лятото и 4,7 зимата.


Мен това ме изуми ако може колега да споделиш какъв е двигателя и колко е голям Форда. Аз от време на време карам А4 2.0ТДИ на същите години (1.5) и не мога да падна под 6.5 извънградско без да я натискам :wink: куатро е, дава отражение ама?

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2014, 11:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Яну 2014, 20:38
Мнения: 145
Местоположение: София
bjrov написа:
jms написа:
С дизел винаги ще е по-икономично. По принцип от дизел комънрейл с неголяма кубатура, турбо и с ръчни скорости по-икономичен двигател няма. В момента имам дизелов автомобил (Форд) и газифициран бензин (Мерцедес). Дизела ми дава средно 4,2 лятото и 4,7 зимата.


Мен това ме изуми ако може колега да споделиш какъв е двигателя и колко е голям Форда. Аз от време на време карам А4 2.0ТДИ на същите години (1.5) и не мога да падна под 6.5 извънградско без да я натискам :wink: куатро е, дава отражение ама?


Форд Фокус Мк3 1,6 TDCi 95к.с. /седан/. Най-най-големия разход градско (в София) който ми е дала колата до сега беше 6,2/100 в зимно време при положение, че всеки ден по половин час сутрин и половин час вечер работи и Вебастото (т.е. консумира допълнително гориво) за да ми е топла колата когато се кача. А иначе си прав - куатрото дава отражение и то не малко.

_________________
Mazda 3 1.5 petrol 100hp sedan /2014/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 12:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Ами браво на Форд-а аз преди карах Фордове ама все бензинки.
Да ти кажа миналия месец ходихме с приятели до франция с 3 коли и едната беше С-макс дизел и даде най-нисък разход от трите, като и трите коли бяха с автобоксове отгоре :wink: .
На С-макса беше 6.8/100 с трима души в него, другата беше октавия 1.6ТДИ 7.2/100 с 4 човека и естествено рекордиора бях аз 9.5/100пак 4 човека вътре :) . Но съм доволен все пак съм с бензин при това с голям двигател.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 13:51 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
bjrov написа:
Ами браво на Форд-а
.
Искаш да кажеш браво на Пежо сигурно, :D дето са дали на ФордО такъв икономичен двигател .. :)
Те всъщност го дават и на Мазда3 .. :P

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 15:25 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Яну 2014, 20:38
Мнения: 145
Местоположение: София
По принцип - да. Но Разхода не идва само от двигателя. Той е съвкупност от много, много фактори. Като започнем от скоростната кутия, минем през теглото, настройки на компютъра и т.н., и накрая завършим с дизайна. Дори една и съща кола във вариант седан и във вариант хечбек има различен разход.

_________________
Mazda 3 1.5 petrol 100hp sedan /2014/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Дек 2019, 20:44 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Окт 2019, 19:52
Мнения: 1
Местоположение: Чехия
Карам Мазда 6 комби 2009 год 2.0д 140к колата е на 215000км разхода е до 7 градско комбиниран магистрално каране 5.0 5.3 зависи 120/130км.
А колкото до сервиза скъпичко е но трудно се разваля...


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб