Така, доста време не съм ъпдейтвал темата и не съм качвал снимки,
но това си има своето добро оправдание което е вече на 5 дена и се каза Божидар!
Отново ще бъда кратък(защото ме мързи)
Оригиналния ТПС от Z5-цата го монтирах на дроселите защото техният не беше съвсем точен.
(за тапите за отворите на инжекторите съм подал документи за патент

)



Направих си кутия за дроселите,че нали още не съм подкарал мегата.. та заради маф-а..

Купих си Субару (малко по малко ще го събера, то тва е като конструктор Лего

)

Купих си и филтър за да не смуче мизерии, че стария му е изпята песента..

Направих си вакум колекторче от което захраних разни неща които изискват вакум без пулсации..



Най накрая монтирах спирачната помпа от V6-така на адаша.


Махнах кутията за въздуха, че пречеше за настройката на дроселите.
Тук се вижда и допълнителната вакум камера за спирачките(горе в ляво на снимката) отново ръчна изработка

Имах проблеми с вакума,беше слаб,свалях дроселите и ги уплътних,след това всичко си беше по старо му(тоест ОК)

За момента колата работи с тоя сет-ъп,има един гаден филтър пред дебитомера и чакаме свободно време (и по хубаво време де) за да продължим с другите неща..

Тук една снимка за "малкото тунинг майняци" to be continued..

Спечелен бас с колега

(по скоро се скрих от дъжда ама 10 лв кой не ги иска)

Купих си ТПМС датчици с тази китайска плюнчица от която съм предоволен.Евтина,проста за работа и ефикасна.
Слагам линк ако някой се интересува да си вземе.Тествал съм я 2 месеца г/д
https://ru.aliexpress.com/item/33051422 ... 33edw75DFmСмених антифриза със бая смях..
https://youtu.be/bpEPNOQ9EqUИ дядо ви Колю подрани в Пловдив:
донесе ми една хубава планка за акумулатора..

За накрая ще ви оставя една гатанка:
Какво липсва в картинката по долу?(освен филтъра,той е ясен)

Поздрави за сега.