Привет,
оглеждаш много внимателно мотора и голямото турбо, до колкото може да се огледа де, тъй като през 2015 има открит проблем при дизеловите мотори, резултатът е износен разпределителен вал и повредено турбо, ремонт болезнено скъп, над 2000 лв само частите. Потърси из темите има изписано, колегата VPO си беше купил от дилър в Германия и малко след докарването беше се счупила, колегата bjrov нова 2015 от фейса купена от СМ, още двама колеги от Англия бяха писали. Повече инфо тук:
https://www.mazda-forum.info/attachment ... pdf.62517/ Също така ако може да се провери предварително дали не е задръстена цедката на маслената помпа, тя пък била зацепена с верига, която също се късала, ей тазо тема прегледай:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 30#p439273Ако е автомат, може да се поинтересуваш дали се е проявил следният проблем:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?t=44830#p415539Щом си фен на марката другото ще ти е ОК, е все пак си има значение и самият екземпляр който си гледал, как е поддържан. по специално маслото дали е сменяно на време, тъй като ако не регенерира DPF-а вкарва нафта в маслото и нивото ,му се покачва, стигне ли до "Х" което е нат МАХ, трябва да се смени.
поздрави