Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Мар 2019, 21:01

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 00:54 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 37
Местоположение: София
Здравейте колеги,

Преди два месеца закупих Mazda CX-7, бензин,2,3 турбо, 2008, 65 000км. Колата ми пасна идеално.

Това, което пречи щастието ми да е пълно, е придърване на двигателя от около 1800-1900 оборота до около 2300 - 2400 оборота. Има го при всички температурни режими (студен, загрят двигател). Особено силно си личи на 1-ва и 2-ра скорост, когато двигателя е натоварен (например изкачване по стръмна улица), и когато не увеличаваш подаването на газ и задържаш педала в едно положение. Когато подаваш газ, колата си ускорява добре и върви нормално по мое мнение.
Свещите са сменени с нови в Стар моторс. Естествено, относно придърпването казаха, че няма натрупани грешки и това е. Изпробвал съм всички бензини - екто спорт 98, еко 100, шел нитро 100 рейсинг. Няма особена разлика (все пак имам субективно чувство, че с шел го прави една идея по - малко това придърпване). Не гори масло (или поне аз не мога да забележа). Разхода на гориво е нормален за модела (според мен) - 10.5-11.0 извънградско и 16-17 градско. Няма газова уредба монтирана.

Имате ли някакви идеи, или поне предложения къде мога да отида на диагностика в София.

Поздрави на всички

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2014, 15:49 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Май 2014, 15:44
Мнения: 2
Местоположение: София
Здравей,

Намери ли някакво решение? И аз имам същия проблем - при 2,100-2,400 оборота някъде има придърпване, после се оправя. Аз имам и газова уредба, където проблемът се усеща малко по-силно, но го има и на бензин, независимо какъв.

Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2014, 21:58 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 222
Местоположение: shumen
:lovemazda:


Последна промяна tati на 13 Дек 2015, 20:45, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2014, 18:35 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 37
Местоположение: София
Здравейте,

Извинявайте, че не писах по - скоро, но след като повече от 2 месеца никой не отговори, започнах да влизам по - рядко във форума.

За съжаление не съм отстранил проблема. Ходих на диагностика 2 пъти при препоръчан човек. Мерихме на място, мерихме в движение, после сложихме OBD LOG на компа и го карах около 1.5 месеца/2000 км - записваше доста данни от компютъра на колата. Даже си записвах кога точно (коя дата/в колко часа) прави това придърпване, за да разгледаме после дали в този час има нещо интересно записано като LOG. За съжаление диагностика бил забравил да настрои/свери часовника/датите на устройството. Така, че моите записи като дата/час се оказаха безполезни... Това последните 2-3 месеца. И се отказах после.
Както и да е - при всичките диагностики, не се откри някакъв проблем.

Относно дали е "замисляне" или "придърване" - аз бих го описал по - скоро като "придърпване". Замисляше се (примерно) предишната ми кола (Форд, 1.8 тдци - карал съм го от 2 до 6 година - от 50 000 до 100 000км), докато набере обороти и се включи турбото. Това си е чисто "придърване" - лашка се колата все едно подаваш газ, и после бързо си дърпащ крака от педала - и после пак така - подаваш и дърпаш.
Но благодаря за коментара за ТПС датчика - ще проуча как са нещата и ако е приемлива цената - ще го сменя. Набързо четох че не е толкова проста смяната му (не е за аматьори, макар и любители, като мен).
Поздрави

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2014, 08:16 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 222
Местоположение: shumen
:lovemazda:


Последна промяна tati на 13 Дек 2015, 20:47, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2014, 08:49 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 37
Местоположение: София
Привет. Нямaм гaз - сaмо бензин кaрaм. Тоя от диaгностикaтa също изкaьa предположение, че може дa е от инжекторите. Ще поогледaм зa тези добaвки.

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2014, 08:19 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Май 2014, 15:44
Мнения: 2
Местоположение: София
Да, и аз така бих го определил. Все едно едно подаваш газ, и после бързо си дърпащ крака от педала - и после пак така. Аз имам и газ и бензин и се усеща и на двете, така че не ми се струва логично да е от инжекторите. Аз по скоро мисля че е нещо свързано с турбото, което май е слабото звено на тези коли. Защото имам обсъждания проблем с бял пушек след като колата стои на място 5 минути, но засега не ми се занимава да го оправям, май е в начална фаза.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2015, 21:19 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Яну 2014, 15:34
Мнения: 11
Местоположение: благоевград
Здравейте,

Аз имам Mazda CX-7 2.3DISI 2008г. Имам я от чисто нова. Във момента е на 140 000км и чак сега се получи горе цитираният проблем. Придърпва ми и на малка предавка и на голяма и при 1900-2000 оборота и при 2400-2800 оборота. Придърпването е абсолютно същото като споменатото от колегите. През годините се усещаше сякаш много леко едва доловимо придърпване при тези обороти. Преди 1-2години забелязах, че излиза бял пушек от ауспуха когато е спрян автомобила за повече от 5мин. По същото време забелязах, че от ауспуха мирише на не изгоряло (сурово) гориво. В момента тази миризма се е засилила. Даде ми грешка (двигателче). Карах колата в официалният сервиз (Стар Моторс) - Там казаха, че грешката е от ламбда сондата, но тя си работи и проблемът не е от там - не откриха проблема - казаха ми, че двигателя е много зле, че гори масло!!, че това масло се наслагва върху други части на колата (като ламбда сонда и др.) и затова се получава проблема. Казаха ми, че са изчистили временно частите от масло и сега няма проблем, но решението било временно :)... Щом се качих на колата започна да придърпва...

Карах я и на други майстори, но и те не локализираха проблема.


Та въпроса ми е дали колегите откриха проблема?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2015, 23:38 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 37
Местоположение: София
При мен нищо ново. Не гори масло, не е загубила мощност, дърпа си нормално. От време на време го прави доста по - слабо това придърпване... Това което забелязах, е че като налея ако добавка за бензин, придърпването почти напълно изчезва... Така и не открих решение на проблема... Мисля си дали не са инжектори или бензина калпав... Отказах се... след като не се влошава (а даже напротив... сякаш се пооправя, а може просто да свикнах...). Всъщност проблема основна намаля след като смених зъбчатото колело на газо-разпределителния механизъм, верига, обтегачи и т.н., не ме питай за сумата в Стар Моторс... Всички в Стар Моторс казват че е нормално за този двигател - бил "нервен" (с триста зора намерих познати да си говоря с хората от сервиза на "неофициално") ... Може и така да е ... двигател за "спортен" хечбек да го набутат на СУВ... Ама си свиркам... Кат се скапе ще му мисля...

Ако откриеш нещо, моля те пиши.

Поздрави

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2016, 09:26 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Яну 2014, 15:34
Мнения: 11
Местоположение: благоевград
Здравейте,

Откарах колата (Mazda Cx-7) да я ремонтират за въпросното придърпване в Гърция. Хората я оправиха - оказа се че са инжекторите. Смених и четирите инжектора и колата е много добре.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Авг 2016, 09:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 37
Местоположение: София
Здравей, благодаря за информацията за инжекторите. Аз също бях достигнал до извода че там е заровено кучето. При мен проблема е изчезнал на 90%. През резорвар- два сипвам яко добавка и нямам проблеми. Моята преди да я купя не беше карана редовно и сигурно са посъбрали мръсотийка тия инжектори. Сложа ли обаче калпав бензин, веднага се усеща.
Колко ти излезе смяната и има ли промяна в работата на двигателя, вървежа и разхода?

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2016, 17:32 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 620
Каква е цената на инжекторите?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2017, 20:19 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Яну 2014, 15:34
Мнения: 11
Местоположение: благоевград
Отдавна не бях влизал тук. Извинявай, че не съм ти отговорил. Значи за инжекторите - отдавна беше и съм забравил, но ми се върти около 800euro за 4-та (може да не трябва и четирите да се сменяват). Колата върви страхотно, никакви проблеми с придърпвания или нещо подобно - но си харчи добре:) (около 12л/100км смесено каране).

Лошото е че в момента имам друг проблем - отвреме на време (не регулярно, най-вече когато съм на бензиностанция) много трудно ми пали колата!? Колата е перфектна, но отвреме на време като врътна ключа и се мъчи, мъчи, мъчи и по едно време лека полека запалва (или пък като ми откаже палене я изчаквам няколко минути 2-3мин и пак пробвам и си запалва отведнъж!?). Според вас какво може да е?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2017, 07:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
Ако е на видно място датчика на Коляновият вал, пробвай да го лиснеш с вода малко и пак направи опит за палене. Случва се на загряла кола само да прави такива номера ако е почнал да си "отива" тоя датчик- спира да отчита обороти и колата не пали.

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2019, 10:28 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Окт 2017, 18:56
Мнения: 7
Местоположение: София
придърпването идва от повредена ламбда сонда в банка 1 (първата).
Това, че не може да запали най-вероятно е прецакан ванос (cvt actuator)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб