Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 15 Окт 2018, 14:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Моята Mazda 323F '98'
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2014, 13:03 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Здравейте на всички!

Нов съм във форума и разглеждам обстойно и много се радвам от това, което виждам. Тази събота (14.06) се сдобивам с първата ми "любов" отново - Mazda 323F '97 1.5 88bhp. Тъй като автомобилът е със сантиментална стойност за мен, бих искал да "налея" парички в него и да го реставрирам напълно - от - до. За целта обаче имам нужда от вашата помощ и относно къде в България мога да постигна тази цел.

Колата я купувам за мой проект/мечта и след като я реставрирам напълно, ще се почва с подобренията.

Благодаря на всички предварително!

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 08:14 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1654
Местоположение: София
приложи снимки да видим в какво състояние е той и от какво има нужда ;)

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2014, 17:32 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
За боя и интериор имам представа къде да отида. Въпросът ми е относно ходова част, двигател - неща които на снимка няма да се видят. Интересува ме кой е на "ти" с колата и може да я въведе в перфектен вид с нови части (, които няма да мога да закупя наведнъж) и къде се намира. :)
Благодаря предварително.

А иначе снимка ще кача при първа възможност.

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2014, 08:10 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 20 Юни 2008, 21:35
Мнения: 657
Местоположение: Резерват Северозапад
Много хубаво начинание, колега! :)
И аз преди време се бях замислила за нещо подобно, но предвид обстоятелствата към момента съм пешеходец до следващо нареждане :D
Запазвам си правото това да е само мое лично мнение, но според мен една цялостна реставрация пък било то и на кола 97ма година трябва да започне от купето. :idea: По мои лични наблюдения, смея да твърдя, че ламарините на тези мазди си ръждясват доволно- без значение австрийки, германки, швейцарки, италиянки..
Казвам го, защото ти хубаво ще подмениш ходова част, двигател и т.н , но като само след някоя и друга годинка купето стане като на Флинстоун целия кеф отива по дяволите...
Не знам какъв бюджет си готов да отделиш, но наистина, ако тръгнеш да влагаш пари в цялостно реставриране, а не просто в добро обслужване на колата, тази процедура по поцинковането и запечатването с епоксиден грунд на купето си заслужава.
Най-малкото няма да те е яд след цялостното пребоядисване, в зависимост от състоянието на ламарината пак ще шупне боята "+ - " някоя годинка... :roll:

Ще се радвам в темата да се намесят и по-компетентните колеги без да се брои за реклама- всяка информация ще е от полза за бъдещи такива начинания :lovemazda:

_________________
Изображение

1.5 => 1.8 Mission completed!!!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2014, 10:39 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Съгласен съм да. Аз преди около 5 години имах такава количка и знам, че най-вече гният на задните вежди на калниците, и под вратите както и отзад в участъка на ауспуха, но съм мотивиран и амбициран да си сбъдна тази си мечта да имам перфектна Mazda 323F '97-ма. За интериора бих се обърнал към "Kokonja", защото им гледах разни проекти в нета и много ми харесаха на прима виста. За боята - имам човек във Варна, който знам, че ще се постарае в това начинание.
Относно бюджета - неограничен е, предвид, че нямам заделени пари за конкретни неща, а ще ги правя с времето :) Въпросът е, че искам като ще се върши работа - да е както трябва. Но към момента в темата не е предложен нито един майстор, на който да си дам парите. хехехе

ще следя всеки ден :)

Поздрави!

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 08:48 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Така, сдобихме се с количката в събота - Mazda 323F Lantis (BJ) 1999 с 1.5 мотор 88 кончета. Колата има за смяна лагер на главина ляв, масло за хидравликата и гарнитура на капака. Поръчах частите и дойдоха - 2 лагера на Коyo за 72лв парчето + 2л. масло за хидравлика на ATF 3353 за 20лв тубата, понеже хидравличната система поема 1,3л. масло.

Започваме полека лека нещата. До тук сме с 182лв :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 13:35 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 20 Юни 2008, 21:35
Мнения: 657
Местоположение: Резерват Северозапад
Честито, със здраве да си я караш и много безаварийни километри! :)
Качи някоя снимка да я видим, защото по описанието ти не става много ясно..
323Ф БА се произвежда 94-98г.. Може да има и 99г, но това е първа регистрация по талон, а не дата на производство :!:
BJ е следващо поколение в производство от 99г.
Отделно, много хора се бъркат като смесват наименованията 323F с Lantis. За протокола- това са едни и същи коли, но произведени за различни страни, с разлика в мощността на двигателя, екстрите и т.н.
323F BA 94-98г е варианта за Европа. 1.5 с мощност 88 к.с , 1.8 - 114к.с, 2.0 - 144 к.с.
Lantis е версията произвеждана САМО за Япония- съответно код CBA8P за 1.8 - 131 к.с и CBAEP за 2.0- 170 к.с.
За мен все още е непонятен надписа Лантис на задния панел на коли произведени за Европа.. :roll:

_________________
Изображение

1.5 => 1.8 Mission completed!!!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 17:22 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Първо да споделя, че лагерите са сменени успешно и виенето го няма... Радост за ушите ми! Вече чувам как мърка мазНата :)

Колата е доста мръсна с тия дъждове и следователно не искам да и качвам снимки преди да съм я лъснал - така както възнамерявам да я поддържам винаги. Затова ще прикача снимка на книжката й

http://prikachi.com/images/659/7408659o.jpg

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 17:31 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Такааам сега по другия въпрос със сервизите... От Варна съм и живея във Сливен (много е дълга историята, моля ви спестете ми писането) и следователно хабер си нямам къде да отида, след като вече от 2 сервиза съм изревал на умряло. Добре, че се познавам с един състезател, който ме опъти към отличниците по механика в Сливен - CITROEN. Мисля, че се досещате какво изпитах като видях Mazda да влиза в сервиз на Citroen, но това е положението - там били хората, които го могат. И резултатът е отличен, потвърждавам, че го могат. Понеже четох тук, за доста хора, които са имали проблеми с подмяната на лагери на главина и непланирано чупене на шлици и последваща смяна на карета... е разминах се само с лагерите - това, за което вкарах колата.

От друга страна, четох пак тук във форума безброй съвети за смяна на хидравличното масло и понеже моето беше малко под минимума като я взех, реших днес да и взема и този консуматив. В магазина за части ми казаха, че за цялата система (при почистване на всичко), колата ще има нужда от 1.3л, което ще рече 2 шишета по 1л или 20лв (ако ще взимате нормално масло). За моя изненада в сервиза на Citroen Сливен ми обясниха, че по-добре е само да доливам, защото маслото вече се е наслоило подобаващо навсякъде. Ако искам да сменя изцяло маслото, ще трябва да изчистя всичко перфектно и тогава има вероятност от теч от нейде. Затова реших да го послушам и долях 100мл и към днешна дата, по мои виждания, остава да сменя само гарнитура на капака, защото се е изпекла.

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 18:20 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
В крайна сметка се реших да ви я покажа предвид калта и дъждовете навън :) Маздата си е красива във всякакви условия

http://prikachi.com/gallery_view.php?us ... &gal=17233

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 20:10 
Offline
маниак
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 03 Май 2012, 12:13
Мнения: 571
Местоположение: Монтана
Доста запазен японец.. :mazda-flag:

_________________
Mazda 6 GY 2.0citd 136 hp & Nissan Almera N16 2.2di 110 hp
Mazda 626 GW 2.0ditd 90 hp ex


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 20:44 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7969
Доста добре изглежда.Отвътре няма кои знае какво за правене освен идеално пране и почистване.Двигател и гумени части изглеждат също доста добре.Ако го отваряш за пълна ревизия ще го почистиш до блясък и него.Цялото окачване и сп механизми все още можеш да ги намериш и нови.Тръбички също ще направиш нови.Отдолу тръби и прочие не е проблем да си купиш.Остава да оголиш цялото купе за кърпене и пръскане...Въпросът е после кои ще ти сглоби болтче по болтче всичко на ново като почиства хубаво преди да сложи коя да е част.Имаш ли голямо помещение за тази цел...

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014, 20:46 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 20 Юни 2008, 21:35
Мнения: 657
Местоположение: Резерват Северозапад
Доколкото ми стигат гадателските способности това си е 323Ф БА и при това италиянска мома, съдейки по Ръководството на потребителя, което си снимал.. :D
Относно майстори в бургаско не смея да ти препоръчам, защото аз си изпатих също от едни прехвалени..
Ти какво по-точно искаш да й правиш?

_________________
Изображение

1.5 => 1.8 Mission completed!!!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 06:29 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
За първо време искам да и оправя спойлера отзад - има нужда да се пребоядиса, защото на места лакът е олющен. После имам намерение да потърся ново средно огледало, защото моето ме лъже... С времето се е скапало и е станало като диоптрично (нали ги знаете старите огледала...) Копчето за огледалата не работи и трябва да установя причината- бушон ли е, кабел ли е, и двете моторчета на огледалата ли са заминали? Искам да и сменя абсолютно всички уплътнения на вратите, макар че нямам никакви течове при дъжд - просто си личи, че са поостарели. За щастие нямам ръжда по купето никаква. Волана има нужда от претапициране. Ауспухът искам да подменя и да почистя въздуховодите на цялата система, че ми се струва, че в лявата "духалка" няма такъв поток на въздух като при другите и също тези в основата на предния прозорец. Ако не съм пуснал климатика - няма отпотяване на прозореца... Искам да сменя целия комплект светлини и отразители отзад, защото на 2 места по средата е пукнат (за щастие не е е счупен).

Бих се радвал да споделите откъде мога да закупя истински японски части за тази цел :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 10:57 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7969
Ти реставрация ли ще правиш или просто искаш да я освежиш и приведеш във отлично състояние.Няма реставрация без пълно разглобяване.Така като те слушам няма да се получи точно така. #-o

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 15:48 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 20 Юни 2008, 21:35
Мнения: 657
Местоположение: Резерват Северозапад
Споделям мнението на Вальо.. Пълна реставрация без пълно разглобяване няма.. Смисълът й освен качествени части и консумативи на първо място е реставриране на купето- т.е колата да остане само по парфюм :D
Това , което ти описваш е много хубаво, но то е по-скоро в сферата на доброто и качествено обслужване. :wink:
А за нещата, които си изброил раздела Продава-резервни части ще ти свърши добра работа относно оригинални части на добри цени :)

_________________
Изображение

1.5 => 1.8 Mission completed!!!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 15:58 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Разбирам смисъла на думата "реставрация", но за жалост нямам възможността да направя всичко едновременно и от раз. Иначе съм съгласен с вас - MazNa_Rules и Вальо :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 17:24 
Offline
маниак
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 20 Юни 2008, 21:35
Мнения: 657
Местоположение: Резерват Северозапад
Давай смело- малко по малко щом имаш желание ще стане :wink:
Относно истинска реставрация на купе- поцинковане на ламарините и т.н мога да ти дам координати на хората от Бургас :idea:
За съжаление аз не успях да стигна до там, но следващата Мазда ще мине задължително от там :lovemazda: преди всяка следваща модификация :kid:

_________________
Изображение

1.5 => 1.8 Mission completed!!!
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014, 23:41 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
май си отворих голяма беля тази вечер... снощи реших да сляза пред блока да си донаместя фаровере, че в един сервиз, уж с машина настройваха...нищо не направиха... и аз я направих една...

Всеки фар си има 2 регулиращи винта с отвор за шестограм или отвертка. Външните са за прибиране и разширяване на фара а вътрешните са за настройка на височината. Тръгнах да развивам този за височината на левия фар и без да искам го развих цялото и сега не мога да го пъхна обратно...рефлектора се прибра надолу и сега фарът ми свети на не повече от метър пред колата и ще се изям от яд. Нищо не намерих във форума по този въпрос. Имам нужда от помощ, защото се побърквам от яд... тъкмо си оправих количката...

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2014, 09:56 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
снимки на фара. Така изглежда левият прецакан фар, който тая седмица ще трябва да се оправи...

Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Последна промяна JamesHack на 23 Юни 2015, 10:58, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2014, 14:22 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 19 Мар 2009, 03:38
Мнения: 478
Местоположение: Пловдив, Лондон
skype: avokado6
Свали фара, махни капачките отзад, откачи и машинката(завърта се) и огледай какво е положението. Ако не стане, ще трябва да сваляш стъклото.

_________________
Me and my love together again. :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юни 2014, 10:23 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
avokado6 написа:
Свали фара, махни капачките отзад, откачи и машинката(завърта се) и огледай какво е положението. Ако не стане, ще трябва да сваляш стъклото.


Благодаря за съвета, това ще направя днес :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2014, 06:41 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Малко със закъснение...

Фаровете са оправени вече. Маслото сменено, гарнитура на капака също, лагерите на главините също. Към момента, всичко е почти перфектно.

Занимавах се онзи ден със пръскалката на задната чистачка. Казанчето в багажника - пълно до горе с вода. Моторчето го чувам като го пускам, но вода не излиза. Как да достигна до маркуча за пръскалката предвид, че виждам само и единствено гуменото уплътнение между вратата на багажника и купето откъм задния трети стоп? Там са 2 уплътнителя - един за пръскалката и един за кабелите за третия стоп, но не мога да махна нито едно от двете, тъй като са супер стегнати, а третия стоп не видях от никъде как се сваля...

Благадаря на всички предварително!

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Сеп 2014, 14:42 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1014
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Сваляш пластмасата на 5-тата врата (на шипки е ... дърпаш леко за да не счупиш държачите), след което сваляш външната/горната пластмаса, която е хваната за купето с болтове. После разглобяването е лесно.

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2014, 12:31 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Така да попиша малко тук какво се случва към момента с моята МазНа. :)

Преди време опитвайки си да си настроя фаровете сам прецаках левия фар и откачих рефлектора от щипките. Отидох при мой приятел майстор, защото бих искал първо да видя как стават нещата от колкото да се уча по трудния начин - нямам толкова пари за жалост :D Та наскоро пак ми се откачи рефлектора, но този път подозирам, че е заради нашите "красиви" пътища, защото фаровете веднъж като ги наместихме при първото оправяне, не са бутани въобще. Оправихме го наново, но този път реших да го използвам момчета да постегнем някои дребни неща.

Количката е внос от Италия с един собственик в България.
Оказа се, че в България освен да и превъртят километража нищо друго не са й правили, защото италианските майстори са оставили следа къде-какво са правили. Писали са като първокласници някакви неща на италиански по самите части на колата :D Умрях от смях, ама... туй е положението. Доста неща ми се изясниха като например, че колата е била без спойлер на 5тата врата и е слаган допълнително като е боядисан некачествено от някой си. Та резултатът е олющен лак само и единствено на тази част. Цялата кола е без грам ръжда иначе.

Отделно десния халоген беше отвратително захванат и се клатеше като на умирачка. Оказа се, че халогенът е захванат само в горната си част с някакви подръчни материали, а долните места за захващане са счупени. Както и да е, намерихме начин и чрез една пластина го хванахме толкова здраво, че като бутна халогена мърдам цялата броня (не, няма проблем с бронята захваната е както си трябва). После като го захванахме го помолих да хвърли едно око на задната чистачка. Преди 1-2 седмици купих черен мат спрей, за да боядисам рамената на чистачките, но не успях да сваля задната, защото не знаех, че има тапа, която трябва да се махне като на предните чистачки. В резултат на което, я размърдах и я откачих от зъбците (слава Богу, не бях нанесал щети по тях и с едно затягане станаха нещата).

///Да вмъкна само една подробност:
При закупуване на колата ми направи впечатление, че ел. огледалата не работят. Отидох при един ел. майстор, който ми обясни, че огледалата са на един бушон с ел. стъклата. Тоест, ако работят стъклата, а огледалата не, то значи едно от тях е изгоряло. И начинът (според въпросния майстор) да се разбере е на принципа "тука има, тука няма". Примирих се с това и реших да ги оставя така както съм си ги наместил на ръка, предвид че само аз си я карам.///

Та като оправихме задната чистачка, помолих момчето да отворим кората на шофьорската врата, защото някой път ми се откачат предните две щипки, които се намират откъм предната част до таблото и като затварям вратата кората се удря в таблото, а не искам да я наранявам. Отворихме кората и какво да видим - буксата за огледалата е разкачена. Закачи я момчето и О, ЧУДО вече имам ел. огледала напълно работещи. Подменихме две междинни щипки и ги заменихме с предните и по този начин кората стана перфектно захваната, нехлопаща без луфтове и прочее.

Днес (29.10.14) бях на преглед да ми проверят антифриза, защото колата като я закупих Май месец ми направи впечатление, че държи нормална температура и цяло лято е стояла в норма. Но предвид предстоящия студ реших да отида и да го замеря. Изненадох се като разбрах, че са наляли предимно само концентрат, тъй като и в казанчето на антифриза и в радиатора стойностите бяха -40 градуса. Та се успокоих, че няма да има проблеми с това. Помолих ги да проверят задния десен лагер, тъй като ми се струва, че посвирва при 140-150, но се оказа, че си внушавам и че е от зимните гуми. От сервиза на Citroen (гр. Сливен) ме увериха, че колата е в повече от перфектно техническо състояние. Много съм доволен от тях, много коректни и компетентни служители, майстори, управител и прочее.

Към днешна дата имам да направя следните неща, за да постигна кажи речи почти пълна перфектност. Имам да сменя акумулатор (старичък е и има умрели клетки и не издържа много без да се зарежда); жило на педала на газта (опира някъде и не мога да дам плавно газ, в следствие на което се научих да карам колата плавно чрез съединителя); антената за радио (такава болка за масата собственици... трябва да я оправя, защото това моторче ме човърка от вътре, а не искам просто да го разкача. Ще я направя да работи антената и точка!), задната пръскалка е задръстена в горната част, където е третия стоп на петата врата и на последно, но не позначение - искам да сменя или разбера как да боядисам задната емблема, тъй като червената боя се е поолющила и ме дразни.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2014, 12:39 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
ето я емблемата, която ми се набива на очи всеки път като я видя :(


Прикачени файлове:
IMG_1425 1.jpg
IMG_1425 1.jpg [ 359.63 KiB | Прегледано 5524 пъти ]

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2014, 14:15 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
Днеска малко вали, но все пак реших да извадя апарата и да пусна снимки на чистачките след боядисване с черен мат спрей.


Прикачени файлове:
DSC_0003.jpg
DSC_0003.jpg [ 688.25 KiB | Прегледано 5516 пъти ]
DSC_0002.jpg
DSC_0002.jpg [ 751.92 KiB | Прегледано 5516 пъти ]
DSC_0001.jpg
DSC_0001.jpg [ 692.27 KiB | Прегледано 5516 пъти ]

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2014, 18:20 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7969
Продължаваи със РЕСТАВРАЦИЯТА.....ни е сме с теб.. :smoke:

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2014, 21:16 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
благодаря за подкрепата... с тия ГИГАНТСКИ финанси, за които ни взимат душицата ми е не по-малко трудно като на останалите съфорумци. Всички имат моята подкрепа в техните си начинания... Много бих искал да налея едни 20-30 000 евро в едно преобразяване на мечтата ми Subaru Impreza WRX STI (2003г.), но към момента ще се мъчим с "пръдня - боя" да правим, така че... това е положението. :)

Продължаваме напред!

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2014, 18:09 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 241
Местоположение: Sliven
ето малко снимчици от импровизирана среща на 2 мазди в Сливен.


Прикачени файлове:
DSC_0034 small.jpg
DSC_0034 small.jpg [ 1.32 MiB | Прегледано 5456 пъти ]
DSC_0032 small.jpg
DSC_0032 small.jpg [ 886.94 KiB | Прегледано 5456 пъти ]
DSC_0021 small.jpg
DSC_0021 small.jpg [ 1.34 MiB | Прегледано 5456 пъти ]
DSC_0018 small.jpg
DSC_0018 small.jpg [ 1.25 MiB | Прегледано 5456 пъти ]
DSC_0005 small.jpg
DSC_0005 small.jpg [ 1.33 MiB | Прегледано 5456 пъти ]

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 80 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб