Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 25 Фев 2021, 09:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Май 2017, 21:13 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Дек 2016, 22:36
Мнения: 30
Местоположение: Асеновград
Здравейте,колеги днес ми светна SCR и чека.
Излиза надпис на дисплея SCR malfunction.
Какво да правя.
Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Май 2017, 09:35 
Offline
фен
Аватар
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 11 Яну 2010, 22:50
Мнения: 399
Местоположение: Лясковец, Велико Търново
За почистване ти е филтъра за твърди частици. Прочети из интернет подробности.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 15:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 455
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Диагностика, винаги когато светне първо диагностика.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD Stage 2 220 hp / 480 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 19:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Дек 2016, 22:36
Мнения: 30
Местоположение: Асеновград
Колеги проблема за сега изчезна,след 10 паления
лампите изгаснаха.В петък все пак ходих до сервиз за
диагностика проблема е бил в неправилна работа на датчика за
концентрация на азотните окиси.За сега е това времето ще покаже.
Колега steich точно за това / DPF OFF, Adblue / SCR OF пуснах питането
ако се наложи къде качествено и за колко.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2020, 23:32 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 6
Местоположение: Варна
ico67 написа:
Колеги проблема за сега изчезна,след 10 паления
лампите изгаснаха.В петък все пак ходих до сервиз за
диагностика проблема е бил в неправилна работа на датчика за
концентрация на азотните окиси.За сега е това времето ще покаже.
Колега steich точно за това / DPF OFF, Adblue / SCR OF пуснах питането
ако се наложи къде качествено и за колко.


Да дигна малко тая тема
И при мен се случи вчера.
И след като и сложих таблите и тръгнахме да се прибираме.
След около 160км ми изскочи грешка на Адблу системата, и от 3 звездички почна да показва 830км до зареждане.
Светна и чека.
Колата не е работила доста време.
Със сигурност от както се заех да я купувам, ми от не 4 месеца покрай тая лудница с вируса.
И след незнам 4 или 5 припалвания изчисти грешка.
И възстанови 3 звездички, които показваше.
Може ли това да е от дългото неработене на колата.
Колата е на 59 К/ км.
Аз съм вторият собственик.
Ще ходи на сервиз ясна е работата.
Които със сигурност предполагам са реални.
Най интересното е , че с това чакане от 4 месеца.
Паднал акумулатора.
И дала някаква грешка проблем със серво управлението на волана.
Продавача ми каза , че са я вкарали в сервиз на Мазда и са сменили целия модул.
И са сложили нов акумулатор.
И това се е случило защото след огледа, са оставили гумите завити на дясно, поне така разбрах.
Не съм много наясно дали това може да се случи.
Някой от знаещите може ли да ми каже.
Колата е в Немция.
Благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2020, 16:06 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 6
Местоположение: Варна
Здравейте.
Да вдигна пак темата за проблема на тоя так или иначе добър автомобил.
Във събота, се разгелдисахме малко , насам на там.
Магазини едно друго.
И отново изписа грешката за АДБЛУ и светна чека.
Понеже тук у Немция, всичко е с термини.
А и доста се забавихме.
Отидох до един сервиз на Абита/ турци/ , които работят до пл късно в събота.
Закачихая на компютър, беше доста странен не бях виждал такъв до сега.
Има стойка или закачалка не знам, закачва се на волана.
На него пишеше БОШ, и на това дето се свързва с ОБД буквата.
Прочетоха я и ми казаха, че сензора за температура на АДБЛУ системата дава грешка.
Висока температура.
Изчисти грешката , и понеже бях с преводач, защото няма как да се разберем.
Та той ми каза , че това се случва при модели на Форд, Пежо и д-р. На които е вградена тая система.
Няма алтернатива и каза , че не е пипал да поправя тая пущина, специално за Мазда, и каза че трябва да отида на сервиз на Мазда.
Друго което разбрах е, че не се сменя само помпата, ами целия бидон, вървяло комплект.
Ще отида и там, то тия немци даже и с жените си определят термини.
До колкото можах да намеря и прочета всички теми във форума, за тоя проблем на АДБЛУ системата.
Разбрах, че явно това им е доста основна болка.
Даже и да подменя бидона с помпата пак можело да се случи, да даде някаква грешка.
Изхождайки от прочетеното
И.
Това, че тук не могат да играят резачките и да се изключи, системата и ПДФ филтъра.
А и искам колата да си е с АДБЛУ.
Четох някъде, че някой слагал някакво съпротивление на тия пущини за да не отчита грешка.
Системата си работи нормално.
Доколкото разбрах, само требва да се следи нивото, защото не отчитало на дисплея.
Има ли някой майстор, който може да отстрани или да направи така , че да не изписва тая грешка и системата да си работи и функционира безпроблемно.
ПП
Колега тръгна за България в събота, със същата СХ7.
Като той я кара от близо година, тук в Немция, и досега не е имал проблеми.
Но на него също му светна АДБЛУ системата и чека.
Та и той , по еже му бях споменал, за това палене и гасене, първо долял АДБЛУ някъде към 5л. но след около 20км пак светнало.
Пробвал с отворена врата, цигара в уста - задължително, и след няколко стартирания грешката изчезнала, НО пак след 20-30км пак се появила.
Та явно това си е една от болките, на инак този така добър автомобил.
Някой ако може да ме на сочи, към някой майстор в България ще съм благодарен.
Благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2020, 08:02 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 390
Местоположение: София
Щом грешката на 10-тото палене изчезва(Всъщност остава записана в компютъра и може да се изчете, а изгасва само лампата) значи не се появява при всяко палене а на едно от повече от 10 паления.
Тоя сензор толкова ли е скъп, че да не може да се подмени?

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2020, 20:30 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 08 Дек 2016, 22:36
Мнения: 30
Местоположение: Асеновград
Цялата система е на BSCH. =D>


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2020, 00:29 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 6
Местоположение: Варна
gyenchev написа:
Щом грешката на 10-тото палене изчезва(Всъщност остава записана в компютъра и може да се изчете, а изгасва само лампата) значи не се появява при всяко палене а на едно от повече от 10 паления.
Тоя сензор толкова ли е скъп, че да не може да се подмени?

Ами и аз незнам.
Явно Бош нещо не са издокусурили.
И тоя проблем не е само в Мазда, а в още поне 6 производители на коли, при които е вградена тази система на Бош.
Аз и за това питам.
Дали има майстор , който може да отстрани проблемите, които се появяват,.
Без резачки и компютърен софтуер.
Не може Ингилизите да са по добри от наще майстори.
Все пак сме по иновативни и по напреднали от тях.
Не парично разбира се.
Говоря за интелект.
Надявам се някой от майсторите които са тук, вече да може да поправя и отстранява проблемите на тая БОш помпа.
Дали щото всичко е наблъскано вътре, и за това се появяват, грешка след, грешка.
Между другото, се замислям за един въпрос.
След като има подггрев на Адблито, то до там трябва постоянно да а има директно захранване, през реле и датчик за температура.
Защото зимата при -15 трябва това постоянно да се подгрява , за да не замръзне.
Даже и колата да не се кара.
Явно някъде има разковниче.
Ама дано някой го намери.
Все пак ще чакам някой да се обади.
Благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2020, 00:36 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 6
Местоположение: Варна
gyenchev колега.
Даже забелязах, не на 10 припалване.
А на 4 или 5 припалване изчезва и заработва и отчита нивото.
Навремето.
Преди да пуснат газовите инжекционни системи, че даже и на моно инжекциите.
Ги лекуваха по някакъв начин, за да не светва чека, и да прави проблеми колата.
На всяко стартиране изчистваше грешките.
Ама това е толкова отживяло.
Но и тук съм сигурен, че нашите майстори, ще намерят трайно решение, без резачки и пр.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб