Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 01 Фев 2023, 11:40

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Май 2018, 19:20 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:21
Мнения: 3
Местоположение: добрич
Здравейте,съфорумци
Преди седмица си купихме ЦХ5 2,2 дизел 175 кс.На вторият ден на таблото светна червен триъгълник и надпис engine oil pressure inspekcion.Във Варненският сервиз на Мазда провериха инжекторите/наред са/и ме посъветваха за смяна на масло със спецификация 5w30 C1.Проблема след смяната си остана.Понякога светва.Възможна ли е некоректна маслена инспекция да е причината.Не съм от Варна и ме е страх да отида до там на ход с колата.Имало ли е подобен случай и какво да направя.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2018, 06:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 479
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Може би е добре да се отвори картера и да се види дали не е запушена цедката.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2018, 06:53 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4817
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
А налягането на маслото не го ли провериха в този сервиз ? :-k Какво общо имат дюзите с маслото, та са "проверявали" тях . #-o
По най бързия начин намерете читав сервиз, да замерят налягането на маслото и ако е ниско да свалят капака на картера и да проверят цедката на маслената помпа дали не е задръстена.
Ако цедката е чиста и пак няма налягане, отивай се разправяй с тези дето са ти продали колата, защото най вероятно става дума за износени лагери и колянов вал .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2018, 12:11 
Online
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 597
Местоположение: Варна
Колега с подобни симптоми след отваряне на двигателя се оказа скъсани верига задвижващ маслената помпа. Много важно - налягането е ниско или е 0?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2018, 18:43 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:21
Мнения: 3
Местоположение: добрич
Благодаря,приятели.Оказа се най-прозаичен проблем-ненаправена маслена инспекция.След процедурата в сервиза на Мазда и след 100 км преход проблем няма.Мисля при следващо посещение в сервиз да измеря налягането-приемчика Данчо/точен мъж/спомена при обороти до 1500 стойността трябва да е около 1,7 бара.Живи и здрави,момчета!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2018, 16:34 
Online
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 597
Местоположение: Варна
Веско Митаков написа:
Благодаря,приятели.Оказа се най-прозаичен проблем-ненаправена маслена инспекция.След процедурата в сервиза на Мазда и след 100 км преход проблем няма.Мисля при следващо посещение в сервиз да измеря налягането-приемчика Данчо/точен мъж/спомена при обороти до 1500 стойността трябва да е около 1,7 бара.Живи и здрави,момчета!
Какъв точно беше проблема? Какво имаш в предвид под "маслена инспекция"

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2018, 05:59 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:21
Мнения: 3
Местоположение: добрич
След смяна на маслото не е направена адаптация,което не дава възможност на компютъра да следи след колко време и километри да алармира за следваща смяна.Това е била отчетено и оправено.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2018, 20:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 479
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Т.е. ресет на сервизния интервал ... може би.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2018, 12:07 
Online
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 597
Местоположение: Варна
Малко съм скептичен, че това е проблема. Тези двигатели следят вискозитета на маслото и ако е наблъскал много нафта в маслото поради чести регенерация на DPF това е резултата.
Колегата да си следи нивото на маслото. На щеката има три мерки. Стигне ли маслото третата , най горната, маслото трябва да се сменя.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2018, 12:23 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Яну 2015, 18:52
Мнения: 30
Местоположение: В.Търново
Имах същия проблем със моята СХ5 2.2 Ходене по мъките ,много съвети и т.н. Проблемът е отстранен и имам 8000 км след ремонта без проблеми. Гарнитурката на едната от дюзите е пропускала гориво в двигателното масло и се образувало нещо като нагар,шуплесто и твърдо и част от него е плавало с маслото и запушва цедката. Отваря се капака почиства се,яко стъргане, после се промива с някакво масло за 5 мин. ,източва се и се налива новото масло. Имам снимки в разглобен вид,но не мога да ги кача във форума.Нека някой с вайбър на телефона, ми изпрати номера си и аз ще му ги препратя,а той във форума по темата. Една снимка и по-вече от сто думи,особено от неспециалист.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2018, 12:24 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Яну 2015, 18:52
Мнения: 30
Местоположение: В.Търново
Забравих ,моя тел. 0888885999


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2018, 12:51 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4817
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
KODIAK написа:
Имах същия проблем със моята СХ5 2.2 Ходене по мъките ,много съвети и т.н. Проблемът е отстранен и имам 8000 км след ремонта без проблеми. Гарнитурката на едната от дюзите е пропускала гориво в двигателното масло и се образувало нещо като нагар,шуплесто и твърдо и част от него е плавало с маслото и запушва цедката. Отваря се капака почиства се,яко стъргане, после се промива с някакво масло за 5 мин. ,източва се и се налива новото масло. Имам снимки в разглобен вид,но не мога да ги кача във форума.Нека някой с вайбър на телефона, ми изпрати номера си и аз ще му ги препратя,а той във форума по темата. Една снимка и по-вече от сто думи,особено от неспециалист.

Проблема ти е отстранен защото са почистили задръстената цедка на помпата, а това за "гарнитурката на една от дюзите и нагара" са свободни съчинения по картинки . mhihi
При този мотор дихтунгите на дюзите нямат нищо общо с маслото, както е при стария 2.0 дизел от предните генерации, ама кой знае какви глупости са ти наговорили тези дето са чистили цедката . :)
Проблема с нагара идва най вече от каране с неправилното масло . :yes:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2018, 19:51 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Юни 2018, 19:35
Мнения: 1
Местоположение: Veliko Tarnovo
Снимките са качени по молба на KODIAK


Прикачени файлове:
0-02-04-05b2c23033d653594b2cace1c2bcfb7ce13d3f9371bb9bcf679526bf599bdb0f_bb457981.jpg
0-02-04-05b2c23033d653594b2cace1c2bcfb7ce13d3f9371bb9bcf679526bf599bdb0f_bb457981.jpg [ 158.58 KiB | Прегледано 8239 пъти ]
0-02-04-e5fdae4d7f0559ef009563cf910f4515df96a6eb61ee095b251c815cf299ac47_eac42f5a.jpg
0-02-04-e5fdae4d7f0559ef009563cf910f4515df96a6eb61ee095b251c815cf299ac47_eac42f5a.jpg [ 146.82 KiB | Прегледано 8239 пъти ]
0-02-04-8d889513284e6b60c30cecf6b58784a61f61b4dcc2ffe7fae6383eac55fa251a_86788cfa.jpg
0-02-04-8d889513284e6b60c30cecf6b58784a61f61b4dcc2ffe7fae6383eac55fa251a_86788cfa.jpg [ 173.67 KiB | Прегледано 8239 пъти ]
0-02-04-2e82d6941af20e1e43ad283ef1391ac93ab4f56828898b225904828a2f7cdcf2_eb7baf4b.jpg
0-02-04-2e82d6941af20e1e43ad283ef1391ac93ab4f56828898b225904828a2f7cdcf2_eb7baf4b.jpg [ 158.52 KiB | Прегледано 8239 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2018, 00:15 
Online
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 597
Местоположение: Варна
От тези снимки се вижда, че изгорели газове са продухали леглото на четвърта дюза. Гориво не е попаднало в маслото и в конкретния случай качеството на маслото няма никакво значение.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2018, 07:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4817
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
nnikbg написа:
От тези снимки се вижда, че изгорели газове са продухали леглото на четвърта дюза. Гориво не е попаднало в маслото и в конкретния случай качеството на маслото няма никакво значение.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Леглото не знам дали са го продухали, от този ъгъл не се вижда, но са продухали капака и тогава вече маслото и дюзите имат допирни точки, но горивото и маслото нямат допирни точки, както го е обяснил колегата .
А маслото винаги има значение, :) както се вижда от снимката, колата е карана с масло което не е клас С1, но много хора се заблуждават като видят надписа "Мазда ориджинал ойл", че това масло става за всички видове Мазди . :D
Също така, има много такива Мазди, без издухани дихтунги, на които цедките пак са затлачени от нагар, тогава кой е виновен ?

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2018, 19:28 
Online
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 597
Местоположение: Варна
Маслото от снимката е С1. Имах в предвид, че подобни аварии не зависят от маслото.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2018, 20:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1731
Местоположение: Густо Майна Филибето
Маслото от снимката НЕ Е С1. Има писано по този въпрос.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2018, 06:52 
Online
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 597
Местоположение: Варна
В грешка съм. Някъде го дават С1 други го дават С2.
donpeev написа:
Маслото от снимката НЕ Е С1. Има писано по този въпрос.


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2021, 10:18 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1687
Местоположение: София
Маслото за този мотор е С3 :!: :wink:

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2021, 19:40 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Юли 2020, 12:21
Мнения: 10
Местоположение: UK
Най-честия проблем е точно от уплатненията на дюзите , натрупва се нагар в горната част на главата и слиза долу в картера и запушва цедката на маслената помпа, мазда има сервизна кампания за това как се проверява и стъпки за отсраняване , налягането се проверява на загрят двигател и температура на маслото 85градуса , понеже налягане работи на две степени на нски обороти трябва да е над 1.2bar до 1.7bar на високи обороти около 3500rpm се задържа за 10сек и трябва да надвишава 3.5bar , не е нужно да се закача на манометър за налягане с диагностика на мазда IDS се виждат тези стойности, ако налягането над 85градуса на маслото на високи обороти спада под 3.2bar. със сигурност има запушване, отваря се капака на клапаните и се проверяват кой инжектори изпускат изгорели газове ,проверява се изпускателния вал ,доста често е износен , ако има инжектори увредени от нагара се подменят и също така се подменят уплатненията на инжекторите със модифицирани такива заедно със притягащите гайки и се спазва специялна процедура на затягане с маркекри и градуси за да се избегне бъдещо пропускане на изгорели газове, отваря се картера и се почиства а цедката на мслената помпа се подменя с нова., кампанията за проверка на изпускащи изгорели газове инжектори включва проверка на налягането ако е ОК се притягат само инжекторите на определен момен и градуси на затягане,, ако маслото е разредено с дизелово гориво си дава грешка че е със влошено качество и трябва да се подмени , мазда препоръчва на всички дизелови двигатели интервала за смяна да се подмени на FLEXIBLE , това се вижда много лесно е ако е направено когато провериш интервала за следваща смян трябва да го показва във проценти колко живот остава , като изчислява автоматично на какви режими се кара двигателя и понякога дава по ранна смяна от 1 година или 20000км


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2021, 13:53 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2146
Местоположение: селянин в София
IvanMMUK написа:
Най-честия проблем е точно от уплатненията на дюзите , натрупва се нагар в горната част на главата и слиза долу в картера и запушва цедката на маслената помпа, мазда има сервизна кампания за това как се проверява и стъпки за отсраняване , налягането се проверява на загрят двигател и температура на маслото 85градуса , понеже налягане работи на две степени на нски обороти трябва да е над 1.2bar до 1.7bar на високи обороти около 3500rpm се задържа за 10сек и трябва да надвишава 3.5bar , не е нужно да се закача на манометър за налягане с диагностика на мазда IDS се виждат тези стойности, ако налягането над 85градуса на маслото на високи обороти спада под 3.2bar. със сигурност има запушване, отваря се капака на клапаните и се проверяват кой инжектори изпускат изгорели газове ,проверява се изпускателния вал ,доста често е износен , ако има инжектори увредени от нагара се подменят и също така се подменят уплатненията на инжекторите със модифицирани такива заедно със притягащите гайки и се спазва специялна процедура на затягане с маркекри и градуси за да се избегне бъдещо пропускане на изгорели газове, отваря се картера и се почиства а цедката на мслената помпа се подменя с нова., кампанията за проверка на изпускащи изгорели газове инжектори включва проверка на налягането ако е ОК се притягат само инжекторите на определен момен и градуси на затягане,, ако маслото е разредено с дизелово гориво си дава грешка че е със влошено качество и трябва да се подмени , мазда препоръчва на всички дизелови двигатели интервала за смяна да се подмени на FLEXIBLE , това се вижда много лесно е ако е направено когато провериш интервала за следваща смян трябва да го показва във проценти колко живот остава , като изчислява автоматично на какви режими се кара двигателя и понякога дава по ранна смяна от 1 година или 20000км


Колега много подробно описание, което ще е полезно за доста хора тук. Може ли да помоля за техническия бюлетин(TSB) и/или сервизните ноти за да е по-ясно за всички.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2021, 01:39 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Юли 2020, 12:21
Мнения: 10
Местоположение: UK
ihristov написа:
IvanMMUK написа:
Най-честия проблем е точно от уплатненията на дюзите , натрупва се нагар в горната част на главата и слиза долу в картера и запушва цедката на маслената помпа, мазда има сервизна кампания за това как се проверява и стъпки за отсраняване , налягането се проверява на загрят двигател и температура на маслото 85градуса , понеже налягане работи на две степени на нски обороти трябва да е над 1.2bar до 1.7bar на високи обороти около 3500rpm се задържа за 10сек и трябва да надвишава 3.5bar , не е нужно да се закача на манометър за налягане с диагностика на мазда IDS се виждат тези стойности, ако налягането над 85градуса на маслото на високи обороти спада под 3.2bar. със сигурност има запушване, отваря се капака на клапаните и се проверяват кой инжектори изпускат изгорели газове ,проверява се изпускателния вал ,доста често е износен , ако има инжектори увредени от нагара се подменят и също така се подменят уплатненията на инжекторите със модифицирани такива заедно със притягащите гайки и се спазва специялна процедура на затягане с маркекри и градуси за да се избегне бъдещо пропускане на изгорели газове, отваря се картера и се почиства а цедката на мслената помпа се подменя с нова., кампанията за проверка на изпускащи изгорели газове инжектори включва проверка на налягането ако е ОК се притягат само инжекторите на определен момен и градуси на затягане,, ако маслото е разредено с дизелово гориво си дава грешка че е със влошено качество и трябва да се подмени , мазда препоръчва на всички дизелови двигатели интервала за смяна да се подмени на FLEXIBLE , това се вижда много лесно е ако е направено когато провериш интервала за следваща смян трябва да го показва във проценти колко живот остава , като изчислява автоматично на какви режими се кара двигателя и понякога дава по ранна смяна от 1 година или 20000км


Колега много подробно описание, което ще е полезно за доста хора тук. Може ли да помоля за техническия бюлетин(TSB) и/или сервизните ноти за да е по-ясно за всички.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Ное 2022, 18:02 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Ное 2022, 17:40
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
Здравейте колеги,малко да възродя темата.
Днес ходих да гледам една Мазда 6 2.2 d Skyactiv 2013г.,колата е на 220 хил.км. реални.
Колата много ми допадна,колата е със сменена ДПФ и дюзи преди 20хил.км (взети от мазда на 70хил.км.) ,сменена верига на маслената помпа преди 11хил.км,почистен смукателен колектор и ЕГР.Продавача ми се стори много свестен и съвестен.До тук всичко е ОК.
Закарахме колата в официален сервиз на Мазда за диагностика.Окачване ,амортисьори всичко е ОК.
Комп.диагностика обаче според техника не бива.Диагностика ме извика в халето и ми обясни,че преди 50км е правила регенерация на ДПФ-а и сега пак тръгнала да прави.Мери пред мен налягането на маслото и ми обясни,че в ниските обороти трябвало да е мин.110 паскала,а тя варира от 120 до 95.Работи на 120-110 пада за миг до 95 и пак се качва.За високото налягане каза че при 3400 оборота трябва да е мин.310 паскала а тя качи и работише на 360 паскала.Диагнозата му беше ,че този мотор си отива и да бягам с 200.Някак диагнозата му ми дойде като студен душ,защото много ми хареса колата.
Въпросът ми е дали това което ми каза е достоверно или да търся и второ мнение в друг сервиз?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2022, 21:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2021, 11:05
Мнения: 157
Местоположение: София
Как разбра че са реални и че изброените неща са направени?

_________________
caryЦар


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2022, 21:33 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Ное 2022, 17:40
Мнения: 3
Местоположение: Бургас
За километрите разбрах от историята на колата в Мазда.Как съм разбрал за частите няма отношение към въпросите, които съм задал.Въпросът ми е какво трябва да е налягането на маслото в ниските обороти и при колко оборота се мери.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2022, 13:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2021, 11:05
Мнения: 157
Местоположение: София
The PCM reduces the oil pump load applied to the engine by controlling the appropriate engine hydraulic pressure according to the engine operation conditions.
The engine hydraulic pressure switches in two steps. When hydraulic pressure is not needed, the oil pump discharge amount is reduced by the operation of the engine oil solenoid valve.
The PCM switches the engine oil pressure which lubricates the engine in two steps by driving the engine oil solenoid valve according to the engine operation conditions.
The PCM controls the operational voltage energized to the engine oil solenoid according to the duty signal. After opening the engine oil solenoid valve at the output duty ratio of 100%, load applied to the parts is reduced by lowering the duty value to the output duty value at which the open valve condition can be maintained. The output duty value for maintaining the opening value changes according to the battery voltage.
Engine oil solenoid valve operation conditions
The PCM operates the engine oil solenoid valve when all of the following conditions is met:
Engine speed: Less than 4,000 rpm
Engine coolant temperature: Less than 98 °C {208 °F}
Charging efficiency: Less than specification (varies according to engine speed.)
The oil pressure can vary with oil viscosity, temperature and engine speed.

Oil pressure (reference value) [coolant temperature: 80—90 °C {176—194 °F}]
Lo : 110—175 kPa {1.13—1.78 kgf/cm2, 16.0—25.3 psi} [1,500 rpm]

Hi : 300—430 kPa {3.06—4.38 kgf/cm2, 43.6—62.3 psi} [4,500 rpm]

ДАННИТЕ СА ЗА БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ!

_________________
caryЦар


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб