Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2017, 01:30 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Фев 2015, 16:14
Мнения: 11
Местоположение: Ruse
Привет колеги! Горд собственик съм на Мазда 6, но отскоро ми се иска да мина на по висок клас. Може ли да ми дадете малко мнения и препоръки за Мазда CX 7 2008 бензин? Благодаря ви предварително! :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 17:32 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Юни 2012, 13:42
Мнения: 71
СХ7 - 2008 само турбо бензин 260 к.с. с ръчка за европейски пазар и 238 к.с. с автомат за американски и руски пазар. Най-често срещани проблеми са турбокомпресор и дюзи - директно впръскване с високо налягане и при некачествени горива се износват. Признак за износени дюзи са придръпванията при ускоряване с малко газ. Като всяка стара кола трябва добре да се огледа, тества и прочете за грешки от опитен човек или в доверен сервиз. Веригата на газоразпределението не е вечна и според използваните масла има различен ресурс. Съединителя също е претоварен от големия въртящ момент и се износва ускорено при по-здраво каране. Въпроса за газ - пропан-бутан е доста спорен - скъпа уредба, разход на бензин 10-20% и останалото газ. Ако купиш такава с монтирана газ - почти сигурен проблем с бензиновите дюзите. Багажника е малък и ако трябва да караш резервната гума, а тя е голяма почти не остава място за багаж. Ако е от страна с повече сняг и хвърлят здраво луга - почти сигурно корозията е тръгнала - така че задължително внимателен оглед на подемник. Колата си гори - извън града около 11-14л./100км и 17-20л./100км в града при нормално каране и повече натискане може да постигнеш още по-сериозни цифри за разход.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 10:30 
Offline
фен

Регистриран на: 20 Ное 2014, 10:59
Мнения: 262
Местоположение: София
toteff написа:
17-20л./100км в града при нормално каране и повече натискане може да постигнеш още по-сериозни цифри за разход.

:shock: :cry: Порше ПаранЕма гори по-малко в града. Какъв е тоя разход?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 14:47 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2015, 16:14
Мнения: 11
Местоположение: Ruse
Благодаря ти за изчерпателния отговор колега


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 09:03 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 84
Местоположение: София
toteff e прав за всичко... При мен спокоен семеен разход Еко 100 е До 10.5-11.0, софийско градско е 15.5-16.0. С Шел 100 от Германия, извънградски разход пада под 9.0... Факти...

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2017, 20:30 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda CX-7

Регистриран на: 14 Фев 2009, 18:29
Мнения: 166
Местоположение: Old Zagora
Какви са тези разходи на Маздичката бе колеги. Бензиностанция Газром 100 октана магистрала - 9.5 л/100 при 130 км/ч и от време на време 150-160. Нормално каране извънградско 8.0-8.5 л/100. В града според зависи от 12 до 14.5. Засичана пълно-пълно всеки път.

_________________
323F BJ 2.0 DITD 74Kw
CX-7 DISI TURBO 191Kw


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 08:39 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Юни 2012, 13:42
Мнения: 71
Дизелова Мазда СХ7 - 2010г. разход с Шел Ви-пауър извън града 7,5-9,0 л/100 км първото е с 90-120 км/ч, втория е с 120-130 км/ч от време на време - 150-170 км/ч. В града - В.Търново - 11-13 л./100 км. Малкия разход е пролет и есен когато климатика почти не се включва, а големия е през лятото - климатика работи постоянно и зимата двигателя е студен и си похарчва повече. Явно кракът ми е по-тежък извън града и Търново е град с малки разстояния и големи денивилации и от там по-сериозния разход в града.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 08:58 
Offline
фен

Регистриран на: 20 Ное 2014, 10:59
Мнения: 262
Местоположение: София
E, то вие в Търново няма къде да си видите нивото на маслото с тези улици :D
Иначе и на мен ми се струва адски много 15-16 градко, освен ако не говорим за градско тип "тръгни на първа, спри, тръгни на първа, спри" и така всеки ден по 10-15км до работа и обратно. То тогава говорим за разход на час, а не на 100км.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 14:38 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
toteff написа:
Дизелова Мазда СХ7 - 2010г. разход с Шел Ви-пауър извън града 7,5-9,0 л/100 км първото е с 90-120 км/ч, втория е с 120-130 км/ч от време на време - 150-170 км/ч. В града - В.Търново - 11-13 л./100 км. Малкия разход е пролет и есен когато климатика почти не се включва, а големия е през лятото - климатика работи постоянно и зимата двигателя е студен и си похарчва повече. Явно кракът ми е по-тежък извън града и Търново е град с малки разстояния и големи денивилации и от там по-сериозния разход в града.


как ти се струва работата на двигателя с Шела - мен ми се струва, че най-много върви с тази нафта и най-много шуми (трака)

най-тихо и плавно ми се струва с Ромпетрол


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 17:00 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Юни 2012, 13:42
Мнения: 71
Според мен най-тихо работи с Екто на Лукойл - но там зареждам само в краен случай - ненавиждам руснаците и тяхната политика към България. Най-добре върви с Ви-пауъра на Шел и е много тиха. След това идва скъпата нафта на ОМВ. На Петрол не съм зареждал от скъпата нафта. Скъпата нафта на Газпром е по-зле от нафтата на Ромпетрол, която е една добра обикновена нафта. При двигателя на Маздата се усеща сериозна разлика между премиум горивата и обикновенните. И нещо интересно с премиум горивото гори повече отколкото с нормалните - може би повече натискам. Наливам премиум горива единствено за да пазя DPF-а, който за сега не прави проблеми, иначе не бих плащал надценка 35-45ст./л.
За маршрутите във В. Търново - днес 6 пътувания - 23.7 км.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 19:33 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 84
Местоположение: София
Колега stoykov, чак се чудя едни и същи модели ли караме... То твоя разход е под този "по книжка". Колата ми е на оригинално 99к, от които половината само и единствено мои, купувана и поддържана само и единствено в СМ и смея да твърдя в достатъчно добро теническо състояние... и извънградско рядко докарвам до под 10.2-10.3 (да с 2+2 човека и багаж, но все пак...). С ОМВ, Шел ЛукОил, разхода даже е по -голям.

Честито за разхода...

След 2 дни ще минавам през Ст Заг. Ще го пробвам този Газпром...

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 09:11 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
toteff написа:
Според мен най-тихо работи с Екто на Лукойл - но там зареждам само в краен случай - ненавиждам руснаците и тяхната политика към България. Най-добре върви с Ви-пауъра на Шел и е много тиха. След това идва скъпата нафта на ОМВ. На Петрол не съм зареждал от скъпата нафта. Скъпата нафта на Газпром е по-зле от нафтата на Ромпетрол, която е една добра обикновена нафта. При двигателя на Маздата се усеща сериозна разлика между премиум горивата и обикновенните. И нещо интересно с премиум горивото гори повече отколкото с нормалните - може би повече натискам. Наливам премиум горива единствено за да пазя DPF-а, който за сега не прави проблеми, иначе не бих плащал надценка 35-45ст./л.
За маршрутите във В. Търново - днес 6 пътувания - 23.7 км.


Благодаря, относно ЛукОйл няма избягване, но колкото можем. Аз по същите причини ;)

Относно разхода - и аз съм го забелязал.

Дали скъпата пази DPF не бих заложил - в сайта на Шел може да изтеглиш PDF, обикновената им нафта на места има по-малко съдържане на сяра. Това е важното за DPF, сярата се изгаря в този филтър.
Усещам разлика във вървежа, но за регенерациите мисля, че трябва да си направиш собствено проучване.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 11:54 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda CX-7

Регистриран на: 14 Фев 2009, 18:29
Мнения: 166
Местоположение: Old Zagora
mancho написа:
Колега stoykov, чак се чудя едни и същи модели ли караме... То твоя разход е под този "по книжка". Колата ми е на оригинално 99к, от които половината само и единствено мои, купувана и поддържана само и единствено в СМ и смея да твърдя в достатъчно добро теническо състояние... и извънградско рядко докарвам до под 10.2-10.3 (да с 2+2 човека и багаж, но все пак...). С ОМВ, Шел ЛукОил, разхода даже е по -голям.

Честито за разхода...

След 2 дни ще минавам през Ст Заг. Ще го пробвам този Газпром...


Колега Манчо, едно уточнение: говоря за най-ниските ми засечени разходи, шофиране лежерно и нормално. Иначе съм докарвал и по-големи разходи но разлика в + от 1-2 литра. На Газпром горивото го харесва много препоръчвам 100 октана за този мотор. Може да де се кара и с 95 и 98, но тогава слагам добавка за бензини на бардал която е с много добри показатели и я дават за икономия на гориво да 5%. 500мл. за 500 литра гориво.

_________________
323F BJ 2.0 DITD 74Kw
CX-7 DISI TURBO 191Kw


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 11:58 
Offline
фен

Регистриран на: 20 Ное 2014, 10:59
Мнения: 262
Местоположение: София
Малко оффтопик
Това е доста грешно, ако някой си мисли, че скъпата нафта (разбирай нафта с повече добавки) пази DPF-а, дори напротив. Колкото е по-обикновена и очистена от сяра, толкова по-добре. На старите дизели, без DPF, практически най-добрата нафта за тях е тази на Марешки, щото е най-евтина, но за новите CR дизели, тя не е добре. Сярата се натрупва и в един момент запушва. Разпръсквачите страдат, а после става неприятно за джоба.
А пък е още по-грешно да се смята, че като не зареждаме в Лукойл правиме "гадно" на братушките. Всичките горива в България идват от там и ич не ги интересува точно от коя бензиностанция зареждаш, той си е взел печалбата от теб. Единственото изключение е Ромпетрол, където нафтата се кара от Румъния директно и Лукайол там няма никакво участие. Почти всички данъчни складове са на Лукойл, така че смятайте като "не купувате от тях", колко им дреме :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 13:48 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Юни 2012, 13:42
Мнения: 71
janko написа:
Малко оффтопик
Това е доста грешно, ако някой си мисли, че скъпата нафта (разбирай нафта с повече добавки) пази DPF-а, дори напротив. Колкото е по-обикновена и очистена от сяра, толкова по-добре. На старите дизели, без DPF, практически най-добрата нафта за тях е тази на Марешки, щото е най-евтина, но за новите CR дизели, тя не е добре. Сярата се натрупва и в един момент запушва. Разпръсквачите страдат, а после става неприятно за джоба.
А пък е още по-грешно да се смята, че като не зареждаме в Лукойл правиме "гадно" на братушките. Всичките горива в България идват от там и ич не ги интересува точно от коя бензиностанция зареждаш, той си е взел печалбата от теб. Единственото изключение е Ромпетрол, където нафтата се кара от Румъния директно и Лукайол там няма никакво участие. Почти всички данъчни складове са на Лукойл, така че смятайте като "не купувате от тях", колко им дреме :D


За съжаление е така, но поне малката печалба от продажба на дребно не им влиза в джобовете. Къде според вас да зареждам обикновена нафта с най-малко съдържание на сяра? Според мен нафтата с добавки има по-пълно изгаряне с по-висока температура и с това има по-малко отлагания(сажди) в DPF.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 14:14 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
аз препоръчвам Ромпетролската лятото. Сори за офтопка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2017, 15:42 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Мар 2017, 10:16
Мнения: 62
Местоположение: Варна
Колегата автор на темата се интересува от модела като цяло, не само от разхода. Аз преди да си я купя търсех полезно инфо, но почти нищо нямаше, само няколко основни проблема. Явно и без това малкото собственици в България основно си я карат, вместо да пишат по форуми.

Моите впечатления са отлични за СХ 7 бензин след година и половина употреба. Ако трябваше сега да решавам дали да я взема, отново бих си я купил.

Предимства:
Дизайн - лично на мен много повече ми харесва от СХ 5. Паркирани една до друга, не може да разбереш кой модел е по-нов. Много ниско челно съпротивление. Красиви задни стопове, красиви предни фарове, красиви мигачи в огледалата.

Двигател: 260 коня са много и малко, свиква се с тях. Реално се равняват на съвременните СУВ с подобни размери, които имат сходни характеристики с 190-220 коня, но са със съвременни автоматици. Двигателя е доста тих, при по-яко натискане се чува прилично, но няма нищо общо с бруталните звуци на V6 или V8 на конкурентните германци. На мен ми харесва да върви и да е тиха, вместо да шуми и да не върви и да те заболява главата при дълго шофиране.
Освен, че е тих, двигателя е и прилично еластичен - в града с 50-60 може да се кара спокойно както на 5 та, така и на 6 -та.

Окачване: Достатъчно комфортно и в същото време доста стабилно за СУВ. Естествено не седи залепена като седан, но съотношението комфорт/стабилност е отлично.

Клиренс: Около 20 см, които са напълно достатъчни за ежедневната градска среда и с възможности да се излиза и леко извън пътя. Зимата е идеална особено за непочистените български улици, където обикновените коли опират отдолу.

Вътрешно пространство:
Отпред е доста широко. Отзад също има достатъчно място. Леко е неудобно за някои пасажери потъването на задните седалки. Средната конзола отпред/подлакътник е ненужно дадена назад и леко пречи на пасажерите отзад. Определено не е лимузина А8 отзад, но се пътува приятно и поносимо. Най-удобно е отпред.
Багажник: за този клас СУВ, каквото е инфинити - багажника е голям. Но съвременните СУВ от подобен клас имат над 500-550 литра, докато при мазда е 445 литра. При мен е напълно достатъчен и най-хубавото е удобството на товарене. Задната врата се вдига достатъчно високо и хора до 1.80-1.84 спокойно се събират изправени.
Става за семейна кола, но ако сте с 2 деца и съответните принадлежности може би ще Ви е тясно в багажника, освен ако преди това не сте имали хечбек.

Като обобщение на положителните качества, които се сещам в момента: Прилично бърза за СУВ, комфортна и стабилна с отлично осветление с ксенона на къси, удобни широки предни седалки с отопление. Наличието на шибедах е много приятно и създава усещане за пространство. Ръчната скоростна кутия се оказа доста приятна и спортна и въобще не ми пречи, че не е автомат. 4 автоматични ел.стъкла, бързо работещо и силно парно и климатроник. Мощна аудио система BOSE, директно управление. Красив волан с удобно разположени бутони, които светят много красиво вечер. Онзи диод над скоростния лост също свети доста приятно и създава комфорт при много тъмни преходи. Силен двутонов клаксон, който сработва много лесно с удобен голям бутон на волана. Красив 3 ти стоп.

Какво не ми харесва:

Липсата на повече лампички и глезотийки, налични при много по-евтини автомобили - лампички в огледалата на сенниците, във вратите осветяващи платното и индикиращи за отворена врата. Отзад има само 1 плафон, който свети силно при смяна с мощен диод, но няма светлини за четене. Страничните огледала не се прибират, но предвид размерите и теглото им, както и че са на по-високо - не е кой знае какъв минус.
Липсата на хладилна жабка. Жабката е тип чекмедже, което на пръв поглед изглежда евтино, но е удобно за ползване.
Липсата на автоматично заключване при движение, което го има при фейслифта.
Кожата е удобна, но е минус липсата на охлаждане, което за такъв тип кола е силно препоръчително.
Климатроника не е двузонов, но пък бързото му действие го компенсира.
Липсата на преграда за неща зад шофьорската седалка. Може би е направено да се пести място, но определено там се събират доста неща. Липса за достъп до багажника от задните седалки - примерно за ски - каквито не ползвам.

Минус са и дългите светлини - не светят много силно. Но това съм го решил с подмяната на крушките с мощни диоди от 30-40 вата - резултата е внушителен. Същата процедура съм направил и на фаровете за мъгла.

Стопове/габарити - мощните 20 ватови крушки топят червената пластмаса във стопа, която дава характерния червен цвят. В резултат крушките след няколко месеца спират да светят - пластмасата залепва за тях, от високата температура се опушват стоповете. Решението е - подмяна с мощни диоди. Сложил съм такива с двойно действие - резултата е супер. Сега дори си поръчах още по-силни с мощен CREE диод при стоп светлината.

Минус е и липсата на навигация и голям екран. Решението го намерих с китайска навигация за модела - сега имам отлична навигация, интернет и всичко предлагано то съвременен таблет както и задна камера. С нея се решава друг проблем - липсата на парктроници. За сув от този клас е задължително да има 360 градусови 4 камери както на кашкай/мурано.

Разхода на гориво - за всички е плашещ. Според мен не е кой знае колко по-висок от всеки съвременен дизелов СУВ.
Най-нисък съм постигал 9.9 литра надълъг път. Нормално каране 120-160 магистрала и извъградски - 11.3.
Вече ако се кара сериозно 150-200, може и 12.3- 12.5 да даде.
Смесен разход без нулиране на компютъра за 25 000 км - 12.1 литра.

Съвремените дизели с подобна мощност харчат средно 10-11. Не знам как може да издържиш да караш СХ7 с 90-110, защото мен всеки път ме провокира да я натисна пущината. Чисто градско не съм засичал, а и почти всяка седмица я вадя поне 2 пъти извънградско.
Бензина го редувам А95 и А100 - до колкото е такъв.

Следя на 800-1200 км нивото на маслото. Сега съм с Бардал и за 11 100 км съм долял около 1.6 литра. Това прави средно 150 гр. на 1000 км, но с увеличаване на пробега на маслото явно се губят качествата му и разхода трябва да се следи по-често. При ново масло не го проверявам поне 3500 км. Доста руски форуми коментират да се сменя на 7-8000 км. За мен е доста често и го сменям на 14-15 000 км. 2 литра доливане на една смяна не е кой знае какво - окол 40-45 лв.
Задължително като спирам я държа поне 2 мин да работи на свободен ход, дори и повече и оттам се качва и ср. разход на горивото.

Определено колата е да създава удоволствие и който си я купи за кеф не мисли особено за разхода на гориво. Последно ходих до Букурещ, пълен резервоар - лампата светна на 530 км - резервата е 9 литра. Спокойно с 1 резервоар могат да се минат над 550- 570 км. Резервоара е все пак 69 литра, а не като при немците по 80-100 литра.

За сравнение с СХ 5 - качих се да я пробвам - ами дори не исках тест драйв. Освен автомата друго предимство не намерих. Усещането в СХ5 е като в леко повдигната кола. Вътре не се усещаш в СУВ.
Странни копчета тип жигула като на плафона... Определено са дали назад с този модел. Фейсовата е малко по-добре, ама аз станах фен на мазда именно със СХ7.

_________________
CX7 2.3 Turbo 260 hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2017, 18:05 
Offline
фен
2016 Mazda CX-5

Регистриран на: 09 Сеп 2011, 22:06
Мнения: 213
@MazdaPower - хубав обзор на CX-7. Относно CX-5 само не разбрах защо си толкова негативен даже не си я карал. И кои копчета са като на Лада :)? CX-5 е по малка по размер това е ясно, дали е уместно да се сравнява с CX-7? Разни хора, разни идеали, аз пък CX-7 я намирам непривлекателна.

_________________
2016 Mazda CX-5 Ultimate 2.5i AWD 192к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2017, 12:59 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Мар 2017, 10:16
Мнения: 62
Местоположение: Варна
Не съм негативен към СХ5, просто не ме впечатли особено, за да мечтая да имам такава след СХ7.

Копчето на плафона отпред за пускане на светлина в купето - кефи ли Ви - OFF/ON и като е OFF да стърчи така? На други коли не се сещам за нещо подобно, освен на ладите като пускаш фаровете с онези бутони...

Иначе таблото е ОК - красиво оформен дисплей, волан и всички съвременни удобства.
Бутоните на климатроника на СХ 5 - прекалено разляти и същите функции на СХ7 са оформени по-удобно с нейните големи бутони - доста удобно за зимата с ръкавици например.

Перфорираната кожа на СХ5 ми хареса, но не знам дали ще е трайна като на СХ7. Не ми хареса управлението на радиото с копчето като на Ауди А6 и БМВ. Гледаш горе, пипаш долу. Свиква се, ама... При мен с един хубав китаец получаваш тъч дисплей.

Пробвах мазда 6 - тесничко ми се видя вътре. Сх5 - особена разлика с мазда 6 не усетих. Няма го усета, че си в СУВ. СХ3 - супер мъничка. Общо взето съвременните мазди са доста еднотипни вътре.
Най-новия СХ5 е вече доста добър. Но темата е за СХ7.

По отношение на бензиновите двигатели - след 2.3 турбо 260 коня, за мен следващо ниво би било 2.5 турбо с поне 300 коня. А в мазда СХ5 получаваш топ двигател 2.5 с 190 коня.

За ежедневно каране е предостатъчно, но да слезеш с 70 коня и 130 Нм надолу...

Имам един познат, който е голям фен на мазда. Имаше нова мазда 6, после си взе нова СХ7 - именно той ме увери в качествата на модела. След това купи на сина си новата мазда 6. Но за себе си избра макан турбо с 400 коня - логично продължение от 260.

Като минус на СХ7 се сещам, че е лимитирана на 220 по километраж. Прекалено са се застраховали японците. Според мен спокойно може да вдигне 240, както съм виждал снимки на едно немско СХ7, под които пишеше 253 на GPS.
Не че в нормално време се кара с повече от 160-180, но е добре да знаеш че при нужда ги може.

_________________
CX7 2.3 Turbo 260 hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2017, 18:27 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 84
Местоположение: София
Хм... ако не бъркам в сметките, за 220 км.ч са нужни около 6000 об. на 6-та... Не знам как ще стигне повече от преко сили 230км.ч. освен ако не е пипана кутията или оборотите на двигателя.

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2017, 19:46 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Нещо си се объркал, би трябвало на 5-та със 220 км/ч. да е на 6000. Не съм я карал, но по клипчетата в нета ги има със 180 км/ч. на 4-та е със 6000об., след което на 5-та би трябвало да е на 5000 със 180 и до 220 да ги изкара на 5-та. Това е и голям турбо мотор, с доста коне, няма как да е само с 220 и да е на 6000 на 6та.
Някой ако е пробвал да сподели по-точно.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2017, 21:33 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
CX5 192 hp при 193 е с 6000 на четвърта.

Sent from my C6903 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2017, 23:03 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Мар 2017, 10:16
Мнения: 62
Местоположение: Варна
На 5 та при 5300 оборота е на 200, на 5500 на 210.
На 6 та при 4100 оборота е на 200, на 4600 е на 220.

В нета бях намерил 2 снимки на германеца с махнат ограничител. На километраж беше 240, защото няма повече, оборотите бяха 5100.

Ето мое клипче 0-220, без да се форсира на макс, целта беше макс скорост.
https://www.youtube.com/watch?v=UimFxRgADQ0

А на този клип се вижда доста качествено километража. Карах си лежерно след една нова Х5 ца от 200-220. Жената до мен си цъкаше телефона и изобщо не разбра с колко карам, което показва колко е спокойно в колата при висока скорост.

https://www.youtube.com/watch?v=dNJT-5s0N7k

_________________
CX7 2.3 Turbo 260 hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 11:34 
Offline
фен
2016 Mazda CX-5

Регистриран на: 09 Сеп 2011, 22:06
Мнения: 213
Колеги къде ги развивате тези скорости 200-240 :) то нито пътища имаме, нито култура на движение по магистралите... като изскочи някоя малолитражка/камион/автобус движещ се със 100...

_________________
2016 Mazda CX-5 Ultimate 2.5i AWD 192к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 13:54 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Мар 2017, 10:16
Мнения: 62
Местоположение: Варна
Малко извън темата за СХ7.

240 не съм развивал, пущината е лимитирана на 220. Клиповете са от немски аутобани с липса на ограничение и без наличие на голямо движение. На втория клип бавареца даже се отдалечаваше, сигурно е карал поне с 230.
Това за пътищата е стар български израз още от времето на жигули и москвич. Съвременните превозни средства вдигат 200 между 10 и 45 секунди.

Аз съм го правил за тест, за да знам дали имам ограничител или не и за лична информация колко вдига и дали отговаря на фабричните данни при ускорение и доускорение.

Най-бързата кола, която съм шофирал до момента е едно БМВ дизел напомпано от тунинг фирма на 400 коня. Тази фурия само на задно така брутално вървеше, че при малко повече газ при тръгване блокировките мигаха по 5 сек. Толкова по-бърз се усещаш от трафика, че чак е леко притеснително. С такава мощна кола можеш да вдигнеш без да искаш и 200 на средно голям булевард из града. Хем заради чисто задното предаване колата 0-100 ги правеше за 4.5 сек.

След бавареца маздата ми се струва леко бавничка. Тествал съм я с GPS на навигацията със специално приложение замерващо ускорението 0-100 за 8.1 сек - при фабрични данни 7.9. Не съм сигурен навигацията дали не забавя малко отчинането при старт.
0-90 ми го отчете при друго замерване за 7.6 сек. За 0-100 е трудно да се свали под 8, защото на около 90 км/ч трябва да дадеш на 3 та и там се губи ценно време, а на 2 ра не може да я изцедиш много над 90, защото в тези обороти мощността вече пада.

Друго интересно замерване за мен беше 80-120, което по каталог е 4.6 сек, а аз го засякох за 4.4 сек.
Така че ако колата е в добро здраве си постига зададените от производителя данни.

_________________
CX7 2.3 Turbo 260 hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 16:59 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Ное 2013, 23:46
Мнения: 84
Местоположение: София
Извинявайте колеги, сигурно бъркам, аз рядко карам над 150, и то най-вече когато изпреварвам. Безаварийно шофиране на всички.

_________________
Mazda CX-7, 2.3 DISI Turbo


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 17:16 
Offline
фен
2016 Mazda CX-5

Регистриран на: 09 Сеп 2011, 22:06
Мнения: 213
MazdaPower написа:
Това за пътищата е стар български израз още от времето на жигули и москвич. Съвременните превозни средства вдигат 200 между 10 и 45 секунди.

Тук нещо не схващам мисълта ти. Жигули и Лади все още много, Москвичи по-малко. И като вдигнеш 200 за 10 и 45 секунди, и пътя е с дупки, каква полза?

_________________
2016 Mazda CX-5 Ultimate 2.5i AWD 192к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 17:32 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Мар 2017, 10:16
Мнения: 62
Местоположение: Варна
От времето на ладите и москвичите съм ги чувал тези неща - нямаме пътища. Тогава колите са вдигали 120-140 със зор. Като казваше човек тогава, че е вдигнал 120 и хората цъкаха как и защо нямало пътища.
Пътища има достатъчно където да вдигнеш и 200 и 300. Много ясно, че в дупките никой не кара бързо. Мощните коли се нуждаят от 400 м за да вдигнат 200. Е няма ли поне 500 - 1000 м хубав път, че има още такива изказвания?

Преди 23 години някъде карах алфа ромео 2.0 бензин. Максимално с нея съм стигал 190 км/ч, а по каталог пишеше че вдига 205. С нея 120 се усещаха, все едно си с 160. А 150-160 вече беше нещо космическо, такова беше усещането вътре в колата. Стабилна беше, но не "лягаше" така на пътя и се усещаше всяка неравност.

На сегашните коли 160 не се усещат. Това имах предвид.

Ето и пример. Един авер кара френска кола купе с 160 коня, но е лежерен шофьор и си кара бавно. Когато ми пробва маздата тръгна да кара с 80-90 в града и дори не разбра. Обърка го и километража, на който 100 км са на 9 часа, където на 90% от колите е 60. Та и той се стресна и каза, че изобщо не ги е усетил.

_________________
CX7 2.3 Turbo 260 hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 18:03 
Offline
фен
2016 Mazda CX-5

Регистриран на: 09 Сеп 2011, 22:06
Мнения: 213
@MazdaPower - е аз си мисля за поддържане на скорости от 200+, а ти говориш за моментна проба, не съм разбрал. Иначе да ги вдигнеш моментно, да има къде.

_________________
2016 Mazda CX-5 Ultimate 2.5i AWD 192к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2017, 19:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Зависи от автомобила колеги. С Фиестата комфортна скорост е до 100 км/ч., с моята 140-150км/ч, с Инсигниа дизел 180 км/ч не се усещат, а с по-голям и тежък седан с повече коне, караш с 200 и се усещат все едно 120.
Това има предвид колегата, че на по-новите, големи и мощни коли не се усещат километрите и водачът се предразполага да натиска повече. А по новата АМ Тракия (само в лява лента, защото дясната е на коловози) и АМ Марица(няма никакъв трафик чак до границата) спокойно се кара със 180-200, стига да имаш добра кола и джоб за гориво за да може да поемеш "ластиците" от 100 км/ч. до обратно на 200 след като намаляш от засечки и изпреварващи отпред. Разбира се трябва да се шофира разумно. Бързото шофиране не винаги е неразумно. Предпочитам сигурен и уверен шофьор да кара със 160, от колкото някоя патка да ме вози със 100 на магистралата и да натискам педалите в дясно :D .

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб