Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:58

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА РАЗДЕЛА!
ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2021, 12:53 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Юли 2016, 12:20
Мнения: 4
Местоположение: Sofia
Привет,
Обмислям покупка на Мазда 3, за госпожата ми понеже много слуша и от изчетеното до момента се спрях на BM или BN. И тук идва първият ми въпрос, какви са разликите между pre-face и face модификацията? Основно козметични ли са (и ако да, какви) или има и по-сериозни като мотор и кутия. Нямам категорично предпочитание за горивото, тъй като колата ще се кара около 35 км. всеки делничен ден (София-Костинброд-София), което прави общ годишен пробег ~ 10к км. (тоест нищо). Имаме друг автомобил (сравнително нов), който е основен и се ползва за пътувания и трипове, но тя категорично отказва да го кара (а аз пътувам с метрото към този момент), много му трепери и ако го одраскала щяло да стане голямо чудо... Та затова прибягвам до вариант с 2ра кола, която искам да е доста по-сигурна и безопасна (вози детето до градината) да не е с големи габарити (понеже имам и 3та кола SUV, но не може да го кара грам, страх я е от мощността му и разхода ще дойде повече за евридей кола). Преди около 20 години имах 323f Astina 1.6 и бях супер доволен от качеството на марката. Не зная дали традициите са спазени и купето дали има ръжда, гние ли ? Понеже за момента покупката на втори гараж в сградата е мираж, колата ще нощува навън и зимата ще трябва да се чисти, едно друго. Отделно акумулатора в купето ли е или при мотора ? Имат ли проблеми с наводняване тази генерация ? Категорично избягвам US версии, поради ред проблеми, част от които открих и при Мазда като марка.
До колкото видях най-малкият бензинов мотор G100 е само ръчка, правилно ли се ориентирах? По-принцип жената кара към момента с ръчна кутия (вярно, Ренде Клио), но ми се ще да мине на мързеливата. Та друг въпрос е надеждни ли са АСК? Маслото на АСК лично за себе си съм избрал да го сменям (по интервали и сервизни показания, ако има такива), въпреки мнения на доста майстори през годините, че масло на АСК не се сменя. Та, маслото на АСК на какъв интервал горе-долу се сменя и освен филтър и гарнитура, друго сменява ли се? При другите ми коли (имат старт/стоп система) освен изброените неща, сменявам и 2 тръбички, които са доста важни заради този старт/ стоп и болтовете на картера, тук има ли такова животно? Дизеловият мотор с верига ли е, видях бензиновите са с верига и това много ми допада.
Другото което ме инт. е как е положението с диагностиката? За другите коли имам собствена Стар диагностика и сам успявам да си решавам повечето от проблемите, но не ми се купува втора диагностика (зависи много от цената де) за кола, която считам за сравнително надеждна от към механика. Новите коли предимно имат драми с електрониките, тук как седят нещата. Има ли дребни и досадни ел. проблеми, при наличието на които, колата става "опърничева" ?
И за момента, последно, задължително колата ще е седановата версия, този хетчбек ми е доста ритнат отзад и се губи, иначе красивата визия на предницата. Обмислях вариант и за 4-то поколение (BP-то), но ми е икономически необоснован разход към момента.
Благодаря за предстоящите отговори и се надявам да направя жената член на клуба :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб