Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2020, 23:27 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2020, 22:01
Мнения: 2
Местоположение: България
Попаднах на тази кола под 6к, отидох на място, видях я, покарах колата, но имам нужда от мнение. Принципно е с кожа колата, безключово палене, подгрев, памет на седалките, много екстри само дето без навигация. Чипосана беше на 160кс, премахнат DPF физически и софтуерно и рециклиран маховик(счупена пружина било). Колата пушеше леко, син пушек постоянно без да спира, но не сериозно. Момчето твърдеше, че причината било заради премахнат DPF и някакви промени по изпускателната система, права тръба, но пък имаше катализатор.
Маслото беше черно, нещо чух, че при маздите освен гниенето, може да има и стружки в двигателя. Другото е, че за разлика от някои други коли, волана не се върти така свободно и леко, изисква повече усилия от примерно някои стари волвота. Покарах после една друга мазда и същото беше със сервото, трудно се върти.

Та като стана въпрос за гниене. отдолу имаше ръжда по изпускателната система, както и по окачването, но май това е нормално? Но пък имаше лека ръжда по веждите отвътре като се отвори задната врата, както и малко балонче на задната броня.

Бих взел майстор с мен за втори оглед, но първо да питам тук за мнения, понеже гниенето и този маховик ме карат да се замисля.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2020, 15:51 
Offline
маниак
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 03 Май 2012, 12:13
Мнения: 584
Местоположение: Монтана
На място без форсиране не трябва да пуши грам.. ако има катализатор, вероятно пушека е от чипосването.
На твое масто бих търсил друга, не е като да няма дизелови 6-ци. По окачването е нормално да има малко ръжда, ако търсиш от Италия (Милано) има шанс да попаднеш на такава без ръжда и с що-годе запазен мотор. :)

_________________
Mazda 6 GY 2.0d 136 hp & Nissan Almera N16 2.2di 110 hp
Mazda 626 GW 2.0ditd 90 hp ex


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2020, 07:52 
Offline
фен

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 137
Местоположение: Уелс
Ръжда нормално. Такава е тенекията - калпава. Пушене и волан не е нормално.
Без майстор да я покара и огледа никога.
Аз повече от 3200 не бих платил за такава след като моята същата ми даде толкова ядове. Сега бих взел бензинка с газова.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2020, 17:37 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 14 Юни 2020, 22:01
Мнения: 2
Местоположение: България
Мислим да ходим с майстор, но тези майстори не ги знам дали ще свършат някаква работа. Смисъл, моето волво го карах на много майстори и нито един не разбра, че мотора бил сдухан. Без най-малкото да се измери компресията, вакуума, нещо се съмнявам да се разбере мотора как е.

А какви ядове ще споделиш ли?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2020, 09:52 
Offline
фен

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 137
Местоположение: Уелс
Предишния собственик я е карал със издухани дихтунги. Така маслото прави страшна каша и забива навсякъде маслени магистрали. Той хвърлил две турбини аз за малко и третата която аз сложих. Каквото можах почистих. Цедката в картера и тя бе почти забита. Наскоро пак вадих инжекторите да гледам дихтунгите, че картерните газове се увеличиха. Уж не ми гори масло, но че нивото не пада нищо не означава. Щото ако изтърва някоя от петте връзки на обратната нафта дето са под капака на клапаните то нивото може да се поддържа така да се каже.
По вакуумите уж всичко е наред, но колата често се прави на поумряла и не знам защо.
Много недомислици ме дразнят като се стигне до ремонти. Аз поне съм разочарован от този дизел.
Едно време детайлите изцяло се изработваха от качествен материал.
После измислиха процес нарича се циментация. Така детайла се прави от евтин метал и върху него с тази технология се нанася износоустойчив слой. И скоро след гаранцията се почва едно чупене край няма.
Мой познат хвърли пари за две коли по същия двигател и накрая счупи колянов вал. Затова бензинка с газ и колкото толкова. Дизела с издръжливоста си остана в историята.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб