Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 18 Окт 2019, 11:40

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2019, 18:44 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Ное 2018, 13:46
Мнения: 14
Местоположение: България
Здравейте, Mazda CX-5 2015 2.0 първа генерация при работещ двигател ми показва 13,5-13,6 V. При натоварване с климатик или включени фарове не се променя напрежението.

Някой да е имал подобен проблем?
И колко волта ви показва на вас акумулатора при работещ двигател?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2019, 13:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 406
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Свети ли иконката за проблем със зареждането ?

При новите модели волтажа на зареждане се контролира динамично от моторния според натоварването ... поне на 6-цата от подписа е така ... 3 пъти ми сваляха да ми ремонтират алтернатора докато улучат правилното реле ( с неправилните релета ми светваше лампата ) ... аз си мислех че тази днинамика от 11.8 до 14.4 волта означава проблем в алтернатора ... но се оказа че не е така и най-вероятно нямаше нужда от ровене ... в смисъл дадох едни пари на вятъра.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Последна промяна steich на 07 Окт 2019, 18:10, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2019, 15:58 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Юни 2019, 11:09
Мнения: 39
Местоположение: Sofia
Да колега, не си ровете по колите за лудо. Онзи ден си свалях картера да проверя цетката на маслената помпа, само заради темите по форумите. Оказа се че ми е чиста и то перфектно. Та това с алтернатора и този волтаж ми намирисва на моята ситуация.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2019, 21:25 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2029
Местоположение: селянин в София
Има си книжки където са описани всички тези неща. В този смисъл по спомен всичко между
13-15V е ОК за Японеца. Това за по-старите модели като моята. Иначе при желание и средства може да се подменя наред, но показанията пак трябва да са в заводските граници.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2019, 10:23 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Ное 2018, 13:46
Мнения: 14
Местоположение: България
Не, нямам светеща лампа за проблем със зареждането по таблото, но ми се струва, че не зарежда добре акумулатора. Замервам го и все 13,55V показва. Не реагира при натоварване (климатик, фарове) или по-скоро малко вдига, става 13,60V което е странно, би трябвало да падне леко. Лятото два пъти съм свалял акумулатора да го заредя от контакта, че едвам завърташе стартера, сега зимата ще е по-зле сигурно. Утечка нямам, мерено е - 0,01A. А акумулатора си е добре, замериха го колеги със товарна вилка и държал. Имам чувството, че не зарежда или зарежда в някаква малка степен и не успява да зареди дори и при по дълъг път и така с всяко палене отслабва акумулатора. На приятел мазда 3 2018 замерих му показва 13,88 което е в границите 13,8-14,4V за нормално зареждащ алтернатор.
Та затова моля някой с мазда cx-5 първа генерация да замери колко му показва.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2019, 21:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 484
Местоположение: Варна
Между 13 и 15 V е нормално.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2019, 14:54 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Ное 2018, 13:46
Мнения: 14
Местоположение: България
nnikbg написа:
Между 13 и 15 V е нормално.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Колега, твоята колко V показва при работещ двигател?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2019, 15:52 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 484
Местоположение: Варна
saint056a написа:
nnikbg написа:
Между 13 и 15 V е нормално.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Колега, твоята колко V показва при работещ двигател?
Не помня със сигурност но беше между 13 и 14. Колата не ми е под ръка да замеря.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб