Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 18 Окт 2018, 22:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2013, 18:59 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Дек 2009, 12:15
Мнения: 20
Реших да си купя Кседос 9 пълноуправляем/4WS/понеже много си харесвам моя ама му я няма тази най голяма екстра.
Прерових почти всички сайтове в Европа докато намеря такъв в продажба.Реално има само няколко такива автомобила които се продават .Всичко друго е 2WS.
Намирам аз една кола в Прага.За късмет имам племенник който работи там.Момчето ходи да я огледа .разбрали са се със собственика за цената.Взех самолета и хоп в Чехия.
Уговорката е чеха Янек да даде колата с нотариален договор и аз да я докарам до българско с чешките номера.
Янек обаче ни сервира че се отказва от този тип продажба в последния момент и ще трябва да вадя транзитни номера.В същото време нашия човек е до 17ч на работа а транзитни номера вадят до 18ч/без 15 мин/ и то на другия край на Прага.
Издивях защото си бях запазил хотел в Братислава и си бях направил разсчети на времето.Обадихме се на гадния чех и племенника ми му предаде че ако не излезе поне час по рано от работа няма да купим колата.Към 15ч получихме обаждане че в 16ч ще ни чака у тях да вземе колата.Добре че обществения им транспорт е читав и навреме бяхме на място.Колата изглеждаше читава с леки забележки едната от които бе много тъмното фолио с което бяха облепети стъклата.Явно това беше част от някакъв тунинг който включваше спортно окачване ,спортни гърнета ,титаново покритие на част от таблото,стопове и мигачи от по новия фейслиифт,чисто нов волан от мазда 6 и други благинки.
Почти ми мина първоначалното ядосване особено след като спазарих за още 100евра четири ляти джанти 17 ки с почти нови гуми кашон допълнителни части /фарове стопове дебитомер и др/.
Мотора с добър звук няма видими течове всичко наред.Подписахме договора и пълномощното и ще тръгвам за номерата.
Правя последна проверка на спирачки течности масла ииииииииииииии вадя щеката и само дето не припаднах.Маслото беше четири пръста над максимума.Дигам аз джангър че колата е проблемна и налива бензин или други течности в маслото.Помирисвам няма да мирише на бензин и е гъсто на пипане.Оня се пули насреща на въпроса защо има толкова масло.И следващия момент се усмихва и заявява гордо че вчера е сменил маслото като валволин.Ами старото къде му викам.Оня се почеса и с идиотски изражение вика ,че не знае .Дотогава го сменяли в сервизи ,сега решил сам. Без коментар.Преглеждам аз сервизната книжка и лепенките и наистина всичко отчетено е по сервизи.
Сега Янек/тъпанар с тъпанар/ми върни 100 евра или ме закарай до сервиз да източат излишното масло ккато платиш сметката.
Тръгва Янек с другата си кола /шкода/ и аз тръгвам след него.
Шок ,от тези облепения по стъклата нищо се не види.Лепилото под фолиото се е накъдрило и като светне фар отзад всичко става мазало.При минус четири градуса карам на отворен прозорец.Стигаме до една гумаджийница сервиз и двама чехи поемат колата влизат в халето и затварят вратите .Ние стоим отвън да не би да им откраднем занаята.Половин час ония точих масло и поне ппет пъти вдигаха и пущаха подемника.Как да им обясни човек да излеят всичкото масло и да долеят само четири литра.
Както и да е изкараха колата ,часа вече минава 17.Включвам джипиеса да видя къде е адреса на техния КАТ и отново проблем.Не му работи запалката.Поисках парче жица от чехите да вържа зарядното директно и педерасите му с педераси ми отказаха.Поисках клещи и ми донесоха едни проядени от ръжда които са намерили някъде по пътя.Тези откровено се гавриха с мен и явно се радваха на проблемите ми и сугурно щаха да подскочат от щастие при провал от моя страна.
Изкъртих набързо централната конзола скъсах един кабел от тези на колоните и от кабела за радиото извадих ток и вързах зарядното на джипиеса.Отлепих малко от фолиото от прозорците и с една мартеничка го привързах като изолация.
Оставаха още половин час да затвори КАТ.Теглих една звучна псувня и направих бясно родео из Прага.За 15 минути минах 14 км градско като забравих за знаци и ограничения.Добре че някоя патрулка не ме засече ,щяха да ме тикнат направо в пандиза.Със сигурност са ме снимали няколко камери ,ама са снимали номера на Швейка Янек.
В последния момент извадих транзитните номера и след нас заключиха вратите. С лакочистител почистих малко от стъклата .От там газ и право в Словакия.

Иначе колата се оказа и с изцяло подменено окачване включително и нови амортисьори.От Братислава до Свиленград не пипна и грам масло.А удоволствието от шофирането на пълноуправляем автомобил е неповторимо.Няма завой който да те натовари ,колата не мърда и милиметър от зададения курс.И понеже е и по ниска от оригинала стабилността е неизчерпаема.Невероятен автомобил.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2013, 19:34 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2352
Г-н Швейк е документиран за пълен идиот ;) В чехия този герой е като нашиО бай Ганьо ;)
По принцип винаги съм казвал, да не се дава пример Европа/САЩ като цвете за мирисане. И там е пълно с олигофрени и пълни кестени... Даже като че ли са повече ;)
И все пак, от разказа излиза, че колата е добра. Честита придобивка и да нямаш повече сблъсъци с ганьовци и Швейковци.

Поне докара ли чешка бира в багажника? :D :D

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2013, 19:55 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Дек 2009, 12:15
Мнения: 20
Колата е много по добра от от това което може да очаква човек от 15 годишен автомобил.Може би е добре човек да купува от хора които за изгоряла крушка ходят в сервиз.Оказа се и обслужена с ремъци ролки и нова водна помпа.Не и работи само климатика и има малко ръжда на на задна вежда .Абе попадение .

Лятото специално ще ида до Прага да си изпия бирата.За целия ден при покупката изпих само една кола на крак.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2013, 21:00 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7772
Местоположение: Плевен/София
Честито колега,
с нетърпение очакваме да публикуваш снимки на куклата, а и скоро да я видим на живо ;)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2013, 08:13 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2879
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Аиде честито и от мен,безавариини километри с този уникален автомобил

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2013, 13:12 
Offline
фен

Регистриран на: 04 Фев 2008, 17:23
Мнения: 150
Местоположение: София
Ооо, браво. А, че чехите се опитват да са малко гаднярчета ясно. Понемчени неориентирани типове. Браво за уникалната колица, сьс здраве да си я покарваш колега.

_________________
ex. 323 BG 1.3 16V C
ex. Nissan Sunny 2.0D
Xedos6 V6 '98


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб