КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=72&t=50531
Страница 1 от 1

Автор:  totyuivanov [ 21 Дек 2020, 10:57 ]
Заглавие:  Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

Здравейте,
Имам Мазда ЦХ 7 2,3 ДИСИ 260 к.с. След покупката (около месец назад), започна едно придърпване между 2 и 3 хиляди оборота на 4та и 5та скорост. Бях на диагностика в Мазда Пловдив и ми казаха, че нямам проблем и да сложа добавка за бензин. Налях 1 опаковка Бардал и след 100 км се появи грешка P0304. Последва размяна на бобините на 3ти и 4ти и грешката стана Р0303. По препоръка на друг сервиз, бяха заменени свещи и една бобината. Нещата обаче не се оправиха, даже се задълбочиха. В момента имам грешки P0301, P0304, P0300 и P0140.Мига чекът. Двигателят не работи на равномерно, все едно че е на 3 цилиндъра.
Ще съм благодарен, ако ме насочите къде да се търси проблемът.

Автор:  martod [ 22 Дек 2020, 10:11 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

Премери първо компресията, от там се започва по принцип, не знам какви са тези 2-3 сервиза дето до сега не са го направили . Най вероятно имаш издухан клапан, хлабините им се мерят на всеки 100 хиляди км. което сигурно не е правено .

Автор:  Ilia801 [ 22 Дек 2020, 13:23 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

Мерете компресия, а Майстора ще излезе прав, както обикновено :)

https://youtu.be/5HAtEvwZ24U, също и https://youtu.be/knSyqW3rUig
Това може и сам да си го направиш. И с левчета става, няма нужда да ходиш до чейнджа ;)

Автор:  totyuivanov [ 22 Дек 2020, 16:31 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

След "Сервиза" колата вече не иска и да запали. Компресията била 14 на всички цилиндри, разменял инжектори, бобини и нищо. диагнозата му е компютър за смяна. Предполагам, че голяма част от нещата които ми каза са лъжа. Сега търся пътна помощ да си я прибера до Пловдив. Намирам се в Елхово, ако някой иска да помогне с телефон на пътна помощ, която да не ми отреже главата, ще съм много задължен и благодарен.

Автор:  eladjia [ 22 Дек 2020, 17:39 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

От приятел взех телефон на пътна помощ в Елхово (ако не е късно) - 0899852122 Васил.
Успех!

Автор:  totyuivanov [ 22 Дек 2020, 18:21 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

Благодаря, свързах се с Васил

Автор:  totyuivanov [ 24 Яну 2021, 18:39 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

Здравейте,
Ето продължението... автомобилът стигна до Пловдив с Пътна помощ.(Благодаряние на колегата от Варна - eladjia, не ме одраха много). След това пътна помощ до гр.Стамболийски - където, майсторът оправи каквото успя. Две пукнати свещи и изгоряла бобина, разкачен маркуч към турбото, разкачен МАП сензор и разкачен куплунг към инжектор на 1ви цилиндър. Колата на място работи перфектно, но при шофиране дава грешка - Р0300 с диагностика Делфи. Имало е два проводника закачени към 4-ти инжектор, предполагаме, че е пускан принудително да впръсква.
Проверени са свещи, бобини, центровка, компресия(1,2 и 3ти - 13 атм; 4-ти - 11.5 атм).
Днес взех автомобила и със светещ чек и го закачих на Форскан. Дава Р0300 и Р2009(Майсторе, късно е да ти звъня в момента).
Съмненията са в катализатор, скапан в следствие на каране на 2-3 цилиндъра, турбо, колата пропушва и изгорял елемент в компютъра в следствие на неправилен ремонт и/или диагностика(стърчащите проводници от 4-ти инжектор). Надявам се при възникнали въпроси, мартод да се включи с по-конкретни обяснения. Също така имам надежда и rockton.
P.S. Не мога да кача снимки --> ето https://drive.google.com/drive/folders/1PKlXBzApaoBj6tHfwMsmm3cUz4ZCP-R3?usp=sharing

Автор:  martod [ 27 Яну 2021, 09:34 ]
Заглавие:  Re: Мазда ЦХ 7 - работи на 3 цилиндъра

totyuivanov написа:

Днес взех автомобила и със светещ чек и го закачих на Форскан. Дава Р0300 и Р2009(Майсторе, късно е да ти звъня в момента).
Съмненията са в катализатор, скапан в следствие на каране на 2-3 цилиндъра, турбо, колата пропушва и изгорял елемент в компютъра в следствие на неправилен ремонт и/или диагностика(стърчащите проводници от 4-ти инжектор). Надявам се при възникнали въпроси, мартод да се включи с по-конкретни обяснения. Също така имам надежда и rockton.
P.S. Не мога да кача снимки --> ето https://drive.google.com/drive/folders/1PKlXBzApaoBj6tHfwMsmm3cUz4ZCP-R3?usp=sharing

Като гледам кога си писал, хич не е било късно. :)
Автомобила го взе с изгасен чек, но ти е светнал веднага след първото ускорение, :) то това е проблема, че на место работи идеално, като тръгнеш да караш работи на 2 цилиндъра и мокри свещите на 1-ви и 4-ти .
Забравил си да споменеш, че в сервиза от който си взе колата, са разменяли и местата на инжекторите, и че тези на неработещите цилиндри ги дадох на почистване и ги сложих на другите 2 цилиндъра, а тези които си работеха също мокрят свещите на 1-ви и 4-ти .
Този модул за силовото предаване дето ти го дава като грешка, при теб май го няма, само автоматиците имат такъв модул. В аутодата тази грешка я дават като окъсяване в окабеляването на сензора за контрол на въздуха във всмукателния колектор, делфито я дава ниско напрежение в същия сензор, но от този сензор няма как да мокри свещи само в 2 цилиндъра, аз продължавам да залагам на тезата, че тези 2 кабела дето бяха вързали на 4-ти инжектор са опитвали да го захранят с напрежение, но са объркали плюса и минуса, и са прецакали нещата в компютъра .

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/