КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

New Mazda CX5 2017
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=72&t=46135
Страница 1 от 15

Автор:  Crusible [ 07 Сеп 2017, 12:23 ]
Заглавие:  New Mazda CX5 2017

Привет колеги,

Гледам, че няма тема за най-новия модел от тази година. Може да го коментираме тук. Някой правил ли е тест драйв?

Моето мнение, е че дизайна отвън и отвътре е готин. Това, което прави впечатление, е че двигателната гама е едно към едно с тази на предното поколение. То вярно, че съвършеното не може да се подобри, но все пак :D :D :D

Изображение
Изображение
Изображение

Автор:  vddobrev [ 07 Сеп 2017, 12:43 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

На мен лично дизйна (интериор и екстериор) на facelift 2015 ми допада повече, затова и недочаках 2017, а през март си взех последната налична в Стар Моторс CX-5 Ultimate 2.5.

Автор:  bgfrayman [ 07 Сеп 2017, 14:32 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Работя срещу СМ, та от около 2 месеца как са я докарали я оглеждам на всеки обяд, предницата исглежда добре, новите фарове на мен ми харесват повече, на фейса и на 6-цата дневните светлини не ми харесваха, малко като торбички под очите изглеждаха. Интериора изглежда същият, двигател, скорости окачване, незнам.... Обаче като я погледнеш маздата и паркираното но дея SUV-че на Мазерати...... ми какво да кажа.....

Автор:  TTodorov [ 07 Сеп 2017, 16:41 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Видях днес две в движението в София. За мен задницата е подобрена, предницата е развалена.

Но като се има впредвид, че Американския пазар е целта да се хареса, нормално на нас да ни идва малко странна (като добавим и азиатските подправки тук и там).

Мен лично предишния фейслифт в бронз (или каквото е кафявото) най- ми харесва :)

Автор:  DragoM [ 07 Сеп 2017, 18:53 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Аз карам тази от подписа и съм доста доволен, като се изключи че е малко мудна в сравнение с предишната (Субару). Доста не ща ме кефят, например фарове, адаптивния круиз контрол и следенето на маркировката. вози също доста добре, нито меко нито твърдо. в завой не е много стабилна ако се влиза с голяма скорост, но това може да е субективно след като я сравнявам със Субару. В салона е доста тихо - стъклата са двойни, което е ектра от по-висок клас автомобил. Музиката обаче ме разочарова. Или аз съм доста претенциозен или BOSE не са се постарали достатъчно. По-нататък, мога да помисля за смяна на колоните като за начало. Слушах едни B&W и много ми харесаха. Това е за сега, ако имате въпроси ще се опитам да отговоря.

Автор:  janko [ 08 Сеп 2017, 08:56 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Вътре таблото е доста различно, да не кажа, че все едно гледам друга кола. Особено впечатление прави изнесения дисплей горе. Волана е доста различен, не съм сигурен кое ми харесва повече. Може би е въпрос на свикване. Предницата ми харесва повече, по-агресивна е някак си. Отзад ми е по-скромна някак си. Иначе моторите би трябвало да са същите.
Обаче аз друго забелязах, малко са я свалили като височина. Клийрънса вече е 19-20, а беше 21см, което категорично не е добре.

Автор:  y_kolt [ 08 Сеп 2017, 12:32 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

За мен отвътре най-добро впечатление прави новата позиция на старт-стоп бутона - не е скрит зад волана :)
Таблото пред пасажера изглежда по-снижено и вероятно дава по-голяма видимост.
Отвън прави впечатление и хромираната лайсна в долния край на всички странични стъкла.
Като нови опции виждам подгрев на волана, подгрев на задните места, мека тапицерия в жабката, MRCC stop&go - спира до 0 и потегля, проектиране на информацията на предното стъкло пред водача, дистанционно отваряне и затваряне на вратата на багажника, 10 говорителя, място за бутилки и в четирите врати.

Автор:  mancho [ 19 Сеп 2017, 19:42 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Доста добре изглежда колицата - и от вън и от вътре... но 50-60 кг ПО-ВИСОКО тегло спрямо предишния модел... малко кофти звучи... Даже ssang yong свалиха 100-120 кг на новия си Рекстън...

Автор:  road_runner [ 19 Сеп 2017, 20:10 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Не ми харесва нито предницата, нито задницата, много "тънки" са фаровете и стоповете. Малеят ми нещо.
ПРедишната е по-готина, по-има вид на джипка, по-грубовата е.

Автор:  nnikbg [ 19 Сеп 2017, 21:26 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Видях я в шоурума. Хубава количка , спор няма. Неща, които ми липсват в 2015 модел са поправени. Ел. заден капак, въздуховоди за задни седалки, място за бутилки във вратите и др. Динамиката е паднала за сметка на по-малък разход на гориво. Ако сега купувам няма да се замисля въобще, е цената е скочила но.....

Sent from my C6903 using Tapatalk

Автор:  Crusible [ 20 Сеп 2017, 08:39 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Специално за моята конфигурация бих казал, че цените са сходни.

Между другото, сега като гледах ценовата листа пак ми направи впечатление странното за мен именоване на нивата на оборудване. Няма никаква логика, ниво Революшън да е по-бедното от Еволюшън, просто не ми звучи правилно :)

Автор:  TTodorov [ 29 Сеп 2017, 12:31 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

поразвалили са концепцията - гледах няколко клипчета. Скопили са двигателите - то си и пише в ценовите, което е кофти. Повече насоченост към комфорт, преди не беше така.

Отделно явно са я и свалили за кросоувър преди 21см си бяха супер.

Автор:  valio323 [ 29 Сеп 2017, 19:14 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Явно нова е бъдещето на превозните средства.Повече комфорт и удобство за пътуващият.Двигателите като мощност са си предостатъчни.

Автор:  Crusible [ 01 Окт 2017, 08:55 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

TTodorov написа:
поразвалили са концепцията - гледах няколко клипчета. Скопили са двигателите - то си и пише в ценовите, което е кофти.


Защо да са скопили двигателите? Мощността им е идентична с предишното поколение.

Според мен, мазда се подготвят за ново поколение двигатели, коите ще бъдат хибриди, както е тенденцията и затова са оставили старата "железария", вместо да правят временни инвестиции в нови мотори по стара рецепта :).

Автор:  TTodorov [ 01 Окт 2017, 22:48 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Crusible написа:
TTodorov написа:
поразвалили са концепцията - гледах няколко клипчета. Скопили са двигателите - то си и пише в ценовите, което е кофти.


Защо да са скопили двигателите? Мощността им е идентична с предишното поколение.

Според мен, мазда се подготвят за ново поколение двигатели, коите ще бъдат хибриди, както е тенденцията и затова са оставили старата "железария", вместо да правят временни инвестиции в нови мотори по стара рецепта :).


Мощността да, но ускоренията са им по-слаби като времена. Помня преди с 2.0 165кс с предно беше 9.2, сега е 10.4 сек.
2.5 192кс беше около 7.8 секунди сега е 9.2

Или са станали много по-тежки или са им поотрязали крилцата. Ето и едно ревю на АутоГефюл и един руснак, не си го измислям. Те твърдят, че е заради Евро нормите и икономията.

https://www.youtube.com/watch?v=GG4DkLl3pc8

https://www.youtube.com/watch?v=2Q8rOTFzAY0

Автор:  Crusible [ 04 Окт 2017, 10:13 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Вчера поседях известно време в салона на новото CX-5 в СМ и определено мога да споделя, че много ми хареса. Шито табло, много красиви графики на дисплеите (добра работа, Вистеон!), новата архитектура на централната конзола всъщност е страшно удобна. Отделно, че е и пълно с модерни асистенти като радар темпомат, което си е благинка най-вече при магистрално шофиране. Предната емблема е огромна и всъщност е принтирана на пластмасова основа, което не съм сигурен, че ме кефи, най-вероятно зад нея се намира радара на темпомата. Структурата на предната решетна е много интересна. Стърчащият ръб на предния капак е малко странен, защото създава усещане, че е сглобена недодялано, но си е дизайнерски елемент отвсякъде. Та така, прогрес лъха от колата! :)

Автор:  Kaizera [ 18 Окт 2017, 14:49 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

TTodorov написа:

Или са станали много по-тежки или са им поотрязали крилцата. Ето и едно ревю на АутоГефюл и един руснак, не си го измислям. Те твърдят, че е заради Евро нормите и икономията.




Мазда твърдят, че насочеността на колата вече не е само към шофера, а към всички в колата, ама какво друго да кажат. Колкото до масата, наистина са стали по-тежки, но малко - около 50кг. Като увеличената маса уж идвала от по-добрата шумоизолация. Ето и едно малко по-различно и интересно ревю в което са засегнати и всички тези въпроси

Mazda CX-5 Test Drive

Автор:  valio323 [ 23 Окт 2017, 11:06 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Аз също се повъртях във автомобила.Определено не ми хареса.Твърди и неудобни седалки.Особенно отзад си е все едно на пластмаса седнал.Доста са малки и като размери.Огледалото за обратно виждане закрива голяма част от видимоста.Задното стъкло също не дава никаква ясна представа какво се случва отзад автомобила.

Автор:  iskrov [ 27 Окт 2017, 14:37 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Имах и старата cx-5,карам и новата.Новата cx-5 е много по добра във всяко отношение.Мое мнение,

Автор:  Taratanki [ 07 Ное 2017, 20:09 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Имам такава вече, 2.2 175к.с. Питайте, ако нещо Ви интересува.

Автор:  Kaizera [ 08 Ное 2017, 00:00 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Честито, много безаварийни километри! Сподели някакви впечатления от ежедневното шофиране. Как е при висока скорост, японците много се хвалят с шумо изолацията. Моята ще я почакам, така че за сега повече тестове съм гледал, отколкото лични впечатления. Като цяло само суперлативи за фейса, който надгражда един вече много добър автомобил.

Автор:  Taratanki [ 08 Ное 2017, 21:33 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Благодаря!
Доста тихо е, липсва шума от вятъра, настилката е приглушена. Само двигателя чуваш. Страхотна ергономия, всичко е там, където трябва да е и все едно си го правил ти за себе си.
Моята е ултимейт и съветът ми е- вземете по- високо ниво, усещането за премиум е страхотно. Дотук 900 км смесено 50% 8.0 разход и много добра динамика.

Автор:  Kaizera [ 09 Ное 2017, 10:57 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Днес сефте видях новата СХ-5 в Бургас, червена... невероятна красота. Единственото което не ми харесва е дизайна на 19" джанти, 17-ките ми харесват повече, като дизайн, не като размер.

Автор:  MAZDA DEALER [ 16 Ное 2017, 09:58 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Здравейте,казвам се Добромир Радуловски и съм търговец нови автомобили в новооткрития шоурум на MAZDA Плевен.
С радост ще Ви отговоря на всички въпроси свързани с MAZDA модели.

Добромир Радуловски

Мениджър Продажби

Плевен 5800

ж.к."Сторгозия" 203

Мобилен: +359 889 039 860

www.mazda.bg

Автор:  MazdaPower [ 18 Дек 2017, 11:44 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Новата Мазда СХ5 е интересна и симпатична. Но за мен е идеална за дамска кола. Не успях да остана впечатлен. Стария модел не ми допада изобщо. Новата вече е по-красива. Но не предлага нищо специално и не се отличава с нещо невероятно пред конкуренцията. Тествайки топ дизела 2.2 с 175 коня - върви, но би трябвало да се извадят от 2.2 литра поне 200 коня.
Тези дни тествах друг СУВ, към който отидох с леко пренебрежение предвид марката. Но се оказа, че ме впечатли доста, много повече от мазда сх5. Не съм нито търговец, нито дилър. Карам СХ7 и съм супер доволен от модела. Подхождам напълно обективно в сравнението си с цел информация за тези решили да вложат между 65 - 75 000 лв за нов СУВ.

Ако искате нещо интересно и не Ви трябва специално семейна кола - СХ5.
Но ако искате семейна кола с интересни екстри и напълно достатъчна мощност, като не робувате на марка, изберете това което тествах.

Става дума за шкода кодиак. Пробвах топ версията 2.0 дизел 4х4 190 коня с 7 скоростен DSG Автомат. Колко е сигурна новата кутия нямам идея. Става въпрос за нов модел автомобил в гаранция, така че ...

Първото ми впечатление - много по голям от мазда СХ 5. Отпред е много широк, благодарение на интересно направеното предно табло, което е леко извито и прибрано към стъклото. Печели се доста място и се усеща все едно караш кола отпред.

Цялостното усещане е, че си в СУВ. Докато в СХ 5 е сякаш си в кола, седиш по-ниско.
Какво ми хареса в шкодата:
седалките - много комфортни
Автомата - сменя прилично бързо в спортен режим
двигателя - тих, прилично мощен и по-добър от този на СХ 5, все пак разликата е 15 коня. Единствено на старт има леко замисляне, но после тръгва много добре.
Волана - променливо серво - удобен и красив
Навигацията - вкарана е в предното табло, четима и красива. На СХ5 - много ме дразнят новите тип стърчащи таблети
Паномаремн отваряем покрив
Огромен багажник
Мястото на задните седалки е огромно
Наличието на масички, които стават като поставки за таблет и с допълнителни поставки за чаши
Задни щори
Наличието на 2 жабки в предното табло
Цветният дисплей на таблото, показващ различни данни, които се сменят е доста добър.

И двата тествани автомобила - СХ 5 и кодиак бяха с безключов достъп.

Какво не ми харесва на шкодата - леко безличната задница и отстрани сред средата към задницата е малко грозна, но пък просторна. Не ми хареса и лоста за автомата - грозен и трябва да се загледаш какво включваш. Лоста на маздата ми хареса повече.

Защо кодиака е по-добрата семейна кола:
По-голям багажник
Повече вътрешно пространство, особено на задните седалки
Елементарни дреболии, но правещи впечатление: гумени лентички на ръбовете на вратите, които предпазват от одраскване
Място за чадъри във вратите
Стъргалка за лед на капачката за резервоара
Подвижно фенерче.

За около 75 000 лв може да получиш по-голяма, по-мощна и с повече екстри кола тип СУВ.

Сравнявайки кодиак с мазда сх 7 бензин, каквато имам:

Маздата е доста по-стабилна и това се усеща дори при ниска скорост
Маздата има доста повече тяга и особено при ускорение от 120 нагоре усещаш мощността и как с кеф върви,
докато дизела и на мазда и на шкода - натискам до долу и лично за мен кодиака не е вариант.
Свикнеш ли с бензинови 260 коня, трудно ще те спечели дизел под 250 кобилки.
Въпреки това ако се пътува много и търсиш съотношение мощност и разход, 2.0 дизел 190 коня е доста добър вариант. Среден разход на тестовата кола беше 9.7 литра. Ако се кара нормално и с тази 7 ма скорост, разхода ще е повече от приемлив.

Автор:  bgfrayman [ 18 Дек 2017, 11:56 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

@MazdaPower - добре си го написал колега, евала. Аз също не гледам фенски на никоя марка, сравнявам обективно, в момена съм с мазда, след години не се знае. Инак и аз се бах загледал в Кодияк, но бензинов 2.0 TSI 180 коня излизаше, не съм го карал, само го зяпах от страни. Това което е интересно за мен в интериора е и възможността за безжично зарядно интегрирано в централната конзола, също така информационната система поддържа MirrorLink, виждал съм го как работи това нещо на Сеат, е много е яко!

Автор:  vddobrev [ 18 Дек 2017, 12:57 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

@MazdaPower - не мога да разбера защо си губиш времето да сравняваш ябълки с круши :), ама щом си решил... Мазда CX-5 и Шкода Кодиак са в различен клас!!!
CX-5 (2016): 1440кг; 4555см. дължина; 1840см. ширина
Кодиак: 1752кг.; 4697см. дължина; 1882см. ширина

312кг. по-тежка, 14,2см по-дълга, и 4,2см. по-широка - е как няма да е по-просторна :) : http://www.skoda-auto.bg/SiteCollection ... logue_.pdf

Мазда CX-5 се води кросовър, не СУВ.

По вкус и цвят няма приятели, за мен CX-5 (2016) е по-добра от 2017, и една от причините е вградения дисплей. Няма как да я наричаш дамска кола, повечето жени я намират за много голяма.
Разбирам, че изразяваш лично мнение, но пък почти всички твои твърдения са съвсем субективни.
И още - 75 380 е базовата цена на ниво Скаут за дизел, TDI / 140 kW / 190 к.с., хайде разгледай екстрите по-долу и си направи сам цената с екстрите който си тествал: http://www.skoda-auto.bg/SiteCollection ... 112017.pdf

Автор:  Crusible [ 18 Дек 2017, 14:08 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

vddobrev написа:
@MazdaPower - не мога да разбера защо си губиш времето да сравняваш ябълки с круши :), ама щом си решил... Мазда CX-5 и Шкода Кодиак са в различен клас!!!
CX-5 (2016): 1440кг; 4555см. дължина; 1840см. ширина
Кодиак: 1752кг.; 4697см. дължина; 1882см. ширина

312кг. по-тежка, 14,2см по-дълга, и 4,2см. по-широка - е как няма да е по-просторна :) : http://www.skoda-auto.bg/SiteCollection ... logue_.pdf

Мазда CX-5 се води кросовър, не СУВ.

По вкус и цвят няма приятели, за мен CX-5 (2016) е по-добра от 2017, и една от причините е вградения дисплей. Няма как да я наричаш дамска кола, повечето жени я намират за много голяма.
Разбирам, че изразяваш лично мнение, но пък почти всички твои твърдения са съвсем субективни.
И още - 75 380 е базовата цена на ниво Скаут за дизел, TDI / 140 kW / 190 к.с., хайде разгледай екстрите по-долу и си направи сам цената с екстрите който си тествал: http://www.skoda-auto.bg/SiteCollection ... 112017.pdf


Принципно са от един клас, но Шкода винаги много хитро подхождат с габаритите, като си правят колите по-големи от средното за класа. Същата работа е със Супърб, който е от класа на Пасат, обаче е доста по-голям и по-евтин също. Специално по отношение на багажния обем,Шкода са си шампиони спрямо почти всички на пазара, заради платформата на ВАГ.

Автор:  bgfrayman [ 18 Дек 2017, 14:28 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

vddobrev написа:
@MazdaPower - не мога да разбера защо си губиш времето да сравняваш ябълки с круши :), ама щом си решил... Мазда CX-5 и Шкода Кодиак са в различен клас!!!
CX-5 (2016): 1440кг; 4555см. дължина; 1840см. ширина
Кодиак: 1752кг.; 4697см. дължина; 1882см. ширина

312кг. по-тежка, 14,2см по-дълга, и 4,2см. по-широка - е как няма да е по-просторна :) : http://www.skoda-auto.bg/SiteCollection ... logue_.pdf

Мазда CX-5 се води кросовър, не СУВ.

По вкус и цвят няма приятели, за мен CX-5 (2016) е по-добра от 2017, и една от причините е вградения дисплей. Няма как да я наричаш дамска кола, повечето жени я намират за много голяма.
Разбирам, че изразяваш лично мнение, но пък почти всички твои твърдения са съвсем субективни.
И още - 75 380 е базовата цена на ниво Скаут за дизел, TDI / 140 kW / 190 к.с., хайде разгледай екстрите по-долу и си направи сам цената с екстрите който си тествал: http://www.skoda-auto.bg/SiteCollection ... 112017.pdf


Ето конфигурацията, която си бях направил:
Кодиак Cтайл 2,0 TSI / 132 kW / 180 к.с., 7DSG, 4x4
Конфигурация на допълнителни екстри:
NS74RZ/GYOYYOY, 2017, AD, L2L2, GPB2PB2, GPDDPDD, GPF3PF3, GPL2PL2, GPOBPOB, GPWCPWC, GPWEPWE, GPWGPWG, GPXCPXC, GYOLYOL,
MAUD9WX, MBWD9T1, MSLR8QG, MTVEQV3, MASGEA4.
Цена: 77 364 лв

Опитът ни с коли които са с много опции, до сега показва че трябва много внимателно да се гледа какво влиза стандартно в съответното ниво на оборудване и какво може/неможе да се добавя като пакети. Обикновенно се получава че последното ниво, не винаги се получава най-добро/оптимално в крайният му вариант. При маздва от една страна това е добре, тъй като не се губиш в 3 листа опции, но от друга страна може да получиш неща които никога няма да ползваш или такива които искаш пък няма.

Автор:  MazdaPower [ 18 Дек 2017, 15:18 ]
Заглавие:  Re: New Mazda CX5 2017

Шкода Кодиак е все едно VW Тигуан, който си е в класа на СХ 5. Просто шкодата е нарочно по-дълга и по-широка, както и на по-добра цена от тигуана. Не сравнявам СХ5 с Туарег все пак. Като минус на ВАГ колите и по принцип повечето немски, са наличието на един куп допълнителни екстри, които много оскъпяват колата. Конкретната тестова с най-високото оборудване и допълнителен панорамен отваряем покрив беше по думите на дилъра около 74 000 лв. Иначе бензиновата конфигурация с 180 коня сигурно също е добра. Но вече е въпрос на вкус. Дизела го дават с по-висока макс. скорост, а е и по-икономичен. А 2.0 турбо бензина на ВАГ знам че е проблемен от едно време.

Факт е, че тестовата имаше и безжично зарядно на телефони, което е доста яко. На мазда не знам да се предлага. Друго интересно, което не бях чувал е наличието на микрофони, за да може пасажерите отпред и отзад да се чуват по-лесно. Дреболии, които правят колата интересна.

А защо сравнявам СХ 5 и кодиак? Ами защото исках да видя каква актуалва мазда се предлага на пазара заместник на СХ7. А кодиака е еднакъв по размери с СХ 7, 1 см в ширина и 2 см в дължина, сходно тегло.

СУВ или кросовър няма значение как се водят. Нали и двете са 4х4. А маздата дори е с 1 см по-голям клиренс.

Тествах и Пежо 3008 СУВ с 1.6 турбо бензин 165 коня и мога и с него да сравнявам СХ5. За момента ги класирам така:
1.Кодиак
2.СХ 5
3. 3008

Но фаворит ми е алфа стелвио от новите компактни СУВ. Там цената е вярно в друг клас, но като я тествам ще споделя мнение.

Всеки си преценява какво да си купи. Колкото повече марки си пробвал имаш повече база за сравнение. Ако си решил да дадеш около 75 000 лв за СУВ, джип, кросовър или както и там да се нарича нещо с клиренс над 18 см и 4х4 имаш огромен избор:
Или нещо ново като мазда или шкодата, или 2-3 годишно Х5, МЛ или нещо от сорта с 250-260 коня дизел на 120- 160 000 км.

Страница 1 от 15 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/