КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Моята 323F BA
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=68&t=28426
Страница 3 от 3

Автор:  VJS [ 04 Апр 2013, 20:02 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

И такааа след като импровизирах леко с осветлението на панела на парното предния път днес реших да поправя грешката. Ето и резултата :

Изображение

Ето и кое как :

1. Разглобявате панела на парното като леко повдигате крачетата показани на снимката ( powered by kosach )

Изображение

1.1 Където е най-лявата страна (отстрани) има има едно краче което трябва да се повдигне ( същото го има и от дясно ), за да може да излезе долната част на панела.

2. След като това е направено се стига до тук : (изглед отдолу)

Изображение

2.1 Развивате двата болта на които се държи прозрачната пластмаса която разпръсква светлината и лепите диодната лента така :

Изображение
аз я залепих с тиксо :)

2.2 Сглобяваме и изваждаме кабела през отвора за стандартните лампички :

Изображение

Изображение

3. Режем кабела и запояваме като спазваме поляритета на диодната лента ( има едно триъгълниче ( стрелка) на платката което посочва къде трябва да е + )

Изображение

4. Тестваме да видим дали работи :

Изображение

5. Сглобяваме централната конзола и чакаме да стане тъмно за да направим снимки които после да качим във форума
Изображение

Изображение

Автор:  vasko_ss [ 04 Апр 2013, 21:19 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Много добре е станала. А знаеш ли как се смъкват бутоните за аварийните и за реотана на задното стъкло,че моите са с изгорели крушки. Моята е 96 година,но не ми се вярва да има някаква разлика. Благодаря предварително :)

Автор:  VJS [ 04 Апр 2013, 21:32 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Бутоните ( дори и тези покрай волана ) се държат на щипки. Свали си централната конзола ( има болт в пепелника , след това просто дърпаш ) и после натискаш щипките на бутона който искаш да свалиш едновременно и той излиза :) след това ще видиш фасунгата на която е и крушката :)

Можеш да замениш крушките с такива :

Изображение

като резултата е този :

Изображение

Автор:  vasko_ss [ 04 Апр 2013, 22:11 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Утре ще си поиграя да ги смъкна, а откъде го взе този диод дето си го сложил на мястото на крушката. Предполагам е диод нали?

Автор:  VJS [ 04 Апр 2013, 22:18 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

smd диод се води ... свалих го от диодна лента .... само премери колко трябва да му е резистора че не помня :)

Sent from my PAP4300 DUO using Tapatalk 2

Автор:  vasko_ss [ 04 Апр 2013, 22:40 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Ок благодаря :)

Автор:  VJS [ 12 Апр 2013, 15:42 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

И дойде времето на летните джапанки

Грунд на гайките
Изображение

После бяла боя
Изображение

и вероятно вече се досещате какъв цвят са джантите :)

Изображение

Изображение

Автор:  vili [ 12 Апр 2013, 15:51 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

На живо изглежда по-добре ;)

Автор:  sIm0_ [ 12 Апр 2013, 19:31 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

За първи път да не те ругая за избор на джанти :D Браво! Харесват ми! 8)

Автор:  svetlinpetrov [ 26 Май 2013, 11:33 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Може ли да кажеш от къде мога да си взема хром рингове за таблото .... ?

Автор:  VJS [ 26 Май 2013, 23:59 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Колега защо реши че мога да ти кажа от къде да си вземеш рингове ? ... На моето табло къде видя такива ? Иначе ... ето ти

Автор:  svetlinpetrov [ 15 Юни 2013, 19:28 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Ами явно съм се объркал с едни снимки които са Ти предложили как да си направиш таблото . Мерси все пак , че ми показа от каде да си взема , но проблема е че никога несъм пазарувал от EBay и ми е малко трудно да се оправя ...

Автор:  VJS [ 16 Юни 2013, 07:22 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

щом толкова те кефят пиши ми ЛС и мога да ти ги поръчам ако искаш :)

Автор:  VJS [ 22 Юли 2013, 21:27 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Не съм писал отдавна ... ето малко снимки след 6 часа прекарани в гаража на Kelesh Tuning :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  VJS [ 10 Авг 2013, 03:36 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

В рамките на две седмици реших да похарча малко пари покрай колата и с помоща на Генералния Директор vili и crazy_mazda a.k.a Owner of Kelesh Tuning ето резултата :

=====================
Въздушен филтър K&N :
=====================

Тъй като моя филтър не беше сменян от както взех колата и карах още с "италианския" и Korn_val ми предложи филтър който му е останал и не използва, нямаше как да устоя на офертата и след модифициране от страна на vili филтъра влезе като у дома си :)

Тука липсва снимков материал понеже не мога да го открия :-D

=====================
Рингове на лупите на късите светлини / Angel Eyes || Demon Eyes
=====================

Преди време си взех от Tmart.com рингове 60 мм като първоначално не светнаха и се оказа че трябва да има и инвертори към тях.

След като имах пълен комплект от аксесоари се започна и с работата. Свалих фаровете и с vili запретнахме ръкави.

След нагряване на фара с пистолет за горещ въдух ( от Бриколаж за 25лв. ) и помагане с отвертката стигаме до това положение :

Изображение

Пластмасовият корпус на фара отделяме като махнем машинката за ел. управление ( ако сте с ел. фарове ), като я завъртаме и дърпаме назад и развием пластмасовите винтове ( може и да не се казват така :) ) от които се регулират фаровете.

Изображение

Лупата отделяме от рефлектора като развиваме болтовете ( с U ( обърнато на обратно ) образна отвертна / накрайник ).

Болтовете се виждат на снимката по-горе. След като разглобихме vili забеляза че има възможност да се променя кривата на графиката на лъча, който отделя лупата (заложено производствено за Халогенна и Ксенонова светлина ). Фаровете ми са Bosch :

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение

Тръкнахме с шкурка частите които ще се боядисват, след това минахме със ацетон и накрая облепихме рефлектора на дългите с вестник :

Изображение

Изображение

Изображение

и бяхме готови да пръскаме :

Изображение

Изображение

След като изчакахме да изсъхне ( и помогнахме малко със сешоара на жената ... дано да не чете темата :D ) резултата беше този :

Изображение

Лека вметка : наложи се да минаваме тънката част на рефлектора с лак за нокти понеже нямаше как да се напръска там без да засегнем рефлектора.

Междувременно мацнахме малко силикон на лупите и нагласихме ринговете по периферията им :

Изображение

Изчакахме известно време за да хване силикона и решихме да пробваме как ще изглежда :

Изображение

Изображение

на живо не изглежда така, но за съжаление е прекалено силна светлината за фотоапарата и се размазва :)

Изображение

За наш лош късмет при пробите и местенето на десния фар със стъклото напред назад, когато го слагахме на дивана без да има нищо на него стъклото просто гръмна. До сега още се чудим защо точно се получи този ефект. Ето и резултата :

Изображение

След бърза телефонна справка с rally86 се оказа че има дясно стъкло което ни вършеше перфектна работа .... и запалихме към Костенец.

Изображение

За съжаление не успяхме да вземем стъклото и на следващия ден пак ходихме .... но това е друга история :D

Въоръжени с нови сили залепихме малко червена диодна лента зад самите лупи за да се постигне ефекта Demon Eyes :

Изображение

Идеята беше да сложа кондензатор на въпросните червени диоди, да бъдат вързани към габаритите и да изгасват плавно но схемата нещо не ми се получи :D Друг вариант беше с ключе да могат да се спират ринговете но тогава габаритите светеха заедно с червените диоди и ставаше много шарено.

В крайна сметка червените диоди останаха вързани към постоянен + и с копче на подлакътника мога да си ги пускам и спирам.
Ринговете са вързани към габаритите и се пускат с тях.

Ето как изглеждат Demon Eyes през деня ( при пуснат Angel Eyes или къси червената светлина се "убива" ) :

Изображение

А така изглежда вечерно време :

Изображение

Изображение

Изображение

Снимки на Angel Eyes малко по-надолу :)

=========================================
55w Xenon на къси светлини + 35w Xenon на дълги светлини
=====================

Като цяло реших да сложа по-силен ксенон на късите защото с 35w-овия не се вижда особено добре ( оказа се че и рефлектора на късите помага за този проблем ). Ксенона (slim balast) 5000K го взех за 65лв. от Пловдив :

Изображение

Изображение

И тъй като се наложи да разширявам отвора за крушката на дългите скокнах до crazy_mazda понеже нямах под ръка кръгла пила.

Изображение

И крайния резултат беше повече от добър :

Къси :
Изображение

Дълги :
Изображение

Единственото ми опасение тук е, че 55 ватовия ксенон нагрява повече и не знам дали няма в даден момент да стопи лентата с червените диоди, която е зад лупата, но като стане ще го мислим.

=========================================
Добавка за предна броня
=====================

Аз лично бях малко против въпросната добавка защото знам как обирам бордюрите, но няколко човека ми казаха че ще стои добре и реших да ги послушам. Vili успя да намери и донесе за 30лв от Плевен от Renault Espace Mk4 и отново се озовахме в добре познатия гараж :)

Изображение

Изображение

Ето и как изглежда монтирана :

Изображение

Изображение

=========================================
Hertz ECX 570 предни врати
=====================

Преди известно време спря да свири колоната в дясната врата поради факта че се беше намокрила от някъде и от тогава си карах само на лявата. Въпреки това нещо ме човъркаше и не ме оставяше на мира и след доста гледане и умуване се спрях на въпросния вариант :

Изображение

Изображение

Изображение

Купих ги от тук на цена от 115лв.

Нещата който ме накараха да избера точно тези колони бяха, че прочетох добри мнения за тях и не трябваше да се чудя къде да слагам допълнителни пищялки ( които примерно вървят с по-скъпия модел от този клас ). Разликата между стария и новия говорител е повече от огромна :D

Изображение

Изображение

Взех от crazy_mazda малко уплътнение и монтирах говорителите на мястото на старите :

Изображение

Както винаги и с говорителите нещата не протекоха гладко. След като ги монтирах, реших да тествам с Molly Molly и след като усилих до 21 и Sony-то което ми служеше вярно година и отгоре се рестартира. И така всеки път като се опитам да увелича повече от 20. Отидох при Митака в Kelesh Tuning където се оказа, че с неговия Alpine няма подобен проблем, което пък означава, че ще трябва да мигрирам към Alpine / Pioneer CD :) В крайна сметка пипнах малко настройките и за момента проблема с рестартирането не се наблюдава. За сметка на това звука няма нищо общо с този който Alpine CD-то извади от колоните :) Другото което забелязах е че предна и задна линия са ми вързани само на канала на предните говорители от което си мисля че също може да идва претоварването и ще трябва да се хвана някой ден да оправя кабелите, които преди време връзвахме с rally86 :)

==========================================

Ето и пресни снимки на Убавицата :

Изображение

Тук е на габарити + Angel Eyes

Изображение

Къси и дълги :

Изображение
Изображение

И накрая, но не на последно място по значение искам да изкажа огромната си благодарност за съветите и помощта на Vili и Митко в осъществяването на всичките мини-проекти по-горе. Благодаря Ви приятели =D> :respekt: =D>

Аплодисменти на тези които прочетоха писанието до край
=D> =D> =D>

Автор:  crazy_mazda [ 10 Авг 2013, 09:49 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

добре ли е а?

Автор:  MaPruHa [ 10 Авг 2013, 10:34 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Прочетох цялата тема! Браво за упорития труд на всички взели участие и на теб за интосиазма! :lovemazda: Продължавай с подобренията, пък скоро мисля и аз да се попреместя на към София и да взема да идвам на срещите :P :lovemazda:

Автор:  kaloqnf1 [ 10 Авг 2013, 13:14 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Колата е Супер Браво за положения труд заслужава си =D>

Автор:  borja_bobby [ 18 Сеп 2013, 11:51 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Браво, Васко, Вили и Митко. Много добре сте се представили. Много ме радват последните модификации. :) Продължавайте в същия дух. :)

Автор:  Impreza94 [ 08 Дек 2013, 18:53 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Има стойка.

Автор:  VJS [ 30 Юни 2015, 22:12 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

И понеже не съм писал 2 години в тая тема е време да се взема в ръце и да напиша кратък разказ от 20-30 страници :D

Та почвам по хронология от там откъдето съм спрял :)

След последните писания ни се наложи да купуваме един бидон за вино и нямаше транспорт а и магазина не беше достатъчно близо за да се носи на ръце та :

Изображение

след което колата получи за награда лед крушки за стоповете (по спомен купени от Илиенци за 10-12 лв.)

Изображение
Изображение



След този мод нямаше кой знае какви промени. Сложих зимните гуми и се кротнах :D

Изображение

През зимния сезон започна и мисленето за варианти за летни гуми. И понеже 241лв. за бройка ми се струваха много (после жестоко съжалявах че не взех тези гуми), реших че колата трябва да падне на 16-ки от което хем да падне цената за гума, хем да се подобри возията на колата. Та изпадна оферта за едни 16-ки (в момента се продават :)) :

Изображение

и ги натоварих в каручката чакайки новите гуми :)

Старите 17-ки останаха при Митака да чакат новия си собственик

Изображение

Междувременно дойде ред за смяна на маслото та налях Castrol 10w60 с идеята да се намали горенето на масло и пушенето:

Изображение

Дойде и времето на новите гуми Goodyear EfiGrip 205/55/16 91W (след една година ползване .... на сухо се пързалят, на мокро се държат много добре :))
Изображение
Изображение

Колата с новите гуми и джанти изглеждаше така :

Изображение

Изображение

Както споменах идеята да сложа Castrol 10w60 беше да намаля пушенето и разхода на масло но уви резултата беше може би по-зле. Откакто бях купил колата единствено с Licky Molly 10w40 колата не димеше толкова и не харчеше литри масло на 10000 километра. За сръвнение Castrol 10w40 бях доливал 3 литра преди 10w60. Та отплеснах се. Стигна се до момент в който колата при палене реагираше така:



А при подаване на газ така :



Логичното решение на проблема беше ремонт на двигателя :

Изображение

Изображение

Шлайфане на глава, смяна на гумички, сегменти и т.н. процедури(Митко да каже какви .. аз не помня вече). Powered by Kelesh Tuning

След това малко разработване на двигателя до Казанлък и по случайност срещнах една Ф-ка мязаща на моята :P

Изображение

С времето след като изтече гаранцията на газовата започнаха да се появяват проблеми с прекъсвания, глъхнения и т.н., като се наложи едно по едно да отстранявам евентуални проблеми :

Кабели NGK made in USA:

Изображение

преди
Изображение
след
Изображение

Дистрибуторна капачка
Изображение

Смяна на свещи NGK обикновенни 40лв 4-те.

И тогава ... дойде прословутата градушка в София ... и колата отиде на части :D
Изображение





Спокойно ... базикам се :D

След като от Армеец ми изплатиха около 750 лв. и имаше доста щети по различни детайли реших, че е време пак да пребоядисам цялата кола. Малко консултации с Митко, Вили ми понадра колата малко и потеглиха за Плевен за да се боядиса в камера.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След цялата история дойде време за смяна на гуми и освежаване на железни джанти и тасове(беше малко бечсмислено, но бели ми харесват повече)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

крик от Лидл :)
Изображение

Изображение

малко търкане и лъскане и ... лъсна. Една лелка даже ме пита дали няма да я продавам :D
Изображение

Изображение

Малко по-късно през сезона Маздата за пореден път се доказа че може да кара багаж

Изображение

Дядо Коледа не подмина и "зеления гущер", както Цецко го нарече на националната и и му донесе бели 16-ки :)

Изображение
Падна и снега и с Вили ходихме да се попарзаляме малко :)

Изображение

Изображение

После и със Стойко Йовчев :)

Изображение

Изображение

Изображение

Междувременно дойдоха и скретните гайки за винтилите

Изображение

Март месец реших да слагам летните гуми на белите джанти и понеже бях ограничен откъм време реших да закарам гумите при един гумаджия близо до нас. След като качи джантите на машината се видя биене и понеже ги бях взел за 450лв. ми се стори нормално да са ме изментили. Та гумиджията каза давай да ги изправяме 60лв на бройка, и аз отвърнах изправяй, слагай гуми, като въобще не се замислих че цената е лееееко завишена за изправяне. Така или иначе бях оставил джанти и гуми да се правят и бях пред свършен факт. Цялата процедура по местене на гуми и баланс излезе 350лв. Въпросния гумаджия го има в темата ЧЕРЕН СПИСЪК на сервизи и магазини, та не стъпвайте там.

Съответно и боята при стягането за изправяне на джантите я беше съсипал :

Изображение

както и да е ... ще си ги оправям нататък :)

След въпросните интервенции сложих гумите на колата и тя изглеждаше така :

Изображение

Изображение

Като бъдещ проект ми се иска да разхубавя коша на колата и като за начало почнах с малко беличко :

Изображение

Занапред мисля да :
1. полирам колекторите
2. полирам капака на двигателя
3. сменя излоациите на климатика и на някой кабели
4. заменя гофрираната труба с CAI
5. и още някакви щутории които се сетя в движение :)

От зимата съединителя беше почнал да се обажда и се усещаше притрисане (което се оказа че не е от съединителя). Проблема със съединителя се проявяваше като при по рязко подаване на газ оборотите скачаха да речем до 5000 после падаха до 2500 после "зацепваше" и започваха пак да се катерят нагоре :)

Та смених и съединителя. Митко да каже какъв сложихме защото не помня вече ... а и нямам снимков материал :)

Проблема със претрисането (вибрации по купето) все още е на лице, като към момента съм сменил преден тампон на двигателя:

Изображение

дясно външно каре (което си тракаше откакто се ударих през далечната 2012-та :))
Изображение

Следващото към което се бяхме насочили беше вътрешно ляво каре, но след едното разглобяване за да преброим вътрешните и външните шлици, секрета е останал на джантата и след като съм си тръгнал от сервиза е изпаднал на някъде ... та три седмици бях на тръни да не спукам гума някъде по пътя (включително и на националната бях без секрет :D), защото си оставах там :D

Ходих при Софииски автоджамбази но уви. Всички казваха, че няма да стане, че трябва да се заварява болт на гайката и да се развива по-този начин. Резултата щеше да е развит секрет (евентуално) и прецакана боя на джантата. Реших че ще обиколя де що има гумаджйиница (не съм ходил при мошенника от по-горните писания :D) и ще намеря начин да се развие секрета без да се скапва джантата. В крайна сметка в Маргел на Симеоновско шосе в София успяха да ги развият без да има щети по джантата :)

Та да се върна на карето .. Поръчах едно от Даниел Дончев, но се оказа че външните шлици са различен брой. Звъннах му разбрахме се и той ми прати без пари друго каре, за което съм му благодарен. Въпросното каре все още не е сложено заради описания по-горе проблем с секретните гайки :D Надявам се утре живор и здраве да разглобяваме пак и дано да пасне карето.

Моето изглежда така
Изображение
Изображение

В промеждутъка между проблема с карето и секретните гайки се появи друг проблем. Лостчето за дългите отказа да включва крушките :) Поръчах си пак от Даниел цялата конзола, но пък се оказа че тази която ми е пратил е с 4 букси:

Изображение

а моята е с три:

Изображение

В крайна сметка с Митко разглобихме частта която отговаря за дългите и я преместихме на моята конзола. За моя голяма радост пасна перфектно :)

Изображение
Изображение

След това последва профилактика на филтъра(ите) на газовата. Отивам да си купя нов филтър и магазинера ме пита "А другия няма ли да го сменяш ?". Питам го "Кой друг?". И тогава разбрах (след 45000км на газ) че имам втори филтър на изпарителя. Ето филтър на изпарител на 45000км (предполагам в Софгаз (и тях ги има в темата ЧЕРЕН СПИСЪК на сервизи и магазини) не са го сменяли или поне аз не съм видял да го сменят) :

Изображение
това трябва да е графит-а от газта :)
Изображение

След всичките премеждия дойте и Национална Мазда Среща 2015 на която се опитах да се класирам за категорията Оптичен Тунинг, но Korn_Val ми взе купата под носа :

Изображение

Изображение

Това е за сега от мен. Утре ще сменям маслото :

Изображение

И в скоро време предстой смяна на ангренаж и боядисване на предна броня след едно подпиране :

Изображение
и след време
Изображение

и боядисване на предните врати след многократни паркинг щети :) (предна лява сигурно е боядисвана 4-5 пъти вече :D)

Автор:  VJS [ 20 Юли 2015, 10:28 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

От известно време ми се искаше да си сложа парктроник, но не исках да дупча бронята и намерих алтернативен вариант :

Изображение

който стоеше в шкафа вече 4-5 месеца и днес остана малко време и реших да го монтирам.

Започна се със свалянето на всички пластмаси в багажника + стоповете
Изображение

Бронята се държи общо на 6 гайки + 4 фиксиращи(намират се от вътрешната страна на багажника точно зад стоповете снимка снимка) + 4 болтчета на калобраните които са захванати на бронята

Изображение
Изображение

тези се падат на задната страна на багажника. Точно под тях ... но отдолу на колата ( от външната страна се намира 3-тата основна гайка на която се държи бронята (нямам снимка ... ако има желаещи може да я снимам))

Та след като се развият всичките гайки бронята просто се издърпва назад.

След като свалих бронята почистих добре мястото на което ще се лепи сензорната лента на парктроника и почнах да лепя :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Панела на който се държат крушките за номера се сваля за да е по лесно да се подпъхне лентата под основите на бронята. Явно японците са мислили за парктроник на времето и са оставили технологичен отвор през който да се прекара лентата и да се залепи хубаво на вътрешната част на бронята. Едва ли е заради парктроника ама както и да е :D

Дори и да попаднат песъчинки между бронята и лентата на парктроника, това не пречи на работата му .... въпроса е да е плътно прилепнал.

Кабела от лентата е прекаран покрай уплатнението за жиците на крушките за номера и е вкаран в багажника :

Изображение

Чаркалята на парктроника изглеждат така :

Изображение

Изображение

Изображение

След това идва кривата част. Прекарването на кабелите не е кой знае каква философия. Аз сложих модула от лявата страна на ламарината където е амортисьора (почиства се ламарината преди това) и пищялката зад страницата на задната седалка ( не се чува много добре и ще я местя някъде напред под таблото :) (кабела е дълъг и се надявам да стигне) ). След което захранващите кабели за модула се връзват за кабелите за фара за задна (при мен бяха червено жълт кабел със сини напречни ленти и съответно черен). Малко след фара черния кабел става по-дебел и заминава към буксите. Проблема като цяло беше че кабела за захранването на модула трябваше да мине през уплатненията на тавана и да излязат в 5-тата врата. За съжаление така и не успях да прекарам кабелите през оплътнението и реших да действам радикалнo :mrgreen:

Резнах кабела преди да влезе в уплатнението и с лустър клема вързах захранването на модула. По този начин лутърс клемите останаха по средата на тавана в задната част :)

Накратко 7 часа гърч :shock: и инсталиран "невидим" парктроник.

Задължително ако някой реши да прави същата интервенция да сложи нещо под бронята преди да я сложи на земята.

За съжаление аз моята я надрах от едната страна ... тъкмо ще се упражнявам да боядисвам :)

За сега наблюденията над парктроника са:
    реагира само ако се движа, което е малко шити, но предполагам ще му свикна
    пищялката се чува слабо (ще я преместя под таблото :))
    засича тревички и клонки които са в полезрението на датчика (ако е по голям клон няма да е минус това :))
    във VW форума четох, че като вали датчика засича капките които са на бронята ... но не съм тествал за да потвърдя :)

Ако има някой въпроси да пита :)

Автор:  atana [ 25 Май 2017, 14:36 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

И аз имам такава магнитна лента, но я залепих отгоре в черната част на бронята и я боядисах черна преди това. Мога да кажа за начина на работа, че излъчва магнитно полеи всяка промяна я лови. Това става на разстояние около 30 см надеждно, и на около 40-50см- ненадеждно задействане. Върши работа дотолкова, доколкото последните самтиметри преди ожулването да предупреди. Важно е да се сложи и на предната броня, но подходящо място няма и се вижда грозно. Трябва да се спази отстояние от пътя 35см. Преминава неподходящо върху решетките. Иначе лови движението на пътя и писка постоянно. Явява се неподходяща за отпред. Ако работи постоянно, ще се повреди, вятърът я задейства. Трябва да има копче за спиране и пускане при паркиране/отпред/.

Автор:  VJS [ 25 Май 2017, 15:40 ]
Заглавие:  Re: Моята 323F BA

Аз и сложих и отпред (и още стои ... но изключена) .... само че се задействаше от всичко което се мърда. Кабели вътре, движение отвън ... не ми хареса как реагираше на предната броня.

Що се отнася до задната ... изкара 2-3 месеца нормална работа и сега пищи когато и скимне. Даже в повечето случай започва да пищи след като опра нещо :D

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/